Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?

Stagmies
01.03.2017 |

Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.

Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.

Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.

Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?

Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.

Kommentit (288)

Vierailija
1/288 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista on myös niinkin päin, että naista kiihottaa ajatus miehestään toisen naisen kanssa. Miksikä tätä sitten kutsutaan? Aisankannatajatar? Meidänlaisiakin on meinaa olemassa.

N38

Vierailija
2/288 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon heti valmis parille kolmanneksi pyöräksi tuohon juttuun! ;)

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/288 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä kiihottaa ajatus, että vaimo kävisi vieraissa. Olen kertonut tämän vaimolle, mutta vaimoa ei kiinnosta.

Vierailija
4/288 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman tän tapaista vihjailua on mieheltä tullut seksin aikana kiimoissaan ja on kyllä pakko myöntää, että siinä hekuman hetkellä ajatus toisesta miehestä panemassa mua vuorotellen mieheni kanssa ei ole ollenkaan hassumpi. Ei se olisi keneltäkään pois ja jos kerran kaikki nauttisivat tilanteesta. Toteutus tietysti täysin oma asiansa, mutta fantasiana kiihottava. Jaamme kyllä fantasioita keskenämme ja se on mielestäni merkki luottamuksesta.

NainenTre

Vierailija
5/288 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Samanlaista on myös niinkin päin, että naista kiihottaa ajatus miehestään toisen naisen kanssa. Miksikä tätä sitten kutsutaan? Aisankannatajatar? Meidänlaisiakin on meinaa olemassa.

N38

Hyvin harvinaista tuntuu olevan. Ainakin se tulee edes palstoilla nimettömänä esiintyessä hyvin harvoin vastaan.

Vierailija
6/288 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut tällaisia fantasioita jo kauan, mutta en tiedä, mitä mieltä vaimoni olisi asiasta. En siis ole viitsinyt kertoa,koska hän on sellainen perinteinen vaniljaseksinainen. Johtuuko nämä fantasiat juuri siitä, kun toinen on niin hillitty seksuaalisesti ja haluaisi toisen jotenkin vapautuvan? Ja kun ei oikeassa elämässä tätä tapahdu, niin sitten vääntää pienessä mielessään toisesta villimmän. Olen häneltä kysellyt fantasioistaan, mutta ei kuulema oikein ole mitään. Vailkea uskoa.

Vierailija
7/288 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt saisi sitä seksiä ylipäätänsä. Miksi naisia ei kiinnosta se mahdollisuus, että saisivat sen tutun ja turvallisen parisuhteen sekä uusia seksikokemuksia kaupan päälle, joka saisi naisen halut taas sille tasolle, kuin suhteen alussa. Ei kukaan jaksa olla innostunut samasta naamasta ja kropasta, jos hommat vällyjen välissä ei muutu tai seksi noudattaa samaa kaavaa eikä leikitellä edes fantasioilla. Luulenpa, että tämmöisissä kumppanin jakamisessa vieraan kanssa fantasioissa on kyse sen tutun ja uuden sekoittamisesta. Sehän olisi aika win-win tilanne. Tiedä sitten, ovatko ihmiset niin ahdasmielisiä vai pelkureita, kun vaan ollaan ja möllötetään seksittömissä tai seksuaalisesti mielikuvituksettomissa suhteissa. Miksi ei siis kelpaa se mahdollisuus saada sitä ihanaa uutuudenviehättävää seksiä oman kumppanin kera?

-Turhautunut

Vierailija
8/288 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista ja mies.

Vierailija
9/288 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandwich

T: N45

Vierailija
10/288 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi naista ja mies.

Eiköhän miehillä oo jo tarpeeks vaikeeta tyydyttää jo yks nainen, ni miks suututtaa kaks naista kerralla? :D

Nainen pystyy helposti tyydyttämään kaksi miestä ja kaksi miestä yhdelle naiselle on aika hyvä määrä. Toinen voi keskittyä panemiseen ja toinen hyväilee klitorista/kehoa ja suutelee ja sitten miehet vaihtavat paikkaa, niin jaksavat panna pidempään.

Mulle kelpais, jos mieheni ehdottais. Aloitettaisiin fantasioinnilla ja katsottaisiin mihin se lopulta johtaisi.

Vierailija
11/288 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kai harrastetaan enemmän kuin annetaan ymmärtääkään. Suhteen on oltava kunnossa kaikin puolin, jos meinaa tuohon lähteä oikeasti. Fantasioida voi aina eikä se vahingoita ketään, silti jotkut naiset loukkaantuvat tästä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Pitääkö sen seksin olla aina sitä kerran kuussa lauantai-iltana saunan jälkeen pimeässä hiljaa lähetyssaarnaajassa korkeintaan 2min?

T. Mies52

Vierailija
12/288 |
16.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kiksit siitä kun puoliso on toisen kanssa. Kolmen kimppa ja kahden muun seuraaminen on seksikkäintä mitä tiedän. Nautin älyttömästi ajatuksesta että puolison nautinto viedään vielä astetta kovemmalle tasolle. Ei liity mitenkään mikään nöyryytys tai nolaaminen siihen, päinvastoin. Kaikki nauttivat toisistaan ja hyvät fiilikset on pääosassa.

Syyllistäminen tai kerjääminen ei auta, jos toinen ei halua lähteä tälläiseen. Parempi on vakuuttaa teoin ja sanoin, että parisuhde ei ole vaarassa eikä rakkaus kuollut, vaikka annatkin kumppanille luvan vähän pelata jos törmää sopiviin tyyppeihin. Flirtti ja pelailuhan saa kenet tahansa kuumaksi, mutta pitkässä suhteessa helposti unohtuu miten kivalta se tuntuu ja panohommat ryytyy rutiiniksi.

Parasta onnea toiveikkaille :) 

Vierailija
13/288 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kun olisikin ihanaa nähdä oma vaimo nauttimassa estottomasti jonkun toisen miehen käsittelyssä.. Ja kyse olisi puhtaasta himosta ja seksuaalisesta nautinnosta, rakkaus on se meidän välinen asia, minkä väliin muilla ei ole edes mahdollisuuksia tulla.

Onko palstalla naisia, joilla mielipiteitä aloituspostauksen kaltaisesta tilanteesta? Hot or not?

Vierailija
14/288 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis stag ja minulla on hotwife. On todella nautinnollista katsoa kun vieras mies panee vaimoani. Vaimo pitää nuorista innokkaista miehistä. Yleensä treffit sovitaan netissä. Baarista ei yleensä seuraa löydy kun miehet ovat liian kännissä. Usein panemme vieraan kanssa vaimoani yhdessä. Vaimoni pitää myös panemisesta useamman miehen kanssa yhtäaikaa.

Vierailija
15/288 |
18.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stag kirjoitti:

Olen siis stag ja minulla on hotwife. On todella nautinnollista katsoa kun vieras mies panee vaimoani. Vaimo pitää nuorista innokkaista miehistä. Yleensä treffit sovitaan netissä. Baarista ei yleensä seuraa löydy kun miehet ovat liian kännissä. Usein panemme vieraan kanssa vaimoani yhdessä. Vaimoni pitää myös panemisesta useamman miehen kanssa yhtäaikaa.

Fantsuhan tuo oli mutta ajatuksena kiihottava.

Vierailija
16/288 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas vaimo kiihotuu siitä että nain toisia naisia. Itse asiassa sen verran paljon että hankki näitä minulle . Joskus keskustelu palstoilta joskus , ravintolasta ja jopa tinderillä.

Itse olemme + 40 pari ja naimisissa jo 19 vuotta. Eniten vaimoa kiihotaa jos nain koulu tyttömäisiä naisia . Vaimolle on myös todellinen turne on jos naisella on silmälasit ja hiukset joko ponnarilla tai saparoilla :)

Onkohan kyseessä jokin fetissi vaimoni kun on opettaja :) . Tosin minua ei haittaa mitenkään :)

Meillä on myös muutama vakkari joiden kanssa myös vaimo käy esim spinningissä ja salilla ja toisen kanssa kansanopiston maalaus kursseilla .

Eli ei vain pelkästään seksiä .

Vierailija
17/288 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41. + M40 kirjoitti:

Meillä taas vaimo kiihotuu siitä että nain toisia naisia. Itse asiassa sen verran paljon että hankki näitä minulle . Joskus keskustelu palstoilta joskus , ravintolasta ja jopa tinderillä.

Itse olemme + 40 pari ja naimisissa jo 19 vuotta. Eniten vaimoa kiihotaa jos nain koulu tyttömäisiä naisia . Vaimolle on myös todellinen turne on jos naisella on silmälasit ja hiukset joko ponnarilla tai saparoilla

Onkohan kyseessä jokin fetissi vaimoni kun on opettaja :) . Tosin minua ei haittaa mitenkään :)

Meillä on myös muutama vakkari joiden kanssa myös vaimo käy esim spinningissä ja salilla ja toisen kanssa kansanopiston maalaus kursseilla .

Eli ei vain pelkästään seksiä .

sitten heräsin ja päästin kissan sisälle

Vierailija
18/288 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies stag ja nainen luonnollisesti hotwife kaikkine vapauksineen. Ollaan aika uusia jutussa, mutta kun fantasiat täsmäsi, ei tästä paluuta ole, sen verran molemmat nauttii :) Joskus mies meidän kanssa, joskus nainen nauttii vieraasta kaksin. Ihan kuten nainen haluaa, sehän se pointti tässä on.

Naiselle upea mahdollisuus toteuttaa seksuaalisuuttaan ja mies saa kiksit kun nainen nauttii. Meillä on vahva kunnioitus toisiamme kohtaan, ilman sitä ei onnistu. Samoin avoimuus, salaisuuksia ei ole. Tämä homma nosti upean seksielämämme vielä astetta paremmaksi.

Rohkeasti vaan puheeksi ne fantasiat siellä kotona!

Vierailija
19/288 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

N38

Täällä samanhenkinen pari, mutta ei olla päästy (vielä) fantasiasta pidemmälle.

Pari 40+

Vierailija
20/288 |
09.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa kyllä ihanan kiihottavalta jo fantasian tasolla, saatikka, että tätä pääsisi toteuttamaan ihan oikeasti. Se kutkuttava tunne, kun uusi tuttavuus työntyy ensimmäistä kertaa sisällesi ja saat olla haluttu sekä toisten miesten että oman ihanan miehesi suunnalta. Se, kiimaisten halujen kohteena oleminen, olisi minulle se juttu. Ja toki, jos tämä kiihottaisi miestäni ja hän sitä oikein toivoisi, sen parempi.

Miten tämän voisi tuoda esille niin, että se ei kuulosta vain minun halulta naida muiden kanssa, vaan nauttia seksistä yhdessä mieheni kanssa muiden miesten ollessa mukana nauttimassa minusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän