Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kylmästi voi nainen päättää parisuhteen

Vierailija
21.02.2017 |

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702202200073545_tw.shtml

Eikä kyseessä ole mikään poikkeustapaus, sillä tätä tapahtuu jatkuvasti. Koska minä, minä, minä, vapaus, biletys, ystävät, matkustelu...ja sitten taas uutta ukkoa kehiin kun haluaa viettää koleita syysiltoja jonkun kainalossa. Sääliksi käy yhteistä poikaa.

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tässä Suomesta pari esimerkkiä viikon sisään siiten, miten mies haluaa erota. Ikävää niille 17-vuotiaille ja heidän perheilleen.

Tässäkin tapauksessa nainen oli käsittääkseni erossa aloitteellinen osapuoli, ja mitä luultavimmin yksipuolisesti ilman yhteistä päätöstä miehen kanssa. Onko sitten ihme jos kaikkensa suhteen eteen tehnyt mies menettää malttinsa ja toivonsa.

Erossa ei tarvita yhteistä päätöstä. Todennäköisesti mies on väkivaltainen psykopaatti ja nainen turvallisuussyistä jätti tekstarilla. Jotkut eivät anna muuta mahdollisuutta päästä lähtemään hengissä.

Vierailija
202/208 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa mihinkään muuhun kuin jättämistapaan. Suhteesta (varsinkaan avioliitosta) ei erota tekstiviestein. Se on todella moukkamaista. Kyllä asiat täytyy hoitaa kasvotusten. Itse huomasin tulleeni jätetyksi facebook päivityksessä. Naisen sivuille ilmestyi päivitys että hän on parisuhteessa. Hiukan ihmettelin, kun ei mistään sellaisesta oltu sovittu ja tapailtukin oli vasta kuukauden päivät. Selvisikin että hän on parisuhteessa toisen miehen kanssa ja kommentti oli ettei hän ole tilivelvollinen kenellekään tekemisistään.

Sinä et ollut mielestäsi parisuhteessa ja otit nokkiisi kun nainen löysi sellaisen ,joka halusi olla parisuhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella kukaan kuvittelee, että voi vaatia ihmistä olemaan toisen kanssa vain että tämä toinen olisi onnellinen. AINA naisen pitäisi jäädä, ikinä ei huoritella miestä joka ei säälistä jää naisen luo. Iso osa miehiä ja naisia kuvittelee yhä, että nainen on olemassa miestä varten.

Linkkiä en avannut, joten päättämistapaan en ota kantaa.

Jos et edes katsonut, mistä todella oli kyse, miksi kommentoit? Kommenttisi on täysin irti kontekstista ja antaa sinusta tosi pöljän kuvan.

Vierailija
204/208 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tässä Suomesta pari esimerkkiä viikon sisään siiten, miten mies haluaa erota. Ikävää niille 17-vuotiaille ja heidän perheilleen.

Tässäkin tapauksessa nainen oli käsittääkseni erossa aloitteellinen osapuoli, ja mitä luultavimmin yksipuolisesti ilman yhteistä päätöstä miehen kanssa. Onko sitten ihme jos kaikkensa suhteen eteen tehnyt mies menettää malttinsa ja toivonsa.

Erossa ei tarvita yhteistä päätöstä. Todennäköisesti mies on väkivaltainen psykopaatti ja nainen turvallisuussyistä jätti tekstarilla. Jotkut eivät anna muuta mahdollisuutta päästä lähtemään hengissä.

Ei voi olla näin tyhmiä ihmisiä palstalla. Ei kukaan jätä pientä lastaan väkivaltaisen psykopaatin käsiin yksin. Korkeintaan toinen psykopaatti tekee näin, jos ei mitään empatiaa ole toisia ihmisiä kohtaan. Järkyttävä muija.

Vierailija
205/208 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on ihan toissijaista, miten päin sukupuolet tässä menevät. Juttelin juuri tutun kanssa, ja hän avasi keskustelun siitä, miten yleistä nykyään on kaikenlaisten sitoumusten tai lupausten nakkaaminen yli laidan ihan tuosta vain ilman tunnontuskia. Olen aika hidas oppija ihmissuhteissa, mutta olen vihdoin alkanut karttaa kuin ruttoa ihmisiä, joissa tällaisia piirteitä ilmenee. Jos löydät empaattisen kumppanin, työkaverin, esimiehen, ystävän, asiakkaan jne., pidä hänestä kiinni. Ovat sen verran harvassa.

Vierailija
206/208 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä on nykyisin liian helppoa. Kun elämässä selviytymisen takaa yhteiskunta, niin sitä miestä ei tarvita kuin panemiseen ja kun siihen samaan kulliin kyllästyy, lähdetäänkin etsimään seuraavaa.

Olet täysin oikeassa. Ennen vain miehillä oli liian helppoa; vain miehiä otettiin töihin ja nainen jäi nyrkin ja hellan väliin. Naista oli helppo alistaa ja sitouttaa pysymään paskassakin suhteessa, koska ero tarkoitti naisen sosioekonomisen statuksen romahtamista. Nykyään naiset käyvät töissä, saavat äänestää, päättää omasta elämästään, on itsemääräämisoikeus (esim.avioliitossa tapahtuva raiskaus on tuomittava ja naisella on oikeus omaan pankkitiliin ja yksityisyyteen jne) ja muutenkin naiset ovat kaikenkaikkiaan täysin riippumattomia miehistä.

Ihanaa, kun en ole riippuvainen miessukupuolesta millään tavalla. Saa käydä itse töissä ja tienata elanto, ei tarvitse tehdä lapsia, ei mennä naimisiin tai jakaa omaisuutta. Ei tarvitse sietää tylsää ja surkeaa parisuhdetta, vaan miestä voi vaihtaa silloin kun haluaa - munaa tulee ovista ja ikkunoista, jos niin haluaa! Kyllä tämä 2010-luvun suomalaisnaisen elämä on ihanaa :) Harmi vaan, kun ne miehet tuhlaavat minun verorahojani ja yhteiskunnan varoja, koska suurin osa työttömistä, syrjäytyneistä, itsetuhoisista, päihdeongelmaisista ja rikollisista on miehiä...

Uskomatonta tekstiä. Miehillä oli ennen helppoa, koska kuka tahansa haluava mies sai aina töitä ja työt tekivät itse itsensä? Sulle taitaa olla ihan vierasta sekin, että vielä muutama vuosikymmen työttömiä pakkokuljetettiin toiselle paikkakunnalle töihin? Helpolla pääsivät kai? Idiootti.

Ja joo naisella on oikeus omaan pankkitiliin, mutta kas kummaa kohta oikeus myös miehen pankkitiliin ja vähän kaikkien muiden pankkitiliin, jos elämäntilanne sitä vaatii.

Vierailija
207/208 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa miehet miksi vaaditte naisten tuntevan kollektiivista syyllisyyttä aina kun otsikossa on joku väärin toiminut nainen MUTTA kun otsikoissa on väärin toiminut mies, niin syytätte miehen naisystävää tyhmyydestä kun seurustelee kyseisen miehen kanssa? Mies ei ole siis ikinä vastuussa sukupuolensa toilailusta, mutta nainen on aina -ja lisäksi myös miehistä.

Naiset ovat parempia johtamaan harhaan. Siksi.

Vierailija
208/208 |
20.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämä on nykyisin liian helppoa. Kun elämässä selviytymisen takaa yhteiskunta, niin sitä miestä ei tarvita kuin panemiseen ja kun siihen samaan kulliin kyllästyy, lähdetäänkin etsimään seuraavaa.

Niin onhan se miehille ikävää kun nainen ei ole nyrkin ja hellan välissä vaan pystyy itse elättämään itsenså ja voi näin ollen jättåä p,askan miehen. Meillä on kaikilla vain yksi elämä ja minkä ihneen vuoksi sen kuluttaisi jonkun uliulin seurassa?

Ja eikö niitä k,ulleja ole yhtä monta kuin niitä naisia?

Ja jos ja kun nainen jättåä niin olisikohan jo aika katsoa sinne peiliin ja ihan kunnolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi