Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?

Stagmies
01.03.2017 |

Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.

Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.

Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.

Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?

Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.

Kommentit (288)

Vierailija
201/288 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kysymys mutta mikä on tuo vixen?

Vierailija
202/288 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että mieheni on niin estynyt.

Enkä minäkään mikään kauneuskilpailun voittokortti ole.

Ei siis orhea eikä kuumaa vaimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/288 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut miettimään, kun yksi kaveripariskunta erosi (se eukko oli ihan kaamea) ja mies on aika reppanana jäänyt elelemään yksin.

Ukkeli viettää meillä paljon aikaa, auttelee miestäni milloin missäkin rempoissa ja musajutuissa. Usein asustaa viikonloppuja kanssamme ja silloin kokkaillaan, syödään, viinistellään ja saunotaan kolmistaan. Joskus katsotaan leffoja, joskus pelaillaan lautapelejä, joskus retkeillään tai lojutaan rannalla.

En ole sen kummemmin ajatellut mitään seksuaalista (meillä menee aviomiehen kanssa loistavasti seksin saralla ihan kahdestaankin).

Mutta jotenkin on tosi suloinen ajatus että ollaan vähänkuin pieni perhe ilmanbkummempaa romantiikaa.

Nyt on vaan alkanut tulla niitä romanttisensuuntaisiakin ajatuksia...

Oikeastaan voisin ihan hyvin olla kahdelle kivalle miehelle vaimona ja jatkaa tätä kolmistaan elelyä. Pyykkäillä, leipoa, ottaa suihin, milloin mitäkin ukot keksisivät pyytää.

Olettaisin että myös minun kiinnostuksistani, hyvinvoinnistani ja turvallisuudestani pidettäisiin huolta aina. Se on ihan ihana päiväuni!

Tiedän kuitenkin varmuudella ettei oma mieheni innostu, ukot kun tuntevat toisensa niin pitkän ajan takaa ja ovat semmoiset "vellokset".

Toistaiseksi tyydyn siis tähän.

Ja pianhan varmaan niin komea mies kuin tuo ystävämme on, löytää uuden naisen ja sitten häntä ei taas näykään.

Vierailija
204/288 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon alkanut miettimään, kun yksi kaveripariskunta erosi (se eukko oli ihan kaamea) ja mies on aika reppanana jäänyt elelemään yksin.

Ukkeli viettää meillä paljon aikaa, auttelee miestäni milloin missäkin rempoissa ja musajutuissa. Usein asustaa viikonloppuja kanssamme ja silloin kokkaillaan, syödään, viinistellään ja saunotaan kolmistaan. Joskus katsotaan leffoja, joskus pelaillaan lautapelejä, joskus retkeillään tai lojutaan rannalla.

En ole sen kummemmin ajatellut mitään seksuaalista (meillä menee aviomiehen kanssa loistavasti seksin saralla ihan kahdestaankin).

Mutta jotenkin on tosi suloinen ajatus että ollaan vähänkuin pieni perhe ilmanbkummempaa romantiikaa.

Oikeastaan voisin ihan hyvin olla kahdelle kivalle miehelle vaimona ja jatkaa tätä kolmistaan elelyä. Pyykkäillä, leipoa, ottaa suihin, milloin mitäkin ukot keksisivät pyytää.

Olettaisin että myös minun kiinnostuksistani, hyvinvoinnistani ja turvallisuudestani pidettäisiin huolta aina. Se on ihan ihana päiväuni!

Tiedän kuitenkin varmuudella ettei oma mieheni innostu, ukot kun tuntevat toisensa niin pitkän ajan takaa ja ovat semmoiset "vellokset".

Ja pianhan varmaan niin komea mies kuin tuo ystävämme on, löytää uuden naisen ja sitten häntä ei taas näykään.

Mielestäni ajattelet polyamorista suhdetta, romanttisensuuntaisiakin ajatuksia sinulla miehesi kaveriin ja haluat olla molempien vaimo.

Hotwife kuviossa on kyse seksistä, nainen haluaa munaa ja mies haluaa vaimonsa olevan kiimaisena vieraan kalun perään, peli täytyy heti laittaa poikki jos tunteita alkaa tulemaan, mielummin jo ennen.

Aika suuret mahdollisuudet pilata parisuhde ja miesten kaveruus tuollaisessa kuviossa.

Vierailija
205/288 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ajattelet polyamorista suhdetta, romanttisensuuntaisiakin ajatuksia sinulla miehesi kaveriin ja haluat olla molempien vaimo.

Hotwife kuviossa on kyse seksistä, nainen haluaa munaa ja mies haluaa vaimonsa olevan kiimaisena vieraan kalun perään, peli täytyy heti laittaa poikki jos tunteita alkaa tulemaan, mielummin jo ennen.

Aika suuret mahdollisuudet pilata parisuhde ja miesten kaveruus tuollaisessa kuviossa.

Ahaa! Kiitos tiedosta. Siihen nähden että kannatan seksuaalisuuden ja romanttisuuden moninaisuutta olen itse ihan kujalla nykyään siitä mikä on mitäkin :)

Vierailija
206/288 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
207/288 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava aihe ;-)

Vierailija
208/288 |
17.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39 kirjoitti:

Kiinnostava aihe ;-)

Miks kiinnostaa? 😏

Vierailija
209/288 |
17.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Onhan tämä todella kutkutteleva harrastus...

Halu olisi suuri että tämän tyyppinen kokemus tulisi viel ja nimen omaan vaimon ehdoilla.... Olemme olleet naimisissa miltei 20v ja seksi kaipaisi jotain uutta molemmille. Minun eli miehen mielestä olisi nautinto nähdä kun Vaimoni nauttisi isosta vieraasta....

Myönnettäköön että on ollut jotain tämän suuntaista puhetta mutta pitää ottaa puheeksi vakavasti et josko olisi halua vaimolla oikesti ryhtyä tälläiseen....

Terv. Urheilullinen 40v pariskunta🤤

Vierailija
210/288 |
23.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi Nainen joka pitäisi tämän tyyppisestä eli Hotwife elämän tyylistä.

Sinua etsii tositarkoituksella

42v urheilullinen Mies😉

Vierailija
211/288 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41. + M40 kirjoitti:

Meillä taas vaimo kiihotuu siitä että nain toisia naisia. Itse asiassa sen verran paljon että hankki näitä minulle . Joskus keskustelu palstoilta joskus , ravintolasta ja jopa tinderillä.

Itse olemme + 40 pari ja naimisissa jo 19 vuotta. Eniten vaimoa kiihotaa jos nain koulu tyttömäisiä naisia . Vaimolle on myös todellinen turne on jos naisella on silmälasit ja hiukset joko ponnarilla tai saparoilla :)

Onkohan kyseessä jokin fetissi vaimoni kun on opettaja :) . Tosin minua ei haittaa mitenkään :)

Meillä on myös muutama vakkari joiden kanssa myös vaimo käy esim spinningissä ja salilla ja toisen kanssa kansanopiston maalaus kursseilla .

Eli ei vain pelkästään seksiä .

Tarina melkein tismalleen kuin meillä. 40+ mutta aviossa ollaan oltu vasta 5v, eikä hän ole opettaja. Vaimo erityisen kuumana koulutyttö olemukseen ja niitä hän päivittäin mieluusti katselee. Luulin hänen olevan ainoa lajissaan =)

Vierailija
212/288 |
24.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41. + M40 kirjoitti:

Meillä taas vaimo kiihotuu siitä että nain toisia naisia. Itse asiassa sen verran paljon että hankki näitä minulle . Joskus keskustelu palstoilta joskus , ravintolasta ja jopa tinderillä.

Itse olemme + 40 pari ja naimisissa jo 19 vuotta. Eniten vaimoa kiihotaa jos nain koulu tyttömäisiä naisia . Vaimolle on myös todellinen turne on jos naisella on silmälasit ja hiukset joko ponnarilla tai saparoilla :)

Onkohan kyseessä jokin fetissi vaimoni kun on opettaja :) . Tosin minua ei haittaa mitenkään :)

Meillä on myös muutama vakkari joiden kanssa myös vaimo käy esim spinningissä ja salilla ja toisen kanssa kansanopiston maalaus kursseilla .

Eli ei vain pelkästään seksiä .

Tarina melkein tismalleen kuin meillä. 40+ mutta aviossa ollaan oltu vasta 5v, eikä hän ole opettaja. Vaimo erityisen kuumana koulutyttö olemukseen ja niitä hän päivittäin mieluusti katselee. Luulin hänen olevan ainoa lajissaan =)

Ja ennen kuin tuomitaan niin 18 on alaraja ja kaikki tehdään vapaaehtoisesti. On kolmas sitten mukana halusta tai vaikka rahasta.

Vierailija
213/288 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenellä voi toimia tällainen "fantasia" todellisessa pitkässä suhteessa. Mielijohde tällaisesta pilaa pitkällä aikavälillä suhteen aika varmasti ja johtaa nähtävästi eroon, on kaksi rikkinäistä ihmistä lisää....

Vierailija
214/288 |
20.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että yllättävän usein kokeillaan vierasta miestä luvalla jossain vaiheessa elämää.

Yleensä kun on eletty jo yhteistä elämää ja opittu tuntemaan toinen.

Tietysti ei saa olla mustasukkaisia.

Niin,en voi tarkkaan miehen puolesta kertoa muuta kun sen mitä hän on jutellut.

Meillä kokeilu tuli kun olin vähän yli kolmekymppinen. Ja sen verran että olen hoikka pieni nainen,pitänyt kunnostani huolen ,niin ettei ole ylipainoa. Ja uskaltaa peiliin katsoa ja jos hieman viitsii ehostaa ja kivat vaatteet laittaa ,niin kyllä saa seuraa.

Olen aikas ujo ja tarvin jotain juomaa ,viiniä tai siideriä että menee hieman kontrolli.

Kun tuli sitten puheeksi ,että voisin kokeilla mies oli heti mukana. Mietin kyllä sitä koska mieheni on niin ,sanoisinko omistus haluinen.

Olen ollut siitä otettu.

Oli hiihtoloma viikko,ja olimme Rukalla kummitädin mökillä kahdestaan.

Mieheni sanoi että nyt kapakkaan saalistamaan,koska en halunnut netin kautta sokkona hakea.

Kapakasta se löytyi ,tai paremminkin ne.

Kaksi kaverusta,hirvitti mutta sanoin miehelle että nyt kokeillaan kunnolla.

Pakko on sanoa että olin kiimassa,vaan ne estot tuli kumminkin.

Mieheni piti huolen että pääsimme mökkiimme.

Kaverit ihmettelivät miksi mies on mukana.

Pieni selittely että il.an ei tuu mitään.

Minä olin kuitenkin kiinnostava.

Se oli kiihkeää,minä olin hot wife ,mieheni ehkä enemmän rakastava mies.

Sen verran oli hiton hauskaa että nyt uskaltaa pikkuisen hengittää ,ja vapautua.

Enään ei ole pikkuhousut revenneet, että joku saa pillua. Halunnut olen kumminkin,eikä nuttura kiristä.

Pakko sanoa että kotona on kiihkeä ja halukas vaimo. Hotwife muttei cukold miestä.

Vaikka on pari kertaa putsannut Pimpin kun oli huono pesu mahdollisuus.

Vierailija
215/288 |
21.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että yllättävän usein kokeillaan vierasta miestä luvalla jossain vaiheessa elämää.

Yleensä kun on eletty jo yhteistä elämää ja opittu tuntemaan toinen.

Tietysti ei saa olla mustasukkaisia.

Niin,en voi tarkkaan miehen puolesta kertoa muuta kun sen mitä hän on jutellut.

Meillä kokeilu tuli kun olin vähän yli kolmekymppinen. Ja sen verran että olen hoikka pieni nainen,pitänyt kunnostani huolen ,niin ettei ole ylipainoa. Ja uskaltaa peiliin katsoa ja jos hieman viitsii ehostaa ja kivat vaatteet laittaa ,niin kyllä saa seuraa.

Olen aikas ujo ja tarvin jotain juomaa ,viiniä tai siideriä että menee hieman kontrolli.

Kun tuli sitten puheeksi ,että voisin kokeilla mies oli heti mukana. Mietin kyllä sitä koska mieheni on niin ,sanoisinko omistus haluinen.

Olen ollut siitä otettu.

Oli hiihtoloma viikko,ja olimme Rukalla kummitädin mökillä kahdestaan.

Mieheni sanoi että nyt kapakkaan saalistamaan,koska en halunnut netin kautta sokkona hakea.

Kapakasta se löytyi ,tai paremminkin ne.

Kaksi kaverusta,hirvitti mutta sanoin miehelle että nyt kokeillaan kunnolla.

Pakko on sanoa että olin kiimassa,vaan ne estot tuli kumminkin.

Mieheni piti huolen että pääsimme mökkiimme.

Kaverit ihmettelivät miksi mies on mukana.

Pieni selittely että il.an ei tuu mitään.

Minä olin kuitenkin kiinnostava.

Se oli kiihkeää,minä olin hot wife ,mieheni ehkä enemmän rakastava mies.

Sen verran oli hiton hauskaa että nyt uskaltaa pikkuisen hengittää ,ja vapautua.

Enään ei ole pikkuhousut revenneet, että joku saa pillua. Halunnut olen kumminkin,eikä nuttura kiristä.

Pakko sanoa että kotona on kiihkeä ja halukas vaimo. Hotwife muttei cukold miestä.

Vaikka on pari kertaa putsannut Pimpin kun oli huono pesu mahdollisuus.

Ketju aloitettu 6 vuotta sitten

Vierailija
216/288 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen42 kirjoitti:

Tämä kuulostaa kyllä ihanan kiihottavalta jo fantasian tasolla, saatikka, että tätä pääsisi toteuttamaan ihan oikeasti. Se kutkuttava tunne, kun uusi tuttavuus työntyy ensimmäistä kertaa sisällesi ja saat olla haluttu sekä toisten miesten että oman ihanan miehesi suunnalta. Se, kiimaisten halujen kohteena oleminen, olisi minulle se juttu. Ja toki, jos tämä kiihottaisi miestäni ja hän sitä oikein toivoisi, sen parempi.

Miten tämän voisi tuoda esille niin, että se ei kuulosta vain minun halulta naida muiden kanssa, vaan nauttia seksistä yhdessä mieheni kanssa muiden miesten ollessa mukana nauttimassa minusta?

Minä luin muuten nyt ,vaikka on 2023.

Ei yhtään haitannut.

Tapahtuu tuollaista tänäkin vuonna,ja varmaan vuosiakin sitten??

Vierailija
217/288 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju aloitettu 6 vuotta sitten

Kiitos ketjun aloittajalle.

Me olemme kiinnostuneet aiheesta vasta hiljattain joten tässä ketjussa on meille koottu pidemmältä ajalta hyvää aiheen käsittelyä :)

Vierailija
218/288 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 45 vuotias nainen ja aina ollut kiltti, mutta kiimainen. Parisuhteita takana 13:n vuoden (osa avioliitossa) ja 7:n vuoden mittaiset ja jokunen lyhyempi seurustelu. Mun kokemus ollut, että miehiä hankala saada kokeilemaan edes sitä, että otettaisiin yhteiseksi leikkikaveriksi nainen, miestä en ole tohtinut edes ehdottaa suhteissani. Alkuseurustelun aikana seksipuheet ja seksi ovat sujuneet ja kaikesta keskustelu, sitten jossain vaiheessa suhdetta miehet muuttuneet sulkeutuneiksi möllöttäjiksi, joista ei irtoa mitään. Ei puhetta, eikä juuri seksiäkään. Alussa ovat olleet ilahtuneita mun halukkuudestani, mutta vuosien kuluessa alkaneet kokea riittämättömyyttä ja sen seurauksena sulkeutuneet. En ole painostanut seksiin, mutta keskustelemaan kylläkin. Mitä miehen mielessä oikein tapahtuu, kun alkuaikojen keskusteluista ja kivoista seksileikeistä päädytään puhumattomaan pihtaamiseen? Ihan oikeasti kysyn tätä, olisi mielenkiintoista kuulla täällä anonyymisti selityksiä tälle ilmiölle. Parisuhteissani en vastauksia koskaan saanut. Olen pohtinut paljon omaa osuuttani noissa suhteissa ja miettinyt, mitä olisin voinut tehdä vielä suhteiden eteen. Alusta asti olen suhteissani näyttänyt avoimesti tunteeni ja haluni, vuosien varrella ne ovatkin muuttuneet epätoivotuiksi ja kiusallisiksi (miehille) asioiksi, koska miehet ovat alkaneet kokea, että olen liian halukas ja he "eivät pärjää" kanssani makuuhuoneessa. (Tuon vastauksen sain lopulta "tongeilla kiskomalla" ulos ex-aviomiehestäni.

Vierailija
219/288 |
19.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme hieman vajaa 40v naimisissa pitkään ollut pariskunta. Meillä on ollut monipuolinen seksielämä joka lasten saannin myötä hiljentynyt. Minulla N on ollut pitkään fantasia saada vierasta mieheni nähden ja miehelläni on ollut vuosia kytemässä bi kiinnostus. Saimme yhditettyä meidän fantasioiden kautta tavallaan tämän siten että eräs nuorempi herrasmies hoiteli meidät molemmat samalla kerralla 😊 ei ihan puhdas hotwife/stag asetelma mutta meillä toimi hyvin

Vierailija
220/288 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme hieman vajaa 40v naimisissa pitkään ollut pariskunta. Meillä on ollut monipuolinen seksielämä joka lasten saannin myötä hiljentynyt. Minulla N on ollut pitkään fantasia saada vierasta mieheni nähden ja miehelläni on ollut vuosia kytemässä bi kiinnostus. Saimme yhditettyä meidän fantasioiden kautta tavallaan tämän siten että eräs nuorempi herrasmies hoiteli meidät molemmat samalla kerralla 😊 ei ihan puhdas hotwife/stag asetelma mutta meillä toimi hyvin

Teillähän on sitten käynyt oikeinkin hyvin kun saitte molempien fantasiat täytettyä yhdellä kertaa,

kaksi kärpästä yhdellä iskulla vai mites se menikään? ;)

Jatkakaa samaan kiimaiseen malliin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän