Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?

Stagmies
01.03.2017 |

Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.

Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.

Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.

Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?

Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.

Kommentit (288)

Vierailija
141/288 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että Mustasukkaisuus on monen nautinnon esteenä.

Löysin tällaisen mielenkiintoisen ketjun.

Monikaan ei varmaan uskaltaisi jutella julkisesti tästä aiheesta.

Se on vielä tabu tämän hetkiseessä elämässä.

Tuskin kukaan uskaltaisi tunnustaa että katselin kun vaimo sai viime yönä vierasta miestä ja sai siemenet sisäänsä lopuksi. Sehän olis irvailun kohde ja puheen aihe loppu elämän.

Vaikka oma vaimo olis naitu edellisenä päivänä.

Ei tuo niin harvinaista ole, tapahtuu niin salassa kun tietoisesti.

Uskaltaisin väittää että vaimo nauttii enemmän kun se tapahtuu yhteisestä halusta.

Tiedän tuon kun on oma kohtaista kokemusta.

Pakko tunnustaa että tärisin kiimasta kun näin että vieras mies suuteli vaimoa ja kouri hameen alta.

Ja pakko sanoa että sexi alkoi jo paljon ennen kun edes lähdettiin leikkiin.

Meillä vaimo aloitti keskustelun.

Vaimo kysyi että mitä sanoisit jos näkisit että vieras mies olisi hänen päällä ja tekisi loppuun asti ilman kumia ja hänellä tekisi hyvää.

Minun ajatukset pysähtyi siihen, mutta veri pakkaatui kullin.

Ainoa mitä ajattelin oli vaimo oli käynyt vieraissa, kauhea Mustasukkaisuus.

Vaimo sanoi että ei pettäisi minua, tosin joku mies oli tullut tarjoaamaan.

Sen jälkeen vaimo sai kyytiä.

Se oli kiihkeää ja rajua nussimista, pitkään aikaan oli pakko sanoa että ei hetkeen.

Kuitenkin tunnin päästä olin kun kani.

Kysyin vaimolta että vieläkö, vaimo sanoi että kyllä.

Hain vaimon varastosta dildon, vaimo vaihtoi sen toiseen, pienempään.

Eka kerran olin lelun kanssa leikkimässä vaimoa.

Nuolin vaikka spermaani valui pillusta, leikin ja näin eka ihmeen. Vaimo sotki vuoteen kun en lopettanut vaikka vaimo tärisi orkussa. Se oli ihanaa katsoa.

Kun rauhoituimme, kysyin vaimolta, entä jos nuoria miehiä on kaksi tai useampi?

Vaimo oli hiljaa ja sanoi,, mua nussis silloin molempiin reikiin mies.

Onko sua naitu joskus niin?

En, siksi haluaisinkin kokeilla edes kerran.

Otin vaimon kainaloon ja lupasin että kokeillaan mutta haluan olla mukana.

En yksin lähtiskään vaimo hymyili, ehkä ja hymy meni salaperäisemmäksi.

Se hetki tuli.

Sanon rehellisesti että oli rankka

hetki nähdä kun vaimoa pussattiin ja hameenalla oli käsi, kun vaimo vapisikun hänellä oli vaikeaa luopua Pikkuhousuista ja näyttää pillu vieraille miehille,,, kun vaimo oli jalat levällään odotti kovaa siitin tä sisään. Se oli kun hidastettuna, kulli tökki nivusia, ennen kun vaimon käsi ehti ohjata sitä sisään ja vaimo parkaisi.

Vierailija
142/288 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea otsikko. London-kieltä. Ei ole ukoilla mennyt koulussa istuminen hukkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/288 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista herkkua niille, jotka tätä uskaltavat lähteä parisuhteissaan toteuttamaan!

Olisi mukava kuulla oikean elämän kokemuksia (ei fantasioita), niin hyviä kuin huonojakin. Ottaako enemmän kuin antaa vai päinvastoin?

Vierailija
144/288 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi että kovin harvinaista.

Kyllä tuota vierasta rouvalle harrastetaan. Jotkut jopa maksavat siitä että rouva saa.

On monenlaista toivetta, jotkut naiset haluavat että nuollaan jotkut että kumilla naidaan.

Jotkut haluavat paljaaltaan siemenet sisään.

Tiedän tuon, sillä nuorempana möin palveluja pareille.

Ajauduin tuohon, olin nuori rakastunut, ja meille tuli ero.

Panetti niin penteleesti, pussit olivat täynnä. Tympäs runkata kun oli ollut vilkas sänky elämä.

Apuun tuli äidin ystävä, hän ymmärsi nuoren miehen tarpeet.

Nain sydämeni kyllyydestä, ja hänen mies katseli.

Kerran hänkysyi että voisinko naida hänen ystävää rahasta.

Olisi kuulemma hyvät avut mulla. Mietin hetken ja suostuin.

Ei tarvinnut tumputtaa, ja en alkuun osannut sanoa ei.

Osa oli omalla luvalla liikenteessä osa oli luvalla.

Muistaa vieläkin yhden Rouvan jolla pillu valui aivan sairaasti hunajaa, ja hänen mies halusi katsoa kun nuolin orkun jja sai jatkaa paljaalla siitä ja tyhjätä pussit naiseen ja mies tuli nuolemaan.

Vierailija
145/288 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että suuri osa haaveilee vaimon antavan vieraalle. Huomattavasti pienempi osa homman toteuttaa.

Minä sanoin ensin vaimolle että ei haittaa jos homma lipsahtaa vieraan kanssa panemiseen. Kaikki on ok jos sitä ei tee salassa. Jonkin ajan päästä kerroin vaimolle fantasioivani siitä.

Meni varmaan puoli vuotta kun vaimo tuli kotiin illan vietosta. Olin jo sängyssä mutta hereillä. Vaimo riisuuntui ja kertoi että ilta oli lipsahtanut panemiseksi. En sanonut mitään. Katsoin vain silmät suurina. Vaimo oli pitkään hiljaa ja sanoi sisään lipsahtaneen myös jotain muuta. Muuta ei tarvittu. Se oli elämäni paras pano. Panimme vaikka kuinka monesti. Vaimon mukaan vieras ei ollut kummoinen pano ja lauennut nopeasti sisään mutta kotona saatu käsittely oli sen arvoista. Vierasta rupesi tekemään heti uudelleen mieli.

Vierailija
146/288 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä yhtään Hot wifeä joka kertoisi omalta kannaltaan tuntemuksia.

Vierailija
147/288 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen urheileva nuori mies, ja ulkonäöltäni kait siedettävän näköinen, koska minua on pyydetty pitämään parin rouvaa hyvänä.

Tapoja on ollut erilaisia, milloin mies on ollut aloitteen tekiä, joskus rouva. Miellyttävin on ollut että pyydetään jatkoille.

Jotenkin on aika rajua kun kysytään suoraan alanko naimaan.

Kyllähän se on yleensä siitä kiinni millainen nainen on.

Pakko sanoa että.. En nyt ehdi, ja se näkyy pettymyksenä.

Sen olen pitänyt että pika keikat ovat hyvin vähäiset.

Olen huomannut että nautinto onse mitä haen joten se pitää.

Ainoa on vaan mustasukkaisuus,

Se on se mikä on ikävää.

Minun arvio on että.. Aika yleistä on että rouville etsitään rakastajiksi nuoria hyvän näköisiä.. En pane pahakseni.

Vierailija
148/288 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se menee.. Kauneimmat naiset saavat mitä tahtovat.

Itse kuulun tuohon ryhmään, ensin touhu vei melkein tajunnan.

Joskus melkein huvittavaa, vieraalla miehellä ei ole pelit alkaneet kovettua.

Siihenkin on tottunut ja löytynyt

Ihan koti konstit.

Ymmärrettäväähän se on jos oma mies katselee kun vieras lykkii Rouvan pillu. Ja lähes kaikki ruiski minuutissa.

Eihän se haittaa sillä se jälkeen pillukin on takuu liukas.

Aikaa tosiaankin kannattaa varata, sillä ensi jännityksen jälkeen saa todellista nautintoa.

Ja Mustasukkaisuus kannattaa tosiaankin jutella ennen pois kun edes alkaa edes ajatella asiaa.

Näin miehessäni mustasukkaisuuden heti kun minuun koskettiin vaan Huomioin mieheni ja se ainakin meillä tehosi.

Sanoin miehelleni että jos hän ei halua tätä jatkaa se loppuu siihen.

