Tylyt asiakaspalvelukokemukset kaupoissa/terveydenhuollossa jne...
Saiko kaupan kassa sinut itkemään? Kailottiko hoitaja terveyskeskuksessa tietojasi kovaan ääneen kaikkien kuullen? Kerätään tähän ketjuun tylyjä asiakaspalvelukokemuksia kaupoista, terveydenhuollosta jne.
Sain sairauskohtauksen töissä ja työkaverini vei minut päivystykseen (menin päivystyspolille sisään kuitenkin yksin). Päivystystiskillä minua alkoi itkettämään, kun en pystynyt kunnolla selittämään mikä minua vaivasi. Päivystänyt hoitaja katsoi minua tylysti ja rupesi heti kyselemään, mitä olen vetänyt. Siinä siisteissä työvaatteissani yritin selittää, etten ole mitään vetänyt vaan olen saanut sairauskohtauksen. Hoitaja vei minut lepäämään erilliseen tilaan, jäin yksin. 10 minuuttia myöhemmin hoitaja kävi kysymässä "onko vointi muuttunut äskeisestä?" Kerroin, että ei, mutta siinä vaiheessa hoitaja oli jo lähtenyt kävelemään. Onneksi joku nuori harjoittelija tuli käymään luonani ja otti tilani vakavasti, pääsin jatkohoitoon isompaan sairaalaan.
Ap
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
273. tässä vielä: pari kolme vuotta sitten halusin tietyn kotimaisen tuotteen (Verso designin
huopaisen pöytäkoristeen/pannunalusen) joulupöytään. Menin tunnettuun käsitöitä myyvään liikkeeseen, joka on iso myymälä kahdessa kerroksessa. Muita asiakkaita ei ollut ja vanhempi myyjä puhui puhelimessa. Jäin lähelle odottamaan, koska en uskonut löytäväni haluamaani suuresta valikoimasta. Myyjä ei huomioinut minua millään tavalla, ei tervehtinyt tms. Keskustelusta ymmärsin, että tilasi jotain spesiaalituotetta tekijältä. Ok, odottelin ihan rauhassa, että asia saatiin loppuun, n. 6-7 minuuttia. No, myyjä totesikin puhelimeen, että tämä oli tämä tilaus ja seuraavaksi... Jos olisi tässä vaiheessa sanonut minulle, että hetki vielä/ anteeksi että kestää asia olisi ollut ok. Toki olisi voinut sanoa puhelimeen, että nyt on asiakas soitan hetken päästä uudestaan, mutta ei mitään! Kävelin sitten ulos ja tilasin tuotteen verkosta ja sieltä tilaan vastakin. Kerroin kokemuksestani kyllä työpaikallani, naisvaltainen työpaikka ja kyseinen liike sijaitsee samassa korttelissa.
Oliko tämä Porvoossa? Siis ihan oikeasti Porvoossa :D siinä Brunbergin liepeillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin menossa Elielinaukiolta Töölön kisahallille, ja juoksin kiireisenä erääseen bussiin, koska en ollut varma oliko se lähdössä. Kysyin kuskilta sisään päästyäni, milloin bussi lähtee (minulla oli kiire päästä kisahallille). Kuski vastasi tympeästi ja tylysti: "Jos on kiire niin mene juoksemalla!" eikä kertonut milloin bussi lähtee.
Oisit juossut sinne 10 minuutissa.
Alle kymmenessä minuutissakin helposti. Ei se alapeukutus siinä mitään muuta.
Jos bussi on lähdössä 20 min kuluttua, on parempi juosta, jos on KIIRE.
En usko että kuski olisi ollut kertomatta, jos olisi kysytty vielä toisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tää on aika pieni juttu edellä kerrottujen rinnalla, mutta paskaa asiakaspalvelua yhtä kaikki:
Olin ostamassa elämäni ensimmäistä raskaustestiä kesälomamatkalla viime kesänä, menkat oli myöhässä ja pysähdyttiin yhden pikkukaupungin markettiin. Siinä kassalla sitten nuori miespuolinen kesätyöntekijä ei saanut otettua paketista hintaa, kun pahvin kulma ja viivakoodi oli ottanut jostain osumaa enkä minä tohinoissani sellaista ollut huomannut. Niinpä jannu nosti paketin ilmaan ja karjui kolmen kassan (ja jonojen yli) kollegalle "HEI TUULA! MIKÄ TÄN RASKAUSTESTIN HINTA ON? MISTÄ SEN NÄKEE?" Onneksi Tuulalla oli enemmän tilannetajua ja hän huusi takaisin "NO SIINÄ *tarkemmat ohjeet* ÄLÄKÄ HUUTELE IHMISTEN ASIOITA YMPÄRIINSÄ, VARMAAN ASIAKASTAKIN NOLOTTAA!"
Joo, nolotti kyllä aivan vietävästi. Seisoin siinä naama punaisena ja sain sääliviä/sympaattisia/huvittuneita katseita muilta asiakkailta. Hiukan balsamia haavoille tuli siitä että kyseinen kovan onnen testi näytti pitkän yrityksen ja toivomisen jälkeen vihdoin plussaa:)
voi kamalaa nyt kaikki tietää että ostin raskaustestin! se vielä HUUSI! vittu mikä väritetty tarina, 0/5
J+j+j kirjoitti:
Päiväkoti.
Kaikki puhutaan siinä eteisessä, kurahousujen hajussa ja muitten äitien kuullen. Missä olitte ja mitä teitte ja mun lapset kertoo ja toiset äidit kuuntelee korvat soikeena.Mua niin ärsyttää se hoitoaikojen kuulustelu ja se et kysellään oonko kurssilla ja onks muksut kokopäivän.Ja pihan juorurinki arvostelee sillai hienosti et kiva ku xllä on tänään lämpimät kengät,kyl olikin eilen liian vähän päällä.Oon yksin muksujen kanssa ja en todellakaan mikään pomp de lux äiti mut lapset hoidan vaikkei rahaa olekaan kaikkeen kivaan uuteen. Onk jollakin muulla yhlla olo et ei oo ihanneäiti noitten päiväkotitätien rankiglistoilla?
Olen ollut päiväkodissa töissä ja voin sanoa, ettei siellä ainakaan mitenkään juoruiltu äideistä tai piilovittuiltu tai mitään tällaista. En tietenkään voi puhua kaikkien päiväkotitätien puolestä, mutta kuitenkin. Oletko oikeasti kuullut jotain pahaa sanottavan vai onko tuo esimerkki ainoa juttu? Koska en näe tuossa minkäänlaista halua loukata, vaikka ihan ymmärrettävästi siitä loukkaannuitkin, koska sulla näyttää olevan paljon ennakkoluuloja ja pelkoja kaikenlaisista rankinglistoista.
No ei ehkä tyly .. Outo vaan. Vauvani sairastui 5kk ikäisenä flunssaan olin jo ohjeet soittanut terveyskeskuksesta ja tarkotus oli mennä apteekista ohjeiden mukaan ostamaan niistäjää ja suolatippoja. Pharmaseutti tuli minua siinä auttamaan ja kun esitin asiani hän alkoi suoraan sanoen huutomaan "vie vauva heti lääkäriin!" Yritin siinä sit selitellä että ei tässä nyt lääkäriä tarvita kun nuhaa vaan..rouvan huuto jatkui vaan , sain kyllä tuotteeni mutta kyllä tollanenkokemus esikoisen kanssa oli aikas pelottava :)
Tykkään tilata pihvini kypsänä. Ja näin sitten kerran ravintolassa taas tilasinkin. Tarjoilija koetti kovasti estellä, mutta myöntyi viimein tilaukseeni. Keittiölle tilausta viemään lähtiessään totesi "Se on sitten niin kuin kengänpohjaa". Sanoin, että sitten vika on kokissa.
Meille pikkukaupunkiin oli juuri tullut uusi kodinkoneliike. Keraamisen lietemme yksi levy alkoi temppuilla, ja ajateltiin sitten, että vaihdetaan samantien induktiolieteen. No, paikallisen kodinkoneliikkeen myyjä ei millään suostunut myymään meille uutta liettä vaan kehotti hankkimaan korjaajan. Ostettiin sitten uusi induktioliesi tuosta läheisestä isommasta kaupungista.
Tuokin on asiallisempi.