Official Temptation Island Suomi Finland 2017 eli TI
Noniin, tässä uusi ketju vuoden 2017 TI Suomi ohjelmalle. Nyt kaivetaan popcornit esiin ja istutaan mukavasti sohvalle ja aletaan ruotimaan ohjelmaa. Mitä mieltä olet?
Kommentit (3798)
must oli jotenki hauska ku vilman ja juuson iltanuotio oli, ku sami kaivaa sen rannekkeen :D tuntuu et rannekkeen tarina oli koko kolmos kaudessa se happy ending tässä kaudes :D Mut joo taitaa olla Juuso ja Vilma tuolt ainoo pari joka lähtee keskenää.
SPOILERI:
Tuo Pauliina on kyllä yks höpöttäjä. "Mua on alkanut tää arki ärsyttämään." "No, mitä sä haluaisit muuttaa?" "En mä tiiä."
Vierailija kirjoitti:
Uusi Pauliina kaksnelosilla Ronille: "Niklaksessa **tuttaa se ettei se sano koskaan mitään suoraan eikä puhu mistään.."
Siis ittensä piti tulla telkkariin kertomaan et haluaa olla sinkku :D Tsiisus mikä muikkeli.
Kieltämättä vähän säälittää Niklas, sillä hän tuntui edelleen oikeasti välittävän ja Pauliina ei tosiaan tuota ymmärrä, mikä aarre Niklas on. Toisaalta ymmärrän omasta nuoruudesta, toimin vähän samoin yhden poikakaverin kanssa - oli minulle liian kiltti - mutta mä olin sentään vasta 16v (poikakaveri 18v) eli tän tajuamiseen ei mennyt vuosia. Ymmärrän myös tuon nuorena alkaneen pitkän suhteen ongelman, kun tuntuu että tässäkö se nuoruus meni - nuo asiat juteltiin nykyisen miehen kans kun oltiin tuossa iässä ja suurin piirtein samanikäisistä yhdessä, mutta ymmärrettiin ettei ole hyvä syy lopettaa vain siksi, että toinen tuli vastaan liian aikaisin ja joka suhteessa arki astuu väkisinkin eteen. Sen tulee tämä Pauliinakin huomaamaan ja todennäköisesti tajuaa mokanneensa.
Vilman ja Juuson sovusta tuli hyvä mieli, selvästi he kuitenkin rakastavat toisiaan ( ja sopivat toisilleen), toivon myös sopua Pauliinalle ja Joonakselle. Sonja ja Jonne toivottavasti ovat tajunneet suhteen olleen virhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin muuten itse, että Jonne on oikeasti aika herkkä tyyppi ja on jäänyt sinne oman kuorensa sisään jumiin kska tunteiden näyttäminen avoimesti asettaisi hänet haavoittuvaiseen asemaan. Tästä seurauksena niitä tuntemuksia ei sitten ole koskaan tullut opeteltua ilmaisemaan suoraan ja lopputuloksena on tunteiden ilmaisulle lakoniset mietelauseet kyyneleitä nieleskellessä ja passiivisagressiiviset sormustehankinnat treffeillä tietäen niiden päätyvän 100% varmuudella iltanuotiovideoihin.
Jonnen ja Sonjan suhdettahan hiertää lähtökohtaisesti tuo, että Sonja haluaisi levitellä jalkojaan ympäri maailmaa ja nauttia näistä ajoista kun on nuori, kaunis ja haluttu, kun Jonne taas haluaisi laittaa lapset tulille ja asettua aloilleen. Väittäisin, että koko idea ohjelmaan lähtemiseen on Jonnelta peräisin. Ideana varmaan oli, että Sonja näkee, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella ja kokee vähän samanlaisen herätyksen kuin Joonas, että voisi menettää Jonnen, jonka nuotioklipeiltä ilmenee, että voisi kyllä saada helposti muitakin naisia. Ideana varmaan oli, että kolmen viikon jälkeen Sonja olisi ollut valmiimpi asettumaan aloilleen, tai että suhde päättyy.
Jonne ei nyt vain nähnyt tätä, että hänen mitäänsanomattoman tunteiden ulosannin vuoksi tuotannon piti alkaa antamaan jonnelle jonkinlaista väriä kun sitä ei muuten löytynyt ja tällä kertaa nyt sitten päädyttiin manipuloiva psykopaattimuottiin. Jonnehan ei tiennyt tuolla minkälaisia videoita ja narratiiviaa hänestä syötetään tuolta sonjalle ja katsojille, joten se oma mielikuva siitä miten ne tekemiset välittyy toiselle puolelle kusee aika varmasti. Sitten soppaan voidaan heittää vielä mustasukkainen ja omistushaluinen Miikka, joka toimii yes-miehenä ja kaikukammiona Sonjan epävarmuuksille.
Isoin virhe siis jonka Jonne teki oli se, että koetti lähteä vaikuttamaan Sonjaan luomalla omaa narratiiviaan notskivideoiden välityksellä, kun niien lopulliseen sisältöön ei voinut kuitenkaan itse vaikuttaa. Tilanteen olisi voinut pelastaa myös avautumalla niistä tunteistaan, huolistaan ja murheistaan Kuroselle siellä notskilla. Jos Jonne olisi tirauttanut muutaman miehisen kyyneleen ja kertonut kuinka hieno nainen hänellä on ja kuinka hän haluaisi vain hankkia ne puolitoista lasta ja kultaisennoutajan hänen kanssaan, mutta tyttö haluaa elää cosmopolitan-nuoruutta, niin vaikutelma hänestä olisi aivan erilainen.
Katsokaa nyt ihan oikeasti noita jonnen pätkiä ihan neutraalilla silmällä. Ne on loppujenlopuksi aika hajutonta ja mautonta kamaa. Jonne olisi ulosanniltaan varmaan sarjan tylsin hahmo. "Joo oli tosi nastaa juteltiin treffeillä sellasia syvällisiä, että haastattelin naista haluuko hän koskaan lapsia ja mitä oikeestaan haluu elämältään." Huvittaa vielä, kun Jonnea selkeästi ahdistaa sen blondin ihastuminen häneen.
Ei ole omaa tekstiäni, vaan kopioin toiselta palstalta jossa aiheesta keskustelua.
Toi kuulostaa niin Jonnelta! :D
Sivistyssanojen (joiden merkitystä ei itse ymmärrä) käyttäminen väärissä paikoissa on huvittavinta koko ohjelmassa. Niissä sen hitaaaaaaasti puhumissa lauseissa ei ole päätä eikä häntää.
Sitä vaan mietin, että miten ihmeessä se on saanut Sonjan tasoisen naisen pokattua? Aivan käsittämätöntä.Ihan mielenkiinnosta, millä tavalla Sonja on tasokas? Ihan nätti joo, mutta tylsä, eleetön ja heikkoitsetuntoinen narisija. Ja ei, en ole jonne ennen kuin joku runeberginna sitä ehdottaa.
Omasta mielestäni Sonja on tyylikkäällä tavalla hillitty/hallittu, vaikuttaa huumorintajuiselta, empaattinen, ajattelevainen ja analysoivakin ja jotenkin vain suloinen. Todella nätti myös!
Samaa mieltä. Rauhallinen ja hyväkäytöksinen. Tosi kaunis.
Tuntui siltä, että ehkä Jasmin sittenkin oli kertonut Juusolle vielä ennen iltanuotiota, ettei ole kiinnostunut tästä. Tai Juuso saanut muuta kautta tietää aikavälillä treffien päättymisestä ennen grillinuotiota. Miten muuten se oli yhtäkkiä niin katuvainen omista teoistaan?! :D Ja katsoi vain jonnekin kaukaisuuteen, varmaan harmitteli Jasminin torjuntaa. No tämä on pelkkää spekulaatiota, hehe. Musta oli kiva et Vilma ja Juuso jatkoivat, olihan se yllättävää. Toivottavasti suhteensa vahvistui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonne rakastaa Sonjaa ja myönsikin että Sonja on hänen elämänsä nainen. Mutta narsistina hän ei osaa näyttää rakkauttaan vaan alkaa manipuloida ja satuttaa toista. Tämä käytösmalli tulee valtavasta pelosta. Jonnella ei näytä olevan mitään tunteita muita naisia kohtaan vaan ainoastaan pelaa ja käyttää esim. Erikaa välineenä satuttaa Sonjaa. Luultavasti hän on läheisriippuvaisesti rakastunut Sonjaan ja tulee menemään todella paskaksi, kun Sonja tuosta lähtee. Voimia Jonnelle eheytymiseen.
Tässäpä hyvä esimerkki taas siitä, kun käytetään sanoja, joiden merkitystä ei itse ymmärrä. Valaistaanpa vähän:
Narsisti ei kykene rakastamaan.
Narsisti ei myöskään muutu. Eli ei siis eheydy, vaan pysyy ikuisesti samanlaisena.
Hylkäämisen kokemus aiheuttaa narsistissa lähinnä valtavan raivon ja narsisti yrittää etsiä itselleen uuden narsistisen lähteen.
Ja läheisriippuvuus onkin sitten jo ihan eri sairaus.
Roskaa. Narsismi voi lähteä paranemaan mikäli narsisti ottaa tarpeeksi iskua, alkaa myöntää omia virheitään ja menee tarpeeksi syvälle menevään terapiaan. Olen tästä itse esimerkki. Tällä narsistien demonisoimisella ei saada mitään hyötyä.
Läheisriippuvuuden ja narsismin ydin on sama. Usein vaan ohutnahkainen narsisti ja paksunahkainen narsisti muodostavat tämän symbioottisen suhteen. Pinnalta katsottuna paksunahkainen vaikuttaa "pahikselta".
http://www.psykoterapia-lehti.fi/tekstit/hyrck106.htm
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tietokirjailija-laheisrii…
Vierailija kirjoitti:
Tuntui siltä, että ehkä Jasmin sittenkin oli kertonut Juusolle vielä ennen iltanuotiota, ettei ole kiinnostunut tästä. Tai Juuso saanut muuta kautta tietää aikavälillä treffien päättymisestä ennen grillinuotiota. Miten muuten se oli yhtäkkiä niin katuvainen omista teoistaan?! :D Ja katsoi vain jonnekin kaukaisuuteen, varmaan harmitteli Jasminin torjuntaa. No tämä on pelkkää spekulaatiota, hehe. Musta oli kiva et Vilma ja Juuso jatkoivat, olihan se yllättävää. Toivottavasti suhteensa vahvistui.
Mulle tuli sana mieleen. Olisi kuitenkin viimeisillä treffeillä halunnut fyysisesti edetä Jasminin kanssa ja olisi edennyt jos Jasmin olisi suostunut. Jos Jasmin olisi sanonut et hei jätä Vilma ja aloitetaan parisuhde niin luultavasti lopputulos olisi ollut toinen.
Vaikka hyvä noin, Vilma ja Juuso sopivat musta toisilleen, yhtä ärsyttäviä ihmisiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin muuten itse, että Jonne on oikeasti aika herkkä tyyppi ja on jäänyt sinne oman kuorensa sisään jumiin kska tunteiden näyttäminen avoimesti asettaisi hänet haavoittuvaiseen asemaan. Tästä seurauksena niitä tuntemuksia ei sitten ole koskaan tullut opeteltua ilmaisemaan suoraan ja lopputuloksena on tunteiden ilmaisulle lakoniset mietelauseet kyyneleitä nieleskellessä ja passiivisagressiiviset sormustehankinnat treffeillä tietäen niiden päätyvän 100% varmuudella iltanuotiovideoihin.
Jonnen ja Sonjan suhdettahan hiertää lähtökohtaisesti tuo, että Sonja haluaisi levitellä jalkojaan ympäri maailmaa ja nauttia näistä ajoista kun on nuori, kaunis ja haluttu, kun Jonne taas haluaisi laittaa lapset tulille ja asettua aloilleen. Väittäisin, että koko idea ohjelmaan lähtemiseen on Jonnelta peräisin. Ideana varmaan oli, että Sonja näkee, ettei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella ja kokee vähän samanlaisen herätyksen kuin Joonas, että voisi menettää Jonnen, jonka nuotioklipeiltä ilmenee, että voisi kyllä saada helposti muitakin naisia. Ideana varmaan oli, että kolmen viikon jälkeen Sonja olisi ollut valmiimpi asettumaan aloilleen, tai että suhde päättyy.
Jonne ei nyt vain nähnyt tätä, että hänen mitäänsanomattoman tunteiden ulosannin vuoksi tuotannon piti alkaa antamaan jonnelle jonkinlaista väriä kun sitä ei muuten löytynyt ja tällä kertaa nyt sitten päädyttiin manipuloiva psykopaattimuottiin. Jonnehan ei tiennyt tuolla minkälaisia videoita ja narratiiviaa hänestä syötetään tuolta sonjalle ja katsojille, joten se oma mielikuva siitä miten ne tekemiset välittyy toiselle puolelle kusee aika varmasti. Sitten soppaan voidaan heittää vielä mustasukkainen ja omistushaluinen Miikka, joka toimii yes-miehenä ja kaikukammiona Sonjan epävarmuuksille.
Isoin virhe siis jonka Jonne teki oli se, että koetti lähteä vaikuttamaan Sonjaan luomalla omaa narratiiviaan notskivideoiden välityksellä, kun niien lopulliseen sisältöön ei voinut kuitenkaan itse vaikuttaa. Tilanteen olisi voinut pelastaa myös avautumalla niistä tunteistaan, huolistaan ja murheistaan Kuroselle siellä notskilla. Jos Jonne olisi tirauttanut muutaman miehisen kyyneleen ja kertonut kuinka hieno nainen hänellä on ja kuinka hän haluaisi vain hankkia ne puolitoista lasta ja kultaisennoutajan hänen kanssaan, mutta tyttö haluaa elää cosmopolitan-nuoruutta, niin vaikutelma hänestä olisi aivan erilainen.
Katsokaa nyt ihan oikeasti noita jonnen pätkiä ihan neutraalilla silmällä. Ne on loppujenlopuksi aika hajutonta ja mautonta kamaa. Jonne olisi ulosanniltaan varmaan sarjan tylsin hahmo. "Joo oli tosi nastaa juteltiin treffeillä sellasia syvällisiä, että haastattelin naista haluuko hän koskaan lapsia ja mitä oikeestaan haluu elämältään." Huvittaa vielä, kun Jonnea selkeästi ahdistaa sen blondin ihastuminen häneen.
Ei ole omaa tekstiäni, vaan kopioin toiselta palstalta jossa aiheesta keskustelua.
Toi kuulostaa niin Jonnelta! :D
Sivistyssanojen (joiden merkitystä ei itse ymmärrä) käyttäminen väärissä paikoissa on huvittavinta koko ohjelmassa. Niissä sen hitaaaaaaasti puhumissa lauseissa ei ole päätä eikä häntää.
Sitä vaan mietin, että miten ihmeessä se on saanut Sonjan tasoisen naisen pokattua? Aivan käsittämätöntä.Ihan mielenkiinnosta, millä tavalla Sonja on tasokas? Ihan nätti joo, mutta tylsä, eleetön ja heikkoitsetuntoinen narisija. Ja ei, en ole jonne ennen kuin joku runeberginna sitä ehdottaa.
Omasta mielestäni Sonja on tyylikkäällä tavalla hillitty/hallittu, vaikuttaa huumorintajuiselta, empaattinen, ajattelevainen ja analysoivakin ja jotenkin vain suloinen. Todella nätti myös!
Samaa mieltä. Rauhallinen ja hyväkäytöksinen. Tosi kaunis.
Lisäksi pitää muistaa, että hän on todennäköisesti oppinut Jonnen kanssa vietettyjen vuosien aikana kätkemään tunteet aika hyvin. Hänhän kertoi, että Jonne suuttuu, jos hän itkee. Ei siinä hirveän avoimesti tee mieli näyttää tunteitaan enää.
Spoiler!!
Tuli niin paha mieli tuosta uuden pauliinan ja niklaksen vikasta iltanuotiosta. Hehän oli tuolla saarella niin vähän aikaa... Pauliina oli selkeästi päättänyt että hän tulee saarelle eroamaan ja eropäätös oli valmis tuolla iltanuotiolla. Ei ollut yhtään yhteistyökykyä tai -halua rakentaa suhdettaan kuntoon ja paremmaksi. Ei itse mitenkään osannut keskustella tai vastailla niklaksen kysymyksiin ja yrityksiin yrittää vielä yhdessä vaan oli vain "emt, mä vaan käytän sua tahallaan hyväks, kun oot liian kiltti". Ei mitään halua pauliinalla muuttaa itseään vaan käänti eron pääasiassa niklaksen syyksi... Niin kamalasti tylytti niklasta....
Niklakselle tsemppiä jatkoon! Toivottavasti et palaa enää tuon petturi-pauliinan kanssa yhteen, jos hän takaisin paluut tulee jälkikäteen ruinaamaan. Toivon, et Niklas löytää jonkun aidon, rauhallisen, kiltin ja mukavan tytön <3
Vilman ja Jussin iltanuotio meni asiallisemmin kuin odotin ja kumpikin osas järkevästi keskustella ja se oli mielenkiintoista seurata (toisin kuin edeltävän parin). Olen tyytyväinen, kun pystyivät jatkamaan yhdessä, ihan hyvä pari :)
Ymmärrän toisaalta Pauliinaa, siis eihän tunteita voi mitenkään pakottaa! Jos tuntuu paskalta niin minkä sille voi? Odottaa vuosia eteenpäin jos muuttuisi tunteet ja mahdollisesti katkeroituisi, kun niin ei käykään, eikä lähtenytkään suhteesta?
Ei oo tervettä, että Pauliina aina vain tuntee itsensä huonoksi ihmiseksi, kun toinen "suostuu" tossutettavaksi. Eivät sovi toisilleen. Niklas on vain sellainen ihminen, jonka kanssa on helppo olla ja varmasti ihana poikaystävä, mutta ei sovi nyt Pauliinalle. Toisaalta ei minusta tossupoikaystävät ole ihannekumppaneita, eli ei Niklas nyt mikään täydellinen ole, mitä täällä useat on nyt koittaneet liputtaa. Kiltti jne, mutta kun ei se ole ainut piirre joka riittää suhteessa.
Huonosti hoidettu kyllä tämä, puhumattomuus on pahasta. Tunnistan myös itseni osittain heidän välisestä suhteesta.
Hyi mikä näätä ämmä tuo Jasmin on. Lypsi vaan kehuja mieheltä, jonka ajatukset olivat muutenkin sekaisin. "Tuntuu hyvältä kuulla olevansa enemmän vaimomatskua kuin Vilma".
Kiva varmaan Juuson jälkeenpäin katsella/kuunnella, kuinka Jasmin vaan 'oli tullut saarelle tekemään mitä sinkun on tehtävä', samalla kun Juuso hehkuttaa kyseisen naisen aitoa ja ihanaa luonnetta.
Itselle jäi sellainen fiilis, että Vilma oli Juusolle kakkosvaihtoehto. Jos Jasmin olisi antanut Juusolle enemmän siimaa 24/7-treffeillä, olisi tarina erilainen.
Börjen (kommentit Pauliinasta, kuinka ei voisi parin päivän jälkeen itse liimautua johonkin yhteen tyyppiin ja samalla sanoa vetävänsä homman kunnialla loppuun) ja Jaakon jutut haastatteluissa (esim. uuden Pauliinan kanssa treffeillä) olivat yllättävän fiksuja. Yllätyin positiivisesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonne rakastaa Sonjaa ja myönsikin että Sonja on hänen elämänsä nainen. Mutta narsistina hän ei osaa näyttää rakkauttaan vaan alkaa manipuloida ja satuttaa toista. Tämä käytösmalli tulee valtavasta pelosta. Jonnella ei näytä olevan mitään tunteita muita naisia kohtaan vaan ainoastaan pelaa ja käyttää esim. Erikaa välineenä satuttaa Sonjaa. Luultavasti hän on läheisriippuvaisesti rakastunut Sonjaan ja tulee menemään todella paskaksi, kun Sonja tuosta lähtee. Voimia Jonnelle eheytymiseen.
Tässäpä hyvä esimerkki taas siitä, kun käytetään sanoja, joiden merkitystä ei itse ymmärrä. Valaistaanpa vähän:
Narsisti ei myöskään muutu. Eli ei siis eheydy, vaan pysyy ikuisesti samanlaisena.
Hylkäämisen kokemus aiheuttaa narsistissa lähinnä valtavan raivon ja narsisti yrittää etsiä itselleen uuden narsistisen lähteen.
Ja läheisriippuvuus onkin sitten jo ihan eri sairaus.Roskaa. Narsismi voi lähteä paranemaan mikäli narsisti ottaa tarpeeksi iskua, alkaa myöntää omia virheitään ja menee tarpeeksi syvälle menevään terapiaan. Olen tästä itse esimerkki. Tällä narsistien demonisoimisella ei saada mitään hyötyä.
Läheisriippuvuuden ja narsismin ydin on sama. Usein vaan ohutnahkainen narsisti ja paksunahkainen narsisti muodostavat tämän symbioottisen suhteen. Pinnalta katsottuna paksunahkainen vaikuttaa "pahikselta".
http://www.psykoterapia-lehti.fi/tekstit/hyrck106.htm
http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet/artikkeli/tietokirjailija-laheisrii…
Missä kohtaa artikkeleissa sanotaan, että narsisti paranee normaaliksi ihmiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Spoiler!!
Tuli niin paha mieli tuosta uuden pauliinan ja niklaksen vikasta iltanuotiosta. Hehän oli tuolla saarella niin vähän aikaa... Pauliina oli selkeästi päättänyt että hän tulee saarelle eroamaan ja eropäätös oli valmis tuolla iltanuotiolla. Ei ollut yhtään yhteistyökykyä tai -halua rakentaa suhdettaan kuntoon ja paremmaksi. Ei itse mitenkään osannut keskustella tai vastailla niklaksen kysymyksiin ja yrityksiin yrittää vielä yhdessä vaan oli vain "emt, mä vaan käytän sua tahallaan hyväks, kun oot liian kiltti". Ei mitään halua pauliinalla muuttaa itseään vaan käänti eron pääasiassa niklaksen syyksi... Niin kamalasti tylytti niklasta....
Niklakselle tsemppiä jatkoon! Toivottavasti et palaa enää tuon petturi-pauliinan kanssa yhteen, jos hän takaisin paluut tulee jälkikäteen ruinaamaan. Toivon, et Niklas löytää jonkun aidon, rauhallisen, kiltin ja mukavan tytön <3
Vilman ja Jussin iltanuotio meni asiallisemmin kuin odotin ja kumpikin osas järkevästi keskustella ja se oli mielenkiintoista seurata (toisin kuin edeltävän parin). Olen tyytyväinen, kun pystyivät jatkamaan yhdessä, ihan hyvä pari :)
Niklas ja Pauliina ovat edelleen yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joonaksen kommentti Pauliinan kasvattamisesta olo kyllä älytön aivopieru, vaikka tähän mennessä olen hänestä pitänytkin.
Jos pariviikkoa joutuu katselemaan kun oma muija kihnuttaa itseään joka yö vieraan miehen kyljessä niin äkkiä alkaa aivot piereskellä!
Sitä olisi kannattanut miettiä silloin, kun oma muija oli vielä todella kiltisti ja itse kulki kädet Jennikan takamukseen liimautuneena.
Lähtikö Pauliina oikeasti kostamaan sitä ekan jakson juttua, en olis kyllä millään uskonut.
En usko hänen olleen kostomielellä, vaan ajatelleen pikemminkin että jos toinen käyttäytyy kuten Joonas käyttäytyi, niin miksi ei sitten itsekin nauttisi ja tutustuisi sinkkuihin. Ja sitten heillä synkkasikin Huskyn kanssa oikeasti.
Muuten joo mutta tutustuminen jäi vaan tähän samaan tyyppiin päivästä kaksi alkaen. Miten se Börje sanoi, liimaantuneena koko ajan samaan tyyppiin.
Toi Pauliina on kyllä todella epämiellyttävä ihminen monellakin tapaa. "noku emmä tiiä"
Laittaisiko joku kiltti dailymotionin linkit uusiin jaksoihin,please?
Ja ymmärrän myös Pauliinaa koska jos toinen on täysin ovimatto niin arki on todella raskasta ja uuvuttavaa kun et saa toisesta mitään irti, mutta miksi piti tonne asti lähteä eroomaan?! Typerästi hoidettu tolta akalta
Vierailija kirjoitti:
En tie onko täällä jo kommentoitu, mutta mua kauhistuttaa tuo vanhan Pauliinan tukka.
En tie onko lisäkkeitä, mutta kun koko ajan pitää joko keskipääjakausta tai sitten sivujakausta noin painavaan tukkaan, niin alkaa jo noin nuorena päänahka näkyä.
Vanhemmiten etuosassa ei enää paljoakaan hiuksia.
Kun kuvataan ulkona tuulessa, niin sivussa jotain ihmehaituvaa kun tukka nostettu nutturalle ja muuten otsalta hiusraja noussut/kulunut korkealle. Muutenkin näyttäähuonokuntoiselta. Vaikka on paksut hiukset alhaalta kuluneet ja juuresta ohuet.
Tuota noin, miten sitä tukkaa voi pitää jossei keski- tai sivujakauksella? Ihan siis mielenkiinnosta, itelläkin meinaan painava ja paksu tukka ei ole kyllä tullut mieleenkään ettei tukka kestäisi omaa painoaan. Pauliinalla näkyy uusimmisssa jaksoissa myös juurikasvu mikä saa tukan näyttämään siltä kuin päänahka kuultaisi vaikka oma blondi väri sieltä vain puskee läpi.
Tulee ihan ihan oma reuhka mieleen, tämä ei asetu ikinä, edes suoraan kampaajalta tulleena tai millä vaan tuotteilla käsiteltynä samalla tavalla kauniin sileäksi kuin esimerkiksi Sonjalla. On vaan hiuslaadusta kiinni, paksu karkea pörrö vaikka mitä tekisi.
Ja läheisriippuvuus onkin sitten jo ihan eri sairaus.