Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
601/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi toki olla noinkin..

Ja koska olet ihan tyytyväinen tilaasi, ei voi mitään.

Vierailija
602/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös Heidi. Oliko viesti kenties minulle? En ole ennen ollut täällä keskustelemassa, mutta näytit oman viestisi tänne taannoin. Siksi aloin seuraileen...Mulla myös A&M&M.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös Heidi. Oliko viesti kenties minulle? En ole ennen ollut täällä keskustelemassa, mutta näytit oman viestisi tänne taannoin. Siksi aloin seuraileen...Mulla myös A&M&M.

Mikä on A&M&M?

Audi mersu ja maserati? Anna Matti ja Maija?

Vierailija
604/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun pitänyt pitää paussi? Vai unohditko leimata kellokortin?

Vierailija
605/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi kuvittelin sun olevan erilainen. Ketterä mielikuvitus ja hölmön toiveikas mieli, sorry! ☺

Vierailija
606/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi kuvittelin sun olevan erilainen. Ketterä mielikuvitus ja hölmön toiveikas mieli, sorry! ☺

Kyllä sinä varmasti oikeilla jäljillä olet, mutta siis usvovainen olen ja noudatan kymmentä käskyä, muuten olisin ihan pulassa jo alkumetreillä.

Vierailija
607/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha en saa sua mielestä! En haluais ees. Haluun sut.

Vierailija
608/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä hemmottelisin sut taivaisiin tänään. Ja joka päivä. Vaikka olisit toisella paikkakunnalla.

Vierailija
609/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin joku jota kaivata. Kaikki niehet on ihan tylsiä. Kaipaan sinua joku spesiaali, tule ja vie mun sydän. Odotan ❤

Vierailija
610/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toivoin ja kuvittelin jotain sellaista mikä ei ollut mahdollista. Mielestäni sä olet toiminut täysin oikein ja en mä ajattele susta mitenkään pahalla, sun arvostukseni vaan nousee mun silmissä.

Joskus se höyhenenkin paino riittää katkaisemaan kamelin selän ja ehkä mä toivoin sulta jotain sellaista hienovaraista, mutta eihän se niin saisi mennä. Kyllä ne syyt pitää löytyä ihan omasta takaa eikä siirtää vastuuta pois itseltä ja omat sotkut pitää toki ensin siivota alta pois, ennenkuin mikään uusi voi alkaa.    

Vierailija
611/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesihana meni rikki. En saa laitettua hanaa kiinni. Vettä tulvii vaan nyt jostain koko ajan lisää ja lisää. Ja kohta on se tapaaminenkin töissä, haluaisitko vettä?

Vierailija
612/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uxufug

Vierailija
613/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toivoin ja kuvittelin jotain sellaista mikä ei ollut mahdollista. Mielestäni sä olet toiminut täysin oikein ja en mä ajattele susta mitenkään pahalla, sun arvostukseni vaan nousee mun silmissä.

Joskus se höyhenenkin paino riittää katkaisemaan kamelin selän ja ehkä mä toivoin sulta jotain sellaista hienovaraista, mutta eihän se niin saisi mennä. Kyllä ne syyt pitää löytyä ihan omasta takaa eikä siirtää vastuuta pois itseltä ja omat sotkut pitää toki ensin siivota alta pois, ennenkuin mikään uusi voi alkaa.    

Heidille?

Vierailija
614/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkeliz! %)

Vierailija
615/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aviomies, marsu ja muksut?

Vierailija
616/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidille?

Ei nyt sentään kaikki viestit.

Vierailija
617/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkulit alkoi just äsken, yli 5 vkoa edellisistä. :D

Vierailija
618/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää miesten ystävänpäivää ja pusu pippelillesi! :*

Vierailija
619/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle? Miehelle?

Vierailija
620/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviomies, marsu ja muksut?

Hmm. Tunnen erään Heidin jolla on aviomies ja lapset m+m...

marsuista ei hajuukaa.

Ketju on lukittu.