Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtävätkö naiset kuinka paljon vaikeampaa parisuhteen saaminen on miehille?

Vierailija
28.02.2017 |

Vai kuvittelevatko he, että naiset oma-aloitteisesti lähestyvät tavismiehiä samaan tapaan kuin tavisnaisia lähestytään?

Kommentit (652)

Vierailija
161/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten äly kirjoitti:

Naiset ymmärtävät mitä ymmärtävät.

Elämän keskeisimpien asioiden suhteen naiset ovat vahvasti etuoikeutettuja. 

"Yhyy olen uhri, kun saan valita poikaystäväni"

Sinun luetun ymmärtämisesi ei ole kovin hyvä. 

Vierailija
162/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteen löytämisen mahdollisuuksia ollenkaan paranna se, että miehet ruinaavat seksiä baarissa (ja nykyisin myös Tinderissä).

Musta tuntuu, että aloittajaa harmittaa oikeasti se, että naiset eivät tule ruinaamaan häneltä seksiä.

Parisuhteen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä. Ymmärrätkö itse, kuinka vaikeaa järkeville miehille ja naisille on löytää vakaata ja hyvää parisuhdetta? Nuo "lähestyjät" kun yleensä ovat kaikenlaisia seikkailijoita, joiden kanssa ajatuskin parisuhteesta on mahdoton. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap vaikuttaa mieheltä jonka koko elämää määrittää parisuhdetilanne. Millään muulla elämässä ei ole merkitystä kuin naisilla, tai niiden puutteella. Kukaan nainen taas ei kiinnostu miehestä jonka koko olemus henkii epätoivoa. Varsinkin kun moneen kertaan näissä keskusteluissa on nähty, ettei sille miehelle sitten kuitenkaan kelpaa varsin tavallinen nainen, vaan pitää saada se kuntosalikissa.

Lopullinen totuus kuitenkin lienee se, että kukaan täällä ei ansaitse ketään. Kukaan ei ole niin sellainen kalsarimalliaivokirurgiastronautti, että hän pelkästään olemassa olollaan ansaitsee parisuhteen. Parisuhteita kun ei ansaita, ei se ole mikään palkinto hyvin suoritetusta elämisestä.

No ei kukaan mies ole näin väittänyt, mutta AV-mammat on tullut tähän lopputulokseen kun muita syitä ei vaan voi olla.

Tavalliselle miehelle kelpaa varsin hyvin tavallinen nainen

Vierailija
164/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhteen löytämisen mahdollisuuksia ollenkaan paranna se, että miehet ruinaavat seksiä baarissa (ja nykyisin myös Tinderissä).

Musta tuntuu, että aloittajaa harmittaa oikeasti se, että naiset eivät tule ruinaamaan häneltä seksiä.

Parisuhteen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä. Ymmärrätkö itse, kuinka vaikeaa järkeville miehille ja naisille on löytää vakaata ja hyvää parisuhdetta? Nuo "lähestyjät" kun yleensä ovat kaikenlaisia seikkailijoita, joiden kanssa ajatuskin parisuhteesta on mahdoton. 

Palstamiehille on turha yrittää selittää yhtään mitään. Heidän päänsä on täynnä omaa jankutustaan, sinne ei järkipuhe uppoa. 

Vierailija
165/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mäkin haluan irl parisuhdetarjouksia, joista saisin sitten itse valita parhaan!!! Neljänkymmenen vuoden aikana en ole saanut vielä yhtään sellaista. Seurustellut olen, mutta paljon vaivaa olen niiden eteen tehnyt. Ja olen varmaan ihan tavisnainen.

Vierailija
166/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten äly kirjoitti:

Naiset ymmärtävät mitä ymmärtävät.

Elämän keskeisimpien asioiden suhteen naiset ovat vahvasti etuoikeutettuja. 

"Yhyy olen uhri, kun saan valita poikaystäväni"

Jep. Mullakin oli kaikki maailman miespuoliset henkilöt rivissä, ja niistä sitten vaan valkkasin eniten miellyttävän.

Vierailija
167/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.

Itseasiassa samat miehet kiertää naiselta toiselle.

Joka ikäluokan halutuimmat miehet seurustelevat halutuimman ikäluokan kaikkien naisten kanssa.

Eli naisista suurempi osa kokee elämänsä aikana parisuhteen ja lisääntyy kuin miehistä.

Just just. Kaikkien naisten kanssa :). Ympäri Suomen siis nämä pari halutuinta miestä ovat parisuhteessa useiden eri naisten kanssa. Heillä on useita autoja, useita työpaikkoja, useita asuntoja ja avioliittokin monen naisen kanssa yhtä aikaa ja he ehtivät elää normaalia perhe-elämää.

Ovatpa he tehokkaita.

Nenäkkään irvailun sijaan suosittelen katselemaan ympärilleen, perehtymään tilastoihin ja tulkitsemaan niitä:

https://vaestotiede.wordpress.com/2015/01/09/lapsettomuus-lisaantyy-suo…

Minusta tilastosta voi päätellä, että sama pienempi joukko miehiä lisääntyy suuremman naisjoukon kanssa, ts. osa naisista saa lapsia useamman miehen kanssa. Jos oletetaan että lapsi tavallisimmin syntyy jonkinlaisen parisuhteen tuloksena, voinee siitä päätellä, että parisuhdepaletissa pyörii miehiä vähemmän kuin naisia?

Katso itse ympärillesi. Ihan tavallisia miehiä ja naisia on koko ajan pitkissäkin parisuhteissa. Monet niistä miehistä ovat sellaisia, ettet voi väittää heitä minkään sortin alfoiksi, jännämiehiksi tai erityisen menestyneiksi, komeiksi tms. He eivät myöskään ole tämän palstan ns. kilttimiehiä, vaan oikeasti kilttejä, mukavia ja myös varmaankin joskus myös surullisia, ilkeitä ja kateellisia. Ihan tavallisia ihmisiä ovat.

Monenlaiset ihmiset voivat saada parisuhteen, mutta kenenkään ei tarvitse säälistä seurustella katkeroituneen kanssa.

En saanut kiinni kirjoituksesi tarkoituksesta, verrattuna tilastoanalyysiyritelmääni. Ympärilleni katsomalla olen huomannut, että esimerkiksi työnantajani entinen toimitusjohtaja on ehtinyt sikiämään ainakin kolmen naisen kanssa:)

Miehiä on enemmän, joten onhan se selvää, että miehiä on enemmän sinkkuina. Se ei ole nyt pointtini, vaan tämä ärsyttävä yleistäminen, että kaikkien naisten oven takana olisi miesjono, sen kuin vain valitsee parhaimman sieltä. Se ei pidä paikkansa. On myös paljon naisia, joita kukaan mies ei lähesty, ja jotka eivät pääse parisuhteeseen. Esimerkiksi minä olen tällainen. 

Tästä pariutumisongelmasta olisi kiva keskustella ilman näitä yleistyksiä ja suoranaisia valheita mitä miehet täällä suoltavat. 

Missä miehiä on enemmän? Käsittääkseni poikalapsia syntyy hivenen enemmän, mutta naiset elävät keskimäärin vuosia pidemmän elämän...

Mielestäni en ole yleistänyt, vaan hakenut tilastoista keskusteluun näkökulmaa. Onko niin että tilaston ja kunkin oman kuplan välillä ei ole mitään keskustelumaastoa: Asiaa ei ole olemassa jos itsellä ei ole siitä mitään havaintoa, tai jos asia on ristiriidassa oman (ennakko)käsityksen kanssa?

Vierailija
168/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap vaikuttaa mieheltä jonka koko elämää määrittää parisuhdetilanne. Millään muulla elämässä ei ole merkitystä kuin naisilla, tai niiden puutteella. Kukaan nainen taas ei kiinnostu miehestä jonka koko olemus henkii epätoivoa. Varsinkin kun moneen kertaan näissä keskusteluissa on nähty, ettei sille miehelle sitten kuitenkaan kelpaa varsin tavallinen nainen, vaan pitää saada se kuntosalikissa.

Lopullinen totuus kuitenkin lienee se, että kukaan täällä ei ansaitse ketään. Kukaan ei ole niin sellainen kalsarimalliaivokirurgiastronautti, että hän pelkästään olemassa olollaan ansaitsee parisuhteen. Parisuhteita kun ei ansaita, ei se ole mikään palkinto hyvin suoritetusta elämisestä.

No ei kukaan mies ole näin väittänyt, mutta AV-mammat on tullut tähän lopputulokseen kun muita syitä ei vaan voi olla.

Tavalliselle miehelle kelpaa varsin hyvin tavallinen nainen

Joo, hyvin  tuntuu kelpaavan, kun lukee näitä listojanne ihan täältä av:lta: http://www.vauva.fi/keskustelu/4313684/ketju/naisten_turn_off

Tuossa avauskommentissa mainittu mm. että naisessa on turn-off, jos ei suostu anaaliseksiin, jos on pienet tissit, finnejä tai jos on lihava tai laiha. Ja olen muuten melko saletti, että tuota aloitusta ei ole tehnyt mikään elämässä huippumenestynyt, superkomea yritysjohtaja, vaan juurikin sellainen "tavallinen mies".

Vierailija
169/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne 9 muuta naista tekevät sillä välin, kun tämä alfauros seurustelee sen yhden naisen kanssa 2 vuotta? Odottavat kotona, että voi kun tulis pian se meikäläisen kahden vuoden parisuhde? Vai voisiko olla, että seurustelevat sillä välin onnellisina yhdeksän muun miehen kanssa?

Harrastavat yhden yön juttuja muiden alfauroiden kanssa.

Mutta eikö alfauroiden aika mene niissä kahden vuoden suhteissa? Vai onko niillä kahden vuoden välein vaihtuvan kumppanin lisäksi aina 9 naista seksisuhteessa? Miten alfaurosten aika riittää tähän kaikkeen ja lisäksi alfa-aseman edellyttämään töissäkäyntiin, kuntosaliin tms.?

Vai olisiko mahdollista, että nämä "alfaurokset" ovat keksityillä naisjutuillaan retostelevia toopeja?

Vierailija
170/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M58 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, en ymmärrä, koska ihan joka kerta, kun heteronainen solmii parisuhteen heteromiehen kanssa, niin myös heteromies saa parisuhteen naisen kanssa. Joten ei, ei mene ymmärrykseeni.

Itseasiassa samat miehet kiertää naiselta toiselle.

Joka ikäluokan halutuimmat miehet seurustelevat halutuimman ikäluokan kaikkien naisten kanssa.

Eli naisista suurempi osa kokee elämänsä aikana parisuhteen ja lisääntyy kuin miehistä.

Just just. Kaikkien naisten kanssa :). Ympäri Suomen siis nämä pari halutuinta miestä ovat parisuhteessa useiden eri naisten kanssa. Heillä on useita autoja, useita työpaikkoja, useita asuntoja ja avioliittokin monen naisen kanssa yhtä aikaa ja he ehtivät elää normaalia perhe-elämää.

Ovatpa he tehokkaita.

Nenäkkään irvailun sijaan suosittelen katselemaan ympärilleen, perehtymään tilastoihin ja tulkitsemaan niitä:

https://vaestotiede.wordpress.com/2015/01/09/lapsettomuus-lisaantyy-suo…

Minusta tilastosta voi päätellä, että sama pienempi joukko miehiä lisääntyy suuremman naisjoukon kanssa, ts. osa naisista saa lapsia useamman miehen kanssa. Jos oletetaan että lapsi tavallisimmin syntyy jonkinlaisen parisuhteen tuloksena, voinee siitä päätellä, että parisuhdepaletissa pyörii miehiä vähemmän kuin naisia?

Katso itse ympärillesi. Ihan tavallisia miehiä ja naisia on koko ajan pitkissäkin parisuhteissa. Monet niistä miehistä ovat sellaisia, ettet voi väittää heitä minkään sortin alfoiksi, jännämiehiksi tai erityisen menestyneiksi, komeiksi tms. He eivät myöskään ole tämän palstan ns. kilttimiehiä, vaan oikeasti kilttejä, mukavia ja myös varmaankin joskus myös surullisia, ilkeitä ja kateellisia. Ihan tavallisia ihmisiä ovat.

Monenlaiset ihmiset voivat saada parisuhteen, mutta kenenkään ei tarvitse säälistä seurustella katkeroituneen kanssa.

En saanut kiinni kirjoituksesi tarkoituksesta, verrattuna tilastoanalyysiyritelmääni. Ympärilleni katsomalla olen huomannut, että esimerkiksi työnantajani entinen toimitusjohtaja on ehtinyt sikiämään ainakin kolmen naisen kanssa:)

Miehiä on enemmän, joten onhan se selvää, että miehiä on enemmän sinkkuina. Se ei ole nyt pointtini, vaan tämä ärsyttävä yleistäminen, että kaikkien naisten oven takana olisi miesjono, sen kuin vain valitsee parhaimman sieltä. Se ei pidä paikkansa. On myös paljon naisia, joita kukaan mies ei lähesty, ja jotka eivät pääse parisuhteeseen. Esimerkiksi minä olen tällainen. 

Tästä pariutumisongelmasta olisi kiva keskustella ilman näitä yleistyksiä ja suoranaisia valheita mitä miehet täällä suoltavat. 

Missä miehiä on enemmän? Käsittääkseni poikalapsia syntyy hivenen enemmän, mutta naiset elävät keskimäärin vuosia pidemmän elämän...

Mielestäni en ole yleistänyt, vaan hakenut tilastoista keskusteluun näkökulmaa. Onko niin että tilaston ja kunkin oman kuplan välillä ei ole mitään keskustelumaastoa: Asiaa ei ole olemassa jos itsellä ei ole siitä mitään havaintoa, tai jos asia on ristiriidassa oman (ennakko)käsityksen kanssa?

Ikäluokissa 20-54 miehiä on enemmän. Anteeksi, en tarkoittanut, että sinä yleistät, vaan yleensä tällä palstalla yleistetään. Niin kuin tästäkin keskustelusta näkee.

Esimerkkejä: "Yhyy olen uhri, kun saan valita poikaystäväni", "Joo, mutta mies on joutunut tekemään paljon työtä sen eteen, että tuo suhde muodostuu. Naisen rooli on ollut blokkailla lähestymisiä ja sitten hyväksyä haluamansa lähestymiset".

Vierailija
171/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä miten vaikeaa tavismiehille on saada parisuhde. Omassa tuttavapiirissäni se ei erityisen vaikeaa ole vaikuttanut olevan kuin yhdelle miehelle, joka on 42-vuotisen elämänsä aikana ollut kerran parisuhteessa. Tuo suhde kesti muutaman vuoden eikä siitä tullut lapsia.

Minä olen 45-vuotias tavisnainen. Minulle ei ole ollut erityisen helppoa löytää parisuhdetta sillä niiden kahden välissä, mitä mulla on ollut, olin 10 vuotta sinkkuna. Viimeisin parisuhteeni päättyi vasta pari kuukautta sitten, joten tuoreita kokemuksia uuden suhteen löytymisestä ei ole. En tässä vaiheessa näin pian eron jälkeen ole valmis edes miettimään mitään uusia suhteita.

En tiedä mistä kumpuaa sellaiset jutut tällä palstalla, että naiset saisivat parisuhdetarjouksia jatkuvasti tai että naiset voivat vain valita minkä miehen ottaa. Minä olen saanut tasan yhden parisuhdetarjouksen elämäni aikana. Sen esitti ex-mieheni sen jälkeen kun olimme tapailleet muutaman viikon. Ei muutenkaan ole miehet minua erityisen usein lähestyneet, edes baarissa.

Voi olla että miehillä on vielä vaikeampaa. En tiedä koska omaa kokemusta ei ole. En tosin tiedä sitäkään, että miksi minun pitäisi ymmärtää tällainen asia. Olisiko siitä jotain hyötyä?

Vierailija
172/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari Olematon? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi mutta palstamiesten logiikan mukaan näin ei ole. 

Miten vaikeaa on ymmärtää kirjoitettua tekstiä?

Se, että mies saa parisuhteen naisen kanssa, tai satatuhatta miestä Suomessa saa, ei tarkoita että sen saaminen kävi helposti. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Naiset ovat kuinka palkintoja lasipalatsissaan, haluavat suhteen mutta mököttävät passiivisena ja sitten ihmettelevät kun miehiä ei aina kiinnostakaan.

Vierailija
173/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oskari Olematon? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä luulisi mutta palstamiesten logiikan mukaan näin ei ole. 

Miten vaikeaa on ymmärtää kirjoitettua tekstiä?

Se, että mies saa parisuhteen naisen kanssa, tai satatuhatta miestä Suomessa saa, ei tarkoita että sen saaminen kävi helposti. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää? Naiset ovat kuinka palkintoja lasipalatsissaan, haluavat suhteen mutta mököttävät passiivisena ja sitten ihmettelevät kun miehiä ei aina kiinnostakaan.

Tuo on typerää yleistämistä. Osa miehistä ja ilman parisuhdetta ja niin jää myös osa naisista. Kuinka vaikea tuo on ymmärtää? Tässäkin keskustelussa vaikka kuinka moni nainen on sanonut, ettei saa miestä. 

Vierailija
174/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne 9 muuta naista tekevät sillä välin, kun tämä alfauros seurustelee sen yhden naisen kanssa 2 vuotta? Odottavat kotona, että voi kun tulis pian se meikäläisen kahden vuoden parisuhde? Vai voisiko olla, että seurustelevat sillä välin onnellisina yhdeksän muun miehen kanssa?

Harrastavat yhden yön juttuja muiden alfauroiden kanssa.

Mutta eikö alfauroiden aika mene niissä kahden vuoden suhteissa? Vai onko niillä kahden vuoden välein vaihtuvan kumppanin lisäksi aina 9 naista seksisuhteessa? Miten alfaurosten aika riittää tähän kaikkeen ja lisäksi alfa-aseman edellyttämään töissäkäyntiin, kuntosaliin tms.?

Vai olisiko mahdollista, että nämä "alfaurokset" ovat keksityillä naisjutuillaan retostelevia toopeja?

Mulla on kaverina tämmöinen "alfauros" ja sillä on likimain jokaisessa suomalaisessa kaupungissa vähintään yksi panokaveri. Käy jyystämässä samalla kun käy työmatkalla. Kotona oottaa vaimo ja kaksi lasta. On se hienoa

Vierailija
175/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Ei ymmärretä, eikä kiinnosta.

Turha sitten ihmetellä naisvihaa.

Vierailija
176/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaista suohirviötä ei olekaan jota ei vongata baarissa.

Voi pitää paikkansakin, en tiedä, kun en käy baareissa. Missään muualla miehet eivät kyllä lähesty.  

Sinkku N28

Missää muualla miesten on sallittua lähestyä naisia? Sporassa jutteleminenkin tulkitaan hyvin äkkiä ahdisteluksi monen naisen toimesta.  Missä sinä olet lähestynyt miehiä, ja mitä edes lähestymisellä tarkoitat? Et taida edes ymmärtää kuinka paljon vaikeampaa miehillä on.

No niin, nyt ollaan asian ytimessä. Sanopa minulle se, missä muualla miesten lähentelyn *tulisi olla* sallittua?

Baari on paras paikka, sillä siellä olevat naiset eivät luultavasti ole täysin yllättyneitä, jos joku mies tulee ja vonkaa.

Jos nainen ei käy baareissa, ei hän halua seuraa tarpeeksi. Viinaahan ei ole silti pakko juoda.

Siis mikä siinä on niin vaikeaa miehelle vetää lärvit ja katsoa, mitä tapahtuu?

Jos naiset kaikkialla muualla jätettäisiin rauhaan, olisi peli reilu ja naisillakin turvallisempi olo.

Palstakitiseöiden ongelman ytimessä!

Ei kukaan baarivonkausta ota tosiaan saatikka ajattele että nyt tuo haluaa kanssani parisuhteen.

Lähesty niitä naisia muualla niin ehkä huomaat saavasi ihan eri vastaanoton.

Vierailija
177/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Naisviha on sitä kun miehet syyttävät naisia siitä kun eivät kelpaa kenellekään.

Vierailija
178/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Naisviha on sitä kun miehet syyttävät naisia siitä kun eivät kelpaa kenellekään.

Ei ole, tai sitten sinulla on tosi kesy käsitys vihasta.

Vierailija
179/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavisnainen eikä mua ole koskaan lähestynyt yksikään mies. Että ei ole kuule helppoa naisillakaan. N28

Entä kuinka monta sataa miestä olet itse lähestynyt tuloksetta? Niinpä

Vierailija
180/652 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun alle 55-vuotiaissa on enemmän miehiä (surffaa Tilastokeskuksen sivuilla niin näet), ja kun useampi nainen jättäytyy vapaaehtoisesti pelistä pois, tai ryhtyy jonkun alfan kakkossuhteeksi. Sinkkumarkkinoilla on siis ehkä 150 aktiivista miestä sataa puoliaktiivista naista kohti.

Niin totta! Katsoin esim joskus Treffiarenaa; suhdeluku taisi olla M 70 % N 30 %

Suomi24 treffeissä kolme miestä yhtä naista kohti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi