Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"
Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu
Kommentit (211)
Eikö teillä mammat ole mielikuvitusta???
Minusta ainakin ihanaa että luen mieheni puhelimessa nimellä rakas. Eikä hän tosiaan ole mikään nössykkä! Tosimies ei koe kolahdusta miehisyyteensä tuollaisista asioista.
Nimen muuttumisen historia puhelimessa...
Ensin ihan oikea etunimi, sitten höpönassu raksu, siitä sitten kulta, rakas, etunimi, kusipää ja ÄLÄ VASTAA.
Jo on ongelmat. Minusta on turvallisempaa pitää puolison nimi virallisena puhelimessa, koska hän on myös ICE-yhteystieto. Minusta on helpompaa että hätätilanteessa ICE-tietoa käyttävä näkee suoraan kenelle puhuu. Vaikka eihän näitä kaikki käytä.
Joku Ellu - so what? Jos tyypistä puhutaav vain ja ainoastaan Elluna niin miksi se olisi jollain muulla nimellä? Miksi edes tiedät millä nimllä kukakin siellä luurissa on?
Minusta tässä "ongelmassa" suurin huolenaihe on se, että ap tietää millä nimellä ihmiset ovat miehen puhelimessa. Tuskin olette aiheesta keskustelleet, joten oikeastaan ainoaksi vaihtoehdoksi jää, että olet käynyt urkkimassa miehesi puhelinta. Todennäköisesti ilman hänen lupaansa. Hieno luottamussuhde teillä!
Itse suuttuisin huomattavasti enemmän puhelimen urkkimisesta kuin siitä millä nimellä olen miehen puhelimessa. Jälkimmäisellä ei ole minulle lainkaan merkitystä, mutta urkkiminen osoittaisi luottamuksen puutetta ja aiheetonta epäilyä. Se loukkaisi. Minä kosken mieheni puhelimeen vain siirtäessäni sitä tai vastatessani siihen hänen puolestaan (jos esim veljensä soittaa kun mies on suihkussa tms). Todella toivon, että mies toimii samoin minun puhelimeni suhteen ja antaa sen muuten olla rauhassa.
Mun puhelimessa mieheni nimi on muotoa Etunimi Sukunimi, kuten kaikki muutkin yhteystietoni. Näin on käsittääkseni myös miehelläni yhteystiedot nimetty. Teini-iässä poikakaveri oli puhelimessa nimellä 'Kulta' tai 'rakas', mutta nyt 30-vuotiaana tuntuisi lähinnä hölmöltä moinen.
enemmän mua häiritsee että oon siskoni puhelimessa nimellä Kirsi Moilanen, ihan ku oisin joku vieraampi ihminen
Mahottomasti ootte vääntäneet asiasta, jolla ei ole mitään merkitystä 😳
Vierailija kirjoitti:
Joillekin on niin älyttömän vaikeaa sanoa "minä rakastan sinua"
Miten tämä liittyy tähän puhelinasiaan?
Joissain puhelimissa kontaktin voi määritellä ICE numeroksi tai sille on erillinen asetuspaikkq, jolloin se on "hätäpuhelun" alla lukitustilassa.
Lisäksi on olemassa ICE sovelluksia, joihin voi syöttää ICE kontaktit ja terveystietoja. Ovat saatavilla myös puhelimen ollessa lukittuna.
Eiks se ollu aiemmin "tuppikulli"? :D
Mun mies on "ICE etunimi/husband" ja minä vastaavasti miehellä "ICE etunimi/wife". Jos jotain sattuu esim. reissussa niin osaa ne joiden siitä pitää ilmoittaa soittaa ekana toiselle eikä esim. äidille, joka mulla on myös ICE numerona.
Minulla kaikki ihmiset ovat aina omalla nimellään (etunimi sukunimi) puhelimen muistissa. Yksi tapailututtavuus kysyi, että millä nimellä hän on tallennettu puhelimeeni. Hämmästyneenä vastasin, että omalla nimelläsi, niin hän sanoi, että minä olen hänen puhelimessaan "kulta". Ihmettelin tätä hiljaa mielessäni, mutta tyyppi osoittautui todella takertuvaksi ja ärsyttäväksi ja asia unohtui, kun lopetin yhteydenpidon häneen. Kunnes tapasin nykyisen mieheni ja jossain vaiheessa tämä takertujan kysymys tuli mieleen. Mieheni vastasi yhtä hämmentyneenä kuin minä aikoinaan, että ihan sun nimellä. Ja niinpä me elämme elämämme onnellisina loppuun asti. Ja kyllä, me rakastamme toisiamme, vaikka ei lässynlässynnimiä ole puhelimiin laitettu. Mutta saahan siitäkin draamaa aikaiseksi, jos haluaa. Toiset näemmä haluaa.
En ees tiedä millä nimellä oon poikaystäväni puhelimessa. Mulla se on vaan etunimi ja sydänemoji perässä.
Minulla vaimo on nimellä rakastajatar lukee A1 super
Vierailija kirjoitti:
Tehdään gallup: nuoli ylös jos puolison(tai lähin) nimi on kännykässä ja nuoli alas jos lukee kulta/rakas/mussukka tai jotain.
I see what you did There :)
Vierailija kirjoitti:
Musta on aina ollut huvittavaa että oon mun miehen puhelimessa Etunimi Sukunimi -muodossa 😄 Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.
Heh, meillä on ihan sama, ja ollaan oltu yksissä 25 vuotta :DD, taitaa jopa olla ensin sukunimi sitten etunimi järjestyksessä :DDD
Ap olisi varmaan tilanteesta täysin pöyristynyt, mutta mua ei kyllä haittaa yhtään. Huvittaa vaan.
Etpä sä nyt varmaan mitenkään musita poikkea senkin huomiohuoruli <3
ja lopeta nyt helvetti se sun miehes kännykän lukeminen.... ,
Eikö se ICE pitäisi olla nimen edessä että sen löytää selaamatta koko luetteloa?