Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Jaakko on ollut varmaan yksillä tai korkeintaan kaksilla treffeillä (muistan ainoastaan yhdet) ja silti selvisi tuolla loppuun asti. Tyyppihän vaikuttaa välillä täydeltä pelleltä (tätä siis itsellä pohjusti se Hottiksiin osallistuminen), mutta hottiksissakin välillä esiin tuli jotain ujoutta ja aitoutta, ihan niinkun ns. "normaali" ihminen yrittäisi esittää jotain biledanin kaltaista niljakasta pelimiestä, jota ei oikeasti edes ole. Toni haukkui lähtiessään Jaakon sairaaksi manipuloijaksi, mutta eikai se ihan läpimätä voi olla jos ilman treffailua selviää sinkkumiehenä loppuun asti? Joskus haastatteluklipeissä myös puhuu muista kauniisti, pystyy vähän syvällisempäänkin analyysiin ja sanoittaa näitä omia tulkintoja hyvin ja selkeästi jopa kameran edessä.
En tiedä miksi tätä analyysia teen, kai siksi että mikä hemmetti tuo tyyppi on?! Tosi ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa itselle.
Järkytyin! Luulin että Vilma on 19- max 21 mutta tyttöhän on täyttänyt hiljattain 23 ?! Käyttäytymisen ja puheiden perusteella henkinenkasvu on todella jäljessä.
Nyt on myönnettävä, vaikka Juuso ja Vilma on tehnyt itsestään reissussa pellejä, niin viimeisen iltanuotion jälkeen tuli onnenkyyneleet heidän valinnasta, kyllä he selvästi toisiaan rakastaa :)
Sinkki-Ellikin on kyllä ihan tyhjä kortti mulle. Onko seki käyny siis yhdillä treffeillä? Enkä mää muutenkaa oo sitö tuolla paljon nähny saatikka kommentoinu mitään. Silti oli loppuun asti saarella
Vierailija kirjoitti:
Jonne ei mikään narsisti ole.
Mun yks ex-muija oli narsisti. Huusi keskellä yötä täyttä huutoa kerrostalossa muista ihmisistä välittämättä jos jostain olemattomasta suuttui. Tavarat lenteli ja oli väkivaltainen. Aivan seinähullu muija. Lopuksi vielä alkoi mua syyttämään väkivaltaiseksi vaikka itse oli se joka riehui ja minä vain pidin hänen ranteistaan kiinni ettei päässyt minua lätkimään.
Nykyään mulla menee hyvin ja tuota muijaa eikukaan jätkä ole vuotta pidempään kestänyt.
Jonne on vielä kaukana narsistista.
Eli sä et oo narsistia nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Tulee varmasti vielä aika, että Pauliina (tää uusi) katuu tätä eroa. Mutta Nikas saa varmasti paremman tyttiksen itselleen ja siinä ei enää Pauliinan kannata haikailla perään. Pauliina se ruoho ei oo vihrempää aidan tuolla puolen!
En yhtään tajua miksi Pauliina katuisi eroa. Niklas on selkeästi ihan liian kiltti Pauliinalle. Psykopaatti-Jonnen ja liian-kiltti-Niklaksen välimaastoon mahtuu paljon kivoja miehiä mistä löytyy Pauliinallekkin paremmin sopiva mies. Tulevaisuudessa Pauliina varmaan katuu sitä miten hoiti eron, sehän ei ollut mitenkään nätisti hoidettu, mutta Niklaksesta oli päästävä eroon.
Itsekkin seurustelin joskus nuorempana tuollaisen Niklas tyyppisen miehen kanssa. Mies oli ihan liian kiltti ja rauhallinen minulle ja itsellä menojalka väpätti paljon. Ero ei ole ikinä kaduttanut minua. Vähän kaduttaa, miksi ylipäätään olin tyypin kanssa yhdessä.
Kävikö kettu jo Pauliinan kolossa? Näin ymmärsin. Sitä ei näytetä tv saa ilm oli niin rajua settiä.
Hyi kauhea tuota Pauliinaa.... Sanoo itseään vahvaksi ja tossuttajaksi, mutta ei silti noiden 3-4 vuoden aikana ole saanut Niklakselle sanottua mikä hänessä ärsyttää. Nytkin vieritti kaiken Niklaksen niskaan kun "sä oot semmonen ja tämmönen, ja siksi mä käytän sua hyväksi" eikä itse sanonut oikeasti minkä hän haluaisi olevan toisin, kierteli vaan. Jännä, ajattelin etukäteen Vilman istuvan nuotiolla hiljaa ja tuijottelevan maahan kun Juuso laukoo "rajojen rikkomisesta", mutta Vilmahan veikin Juusoa ihan 100-0 :D onnea heille, kummankaan kanssa en itse tulisi toimeen mutta he ovat match made in heaven. Vielä Jasminista, joo hän hoiti sinkun tehtävän hyvin, niinkuin jotkut muutkin sinkut, mutta niin vastenmielisen hänestä tekee se että hän suoraan sen telkkarissa sanoo ja nolaa Juuson puheillaan. "Hahah siis Juuso on ihan in lööv muhun mut mua ei kiinnosta ihihi vitsi miten ihanaa oli kuulla et oon parempi ku Vilma vaikken oo ees tosissaa"
Ensimmäinen kausi(?) kiteytettynä 😂
Musta tuo Jasmin hoiti homman hyvin. Tarkoitus ohjelmassa on vietellä varattu. Siinä onnistui. Jos olisi vikoilla treffeillä mennyt vielä pidemmälle niin Juuso ei olisi poistunut saarelta Vilman kanssa, oon siitä aika varma.
Kyllä tuon ohjelman idea ja juoni on ollut tiedossa varatuillakin, Juuso nyt vaan unohti sen.
Siis ap Pauliina pani sen Artun kanssa vai? Ja on nin rajua settiä ettei näytetä tv:ssä, kyllähän on ähkinnät ennenkin näytetty.
Ja sitten Joonas panee Jennikan kanssa vai ja sanoo sen sitten sitä vähän panin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntui siltä, että ehkä Jasmin sittenkin oli kertonut Juusolle vielä ennen iltanuotiota, ettei ole kiinnostunut tästä. Tai Juuso saanut muuta kautta tietää aikavälillä treffien päättymisestä ennen grillinuotiota. Miten muuten se oli yhtäkkiä niin katuvainen omista teoistaan?! :D Ja katsoi vain jonnekin kaukaisuuteen, varmaan harmitteli Jasminin torjuntaa. No tämä on pelkkää spekulaatiota, hehe. Musta oli kiva et Vilma ja Juuso jatkoivat, olihan se yllättävää. Toivottavasti suhteensa vahvistui.
Mulle tuli sana mieleen. Olisi kuitenkin viimeisillä treffeillä halunnut fyysisesti edetä Jasminin kanssa ja olisi edennyt jos Jasmin olisi suostunut. Jos Jasmin olisi sanonut et hei jätä Vilma ja aloitetaan parisuhde niin luultavasti lopputulos olisi ollut toinen.
Vaikka hyvä noin, Vilma ja Juuso sopivat musta toisilleen, yhtä ärsyttäviä ihmisiä molemmat.
Mulla taas on tunne että tuo show mitä molemmat ovat tuolla pitäneet on ensisijaisesti ollut osoitettu omalle kumppanille: jos sä et tykkääkään musta niin voipa olla että mäkään en tykkää susta! Sellaisia hätäreaktioita, kuin lapsilla. Siinä matkan varrella on tullut ihastuksen tunteita, voihan sellaisia tulla varsinkin noissa oudoissa olosuhteissa, mutta todellinen "päähenkilö" kummallekin on kuitenkin koko ajan ollut oma kumppani. Ovat molemmat hyvin kiihkeään sävyyn puhuneet toisistaan, välinpitämättömyys on ollut kaukana. En ollut yllättynyt että jatkoivat yhdessä. Ja Jasminin torjunnasta: ehkä Juusokin oli jo Jasminin jo käytöksestä ymmärtänyt että isompaa jatkoa ei olisikaan tulossa, viimeistään tuolla lopputreffeillä.
HAHAHA Koko kauden paras kohta oli kun Sami kaivoi lopuksi sen rannekkeen taskustaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee varmasti vielä aika, että Pauliina (tää uusi) katuu tätä eroa. Mutta Nikas saa varmasti paremman tyttiksen itselleen ja siinä ei enää Pauliinan kannata haikailla perään. Pauliina se ruoho ei oo vihrempää aidan tuolla puolen!
En yhtään tajua miksi Pauliina katuisi eroa. Niklas on selkeästi ihan liian kiltti Pauliinalle. Psykopaatti-Jonnen ja liian-kiltti-Niklaksen välimaastoon mahtuu paljon kivoja miehiä mistä löytyy Pauliinallekkin paremmin sopiva mies. Tulevaisuudessa Pauliina varmaan katuu sitä miten hoiti eron, sehän ei ollut mitenkään nätisti hoidettu, mutta Niklaksesta oli päästävä eroon.
Itsekkin seurustelin joskus nuorempana tuollaisen Niklas tyyppisen miehen kanssa. Mies oli ihan liian kiltti ja rauhallinen minulle ja itsellä menojalka väpätti paljon. Ero ei ole ikinä kaduttanut minua. Vähän kaduttaa, miksi ylipäätään olin tyypin kanssa yhdessä.
No, ovat edelleen yhdessä eli on ilmeisesti jo tullut katumapäälle. Ehkä huomasi ettei saa parempaa. Niklas kyllä saisi. Siis paremman.
Mitenkä todennäköisenä pidätte että tälläisestä ohjelmasta alkanut suhde kestää?
Itse uskoisin sen olevan luokkaa 5-10%.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko on ollut varmaan yksillä tai korkeintaan kaksilla treffeillä (muistan ainoastaan yhdet) ja silti selvisi tuolla loppuun asti. Tyyppihän vaikuttaa välillä täydeltä pelleltä (tätä siis itsellä pohjusti se Hottiksiin osallistuminen), mutta hottiksissakin välillä esiin tuli jotain ujoutta ja aitoutta, ihan niinkun ns. "normaali" ihminen yrittäisi esittää jotain biledanin kaltaista niljakasta pelimiestä, jota ei oikeasti edes ole. Toni haukkui lähtiessään Jaakon sairaaksi manipuloijaksi, mutta eikai se ihan läpimätä voi olla jos ilman treffailua selviää sinkkumiehenä loppuun asti? Joskus haastatteluklipeissä myös puhuu muista kauniisti, pystyy vähän syvällisempäänkin analyysiin ja sanoittaa näitä omia tulkintoja hyvin ja selkeästi jopa kameran edessä.
En tiedä miksi tätä analyysia teen, kai siksi että mikä hemmetti tuo tyyppi on?! Tosi ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa itselle.
Eikö tuo nimenomaan vahvista manipulointia, eikä poissulje sitä?
Pauliina vei kyllä Nikeltä mahdollisuuden edes muuttaa sitä arkea. Tilanne ois ollut toinen, jos Pauliina olis avannu suunsa vaikka jo alussa kun alkoi niin ahdistamaan. Käsittämätön ajattelutapa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo nimenomaan vahvista manipulointia, eikä poissulje sitä?
Toki siis voi olla niinkin. Tuntuu vaan oudolta, että toni olisi ainoa joka tämän manipuloinnin näkee. Tuolla on niin paljon muitakin, luulisi että joku muukin huomaisi ja että porukkaan ei sellaista haluttaisi. Jaakosta oon tosiaan saanut vähän ristiriitaisia fiiliksiä, mutta manipuloiva luonne ei oo yks niistä, saatika sellainen manipuloinnin mestari että kusettaa kaikkia muita paitsi Tonia.
Mutta nämähän on omia spekulointeja, minä mistään todellisuudessa mitään tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samaa mieltä. :D Jaakosta ei tiedä onko hän lintu vai kala. Hottisten alussa ärsytti, mutta sitten kiinnitin huomiota samaan kuin sinäkin. Nyt tässä ohjelmassa mielikuva muuttui vielä positiivisemmaksi hänen joidenkin kommenttien osalta.
Peukutukset kommentille! Täysin samoilla linjoilla ollaan😆