Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?
Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.
Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.
Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.
Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?
Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.
Kommentit (288)
Vierailija kirjoitti:
Naisen kommentti,no tässä yksi.
Olimme mieheni kanssa oltu naimisissa yli 26v..Ja ikä on nyt 36v.
Mieheni sen sanoi ääneen kerran kun palasimme tanssimasta.
Mies oli katsellut kun olin ollut tanssimassa nuoren miehen kanssa. Sanoi että poika oli kuolannut mua ,olinko huomannut.
Että olinko? Kaverilla seisoi koko tanssien ajan.
Mieheni kysyi että olinko halunnut vierasta munaa.
Mietin mitä vastaan,ja myönsin että kyllähän se kiehtoi ja sai hunajan valumaan.
Mitä jos se pääsisi naimaan sua ,antaisitko naida loppuun asti että sulla olis pillu täynnä siemeniä.
Kysyin vasta kysymyksen ,ja haluaisitko katsoa kenties nuolla mut sen jälkeen.
Mies oli hiljaa hetken ,haluan.
Jos toteutetaan niin istun sitten sun naaman päälle kun oon saanut. Etkä tuu väliin kun mies nousee mun päälle.
En tuu mieheni sanoi ,ja nuolen sinut.
Meni hetki tuosta ,ja lähdimme tanssimaan.
Minulla oli ovis aika,ja kiima jyskytti päässä.
Saavuimme tanssi ravintolaan,ja mua jännitti.
Istuimme pöytään ja sitä mun tanssittajaa ei näkynyt. Olin jo asennoitunut että se on se nuori komee mies joka panee mua tänä iltana.
Meni tovi ja näin hänet,puna nousi kasvoille .
Heti hän lähti mua kohti ja pyysi lupaa tanssittaa.
Tutusti kulli jöpötti housuissa.
No olen aika tiimissä kunnossa ja hyvän näköinen,ilmeisesti olin naitavan näköinen.
Menimme tanssi lattialle ja mietin mitä sanoisin ,miten sen tekisin.
En keksinyt muuta kun hymyilin ja kysyin kun nuori mies laittoi itsensä lähelle mua että alkoi hikoiluttaan .kuiskasin että saanko kysyä jotain tuhmaa?
Sain luvan ja meinas sanat jäädä kurkkuun..
Haluatko naida minua?
Nuori mies sekosi täysin ,jäimme seisomaan keskelle lattiaa.
Ethän vaan pilalle mun kanssa ?
En pilalle, tietyin ehdoin saat naida niin kauan kun haluut.
Poika oli hiljaa,ja kysyi mitkä ehdot?
Emme ole kahdestaan ja paljaalla sillä mun pitää tehdä sen jälkeen jotain mistä tykkäät.
Taidan arvata mitä tarkoitat,eli miehesi kattoo. Jos noin vaan niin sopii,miehiin en koske.
Lähdimme miehen tykö,olin liekeissä.
Se oli kiihkeää ja nuori kaveri oli ihan intona kun pääsi riisumaan minut ja näki pillun.
Se oli kiihkein ja rajuin nainti mitä ikinä olin saanut.
Ja ,,mies alistui.
Pojalla tuli paljon,todella paljon ,ja sain itseni miehen suun päälle annoin valua kaiken.
Iskin silmää nuorelle miehelle ja käskin omaa miestä nuolemaan puhtaaksi että kaveri pääsee jatkamaan.
Kaveri on päässyt useamman kerran naimaan sen jälkeen,ja mies on katsellut joka kerta.
Ootte mennyt kymmenvuotiaina naimisiin?
Joku on ilmeisesti lukenut.
Emme sentään 26v olla naimisissa oltu.
Pikkaisen tämä ennakoiva text tekee omia .
16v on oltu naimisissa ja aika monta vuotta vain yhdessä. Jo koulussa olimme yhdessä joka paikassa. Ihania aikoja,jotka veivät meidät yhteen.
Pikkuisen luettavaa sulle ,ihanalle ihmiselle.
Yritti katsella ettei tullut kovin isoja mokia.
Sori sori. Anteeksi anteeksi.
Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla toista miestä vaimolle. Itse miehenä lähinnä katselisin, ehkä vähän osallistuisin. Tämä ajatus on lähtenyt minulta. Olisi todella kiihottavaa nähdä toisen miehen panevan vaimoani. Olisiko jollakin antaa jotain vinkkiä? Miten kannattaa aloittaa? Tutustellaanko ensin tähän mieheen jossain muualla vai pyydetäänkö heti kylään ja makkariin?
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikonloppuna olisi tarkoitus kokeilla toista miestä vaimolle. Itse miehenä lähinnä katselisin, ehkä vähän osallistuisin. Tämä ajatus on lähtenyt minulta. Olisi todella kiihottavaa nähdä toisen miehen panevan vaimoani. Olisiko jollakin antaa jotain vinkkiä? Miten kannattaa aloittaa? Tutustellaanko ensin tähän mieheen jossain muualla vai pyydetäänkö heti kylään ja makkariin?
Mitä kautta te etsitte apumiestä?
Vierailija kirjoitti:
XU-sivustolta
Miksi kyselet sitten täältä?
Vierailija kirjoitti:
Mies oli katsellut kun olin ollut tanssimassa nuoren miehen kanssa. Sanoi että poika oli kuolannut mua ,olinko huomannut.
Mietin mitä vastaan,ja myönsin että kyllähän se kiehtoi ja sai hunajan valumaan.
Mitä jos se pääsisi naimaan sua ,antaisitko naida loppuun asti että sulla olis pillu täynnä siemeniä.
Jos toteutetaan niin istun sitten sun naaman päälle kun oon saanut. Etkä tuu väliin kun mies nousee mun päälle.
Istuimme pöytään ja sitä mun tanssittajaa ei näkynyt. Olin jo asennoitunut että se on se nuori komee mies joka panee mua tänä iltana.
No olen aika tiimissä kunnossa ja hyvän näköinen,ilmeisesti olin naitavan näköinen.
En keksinyt muuta kun hymyilin ja kysyin kun nuori mies laittoi itsensä lähelle mua että alkoi hikoiluttaan .kuiskasin että saanko kysyä jotain tuhmaa?
Haluatko naida minua?
Emme ole kahdestaan ja paljaalla sillä mun pitää tehdä sen jälkeen jotain mistä tykkäät.
Taidan arvata mitä tarkoitat,eli miehesi kattoo. Jos noin vaan niin sopii,miehiin en koske.
Se oli kiihkeää ja nuori kaveri oli ihan intona kun pääsi riisumaan minut ja näki pillun.
Ja ,,mies alistui.
Pojalla tuli paljon,todella paljon ,ja sain itseni miehen suun päälle annoin valua kaiken.
Iskin silmää nuorelle miehelle ja käskin omaa miestä nuolemaan puhtaaksi että kaveri pääsee jatkamaan.
Kaveri on päässyt useamman kerran naimaan sen jälkeen,ja mies on katsellut joka kerta.
Se naisen kiima on miestä kiihoittava näissä jutuissa, kun on vaimolla niin kova kiima saada vierasta sisään että antautuu ja levittää reitensä vaikka oma mies on näkemässä.
Onko tuo oman miehen alistuminen naisille jotenkin mielihyvää tuova asia? Itse en alistumiseen ja pillun siivoamiseen ole lähtenyt.
Hotwife fantasia toimii ainakin meillä pelkän fantasian tasolla. Super kiihoittavaa viestittely vaimon kanssa tästä aiheesta, saa uutta puhtia seksielämään. Itse toteutuksesta en vielä tiedä aikoihin mutta katsotaan mihin tämä etenee ja tottakai kummankin ehdoilla!
Muutama päivä sitten kokeilimme tuota ensi kertaa ja teemme sen varmasti uudestaan, niin hyvin se meni. Vaimo sai minut ihan villiksi tuolla näytöksellä ja kun vieras viimein nousi vaimoni päältä niin vaimo sanoi että nyt saat ilman kumia. Kyllä oli kuumaa.
Hei kaikille
Täällä tulee käytyä katsomassa et onko uusia viestejä ja kokemuksia tullut asian tiimoilta....
Olis mukava saada tänne enemmän naisten kokemuksia, kiinnostaisi!
Asiaa voi myös kehittää niin, että nainen ottaa pientä korvausta asiasta, joten miehen nimikin muuttuu stagpimpiksi.
Vierailija kirjoitti:
XU-sivustolta
Minä tää xu sivu on?
Kimppaa on (2m+vaimo) harrastettu toisinaan. Se on todellakin eri asia, cuckcold ja kiihkeä kimppa ilman mitään alistamista.
Ongelma monesti on hyvän kolmannen löytäminen. Baarista ja treffipalstoilta kun saa mitä sattuu.
Paras olisi hyvä vakiotyyppi.
Terminologia voi olla vähän häilyvää, mutta ei se kivaa asiaa muuksi muuta. Meillä mies on stag ja minä olen vixen. Vierailija fantasioi minusta hotwifena, mutta sellainen mielikuva parantaa hänen suorituskykyään, joten mielelläni sopeudun sellaiseen rooliin. N38
Meillä vaimo taas viime aikoina aktivoitunut. Hakee FWB/rakastaja tyyppistä suhdetta. Meillä vaimo hotwife, minä stag/aisuri. Ensi kuussa taas tulossa tyttöjen ilta, toiveissa olisi vaimolla löytyy joku joka nussisi häntä illan lopuksi.
Meillä viimeinkin asia liikahti eteen päin. Eilen vaimo alkoi innostua ajatuksesta että saa nussia muita mutta minä en.
Meillä harrastettu jo vuosia, aisurina nautin kun vaimo saa vierasta, joskus miehet on hoitaneet muakin😊. Kuvia löytyy AS:ssa, petteripanula
Tutut kaksi miestä tulee seuraavana viikonloppuna taas käymään .
Mökki Rinne keskuksesta varattu.
Olen ollut rauhoitettu kotona vuoden vaihteesta asti. Haluttaa ihan sairaasti.
Näen saman miehestäni,hellyyttä ja hipsutusta joka ilta.
Aisuriksi en alkaisi. Stag vixen kuviota voisin kokeilla.
Haluatko naida minua?
Ja ,,mies alistui.