Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?

Stagmies
01.03.2017 |

Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.

Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.

Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.

Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?

Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.

Kommentit (288)

Vierailija
161/288 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minä haaveilin että vaimolla olisi rakastaja. Kolmisen vuotta meni, silloin tällöin fantasiasta kertoen, en tuputtaen. Lopulta tuli se ilta, kun vaimo kysyi olenko yhä valmis tämän fantasian toteuttamiseen. Kun myönsin todellakin siitä yhä haaveilevani, hän sanoi vaan että katsele, ja vinkkasi silmää. Olimme ystävämme mökillä kolmisin, saunoimme ja he uivat löylyjen välissä. Oli todella kiihoittavaa katsella kun vaimo vietteli miehen ja kun he viimein suutelivat. Miehen kalu oli kovana pystyssä kiimatipat valuen, kun kysyi vielä olemmeko tosissamme. Sanoimme kyllä ja sitten mies otti vaimon mukaan, pirttipöydlle viltti ja vaimo siihen selälleen. Se ihana tunne kun vaimo avasi reitensä ja ojensi kätensä vetäen miestä lähemmäs. Kun kalu oli pillun huulilla, mies vielä katsoi minua ja hitaasti työntyi sisään. Kiimani määrä oli niin voimakas että heidän naintiaan katsellessa laukesin koskematta omaa kaluani. Oli upeaa ja jatkui 4 vuoden ajan silloin tällöin tavatessamme. Oma ystävämme oli oikea ratkaisu meille, muita miehiä ei ole ollut, vaikka sitä toivoisinkin.

Tässä on nyt kuvio, josta nauttisin.
Mieheni ehdotti aisurointia joskus vuosia sitten, enkä innostunut. Nyt mieleni on kuitenkin muuttunut ja olisin valmis harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa hänen katsellessaan ja nimenomaan niin, ettei hän osallistu aktiin vaan katselee tai kuuntelee ainoastaan.
Miten palaan asiaan mieheni kanssa?

Minkä ikäisiä olette? Miten miehesi on muuttunut?

Mieheni ei ole mielestäni muuttunut. Minä en vain koe samanlaista seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan kuin 10 vuotta sitten. Hän 40, minä 50.

Vierailija
162/288 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme näyttävä nuoripari helsingistä ja lapsia emme aio hankkia, seksielämä tuntui aluksi minusta ihan hyvältä tosin vaimoni ei koskaan saanut orgasmeja yhdynnässä. Käytin siis sormia, kieltä ja seksileluja jotta annoin vaimolleni tyydytyksen. Kerran vaimoni tunnusti että haluaisi kokeilla kerran vierasta miestä jolla olisi oikeasti iso kalu. Ensiksi tunsin häpeää siitä että minulla on hänen mielestään liian pieni penis ja tottahan se aika pieni kuitenkin on minkä itsekin tiesin koska meillä oli aika isoja seksilelujakin.

Rakastan kuitenkin häntä ja myönnyin tähän koska halusin pitää hänet tyytyväisenä ja en usko että löytäisin toista yhtä kaunista naista itselleni. Seuraava pala kurkkuuni nousi kun hän ilmoitti että on aina haaveillut mustista miehistä. Netistä sitten sellaista etsimään ja vaimo valitsi nuoren pitkän mustan miehen jolla kuvassa oli hirveän kokoinen kalu. Tiesin heti ensimmäisen tapaamisen jälkeen että jotain oli jo tapahtunut kun hän loisti kuin aurinko. Olemme onnellisia yhdessä ja saan seksiä säännöllisesti mutta en voi olla huomaamatta hänen kiihkoaan kun hän lähtee rakastajansa luokse.

Olen myös huomannut kuinka hän on alkanut vilkuilemaan mustia miehiä aivan erilaisella silmällä kun liikumme kahdestaan. Luulen että hänellä on nyt useampi musta mies rakastajinaan koska hän tekstailee paljon  ja vieraskäynnit ovat lisääntyneet. Olen pyytänyt että pääsisin joskus mukaan ja hän on toistaiseksi kieltäytynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/288 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt tuota itsekin jos rakastajan itselleni ottaisin niin mustan miehen valitsisin. Ymmärrän että ihan kaikki eivät heistä vain pidä mutta muille musta mies on ylivertainen tyydyttäjä isokoisina, kestävinä ja heistä löytyy tosi paljon isokaluisia yksilöitä. Muualla maailmassa, Ranskassa, Italiassa, Briteissä, Saksassa ja erityisesti USAssa mustat miehet hallitsevat Hotwife ja cuckold maailmaa. 

Vierailija
164/288 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan laajentanut niin sanottuun gang bangiin? Eli lähtisi vaikka illalla lähibaariin ja siten vähän ennen valomerkkiä kuuluttaisi, että tämä pari tarjoaa sekä miehille että naisille. Siinä lähentyisi kummasti naapurustoa, kun olisi koko yön jyystänyt kulmakunnan kanssa.

Vierailija
165/288 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan laajentanut niin sanottuun gang bangiin? Eli lähtisi vaikka illalla lähibaariin ja siten vähän ennen valomerkkiä kuuluttaisi, että tämä pari tarjoaa sekä miehille että naisille. Siinä lähentyisi kummasti naapurustoa, kun olisi koko yön jyystänyt kulmakunnan kanssa.

Huono idea ja mahdollistaa hyvin väkivaltaisen vastaanoton - mutta tietyissä paikoissa, tuettynä hetkenä ihan toimiva pelisiirto.

Vierailija
166/288 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Samanlaista on myös niinkin päin, että naista kiihottaa ajatus miehestään toisen naisen kanssa. Miksikä tätä sitten kutsutaan? Aisankannatajatar? Meidänlaisiakin on meinaa olemassa.

N38

Minulla on tämä sama fantasia, mutta en ole koskaan kertonut puolisolleni.

Vierailija
167/288 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lukeudun stag -miehiin ja olin meistä se, joka ehdotti toisen miehen ottamista mukaan petileikkeihin. Avovaimo oli kuitenkin aluksi aika nihkeä ehdotukselle. Silti juuri hän hiukan yllättäen teki ehdotuksen miehestä, jonka hän oli tavannut työssään ja joka kiinnosti häntä siinä mielessä. Toinen yllätys oli se, että mies on meitä paljon vanhempi. Ikäero kuullosti oudolta lopulta vain numeroina. Mies osoittautui letkeäksi seuramieheksi ja käytökseltään muutenkin mukavaksi. Viihdymme yhdessä muutenkin kuin seksin merkeissä ja itseäni kiihottaa erityisesti vaimon tapa reagoida vieraan miehen antamaan kielihoitoon ja omiin suorituksiini verrattuna pitkään kestäviin panoihin.

Vierailija
168/288 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan neljä kertaa viimeisen kymmenen vuoden aikana toteutettu kuviota, jossa vaimo on pannut vieraan miehen kanssa. Kaksi eri miestä ollut asialla eli kumpikin vieras on saanut kahteen kertaan vaimoani maistaa. On olleet hienoja kokemuksia kaikille osapuolille. En ole ollut itse katsomassa vaan sovittu tapaamiset hotelliin. Vaimo sitten on kertonut, mitä on tapahtunut ja toistettu siinä samalla keskenämme tapahtuneita. Tämä on niin meidän juttu mausteena suhteelle. Lisää pitäis saada, mutta lapsiperheessä järjestelyt on oma juttunsa. Ja kieltämättä olis halu saada vähintään kuvia, videota, ääntä tms sessioista, jos ei jopa pääsisi vierestä katsomaan. Stagiksi itseäni kuitenkin asemoin, koska nöyryytys- ja alistumishimoja ei minulla niinkään ole. 

Vierailija
169/288 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä yleensä löydätte noita kolmansia pyöriä seuraksenne? Onko tullut myös ieltäytymisiä esim. baareissa?

Vierailija
170/288 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lukeudun stag -miehiin ja olin meistä se, joka ehdotti toisen miehen ottamista mukaan petileikkeihin. Avovaimo oli kuitenkin aluksi aika nihkeä ehdotukselle. Silti juuri hän hiukan yllättäen teki ehdotuksen miehestä, jonka hän oli tavannut työssään ja joka kiinnosti häntä siinä mielessä. Toinen yllätys oli se, että mies on meitä paljon vanhempi. Ikäero kuullosti oudolta lopulta vain numeroina. Mies osoittautui letkeäksi seuramieheksi ja käytökseltään muutenkin mukavaksi. Viihdymme yhdessä muutenkin kuin seksin merkeissä ja itseäni kiihottaa erityisesti vaimon tapa reagoida vieraan miehen antamaan kielihoitoon ja omiin suorituksiini verrattuna pitkään kestäviin panoihin.

Olenkin monesti epäillyt, että tällaiset jutut saavat alkunsa siitä, että mies ei yksin kykene tarjoamaan naiselleen sitä mitä tarvittaisiin.

Vierailija
171/288 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä usein on sitä mitä kotona ei saa.

Ainakin meidän tapauksessa.

Kun yhdyntä alkaa siinä on elementtejä mitä koti oloissa ei ole.

Kotona lemmiskellään ,ja tunnustan että kun minulla ruiskahtaa se on siinä.

Mutta kun vaimo on kahden nuoren miehen hoidossa ,niin toinen jatkaa mihin toinen jää.

Kertaakaan ei ole liukkaria tarvittu,paitsi pyllystä.

Ja se ääni ,se on jotain, kiimaisinta mitä tiedän.

Ja ensi hetkestä asti olen huomannut että vaimo kiusaa minua. Härnätä ja keimailee .

Vierailija
172/288 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä usein on sitä mitä kotona ei saa.

Ainakin meidän tapauksessa.

Kun yhdyntä alkaa siinä on elementtejä mitä koti oloissa ei ole.

Kotona lemmiskellään ,ja tunnustan että kun minulla ruiskahtaa se on siinä.

Mutta kun vaimo on kahden nuoren miehen hoidossa ,niin toinen jatkaa mihin toinen jää.

Kertaakaan ei ole liukkaria tarvittu,paitsi pyllystä.

Ja se ääni ,se on jotain, kiimaisinta mitä tiedän.

Ja ensi hetkestä asti olen huomannut että vaimo kiusaa minua. Härnätä ja keimailee .

Kyllä mä vaan olen tyytyväinen, että saan kaiken tuon aikaan ihan itse.

Vierailija
173/288 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurimeininkiä.

Vierailija
174/288 |
02.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti puheeksi peti puuhien jälkeen.

En sanonut mitään juurikaan silloin.

Myöhemmin kysyin mieheltäni onko tosissaan ja mikä tuon takana on.

Kertoi että ei sen kummempaa ,halusi nähdä että hymyilen viikon kun saan kunnolla.

Ja haluat tietysti katsoa kun joku vieras huudattaa minua.

Niin haluankin ja kaikkea muutakin .

Asia jäi siihen mutta mies kyseli että koska.

Pakko sanoa että se alkoi vaikuttamaan minuun. Pillukarvat lähti ,ainakin melkein.

Aloin vilkuilla miehiä sillä silmällä.

Aina kun teki mieli asia tuli mieleen ,ja näitä hetkiä alkoi tulla usein,niin että oli pakko käydä hakeen helpotusta yöpöydän laatikosta.

Se oli ihan hullua ,kiimaa ihan säännöllisesti.

Olen sellainen joka tykkään spermasta pillussa ,se oli kun huumetta minulle.

Sitten se tuli vaan eteen ravintolassa,tanssitti minulta jalat alta.

Sitten se vaan tapahtui,ja mieheni piti lupauksen ,katsoi kun sain loppuun asti.

Vierailija
175/288 |
03.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti puheeksi peti puuhien jälkeen.

En sanonut mitään juurikaan silloin.

Myöhemmin kysyin mieheltäni onko tosissaan ja mikä tuon takana on.

Kertoi että ei sen kummempaa ,halusi nähdä että hymyilen viikon kun saan kunnolla.

Ja haluat tietysti katsoa kun joku vieras huudattaa minua.

Niin haluankin ja kaikkea muutakin .

Asia jäi siihen mutta mies kyseli että koska.

Pakko sanoa että se alkoi vaikuttamaan minuun. Pillukarvat lähti ,ainakin melkein.

Aloin vilkuilla miehiä sillä silmällä.

Aina kun teki mieli asia tuli mieleen ,ja näitä hetkiä alkoi tulla usein,niin että oli pakko käydä hakeen helpotusta yöpöydän laatikosta.

Se oli ihan hullua ,kiimaa ihan säännöllisesti.

Olen sellainen joka tykkään spermasta pillussa ,se oli kun huumetta minulle.

Sitten se tuli vaan eteen ravintolassa,tanssitti minulta jalat alta.

Sitten se vaan tapahtui,ja mieheni piti lupauksen ,katsoi kun sain loppuun asti.

Opettele kirjoittamaan jotta fiktiosi olisi luettavaa.

Vierailija
176/288 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon koettu tämän fantasian tiimoilta Vaimon kanssa mutta ei ihan loppuun asti viety kumminkaan. Meinasi erottaa meidät mutta kokemamme jälkeen paljon vahvempi suhde ja parempi.

Ei olla puhuttu puhuttu eikä viety asiaa eteenpäin enään pitkään aikaan. Kaikesta huolimatta on edelleen mielessä ja tuntien vaimoa niin näyttää olevan hänelläkin. Vaihdettu asia meillä mutta todella kiihottavaa kaikkinensa!

Vierailija
177/288 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melkein neljäkymmentä,lapset tehtynä ja arki kulki tasaisesti eteenpäin. Sexi vaan oli melkein loppunut,en edes niin paljoa edes kaivannut. Käytin Dildon silloin tällöin,ja sain tarvittavan.

Miehelleni se ei riittänyt,alkoi puhua että pitäisikö saada virikkeitä.

Kysyin että mitä tarkemmin sanottuna.

Hänen mielestä vieras mies olisi sopiva.

Pikkaise veti hiljaiseksi ,ja se jäi kummittelemaan.

Olimme lomalla ,siis kaukana kotoa,vuokra mökissä kahdestaan.

Saunaan illalla ja muutamat siiderit ja ravintolaan.

Mua tanssitti hitsin hyvän näköinen nuori mies.

Puheet tuli mun mieleen,halut nousivat ihan älyttömäksi.

Olin hermostunut ja hikoilutti.

Sanoin miehelleni että oon kiimassa ,mutta en uskalla kysyä ja yksin en lähe.

Mies lupasi pitää huolen että kaveri tekee loppuun asti.

Meinasin lyödä.

Mies sanoi että pyydä hänet pöytäämme.

Mies kysyi kaverilta haluutko lähteä mökillemme jatkoille ,sielä ei olis häiriöitä.

Mies oli lupautunut olemaan kuskina joten lähdimme ajamaan mökille.

Kaveri ties homman ja kun mieheni käski minut takapenkille.

Heti suudeltiin,ja sydän otti kierroksia .

Häme nousi ylös ja oli pojalle yllätys kun ei ollut pikkuhousuja, käsi meni jalkojen väliin.

Levitin jalkoja ja annoin pojalle tien pillulle.

Matka oli lyhyt joten homma keskeytyi ,mutta jatkui heti kun pääsimme mökkiin.

Sen yön jälkeen miehenikin kans oli toimintaa.

Nuoresta miehestä tuli Vakkari.417

Vierailija
178/288 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stag ja hotwife? Entä jos jompikumpi on face, tikki tai tokki, ja osan viikosta jopa svägä. Miten sitten???

Vierailija
179/288 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stag ja hotwife? Entä jos jompikumpi on face, tikki tai tokki, ja osan viikosta jopa svägä. Miten sitten???

Kumpi ja Kampi naiskenteli. Kumpi pani Kampia?

Vierailija
180/288 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotwife fantasia hmm

Tässähän mies haluaa Naisellensa nautintoa saaden sitä myös itse ja paljon. Eikä tässä kummankaan osapuolen pidä alistua mihinkään vaan nauttia kuin aikuiset. Toki mistä kukainenkin seksissä ja elämän tyyleissään pitää jota ei voi arvostella kun mieltymyksiä on jokaisella mitä on....

Haluan ainakin Vaimolleni todella tyydyttävää elämää kaikin puolin koska nautin siittä että hän nauttii! Uskon että jollain asteella tämä fantasia tulee vielä toteutumaan meillä.

Saanen pyytää kokemuksia/kommentteja Naisilta näistä puuhista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi