Stag ja Hotwife -fantasia parisuhteessa?
Täällä on näkynyt aika ajoin postauksia fantasioista aisankannatuksesta, jossa aviomies/avomies kiihottuu siitä, että vaimonsa/avovaimonsa harrastaa seksiä vieraiden miesten kanssa. Ilmiöhän sisältää yleensä aviomiehen alistamista, nöyryyttämistä ja häpäisemistä ja tästä mies saa kiksejä.
Entäs ne, joita ei kiinnosta mikään edellä mainituista alistumisen elementeistä jutussa? Eli ne miehet, joita kiihottaa puhtaasti ajatus kumppaninsa nautinnosta (ja sen lisäämisestä) ja nähdä tämä nauttimassa vapautuneesti. Halu jakaa uusia ja jännittäviä kokemuksia seksin saralla yhdessä puolisonsa kanssa, sisältäen ulkopuolisen henkilön (mies). Aviomiehellä ei ole kiinnostusta muihin naisiin, vaan hän saa nautintonsa naisensa nautinnosta. Täysi tasavertaisuus ja kunnioitus kolmannen osapuolen ja miehen välillä on vaatimus, ja kolmas osapuoli on mukana vain lisäämässä naisen nautintoa. Ja seksissä joko kaikki kolme osallistuvat, joissain tapauksissa aviomies seuraa nautintoa vierestä tai kuuntelee aktia toisaalta tai saa naiselta täyden "kertauksen" kokemuksestaan.
Atlantin toisella puolella tälle ilmiölle on jo nimi. Miehestä käytetään termiä Stag ja vaimosta termiä Hotwife ja tämä eroaa aisankannatuksesta, vaikka perusperiaate niissä onkin sama. Näitä ei tule kuitenkaan sekoittaa keskenään. Toteutuksen tasojahan on monia. Toiset vain fantasioivat asiasta omien korviensa välissä, toiset tuovat asian esille puolisolleen ja leikittelevät fantasialla esim. Roolileikein ja tuhmia puhumalla. Seuraava taso on kevyt flirttailu vieraiden miesten kanssa, joko netissä tai livenä esim. baarissa, ehkäpä pieni suuteleminenkin. Sitten seuraavat askeleet ovatkin rohkeampia ihan täyteen toteutukseen asti. Jotkut siirtyvät seuraaville tasoille ajan myötä ja jotkut pidättäytyvät vain fantasioinnin tasolla.
Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?
Ilmiö on mielenkiintoinen ja toivonkin avointa keskustelua asiasta.
Kommentit (288)
Ei pidä tuotakaan yleistää...monasti minulle ei vaan riitä yksi nainen..siis naiset ei jaksa panna tarpeeksi kauan.
Onhan tämä varmasti kiihottavaa kun sisälle pääsee tähän huumaan mutta kun suurella osalla tulee ne tunteet mukaan. Miehellä seksin harrastaminen yleensä ei tarvitse ihastusta ja tunteita, nainen tarvitsee yleensä nämä. Tässä ihan perus syy että todella harvoin lopputulos on tyydyttävä molemmille.
Heips! Siis.. mä en yhtä hyvää miestä löydä vakituiseksi ku oma on. Mutta seksikokemuksii kaipaisin pitkästä aikaa, saman kaa kun jännitystä on mutta välillä (kok ajan usein nykyään) tulee kokeilunhaluja et millasta olis muiden kaa... ei niin tuoteita muistoja kun 20v yhen kaa😅 Meillä minä oisin se innokkaampi kokeilija.. et mies ei kaipaile jostain syystä..
Nipsy kirjoitti:
Heips! Siis.. mä en yhtä hyvää miestä löydä vakituiseksi ku oma on. Mutta seksikokemuksii kaipaisin pitkästä aikaa, saman kaa kun jännitystä on mutta välillä (kok ajan usein nykyään) tulee kokeilunhaluja et millasta olis muiden kaa... ei niin tuoteita muistoja kun 20v yhen kaa😅 Meillä minä oisin se innokkaampi kokeilija.. et mies ei kaipaile jostain syystä..
Suosittelen seuran hakemista Tinderistä ennemmin kuin anonyymiltä nettipalstalta.
jos nainen tapaa minut, hän haluaa seksiä kanssani. Olen kaunis ja seksikäs Latino. En halua sinun puolestasi, vain seksiä. Lähetä minulle sähköpostia ja selvitämme sen. rakastaja90@outlook.com
Vierailija kirjoitti:
Minä olen puhunut vaimolle monesti fantasiastani. Toivoisin hänen naivan vierasta. Hän on kysynyt aina miltä minusta se tuntuisi. Olen sanonut että ajatuskin saa aikaan hirveän seisokin.
Pari viikkoa sitten kesken petipuuhien vaimo yhtäkkiä sanoi että haluaisinko minä hänen naivan vierasta. Hän sanoi voivansa naida jos minä haluan. Minä sanoi että jos hän haluaan niin minä tietysti haluan. Vaimo kyseli tietäisinkö minä sopivaa panijaa. Minulla ei tullut siinä hetkessä ketään mieleen.
Petipuuhien jälkeen vaimo rupesi perumaan puheitaan ja sanoi ettei hän oikeasti halua. Miten edetä asiassa? Se pyörii mielessä koko ajan.
jos nainen tapaa minut, hän haluaa seksiä kanssani. Olen kaunis ja seksikäs Latino. En halua sinun puolestasi, vain seksiä. Lähetä minulle sähköpostia ja selvitämme sen. rakastaja90@outlook.com
Stagmies kirjoitti:
Kysymys kuuluukin.. Kuinka yleisiä kyseiset fantasiat ovat parisuhteissa? Mitä ajatuksia nämä naisissa herättävät? Entäs miehissä, uskallatko kertoa puolisollesi fantasioistasi? Kokemuksia fantasioiden esiin tulemisen jälkeen? Ovatko piristäneet seksielämäänne/parisuhdettanne vai päinvastoin? Kokemuksia fantasioiden toteuttamisesta?
Minulla aika kovana juuri hotwife-fantasia. Ei siis cuckoldia ainakaan mielestäni mukana ollenkaan. Vaimolle olen nyt 5v puhunut asiasta ja aivan suoraan sanonut, että toivoisin hänen panevan muiden kanssa. Hän on vähitellen alkanut rohkaistua ja nykyään jo avoimesti suutelee vieraiden miesten kanssa vaikka olisin paikalla. Kertoo olevansa valmis nykyään seksiinkin jos löytää hyvän miehen. Ennen mun tapaamista vaimo oli ollut edeltävänä vuonna 8 eri miehen kanssa joten uskon, että hänestä vielä kypsyy hyvä hotwife :)
Meidän seksielämää toi on piristänyt todella. Ei pahaa sanottavaa
Me olemme harrastaneet tätä muutaman vuoden. Olemme 45 v aviopari. Noin kerran kuukaudessa nain vaimoani jonkun toisen miehen kanssa. Muutaman kerran on miehiä ollut useampiakin. Teimme tämän vuoksi profiilin AlastonSuomeen. Sieltä on helppo löytää halukkaita miehiä mukaan. Käymme myös säännöllisesti erilaisissa seksibileissä. Vaimoni lemppari on parikymppinen innokas nuori mies, jota hän saa opettaa.
Kohti hotwife ajatusta meilläkin on matka. Pidempään on ajatus ollut mielessä, mutta vaimo ei ole siitä, erityisesti toteutuksesta innostunut. Yllättäen eilen kun juteltiin pitkästä aikaa seksiimme liittyen niin ei enään pitänyt vierasta miestä mahdottomana ajatuksena! Joten varmaan molempien syvimpänä toiveena on toteuttaa se ja jos se onnistuisi niin varmasti siitä tulisi säännöllinen tapa vaimolle hoitaa seksuaalisuuttaan ;-D
Ryhmäseksi vaimon kanssa on huisan kivaa, ollaan harrastettu vuosia eikä todellakaan ole meille aiheuttanut mitään ongelmia, pelkkää plussaa parisuhteelle ja elämälle yleensä 😊
Kuulostaa niin mun fantasialle, hienoa että teillä toimivaa todellisuutta. Miten löysitte kolmannen/kolmannet? Miten saitte ekasta kerrasta hyvän kokemuksen?
Meillä vaimo meni aivan valtavaan kiimaan kun olin ollut vieraan naisen kanssa. Vaimo halusi kuulla heti kaikki yksityiskohdat tarkkaan heti kun palasin kotiin ja tietysti naida.
Minua kiihottaisi myöskin valtavasti jos vaimokin naisi vieraan kanssa. Olisi hienoa tutustuisin naiseen jonka kanssa ystävystyisin ja tapailisi n 1kk seksin merkeissä. Vaimollakin voisi olla halutessaan vakituinen panokaveri. Vaikea löytää sopivaa naista. En halua ruveta valehtelemaankaan että olen sinkku tai juuri eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä seksin harrastaminen yleensä ei tarvitse ihastusta ja tunteita, nainen tarvitsee yleensä nämä.
Niinhän sitä monesti kuulee naisten sanovan. Mutta onko sitten niin, että ihastumiseen, yhteisen kemian löytymiseen ja tunteiden kehittymiseen ei mene tuntia tai kahta kauempaa, koska moni nainen poimii esimerkiksi baarista random-miehen mukaansa silloin kun sattuu mieli tekemään?
Olemme 47 /53 aviopari, naimisissa 25 vuotta. Noita "Stageja" meillä on ollut noin 15 vuotta. Vaihtuvat kuitenkin usein, jos oikein laskin, niin 37-38 eri kaveria tuona aikana. Ikähaarukassa 16-22 vuotta. Netistä löytyvät nykyisin helposti. Vaimo haluaa ehdottomasti nuoria miehiä, no se on ymmärrettävää. Ei ole juurikaan ongelmia tuosta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Olemme 47 /53 aviopari, naimisissa 25 vuotta. Noita "Stageja" meillä on ollut noin 15 vuotta. Vaihtuvat kuitenkin usein, jos oikein laskin, niin 37-38 eri kaveria tuona aikana. Ikähaarukassa 16-22 vuotta. Netistä löytyvät nykyisin helposti. Vaimo haluaa ehdottomasti nuoria miehiä, no se on ymmärrettävää. Ei ole juurikaan ongelmia tuosta asiasta.
Mikä vaimoasi kiinostaa näissä nuorissa miehissä?
Mites muuten ihastuminen tämmöisissä suhteissa? Uhka vai mahdollisuus? Välttämätöntä, jotta seksiä haluaa vieraan kanssa ylipäätänsä harrastaa? Miten mies eli stag suhtautuu tähän ja entäs nainen? Ajatuksia ja mielipiteitä asiasta olisi kiva kuulla.
Naiset, jos miehenne ehdottaisi tällaista hotwifenä olemista, miten reagoisit?
Vierailija kirjoitti:
Stagmies kirjoitti:
Minulla aika kovana juuri hotwife-fantasia. Ei siis cuckoldia ainakaan mielestäni mukana ollenkaan. Vaimolle olen nyt 5v puhunut asiasta ja aivan suoraan sanonut, että toivoisin hänen panevan muiden kanssa. Hän on vähitellen alkanut rohkaistua ja nykyään jo avoimesti suutelee vieraiden miesten kanssa vaikka olisin paikalla. Kertoo olevansa valmis nykyään seksiinkin jos löytää hyvän miehen. Ennen mun tapaamista vaimo oli ollut edeltävänä vuonna 8 eri miehen kanssa joten uskon, että hänestä vielä kypsyy hyvä hotwife :)
Meidän seksielämää toi on piristänyt todella. Ei pahaa sanottavaa
Härkää sarvista ; ). Yhteystiedot löytyvät profiilista.
Tequilaa napaan..
Juuri tuollaisesta vaimosta otin itse eron...siinä liitossa olisin näivettynyt aivan paskaksi ;(