Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"
Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu
Kommentit (211)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ex oli puhelimessa muotoa etunimi sukunimi. Tutustuttiin alunperin töiden kautta, joista jäi tuo "virallinen" nimi puhelimeen. Ei vaan tullut koskaan mieleen vaihtaa sitä.
Mulla myös, ja perässä vielä firman nimi samasta syystä. Naimisissa ja pari lasta, eipä ole tullut vaihdettua. Hmm, käyköhän mies suremassa tätä muroBBS:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsinpimpulat! Minun mieheni on puhelimessani: "G" .
No tuohan on miehelle varsin mairitteleva puhelinnimi. Lyhyt ja cool, sinun oma mysteerinen gangsterisi. Minusta tuollainen virallinen nimi kuten ap:llä on kertoo, ettei mies rakasta oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ensimmäiset kymmenen vuotta miehen puhelimessa tyyliin "Niemelä". Nyttemmin sentään "ICE etunimi".
Ot, mitä hyötyä näistä on nykyään koska lähes jokaisen puhelin on lukittu vähintäån pyyhkäisykoodilla? Tätä tietoa ei siis löydä kukaan hätätilassa.
Minäkään en tiedä millä nimellä olen miehen puhelimessa. Mies on puhelimessani ICE <Etunimi Sukunimi>. Tytärkin on <Etunimi Sukunimi> eikä mikään Äidin Oma Pikku Mussukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ensimmäiset kymmenen vuotta miehen puhelimessa tyyliin "Niemelä". Nyttemmin sentään "ICE etunimi".
Ot, mitä hyötyä näistä on nykyään koska lähes jokaisen puhelin on lukittu vähintäån pyyhkäisykoodilla? Tätä tietoa ei siis löydä kukaan hätätilassa.
Totta. Mä laitoin puhelimen lukitusnäyttöön "tervehdystekstiksi" ICE*nimi* +35840.... Siitä sen näkee tarvittaessa kuka vaan kun herättää näytön, ei tarvitse koodeja ihmetellä.
Niin ja mä olen miehen puhelimessa "Emäntä", hän mun puhelimessa ICE+etunimi koska sen joskus siinä muodossa tallensin enkä viitsi enää vaihtaa.
Tuo ICE on jokseenkin vanhentunut. Harvalla enään on puhelin johon ei ole laittanut lukitusnäyttöä ja näin ollen hoitava taho ei pääse kännykästä hakemaan henkilöä johon otetaan yhteyttä.
Meillä on etunimi sukunimi.
Ei kovin romanttista, mutta ei muutenkaan olla enää kovin rakastuneita toisiimme. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ICE on jokseenkin vanhentunut. Harvalla enään on puhelin johon ei ole laittanut lukitusnäyttöä ja näin ollen hoitava taho ei pääse kännykästä hakemaan henkilöä johon otetaan yhteyttä.
totaa... mulla ainakin sen saa auki vetämällä sormella näytön yli kerran....
Vaihdoin ns seurustelunaisen nimeksi valehtelija.
Meillä Etunimi Sukunimi Firma
Naimisissa 10v emmekä käytä hellyttelynimiä koskaan
Se on hyvä, että jos saa tästä kehitettyä ongelman, niin elämän täytyy olla muuten täydellisessä kunnossa. Nauti siis.
Mulla on vaimon kohdalla soittoäänenä lehmän mylvintä. Tai oli, kunnes jäin kiinni puhelimen soidessa olohuoneen pöydällä vaimon soittaessa vierestä.
-mies
Oon myös sen verran lapsellinen, että mua haittaisi "Katri L. " miehen puhelimessa, jos ystävän nimi olisi "Sabi" tms. Nyt olen vain "Katri" ja vaikka miehen naispuolisista kavereista on lempinimellä monet puhelimessa, niin se ei haittaa. Tuo sukunimen ensimmäinen kirjain on se, joka minua häiritsisi. Ihan kuin muista puhelimen Katreista minua ei erottaisi kuin tuo yksi kirjain.
Mulla on kaikki puhelimessa etunimi sukunimi. Miehen ja äidin nimien edessä on ICE. Miten voi olla tuollaiset ongelmat ihmisillä?
Naiseni on puhelimessa "Hän" ja yksilöitynä soittoäänenä J. Karjalaisen sama biisi.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Samsungissa saa lisättyä ICEt hätäpuheluihin, jolloin lukitulla puhelimella voi soittaa ice-koodatuille henkilöille.
Miehen puhelimessa olen "murunen". Mies mun puhelimessa omalla nimellä vain. Mitä väliä..
Mulla on kaikki muotoa etunimi sukunumi. Lapset ja miehet, äidit ja siskot. Tälläset kullat ja hanipuppelit on vähä tyhmiä. Ja jos kulta on vaikka vaihtunut viimeaikoina useammin, niin joku vanha hanipuppeli saattaa vahingossa jäädä puhelimen muistiin ja siitähän vasta meteli syntyisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Samsungissa saa lisättyä ICEt hätäpuheluihin, jolloin lukitulla puhelimella voi soittaa ice-koodatuille henkilöille.
Tää onkin fiksu ominaisuus. En ole ennen kuullutkaan, vau!
Mulla on huawei, en tiedä saako siihen.
Mitä väliä?