Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
Ostakaa joku tuolle Jonnelle The Sims nii saa siellä pelailla elämänpeliään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonas ja Pauliina kyllä ovat tosi omituinen pari. Joonas tietää haluavansa olla Pauliinan kanssa, mutta vähän pani jotain muuta. Pauliina taas ei puhu toiveistaan yhtään mitään, vaan selittää tylsästä arjesta ja huomion puutteesta, mikä ei näytä ollenkaan pitävän paikkaansa. On ylittänyt rajat monta kertaa, mutta sitten olikin kyse vain kymmenestä sekunnista.
Artun mukaan enemmän mutta oisko se 10 sekuntia joka kerralla . Sitten kun alkaa pettämään niin panee kans kunnolla
Mutta jos Arttu oli valmis 10 sekunnissa!
Törmäsin muuten niklakseen tinderissä :0 olisiko tämä sittenkin päättynyt hyvin :D
Jonnen näin jonkun blondin kanssa.
Ihanaa että sonja ja miikka edelleen yhdessä :)
Miks Jonne ei päivitä blogiaan? Onko tullut tuotannolta käsky, että joko äijä lopettaa tai isketään sopparin mukainen sakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää että Jennika on mielestäni älyttömän kaunis, ja sillä on todella kivan kuuloinen ääni ja puhetyyli. Edes lievät wt-vibat ei haittaa, koska pidän rock-tyylistä ja tatuoinneista. Ja kyllä, meitä tatuoinneista tykkääviäkin on tällä palstalla! Itselläni ei tosin ole tatuointeja tällä hetkellä.
Huh huh, 65 alapeukkua? Kyllä naiset osaavat olla kateellisia.
Kateellisia MISTÄ? :D
Siitä, että Jennika on nuorempi ja kauniimpi?
Olen nuorempi kuin Jennika ja en ole samanlainen pullukka kuin hän. En ole kateellinen. Kateellinen olen vain Sonjalle hänen kasvoistaan jotka on tosi kauniit. Jennikka on tosi likaisen ja rosoisen näköinen.
Osaisko ne nyt jatkossa laittaa kameroita enemmän muuallekkin..ei ollut mitään järkeä kun mitään ei nähnyt. Kovasti uhottiin että tulee kova kausi ja kaikki panee blaablaa. Puhetta se vaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää että Jennika on mielestäni älyttömän kaunis, ja sillä on todella kivan kuuloinen ääni ja puhetyyli. Edes lievät wt-vibat ei haittaa, koska pidän rock-tyylistä ja tatuoinneista. Ja kyllä, meitä tatuoinneista tykkääviäkin on tällä palstalla! Itselläni ei tosin ole tatuointeja tällä hetkellä.
Olen nuorempi kuin Jennika ja en ole samanlainen pullukka kuin hän. En ole kateellinen. Kateellinen olen vain Sonjalle hänen kasvoistaan jotka on tosi kauniit. Jennikka on tosi likaisen ja rosoisen näköinen.
pullukaksi haukkuminen kyllä kuullostaa vähän katkeralta ihmisestä, joka ei ole millään tavalla ylipainoinen :D
Mitä pareille kuuluu nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinneista tulee likainen ja suttuinen mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Miika kertoi snäpissä, että aikovat ottaa pitbullin. Sanoi, että ovat niin lojaaleja ja suosittelee kaikille. Yllättävää, että tuollaiset elämänkoululaisen näköinen pariskunta ottaa munanjatkekoiran eikä edes ymmärrä sen haastavuutta, vaan "suosittelee kaikille!"
Vahvat wt-fibat ihmisestä, joka haluaa pitbullin. Jotain on pakko olla vialla.
Uusi pauliina bongattu kotkassa.
Oli muuten laihtunut reilusti.