Vierailija
149/288 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mustasukkaisuuden yli mentiin suudelmin mieheni kanssa siinä kesken touhujen ja kädestä kiinni. Katse ja kuiskaujset, miten rakastan miestäni... Sen jälkeen ei mitään häivääkään mustistouhuista. 

Vierailija
150/288 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä yhtään Hot wifeä joka kertoisi omalta kannaltaan tuntemuksia.

Hep! Täällä ollaan!

Meillä tämä on vasta alkutaipaleella käytännön toteutuksen osalta, mutta prosessissa ollut jo pidempään. Puolisoni otti asian joskus puheeksi, ja vaikka alkuun epäilin ettei hän pystyisi katsomaan vierestä kun vieras minua koskisi, ajan kanssa sitten päädyimme kokeilemaan.

Ja huh että oli kokemus. Ehdottomasti hyvä.

Puhuimme puolisoni kanssa paljon ja avoimesti mahdollisista riskeistä, toiminnalle luotiin selkeä prosessikuvaus, sekä meillä kaikilla oli mahdollisuus keskeyttää toiminta mikäli siltä tuntuisi. Nämä kaikki lisäsivät avoimuutta ja turvallisuutta.

Vierailija oli ihan tavallinen mies. Miellyttävä, rauhallinen ja ymmärtäväinen hermostuneisuuttani kohtaan.

Tästä kokemuksesta jäi hyvä maku meille, toivottavasti myös apulaiselle.

Puolisoni oli ihan liekeissä, hulluna himosta varmaan kuvaa parhaiten olotilaa. Tapahtuman jälkeen olemme pystyneet entistä avoimemmin puhumaan toiveistamme ja fantasioistamme. Jossain vaiheessa ehkä saamme myös naisvieraan meidän molempien iloksi😍

Tällä ei kannata lähteä paikkaamaan horjuvaa suhdetta, mutta vahvaa ja tasapainoista voi piristää. Avoimuus, leikkimieli ja asioiden puhuminen sekä ennakkoon että jälkikäteen ovat varmaan ne parhaimmat toimintaedellytykset.

Vierailija
151/288 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähti toteutumaan puolittaisen 'järjestetyn sattuman' kautta. Pitkiä aikoja tästä oli juteltu silloin tällöin ja tiesin että miestäni kiihottaa ajatus. Alun ihmettelyn jälkeen kiinnostuin aiheesta ja vähän tutkiskelin, huomasin että aika lailla monen miehen fantasioissa nähdä oma puoliso toisen kanssa.  Mökkisaunajuttu meilläkin vähän viinittelyn jälkeen, sopivan rento tunnelma ja siitä yhteisestä alastomuudesta kaikki alkoi. 

Yöpalallle ei enää pukeuduttu, vaan kaikki oli pyyhkeissä/kylpytakeissa ja oltiin välittömiä. Samaan sänkyyn kaikki kolme nukkumaan nakuina ja luonto otti ohjat. Aluksi kahden miehen suudelmat ja hyväilyt. Sen jälkeen minua pidettiin niin hyvänä ettei ole koskaan.... Toinen sisälläni toinen suussa, neljä kättä vartaloani tutkimassa ja sainkin nauttia elämäni seksistä. Oma mies vetäytyi vähän sivummalle ja sain rakastella vieraan kanssa hänen katsellessaan ihan rauhassa kahteen kertaan, ennen kuin oma halusi minuun tulla. Orkut tuli vieraan kanssa todella voimakkaina ja aamulla uusittiin ihan vaan kahden kesken  kun hän halusi vielä, oma mies oli unessa.

Vierailija
152/288 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lähti toteutumaan puolittaisen 'järjestetyn sattuman' kautta. Pitkiä aikoja tästä oli juteltu silloin tällöin ja tiesin että miestäni kiihottaa ajatus. Alun ihmettelyn jälkeen kiinnostuin aiheesta ja vähän tutkiskelin, huomasin että aika lailla monen miehen fantasioissa nähdä oma puoliso toisen kanssa.  Mökkisaunajuttu meilläkin vähän viinittelyn jälkeen, sopivan rento tunnelma ja siitä yhteisestä alastomuudesta kaikki alkoi. 

Yöpalallle ei enää pukeuduttu, vaan kaikki oli pyyhkeissä/kylpytakeissa ja oltiin välittömiä. Samaan sänkyyn kaikki kolme nukkumaan nakuina ja luonto otti ohjat. Aluksi kahden miehen suudelmat ja hyväilyt. Sen jälkeen minua pidettiin niin hyvänä ettei ole koskaan.... Toinen sisälläni toinen suussa, neljä kättä vartaloani tutkimassa ja sainkin nauttia elämäni seksistä. Oma mies vetäytyi vähän sivummalle ja sain rakastella vieraan kanssa hänen katsellessaan ihan rauhassa kahteen kertaan, ennen kuin oma halusi minuun tulla. Orkut tuli vieraan kanssa todella voimakkaina ja aamulla uusittiin ihan vaan kahden kesken  kun hän halusi vielä, oma mies oli unessa.

Vierailevan miehen näkökulmasta asiat etenee parhaimmillaan juuri noin. Kriittisiä hetkiä ovat riisuutuminen, ensimmäinen kosketus, ensimmäinen penetraatio sekä riittävä antautuminen kiihkeälle tunnelmalle ensimmäisen orgasmin saamiseksi. Nuo vaiheet kun saa sujumaan, jatko etenee itsestään. Naisille tuntuu olevan tärkeää saada oikeassa suhteessa molempia miehiä samaan aikaan ja toisaalta myös vuorotella oman miehen ja vierailijan kanssa. Kun etukäteen on sovittu siitä, että nainen sanoo suoraan sen, mitä ja miten kulloinkin haluaa, kokemuksesta muodostuu hänelle miellyttävä ja samalla seksin kiihottavuudelle tärkeä spontaani ote saadaan turvattua.

Vierailija
153/288 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni ehdotti tätä ja itse olisin enemmän kuin halukas ottamaan toisen miehen mukaan seksiin. Lähinnä mietityttää oma ikä 50v ja vartalo. Vartalo kun ei ole enää kovin timmissä kunnossa. Mies innokkaana on sopimassa treffejä tuttujensa kanssa, jotka eivät ole minua edes nähneet. Mitä jos toinen mies ei haluakaan minua ja koko homma tyssää siihen? Onko kenelläkään kokemuksia tästä?

Vierailija
154/288 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä haaveilin että vaimolla olisi rakastaja. Kolmisen vuotta meni, silloin tällöin fantasiasta kertoen, en tuputtaen. Lopulta tuli se ilta, kun vaimo kysyi olenko yhä valmis tämän fantasian toteuttamiseen. Kun myönsin todellakin siitä yhä haaveilevani, hän sanoi vaan että katsele, ja vinkkasi silmää. Olimme ystävämme mökillä kolmisin, saunoimme ja he uivat löylyjen välissä. Oli todella kiihoittavaa katsella kun vaimo vietteli miehen ja kun he viimein suutelivat. Miehen kalu oli kovana pystyssä kiimatipat valuen, kun kysyi vielä olemmeko tosissamme. Sanoimme kyllä ja sitten mies otti vaimon mukaan, pirttipöydlle viltti ja vaimo siihen selälleen. Se ihana tunne kun vaimo avasi reitensä ja ojensi kätensä vetäen miestä lähemmäs. Kun kalu oli pillun huulilla, mies vielä katsoi minua ja hitaasti työntyi sisään. Kiimani määrä oli niin voimakas että heidän naintiaan katsellessa laukesin koskematta omaa kaluani. Oli upeaa ja jatkui 4 vuoden ajan silloin tällöin tavatessamme. Oma ystävämme oli oikea ratkaisu meille, muita miehiä ei ole ollut, vaikka sitä toivoisinkin.

Vierailija
155/288 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut se kolmas osapuoli ja tavannut muutaman kerran varattua naista. Seksi on ollut todella hyvää ja intohimoista. Pariskunnan mies on päässyt osallistumaan tapahtumaan siten että vaimo on soittanut hänelle ennen seksiä ja jättänyt linjan auki ja puhelimen pöydälle. Tilanne on ollut todella mielenkiintoinen, helppo ja nautinnollinen. Nainen on halunnut näyttää nauttivansa kun puhelin on ollut auki ja ollut todella aktiivinen sängyssä.

Vierailija
156/288 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä merkkinen luuri? Samaten pöydän väri jäi kiinnostamaan enemmän kuin muu soopa

Vierailija
157/288 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stag kirjoitti:

Olen siis stag ja minulla on hotwife. On todella nautinnollista katsoa kun vieras mies panee vaimoani. Vaimo pitää nuorista innokkaista miehistä. Yleensä treffit sovitaan netissä. Baarista ei yleensä seuraa löydy kun miehet ovat liian kännissä. Usein panemme vieraan kanssa vaimoani yhdessä. Vaimoni pitää myös panemisesta useamman miehen kanssa yhtäaikaa.

Olisi mukavaa päästä pitämään kivaa vaimosi kanssa olen 30 v pitkä ja hoikka mies hyvin varustettu. Teillä varmaan on myös profiili alastonsuomessa minkä kautta sovitte treffejä ja tapaatte miehiä??? jälkiliukkaat myös kiihottaa kaikessa muodossa

Vierailija
158/288 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös minä haaveilin että vaimolla olisi rakastaja. Kolmisen vuotta meni, silloin tällöin fantasiasta kertoen, en tuputtaen. Lopulta tuli se ilta, kun vaimo kysyi olenko yhä valmis tämän fantasian toteuttamiseen. Kun myönsin todellakin siitä yhä haaveilevani, hän sanoi vaan että katsele, ja vinkkasi silmää. Olimme ystävämme mökillä kolmisin, saunoimme ja he uivat löylyjen välissä. Oli todella kiihoittavaa katsella kun vaimo vietteli miehen ja kun he viimein suutelivat. Miehen kalu oli kovana pystyssä kiimatipat valuen, kun kysyi vielä olemmeko tosissamme. Sanoimme kyllä ja sitten mies otti vaimon mukaan, pirttipöydlle viltti ja vaimo siihen selälleen. Se ihana tunne kun vaimo avasi reitensä ja ojensi kätensä vetäen miestä lähemmäs. Kun kalu oli pillun huulilla, mies vielä katsoi minua ja hitaasti työntyi sisään. Kiimani määrä oli niin voimakas että heidän naintiaan katsellessa laukesin koskematta omaa kaluani. Oli upeaa ja jatkui 4 vuoden ajan silloin tällöin tavatessamme. Oma ystävämme oli oikea ratkaisu meille, muita miehiä ei ole ollut, vaikka sitä toivoisinkin.

Tässä on nyt kuvio, josta nauttisin.
Mieheni ehdotti aisurointia joskus vuosia sitten, enkä innostunut. Nyt mieleni on kuitenkin muuttunut ja olisin valmis harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa hänen katsellessaan ja nimenomaan niin, ettei hän osallistu aktiin vaan katselee tai kuuntelee ainoastaan.

Miten palaan asiaan mieheni kanssa?

Vierailija
159/288 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla monelle miehelle arka paikka, etenkin jos on jo saanut ns 'pakit' aiheesta aiemmin. Kiihkon hetkellä helpompi aiheesta jutella, kun sitten ihan vaan iltapalalla tiistaina tms. 

Meillä mies arkaillen toi omia ajatuksiaan esille ja alun hämmennyksen jälkeen rohkaisin puhumaan lisää, kun kiinnosti. Hyväilin samalla kylpytakin alta ja kiihkoissaan laukesi käsilleni aika nopeasti. Saatiin kuitenkin juteltua selväksi, että hän turhaan pelkäsi, että en pitäisi enää ns 'miehenä' jos tapahtuisi että toinen nauttii minusta ja hän katselee. Turha pelko! Kiihotti aivan hullusti saada rakastella toisen kanssa niin että oma katseli ja nautti siitä itseään kosketellen. Kiihottavaa, kun saa vapautuneemmin nauttia kukin omista haaveistaan, eikä tarvitse turhia kärvistellä jotain toivoen salaa.

Vierailija
160/288 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on nyt kuvio, josta nauttisin.
Mieheni ehdotti aisurointia joskus vuosia sitten, enkä innostunut. Nyt mieleni on kuitenkin muuttunut ja olisin valmis harrastamaan seksiä toisen miehen kanssa hänen katsellessaan ja nimenomaan niin, ettei hän osallistu aktiin vaan katselee tai kuuntelee ainoastaan.
Miten palaan asiaan mieheni kanssa?

Minkä ikäisiä olette? Miten miehesi on muuttunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän