Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö naiset kuinka paljon vaikeampaa parisuhteen saaminen on miehille?

Vierailija
28.02.2017 |

Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?

Kommentit (652)

Vierailija
641/652 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nomutta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.

Mutta nainen yleensä päättää, ottaako vai ei ;) Muuten hyvin sanottu!

Ei, ei päätä. Ihan jokainen nainen saa myös pakkeja. Tällä palstallakin on viestejä siitä, kun mies ei ollutkaan kiinnostunut tai ei halunnut sitoutua.

Ja pliiiiis! Ei taas niitä "mitäs yrititte liian korkeatasoisia miehiä". Jos itseä "alempitasoinen" on kerran ratkaisu, niin miksi te palstamiehet ette itse ottaisi sitä itseänne alempitasoista? Sehän olisi helppo saada ja helppo pitää, kun se ei muitakaan saisi.

Riippuu mitä tarkoitat pakeilla. Jos tarkoitat sitä, että mie ei halua jatkaa tapailua, niin silloin ole pitkälti oikeassa. Jos taas tarkoitat pakkeja vaikkapa baarissa, niin olet väärässä. Naisten ei tarvitse yrittää iskeä ketään, vaan olla iskettävinä. Siten heidän ei tarvitse mennä tilanteeseen, jossa he voisivat edes saada pakit. 

Miksi miehet alistuvat tähän? Miksi ei vain jätä iskemättä ja odota että naiset alkavat lähestyä? Vai onko ongelma oikeasti kuitenkin siinä, että suurimmalle osalle miehistä tämä ei ole ongelma. Muista nyt; sinun ei ole pakko yrittää iskeä ketään, koskaan, ja täten altistaa itseäsi pakeille. On oma, vapaaehtoinen valintasi tehdä niin.

Pakko alistua siihen, koska moni mies lähestyy naisia ja naiset tyytyvät noihin miehiin, joten jos et lähesty naisia, niin saat yleensä olla ilman. 

Mutta jos naiset ovat niin kamalia ja epäreiluja, niin eikö se ole parempi olla ilman?

Ensinnäkään ei ole helppoa olla ilman seksiä ja läheisyyttä, vaikka toinen osapuoli olisikin ikävä. Toisekseen on täysin ymmärrettävää, että nainen ei lähesty miehiä jos miellyttäviä miehiä tulee tarjolle mitään tekemättä. 

Mikään tästä ei poista sitä tosiasiaa, että jokainen iskuyritys on seurausta vapaaehtoisesta päätöksestä tehdä se. Edelleenkään, KUKAAN EI PAKOTA, vaan ihan itse valitset yrittää. Et voi syyttää omasta valinnastasi ketään muuta. Sinulla voi olla hyviä syitä sen takana, mutta se on siltikin sinun oma, henkilökohtainen valintasi.

Eli jos sinulle annetaan mahdollisuus tapatko perheesi vai itsesi, niin ihan henkilökohtainen valintasi, etkä voi syyttää siitä ketään muuta? 

Eli joku kuolee tai vahingoittuu ainakin jos et iske naisia?

Ja jos nyt oikeasti miettii tuota sun kysymystäsi, niin kyllä. Minä valitsen kummin teen. Joskus ihmisellä on mahdollisuus valita vain todella huonoista vaihtoehdoista (esim, kumpi pelastetaan, äiti, vai syntymätön lapsi?). Silti se valinta on silloinkin oma. Ei elämässä aina saa valita hyvän ja huonon väliltä. Joskus on hyviä, joskus vain huonoja vaihtoehtoja. Valinta on silti aina oma päätös.

Valinta on oma, mutta sille voi muut ihmiset tehdä jotain, että yksilö ei ajautuisi tuollaiseen päätökseen. 

Kyllä tässä maailmassa ollaan pääasiassa ihan oman onnen nojassa. Muiden ihmisten velvollisuus on lähinnä katsoa, ettei kanssaeläjiä kohtaan tehdä rikoksia. Jos miettii vaikka väkivaltaisessa parisuhteessa elävää henkilöä, ei kukaan muu voi päättää hänen puolestaan lähteä vai jäädä, voi ainoastaan puuttua jos joutuu keskelle väkivaltaista tilannetta. Tuon henkilön elämä, ja mitä siitä tekee niillä eväillä mitä on annettu, on täysin hänen omalla vastuullaan. Ei kenenkään muun.

Tällähän ei varsinaisesti ole enää mitään tekemistä sen kanssa, iskeäkö naisia vai ei. Siinä on kyseessä enemmän saman tason valinta, kuin alkaako kuntoilla vai ei. Päätös ei vaikuta kenenkään ulkopuolisen elämään, vain sinun elämääsi. Senkin takia on typerää yrittää vastuuttaa niitä ulkopuolisia.

Vierailija
642/652 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, pääkaupunkiseudulla on jokaista naimaikäistä 100 miestä kohti 105 samanikäistä naista. Lisäksi aika moni homopari muuttaa pääkaupunkiseudulle parinsa kanssa, koska elämä isommassa kaupungissa on helpompaa. Miehistä n.7% on homoja, naisista 1-5% on lesboja (koko väestö).

Karkeasti otettuna, jokaista 100 heteromiestä kohti on siis 109,5 heteronaista. Tilastollisesti pk-seudulla asuvan naisen on hyvin paljon vaikeampaa löytää itselleen mies kuin päinvastoin.

Mitä yrität saavuttaa näillä valheilla?

Mikä tuossa oli valhe?

Boldasin. Koska se on valhetta, loppukin on valhetta.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/477658-hs-joka-toisessa-kunnas…

Olet oikeassa, Helsingissä on 86 miestä sataa naista kohden, kun puhutaan pariutumisikäisistä. Eli tuo lainaamasi vähätteli naisten ongelmaa.

Ja PÄÄKAUPUNKISEUTUUN, saamarin valehtelijat ja idiootit, kuuluu myös Espoo ja Vantaa.

Tämän ketjun nimi pitäisi olla, että ymmärtävätkö sosiaalisesti normaalisti kehittyneet, miten vaikeaa parisuhteen saaminen henkisesti häiriintyneelle voi olla.

Normaalit miehet ja naiset solmivat runsaasti pitkiä parisuhteita, ihan yhden suhde yhteen, ja suurin osa avioliitoista kestää meillä läpi elämän. Sitten on noita, jotka jo nettikeskusteluissa nimittelevät eri mieltä olevia. Uskon, että puolison löytäminen on sellaiselle vaikeaa.

Kyse ei ole erimielisyydestä, vaan tahallaan valheellisien "faktojen" käyttäminen argumentteina. Puhutaan alueesta ja ihmisryhmästä, mutta jätetään osa alueesta ja puolet ihmisistä pois laskuista, että saadaan halutut numerot tulokseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
643/652 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän pakkiasiaan, vieläkö on niin että aloitteen tekevä nainen on miehekäs seksihullu, jonka mies joutuu tossun alle? Kun olin vapailla markkinoilla tilanne oli tämä eli naisena jouduit odottamaan lähestymisyrityksiä vaikka olisit itse halunnut olla aloitteelinen. Varmasti nykyään tilanne on helpottanut, mutta näistä keskusteluista päätellen ei olla vielä kokonaan maalissa. Yrittäkää miehet muuttaa asiaa hyvän kautta. Ei ulisemalla ja syyllistämällä, siitä tulee lähinnä mieleen ryhtyä lesboksi.

Vierailija
644/652 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos etsin miestä suhteeseen kanssani, teen aloitteita kiinnostaville miehille enkä tyydy odottelemaan, jos joku heistä tekisi aloitteen minulle.

Jos nainen haluaa tavata kiinnostavia tyyppejä on hänen pakko itse olla aloitteellinen.

Vierailija
645/652 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudellamaalla on parikymppisiä naisia enemmän , kolmekymppisiä naisia vähemmän. "Naimaikäinen" voi nyt tarkoittaa vähän mitä milloinkin. Tuossa Hesarin juttussa oli haettu tarinaa naisten ahdingosta, joten siinä ei laskettu kolmekymppisiä. 

Eipä noista parikymppisistä naisista paljon hyödy, kun panevat jotain muutamaa prosenttia miehistä. Vasta vanhempana menevät parisuhteeseen, jolloin voi päästä osingolle. 

Sinun mielestäsi kaikkien parikymppisten pitää heti asettua aloilleen ensimmäisessä parisuhteessa, mennä naimisiin ja tehdä lapsia, vaikkei ole mitään hajua, mitä opiskelee ammatiksi ja missä haluaa asua? Vai tarkoitatko, että miehet rilluttelevat kolmekymppisiksi ja perheen halutessaan ottavat parikymppisen kokemattoman naisen vaimoksi, joka ei ehdi käydä kouluja loppuun ennen äidiksi tuloaan?

On se vaan jännä juttu, että miesten mielestä naisten pitää siveänä odotella, että miehet saavat juoksunsa juostua ja ovat valmiit pitkään parisuhteeseen. Ajat muuttuvat, poikaseni. Jos tuo olisi isoisällesi mahdollista, ei se enää ole sinulle. Kyllä naisillakin on oikeus mieleiseen elämään, ei heidän tarvitse pyytää lupia mihinkään keneltäkään.

Vierailija
646/652 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin keskustelun innoittamana nettitreffipalvelua, ekaa kertaa koskaan. Miestarjontaa on rajatulla alueellakin niin paljon, että täytyisi karsia rajusti... Profiileissa kerrotaan itsestä niin vähän ja tarjontaa on paljon, että sitten tyhmätkin pikkujutut pääsevät vaikuttamaan "esikarsinnassa", kun muulla ei yksinkertaisesti erotuta ja jotenkin on karsittava joukko pienemmäksi. Nopeimmin karsiutuvat pois pelkät kuvat ilman tekstiä. (mikä idea niissä profiileissa edes on?!) Niin, ja valikoin heti aluksi pois pelkän seksiseuran hakijat, kun en vain osaa kuvitella iltapäiväpanoja tuntemattomien kanssa.

Lukemistani profiileista osassa aloitus oli "ei täältä taaskaan mahda saada naisia, mutta..." Jep, poistoon. Ensivaikutelma muidenkin dumppaamasta perusnegatiivisesta jampasta ei sytytä. Ei työpaikkahakemukseenkaan kirjoiteta "ette tekään varmaan halua palkata minua, mutta..." Eikä minua huvita vastata miehelle, joka etsii naisia kuin uutta autoa. Siis se sävy viestissä, kuten tämän ketjun alussa, että naiset ovat jotain massatuotantotavaraa ja miehellä kuin miehellä on oikeus sellainen saada - ilman mitään panostusta asiaan. En minäkään voi olettaa, että minulla on jokin universaali oikeus saada jostain mies, kuin sohva huonekalukaupasta. Ihmissuhdettahan tuossa haetaan. Kai miehetkin haluavat tulla kohdatuiksi ihmisinä ja yksilöinä tunteineen ja omana itsenään siinä kuin naisetkin?

Tokihan sitä voisi lähettää viestin kaikille niille jäljelläoleville 350 miehelle, mutta jos tilanne tosiaan on se, että kontaktinotto naisten puolelta on harvinaista, niin ties kuinka moni vastaisi... Mites sitten eteenpäin? Jos saisi vastausvyöryn, osa miehistä mahtaisi aikapulan takia saada taas vain uuden pettymyksen, kun milläs vastaat kaikille.

Tosin - koska naisten lisäksi miehetkin valikoivat eivätkä tyydy mihin vain, realistisesti vastauksia ehkä tulisikin kohtuuvähän, kun enhän minäkään vetoa kaikkiin miehiin. Osa karsisi minut ulkonäön takia ja osa luettuaan profiilini. Ties vaikka kaikki? En tiedä.

Entä sitten ne parhaan oloiset miehet? Sitten mitataan naisen itseluottamusta. Minä varmaan jänistäisin siinä oletuksessa, että moista helmeä kumminkin tavoittelee jo monta minua houkuttelevampaa naista. Liekö sukupuoliero? Miehet eivät ehkä ajattele noin vaan kokeilevat kumminkin onneaan?

Nettifoorumeita ehdotan myös seuranhakupaikoiksi. Siis vaikka harrasteaiheisia. Foorumeilla on usein miittejä ja ellei ole, ole eka, joka järjestää. Olen tavannut paljon mukavia ihmisiä noin.

Vierailija
647/652 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudellamaalla on parikymppisiä naisia enemmän , kolmekymppisiä naisia vähemmän. "Naimaikäinen" voi nyt tarkoittaa vähän mitä milloinkin. Tuossa Hesarin juttussa oli haettu tarinaa naisten ahdingosta, joten siinä ei laskettu kolmekymppisiä. 

Eipä noista parikymppisistä naisista paljon hyödy, kun panevat jotain muutamaa prosenttia miehistä. Vasta vanhempana menevät parisuhteeseen, jolloin voi päästä osingolle. 

Sinun mielestäsi kaikkien parikymppisten pitää heti asettua aloilleen ensimmäisessä parisuhteessa, mennä naimisiin ja tehdä lapsia, vaikkei ole mitään hajua, mitä opiskelee ammatiksi ja missä haluaa asua? Vai tarkoitatko, että miehet rilluttelevat kolmekymppisiksi ja perheen halutessaan ottavat parikymppisen kokemattoman naisen vaimoksi, joka ei ehdi käydä kouluja loppuun ennen äidiksi tuloaan?

On se vaan jännä juttu, että miesten mielestä naisten pitää siveänä odotella, että miehet saavat juoksunsa juostua ja ovat valmiit pitkään parisuhteeseen. Ajat muuttuvat, poikaseni. Jos tuo olisi isoisällesi mahdollista, ei se enää ole sinulle. Kyllä naisillakin on oikeus mieleiseen elämään, ei heidän tarvitse pyytää lupia mihinkään keneltäkään.

Niinpä, juurikin tuttavapiirissäni on miehiä, jotka ovat mennä viilettäneet vapaina. Nyt neljänkympin korvilla ihmettelevät, että eikö tosiaan löydy kaksikymppistä naista joka asettuisi aloilleen 20 vuotta vanhemman ukon kanssa. Ja silmät suurina päivittelevät miten nuoret naiset menevät ja tulevat (aivan kuten ikään kuuluukin).

Vierailija
648/652 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähestyi minua. Juteltiin ja huumori kohtasi. Vaihdettiin yhteystietoja. Sittemmin muutimme yhteen.

Vierailija
649/652 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää nyt ihan selvää, kun kattoo vaikka nettitreffejä. Miehiä on moninkertainen määrä naisiin nähden, kun naisille riittää kysyntää IRL:ssäkin.

Enpä usko, että tuo pitää paikkansa. Itsellä ei ole kysyntää mutta en myöskään käytä nettitreffipalveluita, koska siellä enemmistö lähestymisistä on varattujen miesten vonkausta.

Tuosta jo huomaa, että ikäänkuin vierität lähestymisvastuun automaattisesti miehelle, samalla kun itse voit passiivisesti vain odotella sitä sopivaa lähestyjää ja tehdä karsintaa lähestyjistä. Passiivisena istuminen on ainakin minun mielestäni helpompaa, kuin aktiivisesti olla se lähestyvä osapuoli ja olla se osapuoli, joka ottaa ne pakit vastaan.

Vierailija
650/652 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäviehättäväkin nainen saa jatkuvasti parisuhdetarjouksia. Mikäli yhtään liikkuu ihmisten ilmoilla, on mistä valita, jos päämääränä kerran on ihan vain parisuhde. Se, miten tasokasta parisuhdeseuraa valittavana on onkin sitten toinen juttu.

Syyllistyt ajatusvirheeseen. Vaikka sinä jakelet jatkuvasti ja kaikkialla parisuhdetarjouksia epäviehättävillekin naisille, kaikki/muut miehet eivät niin tee.

Minä en ole saanut parisuhdetarjouksia yliopistolla, salilla, lenkkipolulla, museossa, messuilla, kirjastossa, ruokakaupassa tai töissä, vaikka olen mm. näihin menoihin poistunut kotoani. Olen isorintainen ja pitkätukkainen, mutta ilmeisesti minua sitten luullaan mieheksi, kun näitä tarjouksia ei tule.

Tässä on nyt joku taas tarttunut lillukanvarsiin, et ehkä saa parisuhdetarjouksia juuri noilla sanoilla: "haluatko parisuhteeseen kanssani?" - ja tuskinpa edes pitäisit sellaista tarjousta tuntemattomalta mieheltä kovinkaan kiinnostavana. Muunlaisia lähestymisiä ja aloituksia tietysti saat kasapäin, mutta halusit tarttua juuri tuohon, että et saa julkisilla paikoilla parisuhdetarjouksia

Vierailija
651/652 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullekaan ei ole kukaan KOSKAAN tehnyt mitään parisuhdetarjouksia. :-O Olin nuorena oikein hyvännäköinen, mutta lähinnä känniset ja varatut osoittivat edes jotain kiinnostusta. 

joskus tulevaisuudessa sitten vielä... Kun lapset ovat isompia...

Eli kenen kanssa ne lapset teit, varatun vai kännisen? Jos nyt tulet vastaamaan, että itse teit aloitteen sen miehen suuntaan, josta lapset saivat alkunsa, niin eikö hänkään koskaan osoittanut edes jotain kiinnostusta sinua kohtaan?

Osoitti, mutta MINÄ tein aloitteen. Ei minulta ole kukaan elämässni tullut mitään vonkaamaan, paitsi tosiaan pilkun aikaan. 

Nykyään en edes enää törmää vapaisiin, yli 40 v miehiin MISSÄÄN. En tunne yhtäkään, sillä kaikki ovat parisuhteessa. Olen totaali-yh, joten eipä tässä ehdikään ketään treffailemaan yhtään missään välissä, joten eipä se nyt varsinaisesti haittaakaan. Myöhemmin elämässä vaan olisi kiva vielä olla parisuhteessa. 

Eli kukaan ei koskaan tee aloitteita tai muuita paitsi silloin silloin silloin ja silloin, mutta kun ne ei ole oikein olleet sellaisia varteenotettavia, niin voinkin sitten nettiin kirjoittaa että kukaan ei koskaan lähesty

Vierailija
652/652 |
20.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi