Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi humalaiset aina suuttuvat kun he pyytävät rahaa bussimatkaan ja tarjoudun maksamaan matkan kortillani?

Vierailija
21.02.2017 |

Niin, miksi? Saan vastaukseksi haistattelua ja nyrkin herutusta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika epäkohteliasta...

Vierailija
2/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ei halua, että sinä reppana maksat koko matkan. Siksi ne haluaa hieman käteistä vaan. 😇

Vierailija
4/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuvat siitä, että heille ei jää mitään kuittia tai muuta todistetta maksusta siltä varalta jos vaikka tarkastaja tulee bussiin. Tuskin sentään tarjoudut matkustamaan heidän kansaan perille asti?

Vierailija
5/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan lopulta maksaisi mitään.

Vierailija
6/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullosta se muutama kolikko uupuu. . Toisaalta voisivat sanoa sen suoraan, kyllä juomaria aina jeesataan. Toista se on jos ruispala pussiin kerjäät killinkejä kaupan nurkalle.

Vierailija
7/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkan tarjoaminen vai haistattelu ja nyrkin herutus? :D

Ap

Vierailija
8/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt muu aiheuta kummastusta kuin se, että joku tarjoutuu maksamaan päihtyneiden bussimatkoja. Missä tämä Avulias Aatu päivystää? Entä, jos on selvinpäin?

Vierailija
9/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No molemmat mutta se, että et kiusallasikaan anna rahaa vaikka tiedät mihin se sen "lippurahan" oikeasti tarvitsisi.

Vierailija
10/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis jos sä metroasemalla maksat mun lipun, en mä kotiin asti pääse ellet aatellu tulla mun kanssa sitten bussiin.

Vierailija
11/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No molemmat mutta se, että et kiusallasikaan anna rahaa vaikka tiedät mihin se sen "lippurahan" oikeasti tarvitsisi.

En ole ap, mutta annan reilusti kolikoita aina, kun joku suoraan pyytää, että saisko vähän rahaa että sais viinapullon/kaljaa. Sen sijaan noille valehtelijoille, jotka kerjäävät "bussimatkaa" tai "rahaa ruokaan" ilmiselvässä humalassa, en anna ikinä mitään.

Vierailija
12/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis jos sä metroasemalla maksat mun lipun, en mä kotiin asti pääse ellet aatellu tulla mun kanssa sitten bussiin.

En, Keskustorin linja-autopysäkillä ja asun sellaisessa paikassa että melkein kaikki linjat menevät kotini ohi jos vaan samaan suuntaan on tulossa.

Ap

Vierailija
13/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on samanlainen valehtelija kuin rahanpummaajatkin, en haluaisi tuntea.

Vierailija
14/14 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama on teinien, niitä kohdannut enemmän, kanssa jotka pummaa bussipysäkillä lippurahaa. Kysyt millä bussilla menossa ja jos sama kuin oma (meen lähes päättärille), niin lupaan maksaa. Vastaukseks tulee vaan haistattelua ja voitte arvata tuleeko teini sanomaansa bussiin (eli ei).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän