Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miehen puhelimessa nimellä "Minna S" hän on minun puhelimessani nimellä "Kulta"

Vierailija
21.02.2017 |

Ärsyttää. Ihan kuin olisin vaan kuka tahansa siellä nimilistassa. Kun sanoin, niin hän sanoi ettei sitä kannata ottaa mitenkään henkilökohtaisesti. Hänen naispuolinen kaverinsa on kuitenkin siellä lempinimellään, tyyliin *Ellu

Kommentit (211)

Vierailija
141/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle, että asia vaivaa.

Olen poikaystävän puhelimessa lempinimellä, tyyliin Lintunen<3.

Hän on etunimellään, Matti<3. Kysyi itse alkuaikoina, miksei nimen perässä ole sydäntä, joten lisäsin sen. Toisille merkkaa tällaiset asiat, mikä on ok.

Vierailija
142/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon miehen puhelimessa edelleen etunimi + tyttönimeni, vaikka ollaan oltu naimisissa ja mulla on ollu hänen sukunimensäkin jo 7 vuotta. Ei häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aviomies puhelimessa ihan Etunimi Sukunimi mallilla. Mitähän tästäkin nyt sitten pitäisi ajatella :D

Täällä sen jo joku kertoikin: Et rakasta miestäsi oikeasti. 

Ei rakasta kukaan meistä, joilla puoliso on puhelimessa virallisella nimellään. Ne ehkä vähän tykkäävät, joilla on pelkällä etunimellä, mutta kokonimi kertoo ehdottomasti täydellisestä tunteettomuudesta :D

Mieheni on usealla nimellä puhelimessani koska osa numeroista vaihtuu, työskentelee ulkomailla ja työpuhelin välillä toisen henkilön käytössä ja vapaa-ajalla eri sim samoin matkustaessa. Välillä poistelen vanhoja numeroita. Alkaa kekseliäisyys loppua kun pitää keksiä uusi nimi. Varmaan voisi tallentaa yhden yhteystiedon alle mutta silloin sekoittaisin numerot ja toisaalta jotkut numerot vaihtuvat usein (prepaidillä soittaa koska kalliit puheluhinnat).

Vierailija
144/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin teistä toteuttaa nimeämisessä arvojaan, miehelle sinä olet yksi nainen muiden joukossa, samalla etunimelläkin löytyy usea. Sinä nimeät miehen sen jalometallin mukaan, jota häneltä odotat vastikkeena seurastasi.

Vierailija
145/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, just. Ite olisin vain tyytyväinen, että ois se joku, jonka numero ois tärkein. Ihan sama millä nimellä.

Vierailija
146/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies puhelimessani *etunimi sukunimi * 😂 Minä hänen puhelimessa etunimellä

Mitä sitten.

Vierailija
147/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä makin hieman häiritsisi jos olisin miehen puhelimessa nimellä Maija K. Olisin mielummin Maija tai Maija Korhonen. Pelkkä eka kirjain sukunimestä kuulostaa "yksi monista". Mutta en nyt niin paljoa että asialla olisi merkitystä mutta se pieni lapsellinen minä nousisi vähän esiin..

Vierailija
148/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
149/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rakas on laittanut puhelin muistioon nimekseni:  "KyrvänsyyläLOL"

Vierailija
150/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä makin hieman häiritsisi jos olisin miehen puhelimessa nimellä Maija K. Olisin mielummin Maija tai Maija Korhonen. Pelkkä eka kirjain sukunimestä kuulostaa "yksi monista". Mutta en nyt niin paljoa että asialla olisi merkitystä mutta se pieni lapsellinen minä nousisi vähän esiin..

Pitääkin kysyä mieheltä, mitä mieltä hän on siitä, että on puhelimessani juuri tuolla "Etunimi Sukunimenekakirjain" tyylillä. Nimi on kokonaisena niin pitkä ettei mahdu tekstikenttään. Lapsuudenystävälläni on sama etunimi kuin miehelläni ja hän on listassa pelkällä etunimellä. Luuleekohan mies nyt, että ystävä on minulle tärkeämpi kuin hän? 

Vierailija
151/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
152/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei rakasta sinua ja sillä on monta Minnaa kierroksessa. 

Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
153/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selkeintä, kun laittaa kaikki sinne osoitekirjaan virallisesti etu- ja sukunimellään. Niin itse teen.

Vierailija
154/211 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on mun puhelimessa etunimellään ja minä myös hänen puhelimessa etunimelläni.

En todella haluais olla kenenkään puhelimessa mikään hanipöö tai vastaava.

Vierailija
155/211 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan toistemme puhelimissa ihan vaan etunimillä. Tuntuis jotenkin ällöltä laittaa joku kulta tai rakas tai hanipöö.

Itellä mies on nimellä Kultsipuppeli

Vierailija
156/211 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kasvanut usean veljan kanssa ja päässyt läheltä tutustumaan ns. jätkä-maailmaan. Miehet ja naiset   poikkeavat toisistaan joiltakin osin. He ajattelevat ja toimivat  ns. miesmäisesti, karskimmin ja päällepäin vähemmän tunteellisemmin kuin pikku-prinsessoina kasvaneet neidit. Miehet myös näkevät ja arvioivat itseään usein  osana ryhmää, joukkuetta,  ja haluavat siellä kisailla leijonan paikasta.  Jos tätä ei ymmärrä, alkaa joissain asioissa vaatia mahdottomia ja kytätä kaikkia pieniä asioita näiden ukkojen käytöksessä. Niistä sitten saakin pahoitettua oman mielensä vaikka loppuelämäksi - ja hapan ihminenhän ei ole kovin puoleensavetävä.

Erään tutkimuksen mukaan miehet arvostavat naisissa eniten huumoritajua! Sitä kehiin enemmän kuin rakennekynsiä ja hiuspidennyksiä ja marinaa,  siis jos haluatte pitää miehenne  kiinnostusta yllä.

En jaksa lukea kaikkia vastauksia mutta olen samaa mieltä yllä olevan kanssa. Miehet ovat aika suoraviivaisia. Kokemusta siis on, minulla on kolme veljeä, kolme enoa ja kaksi setää. Itselläni on vileä kolme poikaa. Olen ainakin vanhemman 15 v puhelimessa omalla nimelläni: SIIS ETU- JA SUKUNIMI. Minä, äiti.

Miehet ovat tuollaisia.

Vierailija
157/211 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vois olla oikeasti kuspiä.  Mutta ajatuspoliisi on pohjimmiltaan liikkeellä.  Onneksi sulla on typerä mies, viisas olisi jo osannut tehdä johtopäätökset.

Vierailija
158/211 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mieheni puhelimessa nimellä rakas ja hän minun puhelimessa *Mikko<3

Pienet jutut sen todistaa että suhteessa on vielä intohimoa ja rakkautta!

Teillä muilla ei varmastikkaan peitto heilu enää!:D

Vierailija
159/211 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelimessa miehen nimi *etunimi sukunimi* Koska on ihanin nimi maailmassa, suuremmat väristykset siitä tulee kuin jostain randomista *rakas*-nimestä. On siellä perässä tosin 💋

Miehellä taidan olla siellä muistaakseni tyyliin Annika ❤️ ja kuvana ylinolo ihastuskuva, alkuaikoina otettu kaupassa ja ujostelen siinä miehen seuraa. Harmittaa kun ei vaihda :D Yhdessä nyt 10v. naimisissa ja yksi lapsi.

Vierailija
160/211 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Minä ja mieheni lapsi ollaan etu- sekä sukunimillä hänen puhelimessaan. Kuten kaikki muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme