Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?

Stagmies
01.03.2017 |

Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.

Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.

Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.

Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?

Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.

Kommentit (288)

Vierailija
121/288 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös hotwife & stag kuviot ja apumiehiä ”haastatellaan” parhaillaan.

Vierailija
122/288 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteleva hottis kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, aloitteleva hottis.

Kuinka päädyitte aloittamaan tätä toimintaa? Kumpi oli aloitteentekijä?

Ja onko pääpointtina seksi vai myös henkinen tapailu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/288 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset hankkivat sen kolmannen osapuolen? Ja mitä mieltä nämä kolmannet osapuolet ovat tällaisesta järjestelystä? Kokemuksia niiltä kolmansilta osapuolilta?

Minulla oli ilmoitus netissä ja eräs pari otti yhteyttä. Kaikilla osapuolilla synkkas erinomaisesti ja loppu onkin mukavaa historiaa ja ehkä tulevaisuuttakin.

Vierailija
124/288 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies39 kirjoitti:

Aloitteleva hottis kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä, aloitteleva hottis.

Kuinka päädyitte aloittamaan tätä toimintaa? Kumpi oli aloitteentekijä?

Ja onko pääpointtina seksi vai myös henkinen tapailu?

Mies ehdotti, on hänen fantasia ja pienen pohdinnan jälkeen sopii myös mulle :D

Seksi, mutta kyllä siinä jotain kipinää täytyy olla ja haluan, että välillä myös apumies ”hemmottelee” minua ja vie esim syömään. Sellaisen löytäminen tosin voi olla vaikeaa, mutta ei mahdotonta, ainakaan kokeneempien hottisten mielestä.

Vierailija
125/288 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihana tilanne tämän suhteen parisuhteessamme. Vaimo on innoissaan tästä, ja näkee tämän hotwife elämäntyylin mahdollisuutena eikä uhkana. Meillä on todella hyvä parisuhde, luotamme toisiimme täysin ja jo tämä prosessi, jossa olemme vasta menossa kohti toteutusta vieraasta miehestä, on tuonut suhteeseemme ihan uutta virtaa ja jännitystä. Vaimo on koko ajan halukas.

Hän kirjoittelee vieraiden miesten kanssa ja tutustuu heihin ensin näin, ennen kuin on tarkoitus tavata ja katsoa kohtaako kemiat.

Meille tämä on tuonut vain positiivisia asioita suhteeseemme, lähentänyt meitä ja parantanut kommunikaatiotamme entisestään. Uskon myös, että kun pääsemme toteutuksen tasolle, upea vaimoni tulee puhkeamaan kukkaan aivan uudella tavalla.

Miksi ihmiset pettävät, kun suhteissa voitaisiin toteuttaa vapaampaa seksuaalisuutta menettämättä kaikkea, vaan saaden sen hyvän turvallisen suhteen ja siihen päälle vielä jännitystä, mikä katoaa pitkässä parisuhteessa? Just thinking.. Ja avain tähän on avoin kommunikaatio ja luottamus. Pettämistilastot ja tyytymättömyys parisuhteiden seksielämään puhuvat vahvasti sen puolesta, että tämän kaltaiselle avoimemmalle toiminnalle olisi selkeästi tilausta.

Vierailija
126/288 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset hankkivat sen kolmannen osapuolen? Ja mitä mieltä nämä kolmannet osapuolet ovat tällaisesta järjestelystä? Kokemuksia niiltä kolmansilta osapuolilta?

Minut eräs pari löysi netistä. Olen tapaillut siis varattua naista, joka luvalla liikkeellä muutamia kertoja. Yhdesti on kuvattu tilanne siten ettei videolta näy itse toiminta mutta kuuluu äänet. Minulle se on ok. Nainen on ollut todella himokas ja kiihottunut. Ihan eri osastoa kuin muut yhdenillan jutut. Huomaa että tilanne on varatulle naiselle erilainen, joka luvalla liikkeellä. Mahtavaa kiimaa joka solulla ja minulle se sopii mainiosti. Ymmärrän heidän kuvionsa varsin hyvin. Olen luottamuksen arvoinen heille eikä ole käynyt mielessäkään ihastumiset tmss vaikka nainen itsessään on uskomattoman kaunis ja ihana ihminen.

Vierailija
127/288 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut eräs pari löysi netistä. Olen tapaillut siis varattua naista, joka luvalla liikkeellä muutamia kertoja. Yhdesti on kuvattu tilanne siten ettei videolta näy itse toiminta mutta kuuluu äänet. Minulle se on ok. Nainen on ollut todella himokas ja kiihottunut. Ihan eri osastoa kuin muut yhdenillan jutut. Huomaa että tilanne on varatulle naiselle erilainen, joka luvalla liikkeellä. Mahtavaa kiimaa joka solulla ja minulle se sopii mainiosti. Ymmärrän heidän kuvionsa varsin hyvin. Olen luottamuksen arvoinen heille eikä ole käynyt mielessäkään ihastumiset tmss vaikka nainen itsessään on uskomattoman kaunis ja ihana ihminen.

Kuvattu... *huutonaurua*

Kaikkea paskaa ne ihmiset viitsivät kirjoittaa.

Vierailija
128/288 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän samankaltainen kuvio. Miestäni kiihottaa, kun mukana on toinen mies. Pitkän empimisen ja pohdiskelun jäljiltä uskaltauduin heittäytymään mukaan tällaiseen kuvioon. Aluksi epäröin tuntemuksieni kanssa, mutta kun huomasin että mieheni oikeasti tätä haluaa niin uskalsin heittäytyä. Aivan upeaa seksiä ja mielettömän vapauttavaa myös olla siinä kahden miehen ja omien fantasioitteni kanssa ilman mitään syyllisyystuntoja. On se kummallista, miten tällaistakin luonnollista asiaa (siis seksi) pidetään ihan outona - kyllä kai lähes kaikki siitä haluavat kuitenkin nauttia. 

Vierailija
129/288 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän samankaltainen kuvio. Miestäni kiihottaa, kun mukana on toinen mies. Pitkän empimisen ja pohdiskelun jäljiltä uskaltauduin heittäytymään mukaan tällaiseen kuvioon. Aluksi epäröin tuntemuksieni kanssa, mutta kun huomasin että mieheni oikeasti tätä haluaa niin uskalsin heittäytyä. Aivan upeaa seksiä ja mielettömän vapauttavaa myös olla siinä kahden miehen ja omien fantasioitteni kanssa ilman mitään syyllisyystuntoja. On se kummallista, miten tällaistakin luonnollista asiaa (siis seksi) pidetään ihan outona - kyllä kai lähes kaikki siitä haluavat kuitenkin nauttia. 

Mahtavaa :)

Kerro lisää. Miten tähän ajauduitte? Mistä löydätte seuraa? Miten tämä on vaikuttanut parisuhteeseenne?

Vierailija
130/288 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavaa :)

Kerro lisää. Miten tähän ajauduitte? Mistä löydätte seuraa? Miten tämä on vaikuttanut parisuhteeseenne?

No olin minä vähän sitä aavistellutkin mieheni pikku vihjauksista, mutta joku ilta sitten uskalsi avautua ihan kunnolla. En pidä mitenkään pahana, sillä onhan meilllä kaikilla vähän jotain omia taipumuksia ja ihan kiva niin. Parisuhteeseen vaikuttanut positiivisesti, kun mitään ei tarvitse enää salailla tai peitellä - avointa kaikki, seksi toimii kuin nuorena ja tuntuu että nautitaan elämästä kaikin tavoin. Minä kiihotun kun saan vähän maistaa kiellettyä hedelmää ja vieraita miehiä, mieheni kiihottuu kun oma fetissi välillä toteutuu. Kiihottaa sekin, kun saan olla vähän narttu, vaikka en sitä normisti olekaan.

Vierailija
131/288 |
21.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tämänkaltaiset fantasiat ovat luultua yleisempiä, niin naisten kuin miestenkin tahoilta, mutta näistä ei välttämättä uskalleta kertoa puolisolle väärinymmärryksen pelossa. Ja ei vaan fantasioita, vaan tätä monet olisivat valmiita ihan kokeilemaankin, jos vain päästään yhteisymmärrykseen ja luottamus toiseen on vahvaa.

Vierailija
132/288 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus, epävarmuus itsestä ja toisesta sekä itsekkyys ovat esteenä. Ja tietysti empatian sekä uskalluksen puute.

Vierailija
133/288 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tämä on fantasia-asteella. Apuna on muutamia dildoja ja tuhmia puhutaan seksin aikana, mutta ainakin toistaiseksi olemme olleet molemmat sitä mieltä, että oikeasti emme lähde toteuttamaan. Ajatuksen tasolla se kyllä kiihottaisi kovasti jos vieras mies panisi vaimoani, mutta en osaa sanoa niistä tunteista jotka jälkeen päin tulisi minulle tai varsinkin vaimolleni joka on aika herkkä ja jää asioita miettimään. Oikeasti en ihan täysin tiedä mitä vaimoni tästä koko fantasiasta ajattelee, toki hän kiihottuu näistä jutuista aivan selvästi jollain tasolla, mutta toteutukseen olisi luultavasti valovuosien matka.

Vierailija
134/288 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tämä on fantasia-asteella. Apuna on muutamia dildoja ja tuhmia puhutaan seksin aikana, mutta ainakin toistaiseksi olemme olleet molemmat sitä mieltä, että oikeasti emme lähde toteuttamaan. Ajatuksen tasolla se kyllä kiihottaisi kovasti jos vieras mies panisi vaimoani, mutta en osaa sanoa niistä tunteista jotka jälkeen päin tulisi minulle tai varsinkin vaimolleni joka on aika herkkä ja jää asioita miettimään. Oikeasti en ihan täysin tiedä mitä vaimoni tästä koko fantasiasta ajattelee, toki hän kiihottuu näistä jutuista aivan selvästi jollain tasolla, mutta toteutukseen olisi luultavasti valovuosien matka.

Kuulostaa hyvältä! Ei teillä ole mikään kiire toteuttamisen kanssa. Mutta jos siltä tuntuu, voitte alkaa hiljalleen totuttaa itseänne ajatukseen toteutuksesta. Ja edetä sitä kohti ihan pienin askelin. Yksi hyvä keino on tehdä vaimolle profiili jonnekin deittisivustolle, jossa voi anonyymisti tutustua vieraisiin miehiin ja esim. kirjoitella tuhmia.. lähettää jotain kuumia kuvia.. saada kehuja ja fiilistä vieraiden miesten haluista..

Tämä kokeilu tulee nostamaan vaimosi haluja entisestään ja voi antaa rohkeutta edetä eteenpäin. Muistakaa olla täysin avoimia ja keskustella koko ajan fiiliksistänne.

Vierailija
135/288 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä! Ei teillä ole mikään kiire toteuttamisen kanssa. Mutta jos siltä tuntuu, voitte alkaa hiljalleen totuttaa itseänne ajatukseen toteutuksesta. Ja edetä sitä kohti ihan pienin askelin. Yksi hyvä keino on tehdä vaimolle profiili jonnekin deittisivustolle, jossa voi anonyymisti tutustua vieraisiin miehiin ja esim. kirjoitella tuhmia.. lähettää jotain kuumia kuvia.. saada kehuja ja fiilistä vieraiden miesten haluista..

Tämä kokeilu tulee nostamaan vaimosi haluja entisestään ja voi antaa rohkeutta edetä eteenpäin. Muistakaa olla täysin avoimia ja keskustella koko ajan fiiliksistänne.

Pidän tästä ajatuksesta. Netin kautta saisi kivasti lisäkiihoketta ja kontaktia muihin mutta turvallisesti. Kertokaa ihmeessä mitkä sivustot olisivat hyviä? Kiinnostaisi myös kuulla kokenuksia esim web cam seksi sivustoista. Olisi todella kiihottavaa jos vaimoni harrastaisi esim virtuaaliaseksiä vieraan miehen kanssa. Se voisi tapahtua no-facetyyppisesti niin anonyymiteettikin säilyisi. Ja myös ulkomaalaiset kelpaisi.

Vierailija
136/288 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies nauttii hurjasti kun saa välillä toteuttaa mielihalujaan. Minä niin tykkään kun saan ihan vapaasti olla välillä toistenkin miesten himojen kohteena. Jännittävää se, kun vieras mies suutelee ja hyväilee minua mieheni nähden ja lopulta saan sen sisälleni. Tuntuu hyvälle olla välillä vieraallekin se nautinnon antaja, tykkään kun vieras nauttii minusta ja se tunne kun toinen oikein menettää sen kontrollin ja laukeaa minulle. Oma mieheni katselee ja hyväilee itseään samalla.

'lutkarouva' 46

Vierailija
137/288 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä myös mun suuri unelma että saisin nähdä kun vaimoni saa vierasta miestä ja sen jälkeen kun pääsen itsekin saamaan vaimon kertaalleen nussittua pillua. Olen koittanut toistaiseksi turhaan vaimoani saada tätä kokeilemaan, edes asiasta kanssani fantasioimaan muttta toivon todella että tämä joskus vielä toteutuisi. Aina kun ajattelenkin tätä niin minussa herää hillitön himo sisälläni

Vierailija
138/288 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisin oman vaimon mukaan tähän myös..minä kiihotun niin jo ajatuksesta että vieras rakastelisi vaimoani himokkaasti.

Vierailija
139/288 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut tällä tapaa useampaakin rouvaa, luottamus on rakennettu netin kautta alussa ja aiheesta on pelkkää positiivista sanottavaa.

Eräällä nettisivulla on käynyt ilmi, että parisuhteessa olevista miehistä loytyisi tosipaljon niitä jotka haluaisivat, että vaimo kävisi joskus vieraissa luotettavan miehen kanssa.

Valtaosa miehistä toteaa, että ei uskalla asiaa ottaa puheeksi naisen kanssa koska tietää etukäteen että näinen ei lämpene ajatukselle ja jos uskaltaa niin vaimo ei suostu siihen.

Näppituntuma on, että näin on 95% tapauksista jossa miehen haave ei tästä syystä toteudu.

Ja sitten ne vielä sanoo, että naisten äänioikeus on muka hyvä asia! :)

Vierailija
140/288 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava saada yhteys johonkin samalla lailla ajattelevaan stag-mieheen....miksei bulliinkin. Kiihotun siitä, kun saan katsella miten vaimo nauttii seksistä. Yksin tai toisen kanssa. Hitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi