Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"
Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu
Kommentit (211)
Aviomieheni on puhelimessani Etunimi Sukunimi ICE ja minä vastaavasti hänen puhelimessaan Etunimi Sukunimi ICE. Se muutos noihin on ensitapaamisen jälkeen tehty, että on lisätty nimen perään jossain vaiheessa ICE. Helppoa ja kätevää!
muuta se miehen nimi "Matti Meikäläinen" muut vaan etunimellä tai lempinimillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee, että "Se nainen joka asuu mun luona"
Höpsistä! Juksaat, ei mahdu tekstikenttään!
No helposti mahtuu. Jos muuten tuottaisi vaikeuksia, siinä on etunimelle, sukunimelle ja vaikka yritykselle omat kenttänsä.
Ps. Puolisoni on puhelimessani tylsästi omalla nimellään. Jos vaikka joku muu joskus sattuu hakemaan häntä puhelimestani. Työkavereita olen laittanut lempinimillä, kun ei kenelläkään muulla pitäisi olla tarve hakea heidän tietoja minun puhelimesta.
Ei sentään "tosi vanha pano jo"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"
Ap:n valitsema linja on ihan hyvä. "Kullan" taakse voi vaihtaa aina päivystävän vakituisen yhteystiedot.
Ja kun uusi kulta onkin jo muualta tuttu ennen kuin on tuttu ja eksä soittaa vuotta myöhemmin... Ongelma ainakin, jos kullat vaihtuu puhelinta tiheämmin.
Mulla ei ole miesystäväni numeroa kännykässäni ollenkaan enkä tiedä miten oma numeroni on miehellä. Luulen että etunimellä. En soita puhelimella oikeastaan lainkaan ja ne numerot, jotka ovat kännykän vaihdon yhteydessä kadonneet, ne ovat kadonneet. Mies soittaa joskus, jutellaan kun tavataan. Minä viestin sähköpostilla, Messengerillä ja joskus harvoin Twitterillä jos asia on julkinen ja haluan myös mieheni tíetävän mielipiteeni siitä.
En edes tiedä millä nimellä olen miehen puhelimessa, hän on minun puhelimessani hauskalla "lempinimellä" jolla yksi kaverini kutsui häntä kun ekan kerran tavattiin. Mieheni on tosi tummapiirteinen joten kaverini nimitti häntä lähi-idän prinssi X:ksi ja siitä se vitsi sitten lähti. Just mietin toissapäivänä pitäisikö nyt 5 vuoden jälkeen vaihtaa nimi oikeaan nimeen juurikin jos jonkun on tarve etsiä hänen tietonsa puhelimestani hätätilanteessa. ICE on edelleen äitin nimen edessä vaikka olen 31. :D
Mun mies on mun puhelimessa Matti ICE ja mä oon miehen puhelimessa Kulta. Joten mikä mä olen tähän mitään sanomaan. No, kyllä se sukunimen alkukirjain häiritsisi :D . Mielummin vaikka Minna 1 :D
Musta on aina ollut huvittavaa että oon mun miehen puhelimessa Etunimi Sukunimi -muodossa 😄 Ollaan oltu yhdessä 15 vuotta.
Meillä molemmilla miehen kanssa puoliso nimellä ICE Etunimi Sukunimi, ihan vaan sen varalta, että puhelin katoaa, tulee hätätilanne tms.
Mun mies on puhelimessani "Seksuaalisen mielihyvän ylijumala"
Siis omg, nyt on kriisin paikka! Itse olen miehen puhelimessa koko nimelläni, mies on minun puhelimessani nimellä ICE Miehen nimi. Ei ongelmia kummallakaan asian suhteen.
Omassa puhelimessani mies on nimellä "Rumat kengät". Kun tutustuimme miehen kanssa aikanaan, hänen nimensä meni jotenkin ohi, enkä kehdannut kysyä nimeä uudestaan. Hänellä oli jaloissaan todella rumat kengät, joten tallensin sitten tällä nimellä, enkä ole vielä kuuden vuoden yhdessäolon jälkeen jaksanut muuttaa nimeä. Nykyään onneksi tiedän hänen nimensä, ja niistä rumista kengistäkin on päästy eroon.
Mullakin on mun miehen nimi internetnick koska tunsin hänet aluksi vain nickillä, se on vain jäänyt :D hänellä itsellään on musta hellittelynimi. Mä en osaa tosin lällytellä tai kullitella häntä, kutsun vaan etunimellä. Osoitan rakkauteni muilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lukee, että "Se nainen joka asuu mun luona"
Mulla taas "Vakipano":)
Vierailija kirjoitti:
ICE-koodi kännykässä on yhtä turha kuin paavin pallit. En tiedä montaa ihmistä kenen kännykkä olisi selattavissa ilman sisäänpääsykoodia. Ja jos olet sen verran tolkuissasi että pääset näpelöimään kuviosi tai numerosi, niin olet varmasti kykenevä kertomaan lähiomaisen nimenkin.
http://m.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/varaudu-onnettomuuteen-aseta-i…
Joissain älypuhelimissa ice toimii, vaikka puhelin olisi lukittu.
No voi sun... Minun mieheni on yhteystiedoissa ICE1xxxxx, poikani ovat ICE2xxxxx ja ICE3xxxxx ja veljeni ICE4xxxx. Jotta sivulliset tietävät, keneen ottaa yhteyttä hätätilanteessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICE-koodi kännykässä on yhtä turha kuin paavin pallit. En tiedä montaa ihmistä kenen kännykkä olisi selattavissa ilman sisäänpääsykoodia. Ja jos olet sen verran tolkuissasi että pääset näpelöimään kuviosi tai numerosi, niin olet varmasti kykenevä kertomaan lähiomaisen nimenkin.
http://m.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/varaudu-onnettomuuteen-aseta-i…
Joissain älypuhelimissa ice toimii, vaikka puhelin olisi lukittu.
IPhonessa toimii myös
Vierailija kirjoitti:
Jos mua häiritsisi asia ottaisin sen vielä puheeksi ja kertoisin että minua tuo häiritsee. Onpa taas vaikeaa, Huoh!
Mua ahdistais suunnattomasti, jos joku sanois mulle noin. Se tarkoittais paitsi, että se on käynyt katsomassa millä nimellä on mun puhelimessa, myös sitä, että se arvostelisi mun valintoja. Kumpikin ajatus on inhottava, eikä taatusti saisi mua muuttamaan käytöksessäni mitään.
Ohis
Ap:n valitsema linja on ihan hyvä. "Kullan" taakse voi vaihtaa aina päivystävän vakituisen yhteystiedot.