Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laita tähän terveiset kaipaamallesi ihmiselle

Vierailija
03.03.2017 |

.

Kommentit (3565)

Vierailija
561/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kutsua sua vahingossa kullaksi taas ens kerralla kun nähdään?

Vierailija
562/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nytt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä joka luet tätä ketjua, mutta et koskaan kommentoi: Pidätkö kaikkia tänne kirjoittavia hulluina? Mitä jos tunnistaisit ihastuksesi täältä (olisi riittävän hyvät tunnisteet), niin olisiko se ehdoton turn off, koska on kirjoittanut juuri tänne?

Vierailija
564/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kulunut jo yli 5 vkoa viime menkkuleista. :O Viime menkkuleiden ja sitä edellisten välillä oli vähän yli 4,5 vkoa. Hmm..

Vierailija
565/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kulunut jo yli 5 vkoa viime menkkuleista. :O Viime menkkuleiden ja sitä edellisten välillä oli vähän yli 4,5 vkoa. Hmm..

Oot varmaan raskaana. Hedelmöittynyt tällain virtuaalisesti palstan kautta. Se on mahdollista jos roikkuu täällä yli 8 tuntia päivässä. Silloin syntyy yhteys reaalitodellisuuteen ja ihastuksen astraalihahmo käy hedelmöittämässä nukkuessa . Olet kolmannella kuulla jo eli abortti on myöhäistä.

Vierailija
566/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää sanaa menkkulit? Onko se niinku Pyy pyy -kieltä?

Vierailija
567/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkkulit ?!  Voi oksennus. Joo ja pidän hulluina, nyt poikkeuksellisesti kommentoin. Ehkä vähän huolestuttaa niiden puolesta, jotka kuvittelevat varmuudella tunnistavansa jonkun. Surullista.

Vierailija
568/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä en voi puhua asiasta kellekään, eikä me olla juurikaan enää yhteydessä, on pakko aueta tänne. En uskalla kirjottaa edes päiväkirjaa, sillä jos vaikka ajan kolarin ja kuolen, se löydettäisiin. Ikinä en halua tota yhtä enempää loukata. Ikinä.

Mut mä oon rakastunu suhun. Se ei mee pois vaikka miten yritin työntää sut pois elämästäni. Tuut mieleen kaikesta. Siihen riittää kun ohikulkiessa nään keittiön valos. Tai autos. Tai istun jossain, missä oon ollut sun kanssas ja ollaan juteltu niitä näitä. Mä siinä sydän pompottaen, toivonut että katsoisit mua taas suoraan sieluun.

Tuut mieleen meidän kodista. Sohvanmutkasta. Pihasta. Saunasta. Telkkarista. Spotifysta. Mökkitiestä. Autosta. Chisusta. Räntäsateesta. Luistinradasta. Kaikesta.

Mun sydän on sulla. Eikä sulla oo hajuakaan siitä.

T

Vierailija
569/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana ja Ali 💚

Olisin halunnut nähdä teidät vielä TTK:ssa 😃

Tosi harmi, että putositte.

Olette ihania ♡

Uusia haasteita kohti :)

Tsemppiä ja aurinkoista kevättä :)

Vierailija
570/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkkulit ?!  Voi oksennus. Joo ja pidän hulluina, nyt poikkeuksellisesti kommentoin. Ehkä vähän huolestuttaa niiden puolesta, jotka kuvittelevat varmuudella tunnistavansa jonkun. Surullista.

Hyvä tietää että ihmiset todennäköisesti pitää hulluina. Joskus kauan sitten jakelin täällä nimittäin aika hyviä tunnisteita, kirjoitin pikkutarkkaan meille sattuneita tilanteita. No täytyy toivoa ettei se jolle kirjoitin lukenut niitä ikinä, muut ei onneksi niistä voi tunnistaa. Lisäksi täytyy asennoitua jatkossa irl niin että todennäköisesti hän pitää mua ihan sekopäisenä

Vierailija
571/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ihana käy aina välillä lukemassa mitä oon tänne kirjottanut ja kirjottaa itsekin joskus, mutta muuten tunteet on onneksi yksipuoliset. Muille ne meidän "yhteiset" sanat  tai tapahtumat ei tarkota mitään.

Vierailija
572/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää että ihmiset todennäköisesti pitää hulluina. Joskus kauan sitten jakelin täällä nimittäin aika hyviä tunnisteita, kirjoitin pikkutarkkaan meille sattuneita tilanteita. No täytyy toivoa ettei se jolle kirjoitin lukenut niitä ikinä, muut ei onneksi niistä voi tunnistaa. Lisäksi täytyy asennoitua jatkossa irl niin että todennäköisesti hän pitää mua ihan sekopäisenä

No ei se ole niin vakavaa!

Joku voi pitää hulluna ja sekopäänä, se vaikuttaa sun elämään: ei mitenkään.

Ethän sä mitään pahaa täällä tee, eli ei ole syytä masistella.

Ylipäätään elämässä on merkitystä pohjimmiltaan vain sillä, ettet satuta muita ja kaikki muu on vaan hienosäätöä, turha potea mitään "oloja".:)

Tylsää olisi jos eläisi vaan kuten kuvittelee, että "kuuluu" elää.

Sitäpaitsi ei ihmisiä edes kiinnosta muiden tekemiset ja oleminen niin paljoa, kuin yksilö itse helposti kuvittelee.

Vierailija
573/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi, mä oon ihan rakastunut suhun. En kestä. :/

Turha sun on itkeä sitä täällä. Oletko kertonut sen Heidille? Ja luulen vähän että kukaan Heidi ei ota näitä terveisiä tosissaan. En minä ainakaan. :(

No ei sitten. :/

Sä varmaan kaipaat jotain lapsetonta ja menestyvää Heidiä, eikö niin?

Ei, kyllä Heidillä on lapsia. Ja miten se menestys mitataan? Hän tekee arvokasta työtä kyllä, mutta en tiedä kuinka menestynyt hän muuten on. :)

Ihana hymy ja ihana muutenkin. <3

Täsmää minuun edelleen..et huomannut kun kysyin sanaa, mistä tunnistaisit oletko juuri sinä...sillä jos olisit, kuolisin onnesta...

Vierailija
574/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi ihana käy aina välillä lukemassa mitä oon tänne kirjottanut ja kirjottaa itsekin joskus, mutta muuten tunteet on onneksi yksipuoliset. Muille ne meidän "yhteiset" sanat  tai tapahtumat ei tarkota mitään.

Tuota logiikkaasi en täysin ymmärrä: miksi se ihana kävisi täällä kirjoittamassa jos tunteet ovat yksipuoliset? Tää on ymmärtääkseni kaipauspalsta ja se toinen joka ei kaipaa, ei varmaankaan ole täällä lukemassa itselleen merkityksettömien ihmisten kirjoituksia.

Vierailija
575/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on jämpti näin

Vierailija
576/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mä en voi puhua asiasta kellekään, eikä me olla juurikaan enää yhteydessä, on pakko aueta tänne. En uskalla kirjottaa edes päiväkirjaa, sillä jos vaikka ajan kolarin ja kuolen, se löydettäisiin. Ikinä en halua tota yhtä enempää loukata. Ikinä.

Mut mä oon rakastunu suhun. Se ei mee pois vaikka miten yritin työntää sut pois elämästäni. Tuut mieleen kaikesta. Siihen riittää kun ohikulkiessa nään keittiön valos. Tai autos. Tai istun jossain, missä oon ollut sun kanssas ja ollaan juteltu niitä näitä. Mä siinä sydän pompottaen, toivonut että katsoisit mua taas suoraan sieluun.

Tuut mieleen meidän kodista. Sohvanmutkasta. Pihasta. Saunasta. Telkkarista. Spotifysta. Mökkitiestä. Autosta. Chisusta. Räntäsateesta. Luistinradasta. Kaikesta.

Mun sydän on sulla. Eikä sulla oo hajuakaan siitä.

T

Moi Emilia.

Vierailija
577/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota logiikkaasi en täysin ymmärrä: miksi se ihana kävisi täällä kirjoittamassa jos tunteet ovat yksipuoliset? Tää on ymmärtääkseni kaipauspalsta ja se toinen joka ei kaipaa, ei varmaankaan ole täällä lukemassa itselleen merkityksettömien ihmisten kirjoituksia.

Tuota sun pitäisi kysyä häneltä. Enhän minä voi sitä tietää. :)

Vierailija
578/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo taitaa olla siis paussin paikka

Vierailija
579/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumatsuikka, annoin ylänuolen! Siulla on hassu trippi, mut heitä ankkuri sinne yläkuolokohtaan ja relaa enemmän :)

Emmä kyllä tripillä oo. Hassu ehkä, siitä voi olla montaa mieltä.:D

Vierailija
580/3565 |
13.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo uskaltanut olla tekemisissä, koska seurassas itsehillintä on koetuksella. Miks oot niin kielletty hedelmä!

S

Ketju on lukittu.