Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI

Vierailija
22.02.2017 |

Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?

Kommentit (3798)

Vierailija
2841/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Pauliinalla Ruutu+ jaksoissa mitään selittelyä säädöstä Artun kanssa?

Vierailija
2842/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä todella odotan Sonjan ja Jonnen treffijaksoja ja iltanuotiota. Varmaan ihan taktisesti jätetty jälkimmäisiin jaksoihin. Nää ekojen treffit olivat aika tylsää seurattavaa minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mari ei näytä yhtään samalta telkussa, ku mitä näyttää instakuvissaan 🙈

Vierailija
2844/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen kommentti Pauliinan kasvattamisesta olo kyllä älytön aivopieru, vaikka tähän mennessä olen hänestä pitänytkin.

Jos pariviikkoa joutuu katselemaan kun oma muija kihnuttaa itseään joka yö vieraan miehen kyljessä niin äkkiä alkaa aivot piereskellä!

Sitä olisi kannattanut miettiä silloin, kun oma muija oli vielä todella kiltisti ja itse kulki kädet Jennikan takamukseen liimautuneena.

Vierailija
2845/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tie onko täällä jo kommentoitu, mutta mua kauhistuttaa tuo vanhan Pauliinan tukka.

En tie onko lisäkkeitä, mutta kun koko ajan pitää joko keskipääjakausta tai sitten sivujakausta noin painavaan tukkaan, niin alkaa jo noin nuorena päänahka näkyä.

Vanhemmiten etuosassa ei enää paljoakaan hiuksia.

Kun kuvataan ulkona tuulessa, niin sivussa jotain ihmehaituvaa kun tukka nostettu nutturalle ja muuten otsalta hiusraja noussut/kulunut korkealle. Muutenkin näyttäähuonokuntoiselta. Vaikka on paksut hiukset alhaalta kuluneet ja juuresta ohuet.

Vierailija
2846/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Pauliinalla Ruutu+ jaksoissa mitään selittelyä säädöstä Artun kanssa?

Ei, koska jaksoissa oli vaan vanhan Pauliinan & Niklaksen treffit ja viimeinen iltanuotio sekä Juuson ja Vilman treffit ja iltanuotio.

Vierailija
2847/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee vilma ja juuso sai selvitettyy välinsä ^^ niin onnellinen et lähtivät yhdessä

Vierailija
2848/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan Jonnen käytöksen ja olen itse ollut samanlaisessa suhteessa Sonjan tilanteessa. Siitä ei niin vain lähdetä, sillä sanomattakin tietää ja tuntee ne pakotteet ja uhat mitä tapahtuu jos uskallat uhmata toista. Siinä on oma ja toisen terveys ja pahimmassa tapauksessa henki vaarassa. Itseään ei myöskään osaa enää puolustaa, kun toinen on vuosia manipuloinut. 

Vierailija
2849/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joonaksen kommentti Pauliinan kasvattamisesta olo kyllä älytön aivopieru, vaikka tähän mennessä olen hänestä pitänytkin.

Jos pariviikkoa joutuu katselemaan kun oma muija kihnuttaa itseään joka yö vieraan miehen kyljessä niin äkkiä alkaa aivot piereskellä!

Sitä olisi kannattanut miettiä silloin, kun oma muija oli vielä todella kiltisti ja itse kulki kädet Jennikan takamukseen liimautuneena.

Lähtikö Pauliina oikeasti kostamaan sitä ekan jakson juttua, en olis kyllä millään uskonut.

Vierailija
2850/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee SPOILER

Vilma ja Juuso saivat mielestäni yllättävän asiallisesti selvitettyä välinsä verrattuna siihen mitä aiemmin ovat puhuneet. Paljon väärinymmärryksiä, mutta tuossa hoitivat asian hyvin.

Jasminista jäi todella kylmän ja laskelmoivan ihmisen kuva. Musta pelasi todella törkeästi.

Niklas ja Pauliina, ymmärrän että Pauliinan menojalkaa voi vipattaa ja niin nuorena vakava suhde ei välttämättä ole juttu mitä haluaa, mutta mielestäni hoiti tämän asian törkeällä tavalla. Ei saa suutaan auki ja raahaa toisen tv-kameroiden eteen nolattavaksi ja pyytää sitten eron. Niklas vaikutti todella kiltiltä mieheltä.

Jasmin on tuolla töissä! Sille maksettiin tosta viettelystä ja musta hoiti työnsä sinkuista parhaiten.

Niklas: Saat paremman. Mulle tulee Niklaksesta mieleen oma mies. Kiltti ja rauhallinen, luotettava, kivannäköinen. Me ollaan oltu yhdessä kohta 10 vuotta ja joskus 5 vuotta sitten itse harkitsin eroa, olen meistä se menevämpi. Onneksi saatiin kuitenkin asiat sovittua ja päädyttiin naimisiin, nykyään pidän itseäni idioottina kun ikinä olen harkinnut tuollaista. JA oon onnellinen etten sentään mennyt telkkariin pettämään. Enkä kyllä minnekään muuallekaan vaan yhdessä puhuttiin asiat kuntoon.

Sinkuille EI maksettu mitään, saivat vain ilmaisen loman. Pareille maksettiin rahapalkkio.

Eli maksettiin matka. Olisiko sitten ohjelman kannalta mitään ideaa ettei kukaan koottaisiin vietellä ketään? Tuskin se Jusdikaan oikeassa maailmassa olisi kiinnostunut Vilmasta. Tai Roni uudesta Pauliinasta.

Vierailija
2851/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikan selittäessä jotain tulee fiilis kuin hän olisi Kari Ketosen sketsihahmo.

Ei hitto! Oon koko ajan miettiny et ketä Miikka muistuttaa! 😄

Vierailija
2852/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sano jos et tiedä kirjoitti:

Tunnistan Jonnen käytöksen ja olen itse ollut samanlaisessa suhteessa Sonjan tilanteessa. Siitä ei niin vain lähdetä, sillä sanomattakin tietää ja tuntee ne pakotteet ja uhat mitä tapahtuu jos uskallat uhmata toista. Siinä on oma ja toisen terveys ja pahimmassa tapauksessa henki vaarassa. Itseään ei myöskään osaa enää puolustaa, kun toinen on vuosia manipuloinut. 

Allekirjoitan tämän. Sitä vaan ei ymmärrä, jos ei ole itse ollut vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
2853/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mari ei näytä yhtään samalta telkussa, ku mitä näyttää instakuvissaan 🙈

laihtunut yli 10kg tuon reissun jälkeen ja vaihtanut noi kamalat ripsenpidennykset

Vierailija
2854/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER:

Oho, oli kyllä mielenkiintoiset vikat iltanuotiot Niklaksella ja Pauliinalla. Niklas tai edes Sami ei maininnut sanallakaan Pauliinan sekoiluista vaan Pauliina käytännössä haukkui Niklaksen pystyyn. Toisaalta onneksi lopulta tajusi sanoa anteeksi ja ettei Niklas ansaitse häntä. Niklas ruikutti että voi muuttua ja haluaa yrittää, mutta Pauliina laittoi pelin poikki ja eivät lähteneet parina.

Vielä parempi oli Juuson ja Vilman vika iltanuotio. Molemmat olivat sanavalmiita ja varsinkin Vilma osasi pistää hyvin vastaan Juusolle, joka luuli olleensa joku pyhimys Vilmaan verrattuna saarella, vaikka teki yhtä paljon paskaa. Aikamoista vuoristorataa oli heidän iltanuotio, lopulta tajusivat olevansa lopulta aika samanlaisia ja kehuivat toisiaan, Samilla oli ranneke ja lähtivät pois saarelta yhdessä.

Vierailija
2855/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä sano jos et tiedä kirjoitti:

Sama, vaikka oma suhde kesti vain muutamia kuukausia. Ihan ahdistaa katsoa. Kokemuksieni jälkeen mikään ei enää yllätä tuollaisten tietyn tyylisten ihmisten suhteen, mutta silti tuo käytös on vain välillä niin pöyristyttävää. Uusimpana esim. se, että Jonne syyttää Sonjaa neljän vuoden vedätyksestä. :D Jonne-Erika kuvio on mielestäni myös ahdistava.

Vierailija
2856/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne rakastaa Sonjaa ja myönsikin että Sonja on hänen elämänsä nainen. Mutta narsistina hän ei osaa näyttää rakkauttaan vaan alkaa manipuloida ja satuttaa toista. Tämä käytösmalli tulee valtavasta pelosta. Jonnella ei näytä olevan mitään tunteita muita naisia kohtaan vaan ainoastaan pelaa ja käyttää esim. Erikaa välineenä satuttaa Sonjaa. Luultavasti hän on läheisriippuvaisesti rakastunut Sonjaan ja tulee menemään todella paskaksi, kun Sonja tuosta lähtee. Voimia Jonnelle eheytymiseen. 

Vierailija
2857/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtikö Pauliina oikeasti kostamaan sitä ekan jakson juttua, en olis kyllä millään uskonut.

En usko hänen olleen kostomielellä, vaan ajatelleen pikemminkin että jos toinen käyttäytyy kuten Joonas käyttäytyi, niin miksi ei sitten itsekin nauttisi ja tutustuisi sinkkuihin. Ja sitten heillä synkkasikin Huskyn kanssa oikeasti.

Vierailija
2858/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin muuten itse, että Jonne on oikeasti aika herkkä tyyppi ja on jäänyt sinne oman kuorensa sisään jumiin kska tunteiden näyttäminen avoimesti asettaisi hänet haavoittuvaiseen asemaan. Tästä seurauksena niitä tuntemuksia ei sitten ole koskaan tullut opeteltua ilmaisemaan suoraan ja lopputuloksena on tunteiden ilmaisulle lakoniset mietelauseet kyyneleitä nieleskellessä ja passiivisagressiiviset sormustehankinnat treffeillä tietäen niiden päätyvän 100% varmuudella iltanuotiovideoihin.

Jonnen ja Sonjan suhdettahan hiertää lähtökohtaisesti tuo, että Sonja haluaisi levitellä jalkojaan ympäri maailmaa ja nauttia näistä ajoista kun on nuori, kaunis ja haluttu, kun Jonne taas haluaisi laittaa lapset tulille ja asettua aloilleen. Väittäisin, että koko idea ohjelmaan lähtemiseen on Jonnelta peräisin. Ideana varmaan oli, että Sonja näkee, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella ja kokee vähän samanlaisen herätyksen kuin Joonas, että voisi menettää Jonnen, jonka nuotioklipeiltä ilmenee, että voisi kyllä saada helposti muitakin naisia. Ideana varmaan oli, että kolmen viikon jälkeen Sonja olisi ollut valmiimpi asettumaan aloilleen, tai että suhde päättyy.

Jonne ei nyt vain nähnyt tätä, että hänen mitäänsanomattoman tunteiden ulosannin vuoksi tuotannon piti alkaa antamaan jonnelle jonkinlaista väriä kun sitä ei muuten löytynyt ja tällä kertaa nyt sitten päädyttiin manipuloiva psykopaattimuottiin. Jonnehan ei tiennyt tuolla minkälaisia videoita ja narratiiviaa hänestä syötetään tuolta sonjalle ja katsojille, joten se oma mielikuva siitä miten ne tekemiset välittyy toiselle puolelle kusee aika varmasti. Sitten soppaan voidaan heittää vielä mustasukkainen ja omistushaluinen Miikka, joka toimii yes-miehenä ja kaikukammiona Sonjan epävarmuuksille. 

Isoin virhe siis jonka Jonne teki oli se, että koetti lähteä vaikuttamaan Sonjaan luomalla omaa narratiiviaan notskivideoiden välityksellä, kun niien lopulliseen sisältöön ei voinut kuitenkaan itse vaikuttaa. Tilanteen olisi voinut pelastaa myös avautumalla niistä tunteistaan, huolistaan ja murheistaan Kuroselle siellä notskilla. Jos Jonne olisi tirauttanut muutaman miehisen kyyneleen ja kertonut kuinka hieno nainen hänellä on ja kuinka hän haluaisi vain hankkia ne puolitoista lasta ja kultaisennoutajan hänen kanssaan, mutta tyttö haluaa elää cosmopolitan-nuoruutta, niin vaikutelma hänestä olisi aivan erilainen.

Katsokaa nyt ihan oikeasti noita jonnen pätkiä ihan neutraalilla silmällä. Ne on loppujenlopuksi aika hajutonta ja mautonta kamaa. Jonne olisi ulosanniltaan varmaan sarjan tylsin hahmo. "Joo oli tosi nastaa juteltiin treffeillä sellasia syvällisiä, että haastattelin naista haluuko hän koskaan lapsia ja mitä oikeestaan haluu elämältään." Huvittaa vielä, kun Jonnea selkeästi ahdistaa sen blondin ihastuminen häneen.

Ei ole omaa tekstiäni, vaan kopioin toiselta palstalta jossa aiheesta keskustelua.

Toi kuulostaa niin Jonnelta! :D

Sivistyssanojen (joiden merkitystä ei itse ymmärrä) käyttäminen väärissä paikoissa on huvittavinta koko ohjelmassa. Niissä sen hitaaaaaaasti puhumissa lauseissa ei ole päätä eikä häntää.

Sitä vaan mietin, että miten ihmeessä se on saanut Sonjan tasoisen naisen pokattua? Aivan käsittämätöntä.

Ihan mielenkiinnosta, millä tavalla Sonja on tasokas? Ihan nätti joo, mutta tylsä, eleetön ja heikkoitsetuntoinen narisija. Ja ei, en ole jonne ennen kuin joku runeberginna sitä ehdottaa.

Vierailija
2859/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi Pauliina kaksnelosilla Ronille: "Niklaksessa **tuttaa se ettei se sano koskaan mitään suoraan eikä puhu mistään.."

Siis ittensä piti tulla telkkariin kertomaan et haluaa olla sinkku :D Tsiisus mikä muikkeli.

Vierailija
2860/3798 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin muuten itse, että Jonne on oikeasti aika herkkä tyyppi ja on jäänyt sinne oman kuorensa sisään jumiin kska tunteiden näyttäminen avoimesti asettaisi hänet haavoittuvaiseen asemaan. Tästä seurauksena niitä tuntemuksia ei sitten ole koskaan tullut opeteltua ilmaisemaan suoraan ja lopputuloksena on tunteiden ilmaisulle lakoniset mietelauseet kyyneleitä nieleskellessä ja passiivisagressiiviset sormustehankinnat treffeillä tietäen niiden päätyvän 100% varmuudella iltanuotiovideoihin.

Jonnen ja Sonjan suhdettahan hiertää lähtökohtaisesti tuo, että Sonja haluaisi levitellä jalkojaan ympäri maailmaa ja nauttia näistä ajoista kun on nuori, kaunis ja haluttu, kun Jonne taas haluaisi laittaa lapset tulille ja asettua aloilleen. Väittäisin, että koko idea ohjelmaan lähtemiseen on Jonnelta peräisin. Ideana varmaan oli, että Sonja näkee, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella ja kokee vähän samanlaisen herätyksen kuin Joonas, että voisi menettää Jonnen, jonka nuotioklipeiltä ilmenee, että voisi kyllä saada helposti muitakin naisia. Ideana varmaan oli, että kolmen viikon jälkeen Sonja olisi ollut valmiimpi asettumaan aloilleen, tai että suhde päättyy.

Jonne ei nyt vain nähnyt tätä, että hänen mitäänsanomattoman tunteiden ulosannin vuoksi tuotannon piti alkaa antamaan jonnelle jonkinlaista väriä kun sitä ei muuten löytynyt ja tällä kertaa nyt sitten päädyttiin manipuloiva psykopaattimuottiin. Jonnehan ei tiennyt tuolla minkälaisia videoita ja narratiiviaa hänestä syötetään tuolta sonjalle ja katsojille, joten se oma mielikuva siitä miten ne tekemiset välittyy toiselle puolelle kusee aika varmasti. Sitten soppaan voidaan heittää vielä mustasukkainen ja omistushaluinen Miikka, joka toimii yes-miehenä ja kaikukammiona Sonjan epävarmuuksille. 

Isoin virhe siis jonka Jonne teki oli se, että koetti lähteä vaikuttamaan Sonjaan luomalla omaa narratiiviaan notskivideoiden välityksellä, kun niien lopulliseen sisältöön ei voinut kuitenkaan itse vaikuttaa. Tilanteen olisi voinut pelastaa myös avautumalla niistä tunteistaan, huolistaan ja murheistaan Kuroselle siellä notskilla. Jos Jonne olisi tirauttanut muutaman miehisen kyyneleen ja kertonut kuinka hieno nainen hänellä on ja kuinka hän haluaisi vain hankkia ne puolitoista lasta ja kultaisennoutajan hänen kanssaan, mutta tyttö haluaa elää cosmopolitan-nuoruutta, niin vaikutelma hänestä olisi aivan erilainen.

Katsokaa nyt ihan oikeasti noita jonnen pätkiä ihan neutraalilla silmällä. Ne on loppujenlopuksi aika hajutonta ja mautonta kamaa. Jonne olisi ulosanniltaan varmaan sarjan tylsin hahmo. "Joo oli tosi nastaa juteltiin treffeillä sellasia syvällisiä, että haastattelin naista haluuko hän koskaan lapsia ja mitä oikeestaan haluu elämältään." Huvittaa vielä, kun Jonnea selkeästi ahdistaa sen blondin ihastuminen häneen.

Ei ole omaa tekstiäni, vaan kopioin toiselta palstalta jossa aiheesta keskustelua.

Toi kuulostaa niin Jonnelta! :D

Sivistyssanojen (joiden merkitystä ei itse ymmärrä) käyttäminen väärissä paikoissa on huvittavinta koko ohjelmassa. Niissä sen hitaaaaaaasti puhumissa lauseissa ei ole päätä eikä häntää.

Sitä vaan mietin, että miten ihmeessä se on saanut Sonjan tasoisen naisen pokattua? Aivan käsittämätöntä.

Ihan mielenkiinnosta, millä tavalla Sonja on tasokas? Ihan nätti joo, mutta tylsä, eleetön ja heikkoitsetuntoinen narisija. Ja ei, en ole jonne ennen kuin joku runeberginna sitä ehdottaa.

Omasta mielestäni Sonja on tyylikkäällä tavalla hillitty/hallittu, vaikuttaa huumorintajuiselta, empaattinen, ajattelevainen ja analysoivakin ja jotenkin vain suloinen. Todella nätti myös!

Ketju on lukittu.