Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko turhaa omistaa kahdet fiskarsin sakset keittiössä?

Vierailija
18.02.2017 |

Elikkä olen siis nuori nainen ja asun pääasiassa yksin (pointti siis siinä että ei ole mitään suurperhettä). Minulla on turkoosit isot fiskarsin sakset. Olen kuitenkin ihastunut noihin Suomi 100 -juhlavuoden sinivalkoisiin saksiin. Eli: onko turhaa jos ostan ne? kun mitä teen kaksilla saksilla ... :(

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo niin iso investointi ole, etteikö voisi tehdä vain "koska haluaa"...

Vierailija
2/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on sellaista nousukasmaista pikkuporvarillisuutta.

Piilota ainakin ne toiset jos et halua lähettää vääränlaista signaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo niin iso investointi ole, etteikö voisi tehdä vain "koska haluaa"...

En mieti rahallista näkökulmaa vaan ihan puhtaasti vaan sitä että sitten lojuuko turhaa tavaraa kaapeissa?

Vierailija
4/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan viidet Fiskarsin sakset keittiössä, kaikki erilaisia.

Vierailija
5/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos sinulla lojuu yhdet turhat sakset laatikossa? Siellähän ne on piilossa. Et edes kompastu niihin joka päivä tullessasi kotiin.

Vierailija
6/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kummallinen kysymys.

Vierailija
7/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi käyttöä kaksille. Jos leikkaan jotain missä vähänkin likaantumisen vaara heitän pesuun.

Vierailija
8/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kummallinen kysymys.

Miksi? EN halua että kodissani on hirveästi turhaa krääsää. Tosin sakset ihan hyödylliset, vaikka yksilläkin pärjää :)

Vierailija
9/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Yo también tengo y estoy muy orgulloso de ellos. :-)

Vierailija
10/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljät Fiskarsit keittiössä. Yhdet on vain raa'an broilerin leikkaamista varten, yhdet muihin elintarvikkeisiin, yhdet käsitöihin tms. ja neljännet paperihommiin jne. Kylppärissä on vielä viidennet otsatukan tasoittamiseen. Kaikilla on siis käyttöä ja useimmiten yhdet-kahdet sakset on tiskikoneessa. Olen merkannut sakset eri värisillä kynsilakoilla eri käyttötarkoituksiin.

Niin ja asun yksin.

Vierailija
11/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun yksin ja olen nuori nainen. Mulla on viidet Fiskarsin sakset, myöskin ne sinivalkoiset :D

Vierailija
12/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta uudet sakset, joilla leikkaat vain ruokaa, kuten pitsaa, pannaria, kypsää broileria, salaattia, tilliä jne.

Vierailija
13/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna oli vieraita ja toiset isot oranssit hävis. Saatana. Pieniä on monet.

Kuka ne vei? Palauta heti!

Vierailija
14/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan eri värisiä saksia eri hommiin! Olisi oikeasti hyödyllistä kun teen käsitöitä, joissa tarvitaan hyvät sakset ja toisaalta saatetaan leikellä sellaista, missä sakset tylsyy nopeasti.

Paha vaan että olen vasenkätinen ja meille myydään vaan punaisia saksia.

Vierailija
15/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet, yhdet ennakkoperintönä saadut, yhdet ostetut ja ajattelin vielä ostaa yhdet lisää. Niin ja yhdet meni erossa eksälle.

Vierailija
16/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla taitaa olla aika paljon kaikkea muutakin vain siksi että haluat, eikä siksi että oikeesti tarvit. Niin kauan ok, kun sulla on siihen varaa.

Vierailija
17/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on neljät sakset, kahden hengen talous. Wc:ssä yhdet, olkkarissa yhdet ja keittiössä kahdet. Eihän ne välttämättömiä ole kaikki, mutta ei tartte aina olla etsimässä ja hakemassa. Keittiössä on erikseen elintarvikkeisiin sakset ja muuhun askarteluun sakset.

Se on ihan itsestään kiinni, paljon niitä käyttää. Sakset on tosi näppärät apuvälineet ja me käytetään niitä paljon.

Vierailija
18/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä toiset makkarissa.

Vierailija
19/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kahdet, yhdet ennakkoperintönä saadut, yhdet ostetut ja ajattelin vielä ostaa yhdet lisää. Niin ja yhdet meni erossa eksälle.

Tule nyt tänne vielä hulppeilla perinnöilläsi kehumaan. Ketjun kerskakulutus oksettaa minua muutenkin.

Vierailija
20/29 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yhdet, yli 20 vuotta vanhat oranssit fiskarsit. Annan silti luvan hankkia useammatkin. Onkohan nuo niitä harvoja kotimaisia brändejä, jotka oikeastikin tekee laatua nykyäänkin? Eli onko uudet sakset yhtä hyviä kuin vanhat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän