Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?
Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.
Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.
Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.
Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?
Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.
Kommentit (288)
Nainen jota tapailin ilmoitti heti ettei häntä haittaa jos käyn panemassa muita naisia kunhan ei aleta ihastumaan. Oletin että tämä tarkoitti että hän haluaa käydä panemassa muitakin.
Itselläni ei varsinaisesti ole kiinnostusta käydä muita panemassa ja näin miehenä ei niitä tilaisuuksiakaan varmaan edes tulisi. Nainen taas on erittäin haluttu yksilö eikä hänellä ole mitään ongelmaa löytää seksiseuraa vaikka joka viikonloppu.
Ehkä tuo oli yksi syistä miksi suhde kaatui. Vaikka minulla ei sinänsä ole mitään sitä vastaan että tyttöystävä kävisi välillä muita panemassa, niin missä olisi menny raja? Aina kun nainen lähtee yksin ulos hän päätyy jonkun luokse yöksi?
Paha sanoa miten itse lopulta reagoisin pidemmällä aikavälillä.
Minulla seksi on vahvasti yhteydessä rakkauteen. En voi harrastaa seksiä, ellen rakasta toista. Jos mieheni ihan vakavissaan ehdottaisi minulle, että jompikumpi meistä ottais miehen tai naisen mukaan seksiin, se olisi minulle todella paha turn off. Sen jälkeen minä harkitsisin todennäköisesti eroa kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla seksi on vahvasti yhteydessä rakkauteen. En voi harrastaa seksiä, ellen rakasta toista. Jos mieheni ihan vakavissaan ehdottaisi minulle, että jompikumpi meistä ottais miehen tai naisen mukaan seksiin, se olisi minulle todella paha turn off. Sen jälkeen minä harkitsisin todennäköisesti eroa kumppanista.
Jatkan vielä.. Tämä tarkoittaisi mielestäni sitä, ettei mies rakasta minua enkä minä riitä hänelle. Jos haluaa vapaan suhteen, niin samaa mieltä olen siitäkin. Sitten saa lähteä mies viettämään sinkkuelämää, jos tuollainen on mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkästä ehdotuksesta harkitsisit eroa ? Nyt on kyllä kovat piipussa.
Entä jos miehesi pystyykin erottamaan rakkauden ja seksin toisistaan, ja jonain päivänä raukka menee sinulle moisia ehdottelemaan....
Iän myötä kuulo ja näkö heikkenevä, mutta harmaan sävyt aistii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästä ehdotuksesta harkitsisit eroa ? Nyt on kyllä kovat piipussa.
Entä jos miehesi pystyykin erottamaan rakkauden ja seksin toisistaan, ja jonain päivänä raukka menee sinulle moisia ehdottelemaan....
Iän myötä kuulo ja näkö heikkenevä, mutta harmaan sävyt aistii paremmin.
Ei tuo mikään ikäkysymys ole, jos toinen ajattelee parisuhteen olevan kahden ihmisen välinen ja toinen ajattelee, että on ok käydä vieraissa. Vai, että harmaan sävyjä pitäisi ymmärtää... Mies saa aika harmaan elämän jos erehtyy kertomaan minulle, että hänen ajatusmaailma on niin päinvastainen kuin omani. Silloinhan hän pettääkin todennäköisesti ja koko parisuhteen luottamus menee tuossa.
Ihmetyttää nuo miesten kommentit, että on vuosikausia yrittänyt painostaa naista tuollaisiin kokeiluihin. Käykö teille mielessäkään, että on myös naisia joille tuo ehdotus on loukkaavaa? Te olette varmaan niitä miehiä joille tulee yllätyksenä kun vaimo sitten yhtäkkiä lähteekin toisen mukaan tai ottaa eron. Tehän suorastaan työnnätte toista kauemmas.
Tämä aihe on herkkä puolin ja toisin.... Mut omista kokemuksista voin sanoa että meinasi tulla ero kun lähdimme Vaimon kanssa tähän leikkiin reilu vuosi sitten. Aikaa on kulunut ja olemme saaneet asiat kuntoonun.
Pää asia että molemmat haluavat tätä ihan vapaasta tahdosta. Miehen halu on ainakin minulla että Vaimoni olisi onnellisempi ja saisi uusia kokemuksia seksin saralla mikä vain sattuu minua kiihottamaan. Vaimoni on todella tempperamenttinen ja sanoo varmasti mielipiteensä aina eli tähän leikkiin hän lähti omasta halusta....
Mutta näyttää siltä että tämä kokeilu taitaa saada uutta tuulta jälleen ja eteneminen tulisi tapahtumaan todella varovasti kuunnellen molempia enempi kuin aikaisemmassa kokeilussa!
Tämä voi herättää mustasukkaisuutta mutta avoimuus ainakin meillä saa tämän estymään ja molemmat voivat nauttia tästä. Mielestäni tämä antaa paljon vaikka on todella erikoista!
Nostan tätä. Onko kokemusta täällä? Meillä tämä on fantasian asteella.
Ohis
Kuumottava aihe. Meillä fantasioidaan tästä seksin aikana.
N49
Meillä on tästä roolileikki tasolla fantasiat menossa, löytyy mm. squirttaava dildo ja tupla ajatuksella ollaan leikitty. Ensimmäisiä kertoja myös puoliso on squirtannut aika mukavasti. Todella kiihoittavaa nähdä kuinka puoliso osaa nauttia hyvästä seksistä.
kyllä se luoja kuitenki elinikäisen kumppanin ha yhden sellaisen tarkoitti. lähtökohta on että tousta ei pidä loukata ja tee sellaista toiselle miyä itse haluut. tätä ei pidä ymmärtää seksissä.eli lioja kaukaa viisas kun parin ja jälkeläissten hyvän omln kannalta ei ruveta omaa itsekkyyttä (vaimo mee vieraisiin pls kun kiihotun) harrastaan
Ollaan blogissamme pohdittu juuri tätä tasa-arvoinen mmf ilman näennäisalfaa. Se on erikoista, kun kimpat sotketaan todella usein käkifetiseihin, yms. Pahimmillaan se on vain miesten taistelustanner, jossa nainen on vain väline.
www.parastaparisuhdetta.blogspot.com
Olen stag ja vaimoni hotwife, vaimoni pitää seksistä kahden tai joskus useammankin miehen kanssa. Minusta se on mielettömän kiihottavaa kun panemme vaimoani muiden miesten kanssa.
On se vain erikoista että suhteessa tulee tällainen mieleen.... Mutta omasta kokemuksesta voin vain sanoa että tuli mieleen ja että ollaan menty käytännön asteelle vaimon kanssa ja ero meinasi tulla..... Tästä on selvitty ja aika ajoin näyttää saavan jälleen tämän kannatus uutta tuulta. Näköjään kun kerran saa maistaa tätä kiihoketta niin jää koukkuun ja Vaimon ehdoilla ain!!!!
Tämänkaltainen järjestely parisuhteessa ei kuulosta lainkaan hullummalta. Suhteen täytyy luonnollisesti olla todella vankalla pohjalla, ja molempien yksilöiden myös varmoja itsestään.
Itselleni juuri vaimoni nautinnon lisääminen ja uusien ihanien kokemuksien mahdollistaminen olisivat se juttu. Voin itse tuottaa uusia kokemuksia ja nautintoa vain tiettyyn rajaan saakka, tästä eteenpäin tarvitsen ulkopuolisen apua.. sitä ulkopuolisen tuottamaa uutuuden jännitystä.. sitä, että vaimoni saa kokea olla haluttu ja haluttava myös muiden kuin minun taholta. Antautua otettavaksi.. antaa ja vastaanottaa nautintoa puhtaasta himosta ja kiimasta. Rakkaus on meidän kahden välinen side, muilla ei ole siihen mahdollisuutta ja se pitää meidät yhdessä ja tekee meidän välisestä seksistä erilaista. Mutta muilla olisi mahdollisuus jakaa hetkellisiä nautinnon kokemuksia hänen kanssaan. Ja nämä nautinnot koettaisiin siis yhdessä, kolmen kimppana..
Kuinka kiihottavaa olisikaan suudella omaa kiimasta sekaisin olevaa vaimoa, kun toinen häntä himoava mies panisi häntä esim lusikassa takaapäin ja hänen silmistään paistaisi kiitollisuus himon seasta, etten ole rajannut häneltä mahdollisuutta kokea tätä. Ottaa omaa vaimoa takaapäin ja nähdä kun hän samalla tuottaisi nautintoa toiselle miehelle ihanalla suullaan.. kuulla miten toinen mies kehuisi häntä maasta taivaaseen miehen kullin ollessa vaimoni suussa.. ja nähdä hänen laukeavan yhdessä vaimoni kanssa.
Ja palata näihin yhteisiin hetkiin kahdenkeskisessä seksissämme. Kuulla vaimolta hänen tuntemuksiaan omin sanoin.. niin seksistä kuin kaikesta muustakin; siitä kun saa olla vapaasti himoittu ja haluttu, mutta yksinoikeudella rakastettu.
Tällainen on varmasti harvinaista herkkua oikeassa maailmassa, mutta ne jotka ovat päässeet/pääsevät kokemaan sen, ovat varmasti onnensa kukkuloilla ja kiitollisia mahdollisuudesta.
Onko tämänkaltainen toiminta vain utopiaa vai onko teitä siellä? Kokemuksia kehiin!
Voisi kuvitella, että tämmöinen mahdollisuus innostaisi/kiinnostaisi naisia. Varsinkin, kun lukee niin paljon seksihalujen lopahtamisesta. Ja tämä lopahtaminen taitaa olla juuri sitä omaa pitkäaikaista, ah niin tuttua ja ennalta-arvattavaa, puolisoaan kohtaan. Eikö näin saisi ne omat halut taas syttymään yleisellä tasolla ja vielä siinä samassa sitä omaa kumppaniaan kohtaan?
Vai eikö tällainen kiinnosta? Onko se uhka? Vai mahdollisuus?
Tämä on semmonen juttu joka koukuttaa äärettömän kovasti jos asiat menee ongelmitta. Ex kävi muutamia kertoja luvalla vieraissa ja meidän seksielämä oli fantastista. Koskaan ei tullut ongelmia ja ero myöhemmin johtui ihan muista syistä. Jäin koukkuun kertaheitolla. Nykyisen vaimon kanssa ollaan oltu yhdessä 19 vuotta. Seksi on ollut taivaallista. Yhden kerran hän on käynyt luvalla vieraissa ja se oli molemmille upea kokemus. Hän kertoi tapahtuneesta usein seksin aikana ja se kiihottaa edelleen paljon. Mitään ongelmaa ei tullut viime kerrallakaan. Nyt jo kaipaan uutta kokemusta. Kerran kun saa kunnon kiksit niin sille tielle jää. Aina vaan haluaa lisää.
Olisin heti valmis moiseen jos mies kiihottuisi asiasta. Ymmärrän ihastumisen vaaran, mutta itse osaan asennoitua asioihin niin, ettei moisra vaaraa olisi. Voihan sitä ihminen ihastua muussakin tilanteessa. Kysymyshän on aina, antaako ihastumiselle valtaa. Kaikki ihmiset ihastuu joskus suhteessakin ja siitä ei seuraa sen enempää. Se on vain tunne. Toisaalta olen harrastanut sinkkunakin seksiä eri ihmisten kanssa ja koskaan en ole seksin kautta ihastunut vaan ihan muut asiat on ollut päällimmäisenä mielessä. Mielenkiintoisia kokemuksia teillä ja mukava kuulla että asiat on sujuneet hyvin.
Kimppaseksi voi olla hyvin nautinnollista ja täysin tasa-arvoista. Aisurit on oma ryhmänsä ja kiihottavat eri asioista kimpassa.