Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Täällä myös Heidi. Oliko viesti kenties minulle? En ole ennen ollut täällä keskustelemassa, mutta näytit oman viestisi tänne taannoin. Siksi aloin seuraileen...Mulla myös A&M&M.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös Heidi. Oliko viesti kenties minulle? En ole ennen ollut täällä keskustelemassa, mutta näytit oman viestisi tänne taannoin. Siksi aloin seuraileen...Mulla myös A&M&M.
Mikä on A&M&M?
Audi mersu ja maserati? Anna Matti ja Maija?
Eikö sun pitänyt pitää paussi? Vai unohditko leimata kellokortin?
En tiedä miksi kuvittelin sun olevan erilainen. Ketterä mielikuvitus ja hölmön toiveikas mieli, sorry! ☺
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi kuvittelin sun olevan erilainen. Ketterä mielikuvitus ja hölmön toiveikas mieli, sorry! ☺
Kyllä sinä varmasti oikeilla jäljillä olet, mutta siis usvovainen olen ja noudatan kymmentä käskyä, muuten olisin ihan pulassa jo alkumetreillä.
Juha en saa sua mielestä! En haluais ees. Haluun sut.
Mä kyllä hemmottelisin sut taivaisiin tänään. Ja joka päivä. Vaikka olisit toisella paikkakunnalla.
Olispa mullakin joku jota kaivata. Kaikki niehet on ihan tylsiä. Kaipaan sinua joku spesiaali, tule ja vie mun sydän. Odotan ❤
Ehkä toivoin ja kuvittelin jotain sellaista mikä ei ollut mahdollista. Mielestäni sä olet toiminut täysin oikein ja en mä ajattele susta mitenkään pahalla, sun arvostukseni vaan nousee mun silmissä.
Joskus se höyhenenkin paino riittää katkaisemaan kamelin selän ja ehkä mä toivoin sulta jotain sellaista hienovaraista, mutta eihän se niin saisi mennä. Kyllä ne syyt pitää löytyä ihan omasta takaa eikä siirtää vastuuta pois itseltä ja omat sotkut pitää toki ensin siivota alta pois, ennenkuin mikään uusi voi alkaa.
Vesihana meni rikki. En saa laitettua hanaa kiinni. Vettä tulvii vaan nyt jostain koko ajan lisää ja lisää. Ja kohta on se tapaaminenkin töissä, haluaisitko vettä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä toivoin ja kuvittelin jotain sellaista mikä ei ollut mahdollista. Mielestäni sä olet toiminut täysin oikein ja en mä ajattele susta mitenkään pahalla, sun arvostukseni vaan nousee mun silmissä.
Joskus se höyhenenkin paino riittää katkaisemaan kamelin selän ja ehkä mä toivoin sulta jotain sellaista hienovaraista, mutta eihän se niin saisi mennä. Kyllä ne syyt pitää löytyä ihan omasta takaa eikä siirtää vastuuta pois itseltä ja omat sotkut pitää toki ensin siivota alta pois, ennenkuin mikään uusi voi alkaa.
Heidille?
Vierailija kirjoitti:
Aviomies, marsu ja muksut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidille?
Ei nyt sentään kaikki viestit.
Menkkulit alkoi just äsken, yli 5 vkoa edellisistä. :D
Hyvää miesten ystävänpäivää ja pusu pippelillesi! :*
Vierailija kirjoitti:
Naiselle? Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviomies, marsu ja muksut?
Hmm. Tunnen erään Heidin jolla on aviomies ja lapset m+m...
marsuista ei hajuukaa.
Ja koska olet ihan tyytyväinen tilaasi, ei voi mitään.