Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
621/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen realistisesti, niin mun kannattaa pysyä kaukana mistään rakkaushommista.

Mun elämä on yks floppi ja farssi, ei yksinkertaisesti ole mahdollista sitoutua.

Lisäksi kaikki muu, oikeastaan ihan kaikki minussa, elämässäni, menneisyydessäni jne. puhuu sen puolesta, ettei minua ole tarkoitettu sitoutumaan kehenkään.

Joku syy on olemassa sille, miksi minun täytyy käydä yksin tämä elämänmatkani, ilman jakamista jonkun kanssa.

Tai ehkä ei ole mitään syytä, se on vain kylmä fakta ja yhtä merkityksetön kuin elämä ylipäätään.

Järjellä jos ajattelee, niin ei millään ole mitään merkitystä ja kuolema on vain helpotus.

Onhan se helpointakin elää vain itsekseen, keskittyä perheeseen ja muihin läheisiin ja ottaa seksi joltain, johon ei halua luoda koskaan mitään syvempää sidettä.

Yksinäistä välillä joo, mutta kolikon toisella puolella on toisaalta vapaus.

Vierailija
622/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu piristää alakuloista mieltä. :*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
624/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolema on vain helpotus eikai sentään

Vierailija
625/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolema on vain helpotus eikai sentään

Tottakai se on helpotus!

Silloinhan kaikki loppuu, eikä tiedosta enää mitään.

Saa vaan nukkua aina.

Vierailija
626/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös Heidi. Oliko viesti kenties minulle? En ole ennen ollut täällä keskustelemassa, mutta näytit oman viestisi tänne taannoin. Siksi aloin seuraileen...Mulla myös A&M&M.

Ei ole sinulle, sillä en ole näyttänyt viestejäni Heidille.

Vierailija
627/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O :)

Vierailija
628/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ulkoilemassa ja sen jälkeen teekuppi. :* 

Vierailija
629/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelen realistisesti, niin mun kannattaa pysyä kaukana mistään rakkaushommista.

Mun elämä on yks floppi ja farssi, ei yksinkertaisesti ole mahdollista sitoutua.

Lisäksi kaikki muu, oikeastaan ihan kaikki minussa, elämässäni, menneisyydessäni jne. puhuu sen puolesta, ettei minua ole tarkoitettu sitoutumaan kehenkään.

Joku syy on olemassa sille, miksi minun täytyy käydä yksin tämä elämänmatkani, ilman jakamista jonkun kanssa.

Tai ehkä ei ole mitään syytä, se on vain kylmä fakta ja yhtä merkityksetön kuin elämä ylipäätään.

Järjellä jos ajattelee, niin ei millään ole mitään merkitystä ja kuolema on vain helpotus.

Onhan se helpointakin elää vain itsekseen, keskittyä perheeseen ja muihin läheisiin ja ottaa seksi joltain, johon ei halua luoda koskaan mitään syvempää sidettä.

No mutta eihän tuo kuulosta ollenkaan hullummalta, jos pystyy pitämään tunteet erillään koko hommasta.

Vierailija
630/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta eihän tuo kuulosta ollenkaan hullummalta, jos pystyy pitämään tunteet erillään koko hommasta.

Ei tarvitse pitää tunteita erillään, jos ja kun se ihminen vaan on sellainen, josta ei tule mitään sitoutumis-ajatuksia.

Ei mua sellanen täysin tunteeton paneminen kiinnosta, osaan masturboidakin.

Kemia, intohimo ja lojaalisuus täytyy olla, sellasen ihmisen kanssa voi mennä tähtiin ja takaisin, eikä siltikään tule tarve olla sen kanssa usein tai jakaa sen kanssa elämää.

Sellanen ihminen, joka voi antaa vapauden hetket.

Tiedän, ettei useimmat käsitä koko hommaa, mutta mä voin ihastua/rakastua ilman, että haluan siitä ihmisestä mitään muuta kuin seksiä ja hengailuseuraa, silleen et nähdään 1-2krt kuukaudessa 1-3vrk kerrallaan.

Sellanen mulla on ollu jo pitkään, ja oon kyllä kiitollinen hänelle niistä vapauden hetkistä.

Vierailija
631/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilu, teekuppi, pikkuisen omaa kivaa... niin mieli piristyy... ;)  Ja voin antaa virtuaalisuikkarin, jos siitä tulis hyvä olo. :* 

Vierailija
632/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesihana meni rikki. En saa laitettua hanaa kiinni. Vettä tulvii vaan nyt jostain koko ajan lisää ja lisää. Ja kohta on se tapaaminenkin töissä, haluaisitko vettä?

Onpa hauskaa. Mutta kait se menee just tuolleen..Mä oon vaan edelleen ihan sekaisin kaikesta mitä mun elämässä tapahtuu. Mä seison reunalla ja pohdin hyppyä tuntemattomaan, ja sieltä ei ole paluuta tuttuun ja turvalliseen.

Vierailija
633/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesihana meni rikki. En saa laitettua hanaa kiinni. Vettä tulvii vaan nyt jostain koko ajan lisää ja lisää. Ja kohta on se tapaaminenkin töissä, haluaisitko vettä?

Onpa hauskaa. Mutta kait se menee just tuolleen..Mä oon vaan edelleen ihan sekaisin kaikesta mitä mun elämässä tapahtuu. Mä seison reunalla ja pohdin hyppyä tuntemattomaan, ja sieltä ei ole paluuta tuttuun ja turvalliseen.

Hyppää vaan. Harva hyppäämistä katuu, paikallaan pysymistä sen sijaan monikin.

Elämä on seikkailu, eikä jumittaminen ole jännää ollenkaan.

Vierailija
634/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristy peppuystäväiseni!! :* :* :*

Vierailija
635/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piristy peppuystäväiseni!! :* :* :*

En voi piristyä, en halua virtuaalisuikkaria enkä ole mikään peppuystävä, mun perse ei ole varsinaisesti kovin esteettinen.:D

(Olen nainen)

Seksi kyllä kelpais, mut oon niin uupunu etten jaksais ku lahnata.

Vierailija
636/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeily raikkaassa ulkoilmassa! Sen jälkeen lämmin suihku ja teekuppi! 

Me nähdään kesällä. Ehkä saat silloin oikean suikkarin? ;) 

Vierailija
637/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusuja ja hiplailua sulle <3

Vierailija
638/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villiä menoa. Onko täällä ketään aikuisia?

Jarnalle terveisiä Kuivalahteen.

Vierailija
639/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpäjä sehän oli peruttu jo 100 varmasti

Vierailija
640/3565 |
14.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli peruttu? Eihän ollut!

Ketju on lukittu.