Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison teini kipeänä räkii ympäriinsä

Vierailija
15.09.2026 |

Ottaa päähän! Teini, eli iso jo, yskii ja aivastelee pitkin asuntoa, saa jatkuvasti muistuttaa että sinne hihaan ja muista pestä käsiä. Viikonloppuna tärkeää menoa ja ihan todella hienoa kun nyt tartuttaa kaikki yskimällä perunakattilan edessä jne. Ei mitään tilannetajua tällä nuorella. Tietenkään hänen vikansa että on kipeä, mutta voisi silti tehdä kaikkensa ettei tartuta meihin muihin. Oikein nään valoa vasten miten aivastuspisarat leviää pitkin pintoja.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso laittakoon teinin kuriin ja vaatii edes jotain tapoja. Voi olla myöhäistä, jos kasvatuksen virheet jo tehty. Tässäkin hyvä muistutus, että kannattaa seurustella omissa talouksissa siihen saakka kun lapsen lentäneet pesästä. 

Vierailija
2/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap. Mun puoliso ei pääse eroon yskimisestä (vika korvien välissä) juuri ruokapöydässä kun ruoka on laitettu esille. Se lienee sukuvika. Olin pöyristynyt kun puolisoni sisko teki samaa kun hän kävi täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitse se sinne ullakolle niin kuin kunnon äitipuolen kuuluu tehdä. Ovenraosta voit käydä jonkun leipäpalan heittämässä. 

Ja joo, oletin sukupuolen, mutta jostain syystä olen aika varma siitä. 

Vierailija
4/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoista hysteriaa havaittavissa. Kyllä se tauti teihin tarttuu jos on tarttuakseen. Nämä on näitä asioita mitä oppii iän myötä. Ne pöpöt on siellä teillä jo joten iso merkitystä muutamalla pärskäyksellä ei ole. Tämä yskimishysteria alkoi koronasta. 

Korona-ajan ihan alussa istuin metrossa ja eteeni tuli pieni lapsi yskien niin että roiskui naamalleni. En saanut siitäkään koronaa, enkä mistään muualtakaan

Vierailija
5/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on liikkeellä räkätautia. Turha syyllistää teiniä jos sen saat. Sähän olet kunnon äitipuoli. Tosi lämmin ja mukava symppis. Mene nyt urpo keittään sille teetä tms. 

Vierailija
6/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoista hysteriaa havaittavissa. Kyllä se tauti teihin tarttuu jos on tarttuakseen. Nämä on näitä asioita mitä oppii iän myötä. Ne pöpöt on siellä teillä jo joten iso merkitystä muutamalla pärskäyksellä ei ole. Tämä yskimishysteria alkoi koronasta. 

Korona-ajan ihan alussa istuin metrossa ja eteeni tuli pieni lapsi yskien niin että roiskui naamalleni. En saanut siitäkään koronaa, enkä mistään muualtakaan

Minä sain tartunnan, kun jonkun kakara yskäisi päin naamaani

Vierailija
7/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on liikkeellä räkätautia. Turha syyllistää teiniä jos sen saat. Sähän olet kunnon äitipuoli. Tosi lämmin ja mukava symppis. Mene nyt urpo keittään sille teetä tms. 

Eikö teinin vanhempi vois?

Vierailija
8/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstavat kunniaan, yskitään ja aivastetasn joko omaan hihaan tai mieluiten nenäliinaan.

Vierailija
9/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otit miehen/naisen, jolla on jo lapsia ennestään ? Itse en sellaista miestä huoli. Olen nainen. Et itse ole sen teinin huoltaja. Et ole vastuussa sen kasvatuksesta. Jätä puoliso. Heti. Muuta pois. En tajua ihmisiä, jotka ottavat puolisokseen toisen, joka on jo valmiiksi lapsia toisen kanssa. Ja vielä tekevät lisää lapsia. Järjetöntä. Se pitäisi kieltää. 

Vierailija
10/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä asia on, että sairastetaan omassa huoneessa ja wcssa käydään. Perhe tuo ruokalautasen ym, mutta esim keittiöön ei oke asiaa pärskimään ja mähmimään paikkoja. 

Vierailija
11/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teini olisi oma lapsesi ap, niin olisiko rakkautesi häntä kohtaan suurempaa kuin mikään muu rakkauden muoto?

Vierailija
12/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne teinit on.Koko ajan täytyy muistuttaa,mutta ei siitä pidä pulttia ottaa.

Vierailija
13/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se teini pihalle. Ei ole kipeänä teille tervetullut.

Vierailija
14/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvä asia on, että sairastetaan omassa huoneessa ja wcssa käydään. Perhe tuo ruokalautasen ym, mutta esim keittiöön ei oke asiaa pärskimään ja mähmimään paikkoja. 

Näin juurikin. Kipeä eristetään omaan huoneeseen, eikä ole kontaktissa muihin. Eikö korona ole opettanut mitään?

Vierailija
15/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jumala! Vie se teini lääkäriin. Saattaa tarvita osastohoitoa.

Vierailija
16/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Voinkin vatsataudissa sitten oksentaa jalkojesi juureen niin että virusta täynnä olevia roiskeita lentää takuulla päällesi.

Vierailija
17/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sairaita ihmisiä huoli omaan talouteeni. Sen verran pitää olla itsesuojeluvaistoa. Jos asuu kanssani niin joko minä lähden, tai sairas lähtee. Hotellit on keksitty.

Vierailija
18/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tuo ruokiin yskiminen on?! Isäni tekee sitä ja samoin teki yksi exä,oikein suu auki tullaan yskimään johonkin kiehuvaan pastakattilaan.

Vierailija
19/19 |
15.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herran jumala! Vie se teini lääkäriin. Saattaa tarvita osastohoitoa.

Eikö teinin vanhempi vois viedä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan