Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö naiset kuinka paljon vaikeampaa parisuhteen saaminen on miehille?

Vierailija
28.02.2017 |

Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?

Kommentit (652)

Vierailija
121/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä ymmärtämisellä on? Muuttaako se mitään mihinkään suuntaan?

Tottakai muuttaa. Asenneilmapiirillä on todella suuri merkitys esimerkiksi siihen, että millaisia pakkeja naiset antavat ja miten he ymmärtävät miesten käytöstä iskutilanteessa. Miesten olisi paljon miellyttävämpi lähestyä naisia jos naiset suhtautuisivat miehiin arvostavasti. Etenkin baarissa ja Tinderissä suhtautuminen on usein todella tylyä. 

Vierailija
122/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.

Itseasiassa samat miehet kiertää naiselta toiselle.

Joka ikäluokan halutuimmat miehet seurustelevat halutuimman ikäluokan kaikkien naisten kanssa.

Eli naisista suurempi osa kokee elämänsä aikana parisuhteen ja lisääntyy kuin miehistä.

Just just. Kaikkien naisten kanssa :). Ympäri Suomen siis nämä pari halutuinta miestä ovat parisuhteessa useiden eri naisten kanssa. Heillä on useita autoja, useita työpaikkoja, useita asuntoja ja avioliittokin monen naisen kanssa yhtä aikaa ja he ehtivät elää normaalia perhe-elämää.

Ovatpa he tehokkaita.

Nenäkkään irvailun sijaan suosittelen katselemaan ympärilleen, perehtymään tilastoihin ja tulkitsemaan niitä:

https://vaestotiede.wordpress.com/2015/01/09/lapsettomuus-lisaantyy-suo…

Minusta tilastosta voi päätellä, että sama pienempi joukko miehiä lisääntyy suuremman naisjoukon kanssa, ts. osa naisista saa lapsia useamman miehen kanssa. Jos oletetaan että lapsi tavallisimmin syntyy jonkinlaisen parisuhteen tuloksena, voinee siitä päätellä, että parisuhdepaletissa pyörii miehiä vähemmän kuin naisia?

Katso itse ympärillesi. Ihan tavallisia miehiä ja naisia on koko ajan pitkissäkin parisuhteissa. Monet niistä miehistä ovat sellaisia, ettet voi väittää heitä minkään sortin alfoiksi, jännämiehiksi tai erityisen menestyneiksi, komeiksi tms. He eivät myöskään ole tämän palstan ns. kilttimiehiä, vaan oikeasti kilttejä, mukavia ja myös varmaankin joskus myös surullisia, ilkeitä ja kateellisia. Ihan tavallisia ihmisiä ovat.

Monenlaiset ihmiset voivat saada parisuhteen, mutta kenenkään ei tarvitse säälistä seurustella katkeroituneen kanssa.

En saanut kiinni kirjoituksesi tarkoituksesta, verrattuna tilastoanalyysiyritelmääni. Ympärilleni katsomalla olen huomannut, että esimerkiksi työnantajani entinen toimitusjohtaja on ehtinyt sikiämään ainakin kolmen naisen kanssa:)

Miehiä on enemmän, joten onhan se selvää, että miehiä on enemmän sinkkuina. Se ei ole nyt pointtini, vaan tämä ärsyttävä yleistäminen, että kaikkien naisten oven takana olisi miesjono, sen kuin vain valitsee parhaimman sieltä. Se ei pidä paikkansa. On myös paljon naisia, joita kukaan mies ei lähesty, ja jotka eivät pääse parisuhteeseen. Esimerkiksi minä olen tällainen. 

Tästä pariutumisongelmasta olisi kiva keskustella ilman näitä yleistyksiä ja suoranaisia valheita mitä miehet täällä suoltavat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän sinkkumiesten pitäisi olla vihaisia miehille, jotka pyörittävät montaa naista samaan aikaan heidän tietämättään. Nyt vaan käräyttämään heitä vaimoilleen esim. Tinderistä.

Jos olet epäviehettävä sinkkumies huonoilla sosiaalisilla taidoilla, niin suosittelen lähestymään kaikista ruminta naista, joka osaa kuitenkin olla ihan ystävällinen. Sen verran epätoivoiselta kuulostaa.

Vierailija
124/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskari Olematon? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.

Niinhän sitä luulisi mutta palstamiesten logiikan mukaan näin ei ole. 

Joo, mutta mies on joutunut tekemään paljon työtä sen eteen, että tuo suhde muodostuu. Naisen rooli on ollut blokkailla lähestymisiä ja sitten hyväksyä haluamansa lähestymiset. Siinä on aika selvä ero helppoudessa. 

Mitä työtä on mielestäsi siinä, että juo itsensä humalaan ja kysyy "Käytsä usein täällä?"

Vierailija
125/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäviehättäväkin nainen saa jatkuvasti parisuhdetarjouksia. Mikäli yhtään liikkuu ihmisten ilmoilla, on mistä valita, jos päämääränä kerran on ihan vain parisuhde. Se, miten tasokasta parisuhdeseuraa valittavana on onkin sitten toinen juttu.

Sorry. Kun tossa yhtenä arkiaamupäivänä tuntematon humalainen mies ehdotti mulle panoa kämpillään, niin en tajunnut, että se oli parisuhdetarjous. Sulla ja mulla on vissiin hieman eri käsitys parisuhteesta.

Vierailija
126/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

dsfr kirjoitti:

Teidän sinkkumiesten pitäisi olla vihaisia miehille, jotka pyörittävät montaa naista samaan aikaan heidän tietämättään. Nyt vaan käräyttämään heitä vaimoilleen esim. Tinderistä.

Jos olet epäviehettävä sinkkumies huonoilla sosiaalisilla taidoilla, niin suosittelen lähestymään kaikista ruminta naista, joka osaa kuitenkin olla ihan ystävällinen. Sen verran epätoivoiselta kuulostaa.

Tämä on valitettavasti totta, ruman kun ottaa, niin saa pitää. 

Vierailija
127/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta mies on joutunut tekemään paljon työtä sen eteen, että tuo suhde muodostuu. Naisen rooli on ollut blokkailla lähestymisiä ja sitten hyväksyä haluamansa lähestymiset. Siinä on aika selvä ero helppoudessa. 

Noin helpoksi kuvittelet naisen elämän? Omalla lähes 40 vuoden "parisuhdemarkkinakokemuksellani" voin kertoa, että todellisuus on ihan muuta. Nainen joutuu koko ajan kilpailemaan kiinnostavan miehen huomiosta, ainakin tavisnainen. Aina löytyy kauniimpia, hoikempia, nuorempia, kaikin puolin kiinnostavampia naisia, jotka iskevät silmänsä samaan mieheen (live-elämän tilanteissa). Aina löytyy miehiä, jotka yhtäkkiä häviävät nettitreffeiltä jo ennen tapaamista; miehiä jotka häviävät ensitreffien jälkeen vaikka on sovittu uusista treffeistä; miehiä jotka ilmoittavat ensitreffeillä ettei kiinnosta (nettideittailussa). Jne. Joku sarasieppi tai maisatorppa varmaan saa vain blokkailla lähestymisiä mutta tavisnainen jää satavarmasti yksin, ellei pane parastaan kilpailussa muita naisia vastaan saadakseen haluamansa miehen.

Vierailija
128/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lihava nainen olen saanut parisuhdetarjouksia lukuisia. Pelkkiä petipuuhatarjouksia ei kannata edes laskea. Noissa parisuhdetarjouksissa on vain aina ollut sama vika. Olen ollut varattu ja ehdotuksen tehnyt mies on sen aina hyvin tiennyt. Etsikää miehet sinkkuja, niin on paremmat saumat.

Vierailija
129/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä ymmärtämisellä on? Muuttaako se mitään mihinkään suuntaan?

Tottakai muuttaa. Asenneilmapiirillä on todella suuri merkitys esimerkiksi siihen, että millaisia pakkeja naiset antavat ja miten he ymmärtävät miesten käytöstä iskutilanteessa. Miesten olisi paljon miellyttävämpi lähestyä naisia jos naiset suhtautuisivat miehiin arvostavasti. Etenkin baarissa ja Tinderissä suhtautuminen on usein todella tylyä. 

Ajatteletko, että itsesäälinen ruikutus on viehättävää? Oikeassa maailmassa on vaikka miten paljon miehiä, jotka eivät pidä itseään kerjäläisinä jotka saavat armosta huomiota naisilta. Enemmistö miehistä lähestyy naista kuin vertaistaan. Teillä on paljon rumia nimityksiä noille miehille, mutta se on vain katkerien ja kateellisten ilkeilyä. Te olette se vähemmistö, eivät nuo miehet.

Vierailija
130/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lihava nainen olen saanut parisuhdetarjouksia lukuisia. Pelkkiä petipuuhatarjouksia ei kannata edes laskea. Noissa parisuhdetarjouksissa on vain aina ollut sama vika. Olen ollut varattu ja ehdotuksen tehnyt mies on sen aina hyvin tiennyt. Etsikää miehet sinkkuja, niin on paremmat saumat.

Täällä taas hoikka alle 30 v. sinkkunainen, joka ei ole saanut yhtään "parisuhdetarjousta". 

Vierailija
131/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
132/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka ikäluokan halutuimmat miehet seurustelevat halutuimman ikäluokan kaikkien naisten kanssa.

Eli naisista suurempi osa kokee elämänsä aikana parisuhteen ja lisääntyy kuin miehistä.

Sulla on varmasti lähteet tälle teorialle, et kai esittäisi faktana näinkin pitkälle meneviä väitteitä vaan sen perusteella että sulla ja sun kaverilla Makella ei käy flaksi mutta olet nähnyt mielestäsi ruman naisen miehensä kanssa?

On ihan yleistietoa, että kaikki miehet pitävät nuorista naisista, mutta naisille hyvä saalis voi olla hyvin monen ikäinen. Onko tosiasioiden julkituominen oikea syy vittuilla? Luonto toimii niin kuin luonto toimii! Naisen tärkein ominaisuus on hedelmällisyys, miehen fyysinen kyvykkyys, resurssit ja asema. Miehet jotka eivät kykene osoittamaan jotain näistä, vaan tuovat lähinnä suhteeseen keskustelukaverin, eivät kilpailussa tule koskaan pärjäämään.

Koko aloituksen idea on siinä, että tajuavatko naiset, että he eivät pärjäisi miehinä yhtään sen paremmin. Osa naisista, jotka nyt pärjää olisi miehinä luusereita. Toki jotkut naiset ovat naisinakin luusereita, mutta se ei estä yhtään naista lisääntymästä.

Vierailija
133/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori tämän ketjun kirjoittajalle, että lainaan hänen tekstiään tähän keskusteluun, mutta tässä jälleen yksi osoitus siitä ettei parisuhteen saaminen ole naisille yhtään sen helpompaa kuin miehillekään:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2802579/noniin-mies-sitten-ilmoitti-ette…

Vierailija
134/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin helpoksi kuvittelet naisen elämän? Omalla lähes 40 vuoden "parisuhdemarkkinakokemuksellani" voin kertoa, että todellisuus on ihan muuta. Nainen joutuu koko ajan kilpailemaan kiinnostavan miehen huomiosta, ainakin tavisnainen. Aina löytyy kauniimpia, hoikempia, nuorempia, kaikin puolin kiinnostavampia naisia, jotka iskevät silmänsä samaan mieheen (live-elämän tilanteissa). Aina löytyy miehiä, jotka yhtäkkiä häviävät nettitreffeiltä jo ennen tapaamista; miehiä jotka häviävät ensitreffien jälkeen vaikka on sovittu uusista treffeistä; miehiä jotka ilmoittavat ensitreffeillä ettei kiinnosta (nettideittailussa). Jne. Joku sarasieppi tai maisatorppa varmaan saa vain blokkailla lähestymisiä mutta tavisnainen jää satavarmasti yksin, ellei pane parastaan kilpailussa muita naisia vastaan saadakseen haluamansa miehen.

Ei ole kukaan nainen kilpaillut mun huomiosta...

Vierailija
135/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?

Tiiäkkö.... sillä ei ole mun kannalta mitään väliä tai merkitystä onko miesten vaikeaa saada parisuhdetta vai ei. Miksi ihmeessä just mun pitäis sitä pohtia kun se ei ole minun (naisen ongelma)? Maailmassa on kiirellisempiäkin juttuja mietittäväksi joten en aio ottaa tuota harteilleni mitenkään. Ei kuulu mulle.

Vierailija
136/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin yleensä se meneekin.

T. kokemusasiantuntija

Vierailija
137/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole alkanut kilpailla. Odotin suosiolla, kunnes vastaan tuli mies joka piti minua yhtä kiinnostavana kuin minä häntä.

Mutta kaikkea tuota olen itsekin kokenut vaikka olen vähän nuorempi: treffien perumista, katoamista, kohteliaita pakkeja, epäkohteliaita pakkeja, epämääräisiä ja vaikeasti tunnistettavia pakkeja...

Vierailija
138/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmasti lähteet tälle teorialle, et kai esittäisi faktana näinkin pitkälle meneviä väitteitä vaan sen perusteella että sulla ja sun kaverilla Makella ei käy flaksi mutta olet nähnyt mielestäsi ruman naisen miehensä kanssa?

On ihan yleistietoa, että kaikki miehet pitävät nuorista naisista, mutta naisille hyvä saalis voi olla hyvin monen ikäinen. Onko tosiasioiden julkituominen oikea syy vittuilla? Luonto toimii niin kuin luonto toimii! Naisen tärkein ominaisuus on hedelmällisyys, miehen fyysinen kyvykkyys, resurssit ja asema. Miehet jotka eivät kykene osoittamaan jotain näistä, vaan tuovat lähinnä suhteeseen keskustelukaverin, eivät kilpailussa tule koskaan pärjäämään.

Miksi minä siis näen jatkuvasti ympärilläni tavallisia suomimiestalleroita vaimoineen? Roskakuskeja, putkimiehiä, raksamiehiä ja siivoojamiehiäkin osa. Kaikki kunnioitus heille, mutta ehkä heidän resurssinsa ja asemansa ei ole ihan sama kuin jonkun yristysjohtajan? Ihan niin kuin osa teistä miehistä ei eläisi tässä todellisuudessa? Kaikki naiset eivät näytä Sara Siepiltä, eivätkä kaikki parisuhteessa olevat miehet ole kalsarimallikirurgiastronautteja. 

Vierailija
139/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiiäkkö.... sillä ei ole mun kannalta mitään väliä tai merkitystä onko miesten vaikeaa saada parisuhdetta vai ei. Miksi ihmeessä just mun pitäis sitä pohtia kun se ei ole minun (naisen ongelma)? Maailmassa on kiirellisempiäkin juttuja mietittäväksi joten en aio ottaa tuota harteilleni mitenkään. Ei kuulu mulle.

Kyllähän asia naisillekin kuuluu, koska jokaisella parisuhteettomalla miehellä on huolestunut äiti. 

Vierailija
140/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikea suhtautua arvostavasti mieheen, joka tulee iskemään mua esim. seuraavilla repliikeillä: "tykkääkös tyttö nussimisesta" tai "ihanat tissit. ihanat reidet. lähdetäänkö panee". Ja  nämä esimerkit ovat osuneet ihan omalle kohdalleni, ja samanlaisia helmiä on tullut vastaan muitakin. Että mitä jos miehet alkaisivat suhtautumaan naisiin arvostavammin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän