Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2921/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jokatapuksessa, Pauliinan ja Niklaksen tiedän, en tunne mutta tiedän kun samoissa piireissä liikutaan ja samalla paikkakunnalla asutaan, mutta fakta on se että ovat palanneet yhteen..

Sääliksi käy kilttimiestä, ensin jättää, pauliina kuksii muualla ja sitten tietty kilttimiehellä muutakaan vaihtoehtoa kuin ottaa hänet takaisin, sääli.

Vaihtoehtojahan hänellä varmasti olisi. Todella erikoista, että pariskunta tuntuu kumpikin näkevän tilanteen niin, että Pauliina on se suhteen "saalis", joka on joutunut tyytymään puoliskoonsa, vaikka hän on ulkonäöltään luokkaa 6 ja Niklas 7,5-8.

Vierailija
2922/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonne ei mikään narsisti ole.

Mun yks ex-muija oli narsisti. Huusi keskellä yötä täyttä huutoa kerrostalossa muista ihmisistä välittämättä jos jostain olemattomasta suuttui. Tavarat lenteli ja oli väkivaltainen. Aivan seinähullu muija. Lopuksi vielä alkoi mua syyttämään väkivaltaiseksi vaikka itse oli se joka riehui ja minä vain pidin hänen ranteistaan kiinni ettei päässyt minua lätkimään.

Nykyään mulla menee hyvin ja tuota muijaa ei kukaan jätkä ole vuotta pidempään kestänyt.

Jonne on vielä kaukana narsistista.

Joo, kyllä niitä hulluja naisiakin Suomesta löytyy ihan riittämiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa katottavaa miten Sonjaa säälitään täälä, olimme ennen kavereita mutta se nainen on kiero kun käärme. Jonne on aina tehnyt kaikkensa Sonja eteen ja se että Sonja sanoi ettei Jonne ole päästänyt häntä heidän suhteen aikana kuin kaksi kertaa ulos on paska puhetta. Tästä huomaa miten eri kuvan ohjelma antaa ihmisistä. Sääliksi käy kaikkia noita osallistujia vaikka itse ovat leikkiin ryhtyneetkin.

Vierailija
2924/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari on kyllä nii herttanen tapaus ku selittää aivan tosissaan. Voisi mennä ensi kaudelle kurosen kaveriksi juontamaan tai vähintäänki antaa jonku loppu analyysin kun koko juttu on ohi 🎉

Vierailija
2925/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta odottaa ensi keskiviikkoon kun vilma lataa suorat sanan koko ohjelmasta, toivotaaan että sitten selviää, paljonko ohjelmassa huijataan ihmisiä😎

Vierailija
2926/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonja sanoo ärrän erikoisesti.

Vierailija
2927/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa luettavaa nämä "ei ole elliä eikä jaakkoa paljon näkynyt, miksi he ovat vielä mukana" tämä ei ole bb talo missä kamerat pyörivät 24/7! Näette vain pieniä osia "saaren" tapahtumista ettekä näe/tule näkemään koko totuutta. Miten tyhmiä ihmiset ovat kun uskovat kaiken mitä ruudusta näytetään. Itse en kyseiseen ohjelmaan lähtisi mutta sen verta on jo järkeä päässä että selvät roolithan tuossa on jokaiselle laitettu, menisi melkeen salkkareista.

Saa kai sitä spekuloida ja keskustella. Siitähän tämä keskustelu kai kumpuaa, kun tuntuu ettei tiedä koko totuutta. Ja kun tosiaan useimmillle se roolitus ja käsikirjoittaminen on aika selvä homma: kaikilla mukana olevilla on jokin funktio ja tämä funktio käy selvemmäksi homman edetessä. Siksi tämän fuktion/roolin puuttuminen ihmetyttää. Mukana ns. roikkuu joku, josta ei 16 jakson jälkeen tiedetä mitään. Hommaa sekottaa vielä se, että kuitenkin pudotuksissa usein käytetään perusteluina "ei ottanut kontaktia", "on täällä vääristä syistä", "ei ollut kiinnostunut meistä (eli varatuista)".

Vierailija
2928/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö ketään häiritsemään Vilman kommentit viimeisellä iltanuotiolla kuinka hän on erittäin ylpeä itsestään kun pystyi olemaan koko reissun ajan pettämättä ja JOPA pussailematta ja että hän "vain" ihastui?

Onneksi olkoon vaan noin suuresta saavutuksesta.

Muutenkin minusta suurempi loukkaus on ihastuminen toiseen ihmiseen kuin joku yksittäinen kännipano...

Vierailija
2929/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonne ei mikään narsisti ole.

Mun yks ex-muija oli narsisti. Huusi keskellä yötä täyttä huutoa kerrostalossa muista ihmisistä välittämättä jos jostain olemattomasta suuttui. Tavarat lenteli ja oli väkivaltainen. Aivan seinähullu muija. Lopuksi vielä alkoi mua syyttämään väkivaltaiseksi vaikka itse oli se joka riehui ja minä vain pidin hänen ranteistaan kiinni ettei päässyt minua lätkimään.

Nykyään mulla menee hyvin ja tuota muijaa ei kukaan jätkä ole vuotta pidempään kestänyt.

Jonne on vielä kaukana narsistista.

Joo, kyllä niitä hulluja naisiakin Suomesta löytyy ihan riittämiin.

Niin löytyy. T. m27

Vierailija
2930/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut jokatapuksessa, Pauliinan ja Niklaksen tiedän, en tunne mutta tiedän kun samoissa piireissä liikutaan ja samalla paikkakunnalla asutaan, mutta fakta on se että ovat palanneet yhteen..

Sääliksi käy kilttimiestä, ensin jättää, pauliina kuksii muualla ja sitten tietty kilttimiehellä muutakaan vaihtoehtoa kuin ottaa hänet takaisin, sääli.

Pitäisikö kyseisen miehen itse jo katsella jotain muuta kuin jännänaista?

Jos Niklaksen ja Pauliinan roolit olisivat toisin päin (Pauliina ylikiltti ja Niklas menevä ja ajattelematon), täällä valitettaisiin uhriutuvasta ja läheisriippuvaisesta naisesta, jonka ei ole pakko olla suhteessa, kuten on Sonjankin kohdalla valitettu.

Pauliina ei kuitenkaan ole minusta pahantahtoinen, vaan jotenkin typerä ja hukassa. Missään tapauksessa he eivät minusta kuitenkaan sovi yhteen Niklaksen kanssa. Pauliina hoiti kyllä eron törkeästi, sitä ei käy kiistäminen.

Vierailija
2931/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö ketään häiritsemään Vilman kommentit viimeisellä iltanuotiolla kuinka hän on erittäin ylpeä itsestään kun pystyi olemaan koko reissun ajan pettämättä ja JOPA pussailematta ja että hän "vain" ihastui?

Muutenkin minusta suurempi loukkaus on ihastuminen toiseen ihmiseen kuin joku yksittäinen kännipano...

Ei jäänyt. Minäkin olisin ylpeä tuollaisesta. Ihastumiselle ei voi mitään, ja teot ovat ne jotka punnitaan. Aika kova veto, että ihastui, eikä silti pettänyt, vaikka oma mies kiehnäsi Jasminin kanssa ja puhui tosi törkeästi Vilmasta koko ajan. Vilma selvästi kunnioitti suhdetta eikä alentunut samalla tasolle ainakaan yhtä paljoa kuin Juuso (eilistä rantakohtausta Jussin kanssa lukuunottamatta).

Vierailija
2932/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa katottavaa miten Sonjaa säälitään täälä, olimme ennen kavereita mutta se nainen on kiero kun käärme. Jonne on aina tehnyt kaikkensa Sonja eteen ja se että Sonja sanoi ettei Jonne ole päästänyt häntä heidän suhteen aikana kuin kaksi kertaa ulos on paska puhetta. Tästä huomaa miten eri kuvan ohjelma antaa ihmisistä. Sääliksi käy kaikkia noita osallistujia vaikka itse ovat leikkiin ryhtyneetkin.

Tarkoitat kai, että ette olleet ennen kavereita, vaan seurustelukumppaneita?

Vierailija
2933/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä purkauksesta, mutta uskon kyllä omia silmiäni enemmän kuin anonyymiä nettikommentoijaa, jonka puheet ovat ristiriidassa kaiken näkemäni kanssa.

"Tehnyt kaikkensa Sonjan eteen"? :D :D :D Joo siltä näyttää käytös koko ajan, hahaha.

Vierailija
2934/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olisin erittäin otettu, jos kumppanini ihastuisi toiseen, mutta olisi silti niin sitoutunut minuun, että valitsisi minut ja antaisi ihastuksen mennä.

Vierailija
2935/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai, että ette olleet ennen kavereita, vaan seurustelukumppaneita?

Sama tuli mullekin mieleen. ;)

Vierailija
2936/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee Jonnesta vahva gay-viba. Olenko yksin tämän ajatuksen kanssa?

Musta taas Arttu sellainen nättipoika, joka voisi olla...

Vierailija
2937/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En malta odottaa ensi keskiviikkoon kun vilma lataa suorat sanan koko ohjelmasta, toivotaaan että sitten selviää, paljonko ohjelmassa huijataan ihmisiä😎

Moi Vilma! Siltä suunnalta on tulossa sometilitystä ihan kyllästymiseen asti. Siinä ei ole mitään epäselvää. Se on ero asia, kiinnostaako ketään vai uskooko mieluummin omia silmiään.

Vierailija
2938/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa nainen, jonka mielestä Niklaksen tyyppisen miehen kanssa oleminen olisi aivan kamalan raastavaa? Jätkähän ei sano MITÄÄN. Siis kaikki haastikset ja jutustelut Marin kanssa, niin suusta tulee just sellasta juttua, kun sillon kuuluu sanoa. Ei mitään omaperäistä, oma-aloitteista, omia ajatuksia, mitään OMAA! Ei sen miehen nyt mikään superjännä tarvi olla, mutta ehkä kuitenkin pikkasen jännempi :D Ehkä itse olen sitten vain niin räiskyvä ja menevä, että kaipaan rinnalle miestä, joka osaa myös haluta ja toisaalta rauhallisemmalle naiselle Niklas olisi sopiva, mutta mä meinaan saadaa hermoromahduksen jo Niken haastattelujen katsomisesta. Sen kaikki sanomiset on ihan tyhjänpäiväisiä.

Vierailija
2939/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Vilma! Siltä suunnalta on tulossa sometilitystä ihan kyllästymiseen asti. Siinä ei ole mitään epäselvää. Se on ero asia, kiinnostaako ketään vai uskooko mieluummin omia silmiään.

Omia silmiä? Eiköhän kyseessä ole tuotannon leikkaamat pätkät, joidenkin lausumat totuudet ja myös valheet.

Vierailija
2940/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee SPOILER

Vilma ja Juuso saivat mielestäni yllättävän asiallisesti selvitettyä välinsä verrattuna siihen mitä aiemmin ovat puhuneet. Paljon väärinymmärryksiä, mutta tuossa hoitivat asian hyvin.

Jasminista jäi todella kylmän ja laskelmoivan ihmisen kuva. Musta pelasi todella törkeästi.

Niklas ja Pauliina, ymmärrän että Pauliinan menojalkaa voi vipattaa ja niin nuorena vakava suhde ei välttämättä ole juttu mitä haluaa, mutta mielestäni hoiti tämän asian törkeällä tavalla. Ei saa suutaan auki ja raahaa toisen tv-kameroiden eteen nolattavaksi ja pyytää sitten eron. Niklas vaikutti todella kiltiltä mieheltä.

Jasmin on tuolla töissä! Sille maksettiin tosta viettelystä ja musta hoiti työnsä sinkuista parhaiten.

Niklas: Saat paremman. Mulle tulee Niklaksesta mieleen oma mies. Kiltti ja rauhallinen, luotettava, kivannäköinen. Me ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta ja joskus 5 vuotta sitten itse harkitsin eroa, olen meistä se menevämpi. Onneksi saatiin kuitenkin asiat sovittua ja päädyttiin naimisiin, nykyään pidän itseäni idioottina kun ikinä olen harkinnut tuollaista. JA oon onnellinen etten sentään mennyt telkkariin pettämään. Enkä kyllä minnekään muuallekaan vaan yhdessä puhuttiin asiat kuntoon.

Sinkuille EI maksettu mitään, saivat vain ilmaisen loman. Pareille maksettiin rahapalkkio.

Eli maksettiin matka. Olisiko sitten ohjelman kannalta mitään ideaa ettei kukaan koottaisiin vietellä ketään? Tuskin se Jusdikaan oikeassa maailmassa olisi kiinnostunut Vilmasta. Tai Roni uudesta Pauliinasta.

Mutta on yksi asia flirtata ja vietellä, tai jopa heittäytyä lomaromanssiin miettimättä huomista, ja toinen asia suoranaisesti valehdella tunteista, joita ei ole.

Ketju on lukittu.