Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

Täälläkin mies jakaisi vaimoaan mielellään muille ja olisi seuraamassa aktia, mutta naista ei muut kiinnosta pätkääkään. Aiheesta pari kertaa pitkään keskusteltu.

UteleN

Vierailija kirjoitti:
Avoimesti vieraita nussivat vaimot kiihottavat. Hyvää tavaraa pitää jakaa. Aviomiehellä ei pidä olla yksinoikeutta.

Vanhan sananlaskun mukaan: "Ei järvi soutaen kulu". Sitäkö tarkoitit?

Vierailija

Eikö tuo sitä tarkoita? Ei taida tässä maailmassa olla naista jonka pillu olisi jakamisesta pilalle mennyt. Paranee vaan mitä enemmän pannaan. Omia tyttöystäviä on seksi ruvennut vieraissa käynnin jälkeen kummasti kiinnostamaan. Sen näki naaman hehkustakin että vieraissa käynti teki hyvää.

Vierailija

Olen haaveillut vuosia että Vaimoni saisi Vierasta miestä ja todella nauttisi. Rohkenin ja kerroin hänelle fantsiani mistä sain kohtalaisen palautteen ja hän lupasi miettiä asiaa. Olemme puhuneet asiasta useaan otteeseen ja vaimoni lupasi toteuttaa kunhan vastaan tulee sopiva mies. Seksi elänämme on piristynyt kertomiseni jälkeen huomattavan paljon.... Tyytyväunen Mies ja hehkuva vaimo....

Vierailija

Pikaisesti mietittynä Naisenrooli hotwifenä suo hyviä etuja hänelle ja kotona odottaa aina hyvä vastaanotto. Toki onhan kaikella kääntöpuolensa mutta tämä toimii hyvin kunhan ollaan avoimia kaikesta. En kanssa näe että tämä voisi olla mitenkään uhka naisille vaan todellakin mahdillisuus.....

m39 n34

Me ollaan vaimoni kanssa tämä kerran koettu. Vaimoni on aika arka ollut kaikille uusille ehdotuksille seksissä, ei tykkää ottaa suihin yms.
Vuosi sitten puhuttiin fantasioista ja kerroin että haluaisin nähdä kun joku toinen mies nai vaimoani, ja itse osallistua hieman mm. niin että hyväilen vaimoani seksin aikana rinnoista kaulalta ja hyväilen klitorista. Vaimoni oli hetken hyvin hämmästyneen näköinen ja oli aina luullut että fantasiani olisi ollut kaksi naista. Hetken asiasta keskusteltiin ja miten sen voisi toteuttaa vaimoni sanoi että voisi samalla ottaa minulta suihin kun vieras nai, hän oli selkeästi innostunut. Keskusrelua asiasta jatkettiin ja hän kertoi olevansa hyvin kiihottunut asiasta, ja sen kyllä huomasi.
Siirryttiin toteutusvaiheeseen ja lähdimme laivalle josta oli ajatus mies hommaan löytää. Illan mittaan hieman maisteltiin juomia ja seurailtiin minkä laisia miehiä oli liikenteessä. Vaimoni bongasi mielyttävän oloisen miehen ja lähti hänen kanssaan tanssilattialle jossa sitten homma eteni pieneen hyväilyyn ja suuteluun. Vaimoni oli aivan valmis ja kysyi mieheltä että haluatko naida, olen aivan märkä ja käski miehen kokeilla. Mies kokeili ja vaimoni toi käsikädessä tämän miehen pöytään jossa istuin. Vaihdoimme muutaman sanan miehen kanssa ja vaimoni kertoi hänelle että saat naida mutta mieheni on mukana katselemassa ja vähän osallistumassa. Tämä sopi herralle ja lähdettiin hyttiin. Jo hississä meno meni kiihkeäksi, mies suuteli vaimoani ja minä ropelsin sormineni. Hyttiin päästyämme vaatteet lähti kaikilta nopeasti, sovittiin että suuseksiä vieras ei saa antavana eikä ottavana osapuolena, naida saa halujensa kyllyydestä ja kortsua on käytettävä.
Vaimoni meni nelinkontin sängylle ja vieras asetteli kondomin paikoilleen.
Jo ensimmäinen työntö sai vaimon huokailemaan todella kovaa ja mies lisäsi tahtia, minä hyväilin naiseni selkää, niskaa ja rintoja. Vaimoni hamuili omaa kulliani kädellään ja siirryin polvillaan hänen eteensä sängylle, ja hän nappasi kullini suuhunsa.
Vieras nai ja vaimoni huohotti ottaessaan suihin, annoin hänen keskittyä nautintoonsa ja aloin hyväilemään klitorista. Ei kovin kauan mennyt kun vaimoni sai valtavan orgasmin ja aivan heti tuon jälkeen vieraamme, minä siirryin jatkamaan vaimoni taakse ja kauan ei tarvinnut odottaa kun syöksyin valtavan satsin vaimoni sisään. Tästä rojahdimme sängylle ja vieras hetken huokaili ja istuskeli sängyllä, kertoi että ei ole ennen tälläistä harrastanut ka oli yksi kiihkeimmistä hänen seksikokemuksistaan. Hän alkoi vaatettamaan ja ennenkuin poistui kysyimme että haluaako tulla uudestaan aamulla hyttiimme ja sovimme ajan.
Aamulla uusi kierros ja risteilymme oli erittäin tyydytetty.
Tämä piristi seksielämäämme huomattavasti kotona jälkeenpäin ja nyt on aikeissa toteuttaa tuo uudestaan loppuvuoden aikana.

Jokuvaan1234

Kuulostipa ihanalta ja kiimaiselta. Onko tämä tapaus vaikuttanut teidän kahden väliseen suhteeseen jotenkin negatiivisesti? Entäs positiivisesti? Oletteko keskustelleet jälkeenpäin tapahtuneesta? Mitkä olivat vaimon fiilikset?

m39n34

Jokuvaan1234 kirjoitti:
Kuulostipa ihanalta ja kiimaiselta. Onko tämä tapaus vaikuttanut teidän kahden väliseen suhteeseen jotenkin negatiivisesti? Entäs positiivisesti? Oletteko keskustelleet jälkeenpäin tapahtuneesta? Mitkä olivat vaimon fiilikset?

Me puhuttiin ja käytiin tilannetta läpi ennen itse tapahtumaa todella paljon, punnittiin siltäkin kantilta voiko muuttaa suhdetta negatiivisesti. Avoimuus kaikessa siinä mitä toinen haluaa tehdä ja mitä nähdä oli se kaiken a ja o. Halusimme tehdä sen juuri näin spontaanisti että ei mitään etukäteen sopimisia eikä yhteystietojen vaihtoja. Sovimme myös että kaikki mikä tapahtuu laivalla jää laivalle, ja se että pidimme miestä vain elävänä dildona. Ollaan myös puhuttu että syrjähypyn vaara pieneni huomattavasti tuon vuoksi koska päästiin kokeilemaan luvalla vierasta seksiä. Kaikkinensa tapahtuma vankisti ennestään jo vahvaa liittoamme.

Jokuvaan1234

Hienoa kuulla. Me olemme vaimon kanssa puhuneet paljon mm. vieraan miehen tuomisesta sänkyymme ja jo pelkkä avoin keskustelu tästä ja muustakin on tuonut syvempää luottamusta ja rakkautta suhteeseemme. Hän ei ole vielä valmis viemään asiaa käytännön tasolla eteenpäin, mutta teorian tasolla leikitellään asialla ja jo tämä riittää minulle tällä hetkellä. Ei siis ole lainkaan tyrmännyt ideaa vaan pitää siitä.. Hiljaa hyvää tulee. Minulle ehdoton juttu tässä olisi vaimoni nautinto ja se, että hän saa tuntea itsensä seksuaalisesti haluttavaksi muidenkin taholta kuin vain minun.

m39n34

Jokuvaan1234 kirjoitti:
Hienoa kuulla. Me olemme vaimon kanssa puhuneet paljon mm. vieraan miehen tuomisesta sänkyymme ja jo pelkkä avoin keskustelu tästä ja muustakin on tuonut syvempää luottamusta ja rakkautta suhteeseemme. Hän ei ole vielä valmis viemään asiaa käytännön tasolla eteenpäin, mutta teorian tasolla leikitellään asialla ja jo tämä riittää minulle tällä hetkellä. Ei siis ole lainkaan tyrmännyt ideaa vaan pitää siitä.. Hiljaa hyvää tulee. Minulle ehdoton juttu tässä olisi vaimoni nautinto ja se, että hän saa tuntea itsensä seksuaalisesti haluttavaksi muidenkin taholta kuin vain minun.

Kyllä, rauhaksiin kypsyttelette asiaa. Meilläkin seksielämä vilkastui huomattavasti kun asiasta oli vasta keskusteltu. Vaimolle se toi itseluottamusta roimasti lisää kun huomasi että on haluttava muidenkin silmissä, siihen kun ei aina auta vaikka kuinka itse niin sanoisin. Vaimon nautinto meillekkin se tärkein asia oli ja tämä tuntui juuri oikealta tavalta se toteuttaa, itseäni kiihottaa suunnattomasti nähdä kin vaimo nauttii kunnolla.
Tsemppiä, ehkä tekin vielä pääsette toteutusvaiheeseen :)

Vierailija

Tosiaankin kerroin muutama kuukausi sitten vaimolleni juuri tästä hotwife fantasiastani...... Asia on ottanut tuulta purjeisiin ja keskusteltu on aiheesta paljon. Vaimo näyttää pitävän ja seksielämämme koki todellisen piristyksen.... On alettu pikkuhiljaa viemään puheita käytäntöön.... Pääasia kuitenkin tässä kaikessa on että hän Nauttii!

Atkalfa

Meillä on edetty johonkin vaiheeseen tämän fantasian toteutuksessa eli vaimoni saisi kokea vieraan halujen kohteena olemista. Vaimoni lähtee tänään sinkkuystävänsä kanssa vuorokauden bileristeilylle ja ostin hänelle pikkuliukkarin ja 2 makukortsua ja annoin luvan tuhmailla, jos mielenkiintoinen mies sattuu kohdalle. Tähän mennessä vaan fantasioitu, saa nähdä kuinka käy, sovittiin, että pitää tekstareilla minut ajantasalla. Nyt jo on jännittynyt olo itsellä ja tekstarien odottelu alkaa kun olen saanut lapset nukkumaan. Sovittiin myös, että jos minua alkaakin todellisuus ahdistamaan, niin saan perua luvan viestillä... Kiihottaa ja pelottaa siis.. Ja jos toteutuu, niin sovittiin, että huomenna illalla sitten käydään kaikki yhdessä läpi;)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat