Millainen on ollut sun kielletyin rakkaus ja miten kävi
Kertokaa tarinanne! Kai meillä kaikilla on vähintään joku kielletty ihastus ellei juttu mennyt pidemmälle. Miten toimit, yrittikö pitää etäisyyden ja onnistuitko? Oliko tunne molemmin puolin ja tuloksena salainen suhde?
Kommentit (35)
Tutustuin juhlissa komeaan mieheen ja hän vaikutti haluavan tutustua kanssani.. paljastui että syy siihen oli että oli siskoni uusi poikaystävä ja sisko ei ollut ehtinyt vielä kertoa minulle. Minä hölmö ehdin hieman ihastua ja kuvittelin että yritti iskeä. Se jäi salaisuudeksi ja meni ohi, mutta kiusallista oli senkin edestä.
Olen todella ihastunut työkaveriini. Ollut jo yli puoli vuotta. Molemmat on perheellisiä ja varattuja. En ole edennyt yhtään, toivon vain että ihastus menee ajan kanssa ohi. Jos työkaveri lähestyisi, olisi se todennäköisesti menoa, vaikka en koskaan ole pettänyt miestäni 18 vuoden suhteemme aikana.
Mikset sä ap kertonut sun tarinaa alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Koska kerroin sen kommentteihin ilman ap tägiä. :)
Olin avioliitoissa ja ihastuin 24 vuotta vanhempaan mieheen. Ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin avioero ja uusi rakkaus. Hyvin kävi ja yhdessä olemme edelleen vuosien jälkeen. Kiellettyä oli tuo avioliitto. Ikäerolla ei ole mitään merkitystä, kun reilusti aikuisista on kyse.
Ei se ole rakkautta, jos miehet käyttävät hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole rakkautta, jos miehet käyttävät hyväksi.
Kerro siis rakkaudesta, siitä kysyttiin
Lukiossa ihastuin palavasta opettajaan ja valitsin alanikin sen seurauksena, että tein niin ahkerasti töitä hänen kursseillaan että kirjoitin huippu arvosanan
Kaverin isä ja en kertonut kenellekään
Olin 47v ja panin naapurin 13v teinin kanssa pari vuotta. Oli mahtavan kireä ja timmi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olin 47v ja panin naapurin 13v teinin kanssa pari vuotta. Oli mahtavan kireä ja timmi nainen.
Ihanaa rakkautta!
Tapasin "kielletyn hedelmän" kaupan hedelmäosastolla, jonka kanssa päädyimme saman katon alle - ja sänkyynkin. Suhde kesti pari viikkoa kunnes tapailututtavuus alkoi haisemaan. Tämän jälkeen en ole ollut sen kanssa yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit niin?
Eri
Mikä nyt sitten on sitä kiellettyä? Olen ollut ihastunut varattuihin ja oman sukupuolen yksilöihin myös. Ehkä sitten ammattikouluaikainen ihastumiseni minua montakymmentä vuotta vsnhempaan naisopettajaan. Olen nainen itsekin. Hän oli sellainen ärhäkkä huomauttelija ja huutaja ja fantasioin että hän ottaa minut kiihkeään syleilyynsä salaa jossain ja nuolee pimpulaani ahnaasti. 😅🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit niin?
Eri
Ei ollut suurta syytä. Miksi tämä herättää keskustelua? Ap
Opettajana vuonna 2004 ala-asteella ja suhde kahden kuudesluokkalaisen tytön kanssa. Jälki-istunnossa naitiin aina.
190cm transnainen 20 senttisellä vehkeellä, kuvan kaunis ja todella mukava. Rakkaus rehottaa molemmin puolin. Ja kyllä molemmat pannaan toisiamme.
M33
Kymmenen vuotta nuorempi mies. Intohimoa oli hieman liikaakin. Sitten eri elämän vaiheemme lopettivat suhteen.