Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle
Kommentit (3565)
Voisitko tulla antamaan piiskaaaaa
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit siitä, kun kutsuin sua vahingossa kullaksi?
Milloin tämä tapahtui?
harmi, ettet vain pysty parempaan 😔
Vierailija kirjoitti:
En oo uskaltanut olla tekemisissä, koska seurassas itsehillintä on koetuksella. Miks oot niin kielletty hedelmä!
S
Voisit ehkä yrittää laittaa mut taas kuriin?
Ja lopettaa itse ne rivot letkautukset yleisesti ollessamme samassa paikassa.
Haluan kyllä sua, sitä en voi kieltää. Siitä se sähkökin välillämme
Mun sielu huutaa sua edelleen, mutta sä et kuule sitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin sua.
Joku päivä sitten juuri merkitsevänä päivänä tulit fb:n kaveriehdotuksiin ja juuri kun mietin sua.
Sen jälkeen olet ollut ajatuksissa, unissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin sua.
Joku päivä sitten juuri merkitsevänä päivänä tulit fb:n kaveriehdotuksiin ja juuri kun mietin sua.
Sen jälkeen olet ollut ajatuksissa, unissakin.
Ei sun sielu huuda mua.
Miksi et tee asialle jotain, jos tuolta tuntuu?
Kokeile kepillä jäätä sen tyypin kans ja jos ei natsaa, tiedätpä sitten ainakin ja olet siltäosin vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin sua.
Sen jälkeen olet ollut ajatuksissa, unissakin.Ei sun sielu huuda mua.
Kokeile kepillä jäätä sen tyypin kans ja jos ei natsaa, tiedätpä sitten ainakin ja olet siltäosin vapaa.
Mä en ole varma onko se soveliasta. Vastapuolen olisi soveliaampaa tehdä avaus tänne suuntaan.
Mä kaipaan toista A:ta, edelleen. Enää ei hyvän yön toivotusta, pelkkä hiljaisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin munkin sua.
Sen jälkeen olet ollut ajatuksissa, unissakin.Ei sun sielu huuda mua.
Kokeile kepillä jäätä sen tyypin kans ja jos ei natsaa, tiedätpä sitten ainakin ja olet siltäosin vapaa.Mä en ole varma onko se soveliasta. Vastapuolen olisi soveliaampaa tehdä avaus tänne suuntaan.
Varattu?
Mä en oo koskaan kyennyt ymmärtään ihmisiä, jotka ihastuu varattuihin.
Ei siis että jotenkin paheksuisin sitä, eihän tunteille mitään voi (nimenomaan jos pitää ne vaan tunteina eikä rupee mitään vikittelemään), mutta en vaan käsitä miten se tapahtuu, kun mulle koko ajatus on niin absurdi.
Jos tiedän tai saan tietää jonkun olevan varattu, en vaan voi nähdä sitä ihmistä (enää) mitenkään kiinnostavana seksuaalisessa/romanttisessa mielessä.
Ei mulla oo koskaan ollut kaukoihastustakaan, tai jotain julkkis-ihastusta tai mitään.
Ihan mielenkiintoista silti seurata tässä ketjussa varattujen ihmisten juttuja ja varattuihin ihastuneita, pääsee kurkistaan tavallaan toiseen todellisuuteen.
Mutta jos se ihminen on varattu, niin ehkä ei kannata ilmentää tunteitasi millään tavalla hänelle.:)
Ei kuulu linjassa paha häikkä tai sitten se on poikki
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu linjassa paha häikkä tai sitten se on poikki
Sulla on häikkä päässä ja piuhat sydämeen poikki
Alusta lähtien toinen nainen on ollut välillämme, etkä taida edes ymmärtää sitä. Siksi pidän etäisyyttä, vaikka muuta toivoisin.
sinkkumiehelle kirjoitti:
Alusta lähtien toinen nainen on ollut välillämme, etkä taida edes ymmärtää sitä. Siksi pidän etäisyyttä, vaikka muuta toivoisin.
Toinen nainen kirjoitti sille Facessa, että komee ja sä oot ikuisesti loukkaantunut etkä kykene näkeen muuta kuin sen Toisen Naisen?
Ymmärrän.:D
Ei vittu :DDDDDDDDDDFFDD kuolen
M I R K K A