Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kylmästi voi nainen päättää parisuhteen

Vierailija
21.02.2017 |

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702202200073545_tw.shtml

Eikä kyseessä ole mikään poikkeustapaus, sillä tätä tapahtuu jatkuvasti. Koska minä, minä, minä, vapaus, biletys, ystävät, matkustelu...ja sitten taas uutta ukkoa kehiin kun haluaa viettää koleita syysiltoja jonkun kainalossa. Sääliksi käy yhteistä poikaa.

Kommentit (208)

Vierailija
101/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen78 kirjoitti:

Niin miehet ei tee mitään pahaa? Hakkaa ja tappaa vaan ihmisiä joo ja aivan mallikansallaisia parisuhteessa.

Sinkkuna on tullut nähtyä kaikenlaista miesten suunnalta. Esimerkiksi aloin seurustella miehen kanssa jolla oli pari lasta eri naisten kanssa, ei ammattia jne. Mies väitti että toisen lapsen äiti oli syyttä suottaa raukan kerran heittänyt kartanolle ja ottanut eron. Loppusuoralla selvisi että mies oli ite ryypännyt lapsen läsnäollessa kotona kavereiden kanssa ja alkanut riehuun. Lakikin sanoo että on väärin,heittäsin itekin tuossa vaiheessa. Mutta siihen asti kun asia selvisi niin ulisi ja valitti entisestä. Kaikenlisäksi alkoi muuttua agressiiviseksi minua kohtaan(huutamista jne).

Seurustelin toisen miehen kanssa.Kaikki vaikutti suht normaalilta. Jotain pientä tunnelman latistumista oli muttei muuta. Mies tuli eräänä päivänä  saunaan luokseni. Kertoi  että oli saanut opiskelupaikan ja sanoi saunassa että meidän pitää erota koiran takia koska emme voisi nähdä kun koira ei voi olla niin paljon yksin. Kun hällä alkaisi opiskelu ja koira ei voi olla iltaisin yksin. Yritin keskustella että mitä jos nähdään vkl tai jotain mutta ei,koira oli tärkein. Meillä välimatkaa oli jotain 20km. Kuulin myöhemmin että koira oli kuollut.

Tutustuin baarissa naimisissa olevaan mieheen. Sanoin että en halua sekaantua. Hän sanoi että vannoo kautta kiven ja kannon että eroaa vaimostaan. Yritin puhua onko se järkevää ja etten halua sekaantua mutta hän kuulemma halusi mua eniten. No todisteeksi hän jätti avioeropaperit postilaatikkoon minun läsnäollessa. No eräs päivä vaimo soitti,oli saanut sattumalta tietää,hirveä tilanne minulle kun luulin että kaikki oli selvää.nainen oli tosi surullinen ja mulla oli todella syyllinen olo.Mies vielä puhelimen jälkeen vannoi minulle että kaikki hyvin.peruikin homman yllättäen hieman myöhemmin. noin 9kk sen jälkeen kuulin että heille oli syntynyt vauva.

sinulla on selkeästi tarve laittaa itsesi kilpailuasemaan exien tai koirien kanssa. Myös haet ongelmia jännämiehistä.

Vierailija
102/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702202200073545_tw.shtml

Eikä kyseessä ole mikään poikkeustapaus, sillä tätä tapahtuu jatkuvasti. Koska minä, minä, minä, vapaus, biletys, ystävät, matkustelu...ja sitten taas uutta ukkoa kehiin kun haluaa viettää koleita syysiltoja jonkun kainalossa. Sääliksi käy yhteistä poikaa.

Jaa, mitä minä olen ymmärtänyt, niin miehet ei nimenomaan kukaan enää halua maimisiin/sitoutua.  Ainakin mitä tähän AV-palstaan ja iltapäivähehtien mielipide juttuihin on uskominen. (Tai ehkä siellä vain katkerat miehet tilittää tuntojaan?) Jos vaimo on kuoleman sairas, eikä pysty just sillä hetkellä seksiin tai on synnyttämässä niin miehen on pakko päästä vieraisiin ja jättää koko perhe. Kyllä ne miehetkin aika kurjasti niitä parisuhteita päättää. Parhaimmat lähtee roskapussin vientii, eikä niitä sitten sen koommin näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minut on jätetty yhteisen kaverin pyynnöstä katoamistempulla, ja päivittämällä somen parisuhdestatus ensin sinkuksi ja viikon päästä varatuksi jonkun toisen kanssa. Ei edes sitä tekstaria, piti itse päätellä. Kyllä nyt kaikki miehet on vaan perseestä. Ja turha väittää vastaan, kyllä minä tiedän paremmin kuin kukaan... Joo mutta oikeesti, hyvä vaan että lähti. Hänelle ja eritoten minulle. Ei noin kylmä mies lämmitä edes niinä koleina syysiltoina.

Vierailija
104/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miehen, joka jätti vaimonsa tekstarilla. Sepä olikin lämminhenkistä. 

Vierailija
105/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tässä Suomesta pari esimerkkiä viikon sisään siiten, miten mies haluaa erota. Ikävää niille 17-vuotiaille ja heidän perheilleen.

Tässäkin tapauksessa nainen oli käsittääkseni erossa aloitteellinen osapuoli, ja mitä luultavimmin yksipuolisesti ilman yhteistä päätöstä miehen kanssa. Onko sitten ihme jos kaikkensa suhteen eteen tehnyt mies menettää malttinsa ja toivonsa.

Oletko tosissasi? Mies on todellakin menettänyt malttinsa monesti aikaisemminkin. Hän on taparikollinen, jolla on pahoinpitelysyytteitä monta (vaimoa kohtaan) ja yksi jopa hänen reilun vuoden ikäiseen tyttäreensä kohdistunut. Nainenko ei saisi tälläisessä tapauksessa hakea eroa yksipuolisesti? Tai ylipäätänsä ei saisi hakea eroa?

Vierailija
106/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet alkavat olla länsimaissa vähän passé. Elämä on lyhyt ja se on vain kerran ja nautintojen aika on lyhyt. Kaikki teeskentelevät muuta, mutta silti lopulta eroavat hetken päästä.

Vierailija
107/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä on nykyisin liian helppoa. Kun elämässä selviytymisen takaa yhteiskunta, niin sitä miestä ei tarvita kuin panemiseen ja kun siihen samaan kulliin kyllästyy, lähdetäänkin etsimään seuraavaa.

Näinhän se taitaa olla. Kun ei ole huolta toimeentulosta ja parisuhdemarkkinoillakin on naisten markkinat, niin helppo vaihdella miehiä kuin sukkia.

Niin ajatella. Nyt kun naisetkin ovat taloudellisesti riippumattomia miehistä, he voivat käyttäytyä samalla tavalla, kuin miehet ovat käyttäytyneet iät ja ajat.

Vierailija
108/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole onnellinen niin siitä vaan. Itse oli pakko jättää yksi poikaystävä tekstiviestillä koska hän ei antanut jättää, oli väkivaltainen ja intti vastaan. Lopulta hankin lähestymiskiellon kun tuli uudelleen ja uudelleen hakkaamaan ulko-oveani sun muuta :)

veikkaan että heidän tapauksessa oli seksi loppunut ja ei intohimoa enää, en mäkään tuon näköistä miestä haluaisi seksuaalisesti. Ei siinä että nainen olisi tosi yber byber kaunis mutta paremman näköinen kuin mies

N21

Vierailija
109/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tässä Suomesta pari esimerkkiä viikon sisään siiten, miten mies haluaa erota. Ikävää niille 17-vuotiaille ja heidän perheilleen.

Tässäkin tapauksessa nainen oli käsittääkseni erossa aloitteellinen osapuoli, ja mitä luultavimmin yksipuolisesti ilman yhteistä päätöstä miehen kanssa. Onko sitten ihme jos kaikkensa suhteen eteen tehnyt mies menettää malttinsa ja toivonsa.

Pahoinpidellyt lukuisia kertoja. Ei kuulosta yrittämiseltä.

Vierailija
110/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on kahdesti jätetty tökerösti. Selvennykseksi että kyseessä siis kaksi eri suhdetta joiden välissä melkein 10 vuotta. Kummallakin kertaa tuli ihan puskista, vielä pari päivää aiemmin mies oli ollut "kulta rakas pusi pusi" -mielellä.

Eka tapaus jätti sähköpostilla, toka niin ettei viitsinyt mulle edes kertoa. Sain kaverilta kuulla että poikaystäväni pitää itseään sinkkuna. Kummallekin ilmoitin että haluaisin asiasta puhua. Eivät suostuneet. Pyysin jotain selitystä. Eka tapaus lähetti vielä lyhyen sähköpostin, toka tekstiviestin. Kumpikin sanoi toimineensa näin koska eivät halunneet satuttaa, ajattelivat että olisin saattanut vaikka kasvotusten itkeä.

Joo sattui kyllä pirusri enemmän kuin tyylillä rehdisti kissa pöydälle ja asiat keskustellaan kasvotusten halki, poikki, pinoon.

Vierailija
111/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut on kahdesti jätetty tökerösti. Selvennykseksi että kyseessä siis kaksi eri suhdetta joiden välissä melkein 10 vuotta. Kummallakin kertaa tuli ihan puskista, vielä pari päivää aiemmin mies oli ollut "kulta rakas pusi pusi" -mielellä.

Eka tapaus jätti sähköpostilla, toka niin ettei viitsinyt mulle edes kertoa. Sain kaverilta kuulla että poikaystäväni pitää itseään sinkkuna. Kummallekin ilmoitin että haluaisin asiasta puhua. Eivät suostuneet. Pyysin jotain selitystä. Eka tapaus lähetti vielä lyhyen sähköpostin, toka tekstiviestin. Kumpikin sanoi toimineensa näin koska eivät halunneet satuttaa, ajattelivat että olisin saattanut vaikka kasvotusten itkeä.

Joo sattui kyllä pirusri enemmän kuin tyylillä rehdisti kissa pöydälle ja asiat keskustellaan kasvotusten halki, poikki, pinoon.

Oikeasti on tosi vaikea kertoa eron syitä loukkaamatta toista. Mikäli siis aikoo olla rehellinen. 

Vierailija
112/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä on nykyisin liian helppoa. Kun elämässä selviytymisen takaa yhteiskunta, niin sitä miestä ei tarvita kuin panemiseen ja kun siihen samaan kulliin kyllästyy, lähdetäänkin etsimään seuraavaa.

No sittenhän naisten elämä on nykyisin ihan samanlaista millaista miehillä on aina ollut. Nyt vain tilanne kääntyy miehille epäedulliseksi ja sehän teitä harmittaa. Ei voi enää kyykyttää naisia.

Miesten toimeentuloa ei ole yhteiskunta koskaan taannut samalla tavalla kuin naisten. Hyvinvointivaltion sosiaalituet nykyisessä laajuudessaan ovat olleet olemassa vain hyvin vähän aikaa. Myöskään avioerot ja yksin eläminen eivät ole olleet samalla tavalla sosiaalisesti hyväksyttyjä.

Niin. Noihin aikoihinhan yhteiskunta ei turvannut naistenkaan toimeentuloa, vaan naiset olivat pääosin joko miehensä tai isänsä elatuksesta riippuvaisia. Tai sitten he hakeutuivat töihin, joita oli naisille vähemmän kuin miehille ja joista maksettiin kehnompaa palkkaakin. Iäkkäämmät tai sairaat yksinäiset naiset elivät monesti myös sukulaistensa nurkissa. Avioerot ja yksineläminen olivat naisten kohdalla usein sosiaalisesti vieläkin paheksutumpaa kuin miesten kohdalla.

Nykyisin me elämme yhteiskunnassa, joka hädän hetkellä turvaa kansalaistensa toimeentulon, sukupuoleen katsomatta. Ompa kauheaa ja ihan hirveän väärin! Ilmeisesti miehille sitten olisi mukavampaa ja helpompaa elää yhteiskunnassa, jossa he tekevät töitä elättääkseen paitsi itsensä, myös vaimonsa, lapsensa ja kaiketi myös ikääntyvät vanhempansakin. Sosiaalitukiahan ei tarvita, joten näin ollen vanhukset päätyisivät omien lastensa hoidettaviksi.

Oi, sepä se vasta olisi varsinainen ihanneyhteiskunta, oikea miessukupuolen onnela! Varsinkin nämä nykypäivän lompakkoloisista ruikuttavat miehet varmaan ilahtuisivat ikihyviksi. 😊😉

Vierailija
113/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hakeutuu julkisuuteen, jotta voi jättää whatsupilla pienen lapsensa isän julkisesti kaikkien nähden ja sitten tilittää tätä tosi-tv-ohjelmassa. Kauhean paljon enemmän wt:tä en keksisi vaikka yrittäisin.

Vierailija
114/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minut on jätetty yhteisen kaverin pyynnöstä katoamistempulla, ja päivittämällä somen parisuhdestatus ensin sinkuksi ja viikon päästä varatuksi jonkun toisen kanssa. Ei edes sitä tekstaria, piti itse päätellä. Kyllä nyt kaikki miehet on vaan perseestä. Ja turha väittää vastaan, kyllä minä tiedän paremmin kuin kukaan... Joo mutta oikeesti, hyvä vaan että lähti. Hänelle ja eritoten minulle. Ei noin kylmä mies lämmitä edes niinä koleina syysiltoina.

Myös minä sain tietää facebookin kautta tyttöystäväni uudesta suhteesta, kaksi päivää täydellistä hiljaisuutta ja sitten päivitys naamakirjaan. Parisuhteessa XXX:n kanssa. Pisti ystävänsä kyselemään tavaroidensa perään. Vastasin että ovat vartin päästä rapussa, jos pitävät kiirettä, niin voi olla että löytyvät vielä. Eli yhtä perseestä olette te naisetkin. Ja turha väittää vastaan, kyllä minä tiedän paremmin kuin kukaan...

Vierailija
115/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset miten siinä suhteessa voi olla niin hirveän paha olla, jos perusasiat on kunnossa? Artikkelin mies vaikuttaa ihan normaalilta huomaavaiselta tavismieheltä , jonka kanssa on eletty normaalia arkea.

Naiset kaipaavat romantiikkaa, jännitystä ja vaihtelua ja sitä on tavismiehenkin tarjottava. Sen myötä saa sitten paljon seksiäkin, joten tuohon jännäpuoleen kannattaa miesten kyllä panostaa avioliitossakin.

Yhtä lailla miehetkin kaipaavat, mutta he ovat realisteja sen suhteen mikä on mahdollista esim. taloudellinen tilanne huomion ottaen. Olisihan se kiva tehdä ostosmatkoja jonnekin etelän ostosparatiisehin monta kertaa vuodessa...

Niin ja mikään ei takaa paljoa seksiä, se on koettu, ja eikö naiset aina höpise ettei koskaan saa odottaa vastineeksi mitään parisuhteessa?

Arki sun kanssasi on varmasti aivan helvetin tylsää, jos mielestäsi joku "matka etelän ostosparatiisiin" olisi sitä kaivattua romantiikkaa, jännitystä ja vaihtelua. Ja seksiä saat kun olet sen oikean ihmisen kanssa.

Vierailija
116/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän silti parempi kuin ghoustaaminen, niin kuin miehet jättävät. Minä tyhmä luulen että on joutunut onnettomuuteen ja kännykkä rikki tai kuoli, mutta ei, mies vain päätti olla aave huvikseen. Eivät viitsi selitellä että löytyi parempi pillu.

Vierailija
117/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset miten siinä suhteessa voi olla niin hirveän paha olla, jos perusasiat on kunnossa? Artikkelin mies vaikuttaa ihan normaalilta huomaavaiselta tavismieheltä , jonka kanssa on eletty normaalia arkea.

Naiset kaipaavat romantiikkaa, jännitystä ja vaihtelua ja sitä on tavismiehenkin tarjottava. Sen myötä saa sitten paljon seksiäkin, joten tuohon jännäpuoleen kannattaa miesten kyllä panostaa avioliitossakin.

Yhtä lailla miehetkin kaipaavat, mutta he ovat realisteja sen suhteen mikä on mahdollista esim. taloudellinen tilanne huomion ottaen. Olisihan se kiva tehdä ostosmatkoja jonnekin etelän ostosparatiisehin monta kertaa vuodessa...

Niin ja mikään ei takaa paljoa seksiä, se on koettu, ja eikö naiset aina höpise ettei koskaan saa odottaa vastineeksi mitään parisuhteessa?

Arki sun kanssasi on varmasti aivan helvetin tylsää, jos mielestäsi joku "matka etelän ostosparatiisiin" olisi sitä kaivattua romantiikkaa, jännitystä ja vaihtelua. Ja seksiä saat kun olet sen oikean ihmisen kanssa.

Minun kanssani arki nimenomaan on muuta kuin "matka etelän ostosparatiisiin". Naiset noita matkoja tuntuvat kaipaavan jatkuvasti. No okei...en tykkää kännätä päättömästi terassille rööki suussa. Ehkä tästä johtuen en ole tarpeeksi jännä.

Vierailija
118/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen hakeutuu julkisuuteen, jotta voi jättää whatsupilla pienen lapsensa isän julkisesti kaikkien nähden ja sitten tilittää tätä tosi-tv-ohjelmassa. Kauhean paljon enemmän wt:tä en keksisi vaikka yrittäisin.

Luultavasti vähän laihduttuaan sai huomiota ekaa kertaa joltain muulta kuin mieheltään.

Itse puolustelen tekstiviestillä jättämistä sillä , että paljon mukavampaa romahtaa ollessaan yksin kuin

jossain kahvilassa,

Ohjelmassa on typerää , että ollaan melkein puoli vuotta erossa ja kun kunto paranee niin hormoonitkin hyrrää enemmän

mies

Vierailija
119/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös minä sain tietää facebookin kautta tyttöystäväni uudesta suhteesta, kaksi päivää täydellistä hiljaisuutta ja sitten päivitys naamakirjaan. Parisuhteessa XXX:n kanssa. Pisti ystävänsä kyselemään tavaroidensa perään. Vastasin että ovat vartin päästä rapussa, jos pitävät kiirettä, niin voi olla että löytyvät vielä. Eli yhtä perseestä olette te naisetkin. Ja turha väittää vastaan, kyllä minä tiedän paremmin kuin kukaan...

Et tiedä mitään. Ihmiset syntyvät todellakin väärästä aukosta koska he kaikki ovat perseestä. Turha vertailla. Kusipäitä on miehissä ja naisissa.

Vierailija
120/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän naisten elämä on nykyisin ihan samanlaista millaista miehillä on aina ollut. Nyt vain tilanne kääntyy miehille epäedulliseksi ja sehän teitä harmittaa. Ei voi enää kyykyttää naisia.

Miesten toimeentuloa ei ole yhteiskunta koskaan taannut samalla tavalla kuin naisten. Hyvinvointivaltion sosiaalituet nykyisessä laajuudessaan ovat olleet olemassa vain hyvin vähän aikaa. Myöskään avioerot ja yksin eläminen eivät ole olleet samalla tavalla sosiaalisesti hyväksyttyjä.

Esitätkö nyt ihan tosissasi, että miehille olisi parempi elää yhteiskunnassa, jossa sosiaaliturvaa ei olisi ja jossa avioero olisi kielletty/paheksuttu?

ehdottomasti jos vaan on työkykyinen.

No mutta tällaisia yhteiskuntiahan löytyy kyllä maailmasta. Ehkä sinun kannattaisi muuttaa. Samalla pääset suomalaisista naisistakin eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi