Ymmärtävätkö naiset kuinka paljon vaikeampaa parisuhteen saaminen on miehille?
Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?
Kommentit (652)
Minullekaan ei ole kukaan KOSKAAN tehnyt mitään parisuhdetarjouksia. :-O Olin nuorena oikein hyvännäköinen, mutta lähinnä känniset ja varatut osoittivat edes jotain kiinnostusta.
Olen kai sitten nykyään suohirviötäkin alempana, koska en saa baarissakaan mitään huomiota keneltäkään näin yli nelikymppisenä. En tosin ole hakemassakaan aktiivisesti ketään tällä hetkellä, mutta olisihan se kiva ajatella, että joskus tulevaisuudessa sitten vielä... Kun lapset ovat isompia...
Ja tuolla yhdellä vastaajalla on kyllä ihan harhainen käsitys tavisnaisesta! Tavisnainen on lähinnä tämmöinen kuin mina: yli 40 v, eronnut, normaalipainoinen, mutta sellupyllyinen, laihaläski, ihan kivasti pukeutunut, iloinen ja sosiaalinen, lyhythiuksinen rillipää, jolla on ihan tavallinen matalapalkkainen työpaikka ja tylsä auto. :-D
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.
Itseasiassa samat miehet kiertää naiselta toiselle.
Joka ikäluokan halutuimmat miehet seurustelevat halutuimman ikäluokan kaikkien naisten kanssa.
Eli naisista suurempi osa kokee elämänsä aikana parisuhteen ja lisääntyy kuin miehistä.
Just just. Kaikkien naisten kanssa :). Ympäri Suomen siis nämä pari halutuinta miestä ovat parisuhteessa useiden eri naisten kanssa. Heillä on useita autoja, useita työpaikkoja, useita asuntoja ja avioliittokin monen naisen kanssa yhtä aikaa ja he ehtivät elää normaalia perhe-elämää.
Ovatpa he tehokkaita.
Kärjistät asiaa hieman liikaa, mutta kokemukseni mukaan asia on jossain määrin juuri näin.
Olen 35 v mies ja vuoden 2012 jälkeen minulla on ollut koko ajan seksisuhde/tapailusuhde kahden tai kolmen naisen kanssa samanaikaisesti. Huomattavan suuri osa naisista on halunnut vakavampaa parisuhdetta kanssani ja siinä mielessä naiset ovat siis olleet hetkellisesti jollain tavalla "poissa vapailta markkinoilta". Ajoittain jotkut naiset ovat kyllästyneet "karusellissani pyörimiseen" ja jatkaneet matkaansa eteenpäin kun en ole halunnutkaan vakavampaa suhdetta. Tällöin karusellissa on vapautunut paikka taas uudelle naiselle.
Lisätään vielä etten ole mikään komea julkkispleijeri, vaan ihan tavallinen lyhyehkö insinööri. Ehkä kuitenkin hieman keskitasoa supliikimpi ja sivistyneempi.
Vierailija kirjoitti:
Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?
En kuvittele yhtään mitään. Lähinnä kysymys heräsi miksi minun pitäisi ymmärtää? Jotta voisin alkaa säälisuhteeseen palstavalittajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Minullekaan ei ole kukaan KOSKAAN tehnyt mitään parisuhdetarjouksia. :-O Olin nuorena oikein hyvännäköinen, mutta lähinnä känniset ja varatut osoittivat edes jotain kiinnostusta.
Olen kai sitten nykyään suohirviötäkin alempana, koska en saa baarissakaan mitään huomiota keneltäkään näin yli nelikymppisenä. En tosin ole hakemassakaan aktiivisesti ketään tällä hetkellä, mutta olisihan se kiva ajatella, että joskus tulevaisuudessa sitten vielä... Kun lapset ovat isompia...
Ja tuolla yhdellä vastaajalla on kyllä ihan harhainen käsitys tavisnaisesta! Tavisnainen on lähinnä tämmöinen kuin mina: yli 40 v, eronnut, normaalipainoinen, mutta sellupyllyinen, laihaläski, ihan kivasti pukeutunut, iloinen ja sosiaalinen, lyhythiuksinen rillipää, jolla on ihan tavallinen matalapalkkainen työpaikka ja tylsä auto. :-D
No mikä ihme on estänyt sinua itseäsi tekemästä aloitetta kiinnostavalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.
Joka ikäluokan halutuimmat miehet seurustelevat halutuimman ikäluokan kaikkien naisten kanssa.
Eli naisista suurempi osa kokee elämänsä aikana parisuhteen ja lisääntyy kuin miehistä.
Just just. Kaikkien naisten kanssa :). Ympäri Suomen siis nämä pari halutuinta miestä ovat parisuhteessa useiden eri naisten kanssa. Heillä on useita autoja, useita työpaikkoja, useita asuntoja ja avioliittokin monen naisen kanssa yhtä aikaa ja he ehtivät elää normaalia perhe-elämää.
Ovatpa he tehokkaita.
Kärjistät asiaa hieman liikaa, mutta kokemukseni mukaan asia on jossain määrin juuri näin.
Olen 35 v mies ja vuoden 2012 jälkeen minulla on ollut koko ajan seksisuhde/tapailusuhde kahden tai kolmen naisen kanssa samanaikaisesti. Huomattavan suuri osa naisista on halunnut vakavampaa parisuhdetta kanssani ja siinä mielessä naiset ovat siis olleet hetkellisesti jollain tavalla "poissa vapailta markkinoilta". Ajoittain jotkut naiset ovat kyllästyneet "karusellissani pyörimiseen" ja jatkaneet matkaansa eteenpäin kun en ole halunnutkaan vakavampaa suhdetta. Tällöin karusellissa on vapautunut paikka taas uudelle naiselle.
Lisätään vielä etten ole mikään komea julkkispleijeri, vaan ihan tavallinen lyhyehkö insinööri. Ehkä kuitenkin hieman keskitasoa supliikimpi ja sivistyneempi.
Tarkoitat kai keskitasoa kovempi valehtelemaan, niin kuin suurin osa näistä taviksista pleijereistä, jotka näyttävät niin taviksilta, ettei ikinä uskoisi? Tuskin ne naiset tietävät, että lämmittelet montaa kerralla kevytsuhteessa, hehän lemppaisivat sinut siihen paikkaan. Et ole sen halutumpi kuin ne ulkoisesti samankaltaiset miehet, jotka eivät valehtele.
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatpa he tehokkaita.
Nenäkkään irvailun sijaan suosittelen katselemaan ympärilleen, perehtymään tilastoihin ja tulkitsemaan niitä:
https://vaestotiede.wordpress.com/2015/01/09/lapsettomuus-lisaantyy-suo…
Minusta tilastosta voi päätellä, että sama pienempi joukko miehiä lisääntyy suuremman naisjoukon kanssa, ts. osa naisista saa lapsia useamman miehen kanssa. Jos oletetaan että lapsi tavallisimmin syntyy jonkinlaisen parisuhteen tuloksena, voinee siitä päätellä, että parisuhdepaletissa pyörii miehiä vähemmän kuin naisia?
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä? Koittakaa nyt vihdoin tajuta, että parisuhde ei ole juuri koskaan mikään elämän kestävä juttu ja ne miehet jotka pääsevät helposti 2 vuoden parisuhteeseen, pääsevät sellaiseen 10 kertaa elämänsä aikana. Eli 10 naista ja 1 mies saa tuossa tilanteessa parisuhteen. Samalla 9 muuta miestä ei saa edes ensimmäistäkään suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista suohirviötä ei olekaan jota ei vongata baarissa.
Kun sinä valomerkin aikaan horjuen ja silmät harittaen mongerrat minulle "annatkosh b*llua" niin ihanko tosissaan sinä luulet minun ajattelevan, että tämä mies haluaa kanssani parisuhteen? Niinkö? En yhtään ihmettele, jos sinulla on hiljaista naisrintamalla.
Ja nämä palstan kilttimiehiksi itseään tituleeraavat voivat käydä virkistämässä muistiaan, mitä ovat naisista kirjoittaneen Axl-ketjuissa. Ihan järkyttävää kielenkäyttöä, mitä käytitte sen niljakkeen hyväksikäyttämistä naisista. Jos minä saisin päättää, yksikään teistä ei pääsisi ikinä parisuhteeseen, ei edes kymmenen minuuttia pitkään.
M58 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatpa he tehokkaita.
Nenäkkään irvailun sijaan suosittelen katselemaan ympärilleen, perehtymään tilastoihin ja tulkitsemaan niitä:
Minusta tilastosta voi päätellä, että sama pienempi joukko miehiä lisääntyy suuremman naisjoukon kanssa, ts. osa naisista saa lapsia useamman miehen kanssa. Jos oletetaan että lapsi tavallisimmin syntyy jonkinlaisen parisuhteen tuloksena, voinee siitä päätellä, että parisuhdepaletissa pyörii miehiä vähemmän kuin naisia?
Jos osa naisista saa lapsia useamman miehen kanssa niin hekö ovat se pienempi osa miehistä? Eli muutamalla miehellä on tyyliin 5 lasta useamman naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä? Koittakaa nyt vihdoin tajuta, että parisuhde ei ole juuri koskaan mikään elämän kestävä juttu ja ne miehet jotka pääsevät helposti 2 vuoden parisuhteeseen, pääsevät sellaiseen 10 kertaa elämänsä aikana. Eli 10 naista ja 1 mies saa tuossa tilanteessa parisuhteen. Samalla 9 muuta miestä ei saa edes ensimmäistäkään suhdetta.
Taasko tämä? Koettakaa nyt vihdoin tajuta, että parisuhteet ovat usein elämän kestävä juttu. Oma parisuhde on 34 vuotta pitkä, naapurilla 50 v pitkä, omilla vanhemmilla 56 v pitkä, serkulla 30 v pitkä, parhaimmilla kavereilla 35 v, 27 v ja 20 v. Yhdellä kaverilla ensimmäinen suhde oli 10 v pitkä, toinen 15 v. Työkavereilla on lapsia ekaluokkalaisista aikuisiin lapsiin ja vielä ovat saman miehen kanssa yhdessä. Haluatko lisää esimerkkejä?
Sinulla on kyllä erikoisia sukulaisia ja ystäviä, jos kenelläkään suhde ei ole kestänyt kahta vuotta pitempään.
Vierailija kirjoitti:
joskus tulevaisuudessa sitten vielä... Kun lapset ovat isompia...
Eli kenen kanssa ne lapset teit, varatun vai kännisen? Jos nyt tulet vastaamaan, että itse teit aloitteen sen miehen suuntaan, josta lapset saivat alkunsa, niin eikö hänkään koskaan osoittanut edes jotain kiinnostusta sinua kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
M58 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatpa he tehokkaita.
Jos osa naisista saa lapsia useamman miehen kanssa niin hekö ovat se pienempi osa miehistä? Eli muutamalla miehellä on tyyliin 5 lasta useamman naisen kanssa?
Lapsia saaneiden joukossa, tilastollisesti, yhdellä miehellä on keskimäärin useampia lapsia kuin naisilla: Määrältää pienempi miesjoukko saa lapsia määrältään suuremman naisjoukon kanssa. Miehissä on enemmän alfauroita kuin naisissa alfanaaraita?
[/quote]
...mutta eipä ole vielä kukaan varteenotettava ollut tositarkoituksella kinnostunut :([/quote]
Millainen on varteenotettava mies? Kerro mitä kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
...mutta eipä ole vielä kukaan varteenotettava ollut tositarkoituksella kinnostunut :(
Millainen on varteenotettava mies? Kerro mitä kaipaat.
Töissä käyvä mies, tietenkin.
https://vaestotiede.files.wordpress.com/2015/01/tyti_2009_16_2010-10-12…
Minäkin olen kauniiksi kehuttu, takana 5v avoliitto, 8v avioliitto ja nyt taas vakava parisuhde. Olen tehnyt itse aloitteen jokaiseen suhteeseen, eli pyytänyt treffeille miehen josta olen ollut kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taasko tämä? Koettakaa nyt vihdoin tajuta, että parisuhteet ovat usein elämän kestävä juttu. Oma parisuhde on 34 vuotta pitkä, naapurilla 50 v pitkä, omilla vanhemmilla 56 v pitkä, serkulla 30 v pitkä, parhaimmilla kavereilla 35 v, 27 v ja 20 v. Yhdellä kaverilla ensimmäinen suhde oli 10 v pitkä, toinen 15 v. Työkavereilla on lapsia ekaluokkalaisista aikuisiin lapsiin ja vielä ovat saman miehen kanssa yhdessä. Haluatko lisää esimerkkejä?
Sinulla on kyllä erikoisia sukulaisia ja ystäviä, jos kenelläkään suhde ei ole kestänyt kahta vuotta pitempään.
Niin, olet vanhempaa sukupolvea, ajat muuttuu
Munkin vanhemmat on ollut yhdessä kohta 45v, mutta kun omanikäisiä kavereita / tuttuja miettii niin 2 pariskuntaa on ollut yhdessä 10+ vuotta, loput on toisella kierroksella tai edelleen yksin
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joskus tulevaisuudessa sitten vielä... Kun lapset ovat isompia...
Eli kenen kanssa ne lapset teit, varatun vai kännisen? Jos nyt tulet vastaamaan, että itse teit aloitteen sen miehen suuntaan, josta lapset saivat alkunsa, niin eikö hänkään koskaan osoittanut edes jotain kiinnostusta sinua kohtaan?
Osoitti, mutta MINÄ tein aloitteen. Ei minulta ole kukaan elämässni tullut mitään vonkaamaan, paitsi tosiaan pilkun aikaan.
Nykyään en edes enää törmää vapaisiin, yli 40 v miehiin MISSÄÄN. En tunne yhtäkään, sillä kaikki ovat parisuhteessa. Olen totaali-yh, joten eipä tässä ehdikään ketään treffailemaan yhtään missään välissä, joten eipä se nyt varsinaisesti haittaakaan. Myöhemmin elämässä vaan olisi kiva vielä olla parisuhteessa.
"Taasko tämä? Koittakaa nyt vihdoin tajuta, että parisuhde ei ole juuri koskaan mikään elämän kestävä juttu ja ne miehet jotka pääsevät helposti 2 vuoden parisuhteeseen, pääsevät sellaiseen 10 kertaa elämänsä aikana. Eli 10 naista ja 1 mies saa tuossa tilanteessa parisuhteen. Samalla 9 muuta miestä ei saa edes ensimmäistäkään suhdetta."
Mitä ne 9 muuta naista tekevät sillä välin, kun tämä alfauros seurustelee sen yhden naisen kanssa 2 vuotta? Odottavat kotona, että voi kun tulis pian se meikäläisen kahden vuoden parisuhde? Vai voisiko olla, että seurustelevat sillä välin onnellisina yhdeksän muun miehen kanssa?
Mun laajahkoon ystäväpiiriini kuuluu tällä hetkellä yksi ainoa sinkku, joka on nainen 42 v. Hän ei ole ollut varsinaisessa parisuhteessa kuin pari kuukautta joskus teininä.
M48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M58 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MiäsHenkilö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatpa he tehokkaita.
Lapsia saaneiden joukossa, tilastollisesti, yhdellä miehellä on keskimäärin useampia lapsia kuin naisilla: Määrältää pienempi miesjoukko saa lapsia määrältään suuremman naisjoukon kanssa. Miehissä on enemmän alfauroita kuin naisissa alfanaaraita?
Kyse ei voi olla kovin isosta eroista. Eli palstamiesten viljelemä 10 % ja 80 % eivät voi pitää paikkansa, kai he sen tajuavat? Sehän tarkoittaisi, että tällä 10%:lla olisi jotain 10 lasta per naama.
Minä en ole saanut tarjouksia töissä enkä harrastuksissa. Elämäni ensimmäisessä ja ainoassa parisuhteessa olen nyt (ollut saman miehen kanssa 15 vuotta), ja tämä sai alkunsa baarissa. Minun aloitteestani.