Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kylmästi voi nainen päättää parisuhteen

Vierailija
21.02.2017 |

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702202200073545_tw.shtml

Eikä kyseessä ole mikään poikkeustapaus, sillä tätä tapahtuu jatkuvasti. Koska minä, minä, minä, vapaus, biletys, ystävät, matkustelu...ja sitten taas uutta ukkoa kehiin kun haluaa viettää koleita syysiltoja jonkun kainalossa. Sääliksi käy yhteistä poikaa.

Kommentit (208)

Vierailija
1/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi miehet eivät ota niitä sitoutumiseen haluavia naisia? Koska eivät itse pysty sitoutumaan.... Ero otetaan seksittömyyden ja milloin minkäkin takia. Synnytyksen takia on pakko saada pillua heti kohta yms yms.

Vierailija
2/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tässä on vielä huomionarvoista se, että mies olisi valmis sovittelemaan, etsimään ratkaisua esim. pariterapiassa, mutta nainen on vaan päättänyt haluavansa kokea vapauden huumaa ja vieraita miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201702202200073545_tw.shtml

Eikä kyseessä ole mikään poikkeustapaus, sillä tätä tapahtuu jatkuvasti. Koska minä, minä, minä, vapaus, biletys, ystävät, matkustelu...ja sitten taas uutta ukkoa kehiin kun haluaa viettää koleita syysiltoja jonkun kainalossa. Sääliksi käy yhteistä poikaa.

Kyllä ihmisellä on oikeus erota jos suhteessa on paha olla. Mutta tekstarilla ja vielä julkisesti jättäminen on kyllä harvinaisen julma temppu. Kyllä nämä asiat pitäisi hoitaa kasvotusten ja yksityisesti.

Vierailija
4/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella kukaan kuvittelee, että voi vaatia ihmistä olemaan toisen kanssa vain että tämä toinen olisi onnellinen. AINA naisen pitäisi jäädä, ikinä ei huoritella miestä joka ei säälistä jää naisen luo. Iso osa miehiä ja naisia kuvittelee yhä, että nainen on olemassa miestä varten.

Linkkiä en avannut, joten päättämistapaan en ota kantaa.

Vierailija
5/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa miehetkin. En nyt sitä, että tämä olisi ollut fiksusti hoidettu, mutta eiköhän tämä ole sukupuolesta riippumatonta. Lisäksi emme tiedä mitä on taustalla.

Vierailija
6/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tässä on vielä huomionarvoista se, että mies olisi valmis sovittelemaan, etsimään ratkaisua esim. pariterapiassa, mutta nainen on vaan päättänyt haluavansa kokea vapauden huumaa ja vieraita miehiä.

Kyllä se nyt on niin, että nainen voi ihan vaan päättää haluavansa jotain muuta kuin sitä mitä mies haluaa. Ja mitä helvetin vieraita miehiä? Vieraita kenelle? Entiselle miehelle? Ei hänen tarvitse heitä tuntea eikä naisen tarvitse hyväksyttää uusia kumppaneita entisellä.

Vierailija
7/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt naiset miten siinä suhteessa voi olla niin hirveän paha olla, jos perusasiat on kunnossa? Artikkelin mies vaikuttaa ihan normaalilta huomaavaiselta tavismieheltä , jonka kanssa on eletty normaalia arkea.

Vierailija
8/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies haluaisi jatkaa tuollaisen naisen kanssa? Eikä ole hyvä että ero tuli. Jos ei nainen osaa edes jättää inhimillisesti, niin ei se kummoinen kumppani ole. Next.

Vierailija
9/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotias poika on juuri surmannut 17-vuotiaan tyttöystävänsä. Ja keski-ikäistyvä ilmeisesti taparikollinen äijä tappanut kaksi sivullista nuorta suututtuaan puolisolleen.

SIlti ulimiehet pitävät suurimpana epäoikeudenmukaisuutena tilannetta, missä nainen jättää miehensä törpösti. 

Linkkaa toki tähän se viesti, jossa kyseistä tilannetta pidettään muita mainitsemiasi tilanteita suurempana epäoikeudenmukaisuutena.

Vierailija
10/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tiedetä totuutta. Ehkä nainen on tunteeton sika. Ehkä nainen on oikeasti voinut huonosti suhteessa, yrittänyt lähteä, mutta mies on manipulointi jäämään.

Vierailija
11/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tässä Suomesta pari esimerkkiä viikon sisään siiten, miten mies haluaa erota. Ikävää niille 17-vuotiaille ja heidän perheilleen.

Tässäkin tapauksessa nainen oli käsittääkseni erossa aloitteellinen osapuoli, ja mitä luultavimmin yksipuolisesti ilman yhteistä päätöstä miehen kanssa. Onko sitten ihme jos kaikkensa suhteen eteen tehnyt mies menettää malttinsa ja toivonsa.

Vierailija
12/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv.fi/viihde/muut/artikkeli/is-vanhanen-jatti-mertalan-teks…

Näin kylmästi voi mies päättää parisuhteen. Mitäs nyt?

Vierailija
13/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miehet vastata, että miksi ette halua naisia jotka sitoutuvat vahvasti ja miksi ette itse pysty samaan??

Vierailija
14/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla naisilla on varapoikaystävä. Sen takia nyksä on helppo aina jättää.

Vierailija
15/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa nyt naiset miten siinä suhteessa voi olla niin hirveän paha olla, jos perusasiat on kunnossa? Artikkelin mies vaikuttaa ihan normaalilta huomaavaiselta tavismieheltä , jonka kanssa on eletty normaalia arkea.

Kun se "normaali arki" ei ihan kaikille riitä, eikä onneksi tarvitsekaan. Kyllä suhteessa pitää olla rakkautta, ja joskus se vain loppuu. Jos nainen haluaa pysyä parisuhteessa vain koska mies on "huomaavainen tavismies", hän saa niin tehdä, mutta turha syyllistää naista jos ero tulee. Nyt en siis tarkoita että normaalissa arjessa ja tavismiehissä on mitään vikaa, vaan että jos parisuhteen liima (=kiintymys) puuttuu niin silloin se puuttuu. Näitä asioita ei kukaan itse voi päättää. Sama toimii myös siis toisinpäin, mies saa myös erota naisesta vaikka nainen olisi ihan hyvä. Kenenkään kanssa ei, luojan kiitos, ole pakko olla parisuhteessa.

Perkele mitä naisten syyllistämistä taas.

Vierailija
16/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi miehet eivät ota niitä sitoutumiseen haluavia naisia? Koska eivät itse pysty sitoutumaan.... Ero otetaan seksittömyyden ja milloin minkäkin takia. Synnytyksen takia on pakko saada pillua heti kohta yms yms.

Koska naisten naamassa ei lue "Haluan sitoutua loppuelämäksi". Minäkin luulin löytäneeni sellaisen naisen, mutta niin se arki vaan kävi hänellekin ylivoimaiseksi. Mukavampaa elää kotona sossun rahoilla ja uuden miehen kanssa kuin käydä töissä perheellisenä.

Vierailija
17/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on tässä Suomesta pari esimerkkiä viikon sisään siiten, miten mies haluaa erota. Ikävää niille 17-vuotiaille ja heidän perheilleen.

Tässäkin tapauksessa nainen oli käsittääkseni erossa aloitteellinen osapuoli, ja mitä luultavimmin yksipuolisesti ilman yhteistä päätöstä miehen kanssa. Onko sitten ihme jos kaikkensa suhteen eteen tehnyt mies menettää malttinsa ja toivonsa.

Niin että jos on "yrittänyt kaikkensa" on ok tappaa toinen osapuoli, jos kaikki ei menekään oman mielen mukaan. Hyvä tietää, lähdenpä tästä "tapaamaan" epäoikeudenmukaista pomoani. 

Vierailija
18/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa mihinkään muuhun kuin jättämistapaan. Suhteesta (varsinkaan avioliitosta) ei erota tekstiviestein. Se on todella moukkamaista. Kyllä asiat täytyy hoitaa kasvotusten. Itse huomasin tulleeni jätetyksi facebook päivityksessä. Naisen sivuille ilmestyi päivitys että hän on parisuhteessa. Hiukan ihmettelin, kun ei mistään sellaisesta oltu sovittu ja tapailtukin oli vasta kuukauden päivät. Selvisikin että hän on parisuhteessa toisen miehen kanssa ja kommentti oli ettei hän ole tilivelvollinen kenellekään tekemisistään.

Vierailija
19/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla naisilla on varapoikaystävä. Sen takia nyksä on helppo aina jättää.

Alan taipua samaan näkemykseen itsekin. On helppo paiskata ovet kiinni kun tietää, että uusia ehdokkaita on heti oven takana odottamassa. Ja jos niiden kanssa menee pieleen niin aina voi kysyä eksältä jos yritettäisiin uudelleen. Jopa aiemmin hyljeksityt yh-äidit tuntuvat löytävän nykyään uuden miehen alta aikayksikön kun naisista on niin kova kamppailu.

Vierailija
20/208 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisten naamassa ei lue "Haluan sitoutua loppuelämäksi". Minäkin luulin löytäneeni sellaisen naisen, mutta niin se arki vaan kävi hänellekin ylivoimaiseksi. Mukavampaa elää kotona sossun rahoilla ja uuden miehen kanssa kuin käydä töissä perheellisenä.

Mutta miesten otsassa lukee "Minä olen jännämies", mikä oikeuttaa 24/7 ulinan vauvalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi