Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
201/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kans säälittää vähän yks nainen töissä. On varmaan 45 ja pukeutuu kuin teinit. Hiusten pidennykset, ripsien pidennykset ja teinivaatteet :( Ja ilahtuu, kun joku luulee häntä esimerkiksi 35-vuotiaaksi.

Musta tuntuu että sua ei säälitä. Oot vaan kade :D

Hiustenpidennyksiä ja ripsiä voi köyttää kuka tahansa, eläkeläinenkin vaikka.

Vierailija
202/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nelikymppisen pitäisi pukeutua joihinkin tätivaatteisiin? Kylläkai jokainen saa pukeutua justiinsa niinkuin haluaa, ei sitä tarvi kenenkään muun kauhistella ja kategorisoida että teinien vaatteet.

Mua taas ärsyttää työkaveri, joka toden totta on aika nuoren näköinen, niin hän aina leuhkii sillä. Että voi ei, taas kysyttiin alkossa paperit! Jos onkin hyvät geenit niin onko sitä nyt ihan pakko vääntää veistä haavassa ja joka välissä hehkuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet roskajulkkisnaiset näyttävät jo 30-vuotiaina yli 40-vuotiailta. Naiset näyttävät lähes samalta 15-22-vuotiaana, miehet 25-35. 20 v erehdys harvoin tapahtuu helposti nuorien ikää arvioitaessa. 

Vierailija
204/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helposti, olen 50 vuotias mutta näytän täysin laitettuna 30 vuotiaalta, en ole vatsakas enkä ryppyinen, minulla on rasvainen ja paksu iho, paksut hiukset ja kunnon huulet sekä rinnat ja peppu. Jos laitetaan hyvin meikit ja hiukset ja vaatteet niin täydestä menee, mutta en halua, olen 50 ja se riittää. Olen ollut jo 30 ja se oli aivan upeaa aikaa.

Vierailija
205/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaveri, jota luulin ensimmäiset pari viikkoa n. viisikymppiseksi. Selvisi, että hän onkin jo 65- vuotias, ja tekee "keikkaa" eläkepäivillä! Yleensä en erehdy kovin ihmisten i'istä, mutta kyllä näitä paljon ikäistään nuoremman näköisiäkin ihmisiä on vastaan tullut.

Vierailija
206/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaanvainnytollakseen kirjoitti:

Voi helposti, olen 50 vuotias mutta näytän täysin laitettuna 30 vuotiaalta, en ole vatsakas enkä ryppyinen, minulla on rasvainen ja paksu iho, paksut hiukset ja kunnon huulet sekä rinnat ja peppu. Jos laitetaan hyvin meikit ja hiukset ja vaatteet niin täydestä menee, mutta en halua, olen 50 ja se riittää. Olen ollut jo 30 ja se oli aivan upeaa aikaa.

Voin vakuuttaa, että varmasti et näytä 30-vuotiaalta, vaikka kuinka laitettaisiin.

Vierailija
207/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en kuvittele näyttäväni 20 vuotta nuoremmalta. Siksi v*tuttaa kun tänäänkin olutta ostaessani jouduin henkilöllisyyteni todistamaan. Kuusi lasta, vanhin kohta 19 ja mulla ikää kesällä 41 vuotta. Ja ostin vaan sandelspakkauksen, en yletöntä määrää.. 

Vierailija
208/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31 ja ei oo mitenkään harvinaista, että 18-20 -vuotiaat pojat käyvät iskemään (Suomessa ja ulkomailla). En ehkä osaa käyttäytyä kovin "ikäiseni oloisesti" (olen ADHD), otsa on rypytön, suupielen juonteetkin katoaa niinä päivinä kun kosteutus on kunnossa (ja jaksan meikata). Kämmenselässä ehkä joku suoni kohoaa ja perse alkanut leviämään hiljalleen, mutta näihin ei ilmeisesti heti kiinnitetä huomiota.

Kannatti olla teininä gootti, niin ei päässyt UV-valo ja turha hymyily naamaa rypistämään ;)

Vierailija
209/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista näyttää 20 vuotta nuoremmalta kuin oikeasti on, mutta nämä tapaukset ovat tosi harvassa. "Näytät ihan samalta kuin lukiossa" tms. ovat vain kohteliaisuuksia. Ei niitä kannata ottaa tosissaan. Kaupan kassa voi äkkiseltään arvioda nuoremmaksi kuin on ja kysyy varmuuden vuoksi paperit, mutta kyllä pidempi tarkastelu paljastaisi todellisen iän.

Vierailija
210/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin  lukemaan tätä ketjua kun en meinaa uskoa, että nuoriso on noin ahdasmielistä ja kapeakatseista. Olen luullut päinvastoin.

Olen 57-vuotias, ihan ikäiseni näköinen nainen varmaankin enkä nuorempi haluaisi ollakaan. Silmäluomet roikkuu, niiden leikkaamista harkitsen. Takapuolikin on liian levinnyt. Omistan perintökeinutuolin, toistaiseksi se on ollut vähällä käytöllä, sukkia kyllä kudon. Tämä tuntuu nyt ihan parhaalta iältä kun ei tarvitse miettiä mitä kukakin minusta ajattelee. Teen mitä lystään. Värjään olkapäille ulottuvia hiuksiani kuuden viikon välein ettei harmaat näy, leikkautin juuri silmäni että pääsin laseista eroon, minulla on tatska ollut jo n 20 vuotta, käytän aina kesät talvet sekä vapaalla että töissä farkkuja, omistan kahdet converset. Olen ajatellut keväällä hankkia nahkatakin kun on vähän ylimääräistä rahaa ja ehkä ottaa kesäksi ripsien pidennykset. Otin tammikuussa taas vuoden salikortin, käyn oikein äijäsalilla rautaa nostamassa 3 x viikossa. Laitan hiukseni ja meikkaan joka päivä töihin ihan omaksi ja työkavereiden iloksi. Mutta maltillisesti ja siististi, kynsiä en lakkaa. Poikkean kaupunkireissulla baarissa vaikka yksin oluella jos huvittaa. Aion olla vielä 10 vuotta työelämässä jos en sairastu vakavasti.

Vierailija
211/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin 25-vuotiaana 30 v. 40 v. kääntyi toisin päin, moni luuli minua n. 5 v. nuoremmaksi. 25-30 v. voi vielä mennä 20 v. Monella ulkonäkö romahtaa 35-50 v. hyvin harva käy 10 v. nuoremmasta. Useimmiten kuvioon tulee myös tanttamaisuus ja setämäisyys, kyse ei ole pelkästään pukeutumisesta, vaan yleisestä olemuksesta.

Katri Helena menisi 60 v. Danny ja Tauski eivät ole nuorekkaita, vaikka yrittävät olla, ihan ikäisensä näköisiä. Matti Nykänen oli vielä 25 v. lapsenkasvoinen, meni nuoremmasta. Ikä ja elämäntyyli on kuitenkin tehnyt tehtävänsä, ihan ikäisensä näköinen.

Vierailija
212/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias ja näytän pitkälti samalta kuin 20 vuotta sitten, eli +-30-vuotiaalta. Toki muutamat harmaat hiukset (helppo piilottaa hiusvärillä), hieman löysä vatsanahka (imartelevalla vaatetuksella saa paljon aikaiseksi) sekä roikkuvat tissit (hyvät rintaliivit) paljastaisivat totuuden lähemmässä tarkastelussa, mutta olen juuri näitä kasvoistaan rasvaisia paksuihoisia, jotka ovat aina pukeutuneet tylsän klassisesti. Näytin aikoinaan kasvoistani huomattavasti ikäistäni vanhemmalta, mutta tilanne on toistaiseksi pysynyt melko stabiilina.

Ystäväni toi äskettäin puolipyöreille syntymäpäiväjuhlilleni vanhan kuvan, jossa poseerasimme 15-kesäisinä - koko juhlaväki itseni mukaanlukien ihmetteli, kuinka vähän olenkaan muuttunut vuosien saatossa. Saman kommentin kuulen joka kerta vanhan tutun tavatessani. Kuriositeettina, että nykyään Alkossa kysytään  useammin papereita kuin tuolloin 15-kesäisenä. Tulevina vuosina tilanne muuttunee aika äkkiäkin, enkä pistä "elämänkokemusta kasvoilla" lainkaan pahakseni, mutta on huvittavaa kuinka samalta ihminen voi näyttää pyntättynä pitkänkin ajan jälkeen.

Vierailija
213/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula kirjoitti:

Jäin  lukemaan tätä ketjua kun en meinaa uskoa, että nuoriso on noin ahdasmielistä ja kapeakatseista. Olen luullut päinvastoin.

Olen 57-vuotias, ihan ikäiseni näköinen nainen varmaankin enkä nuorempi haluaisi ollakaan. Silmäluomet roikkuu, niiden leikkaamista harkitsen. Takapuolikin on liian levinnyt. Omistan perintökeinutuolin, toistaiseksi se on ollut vähällä käytöllä, sukkia kyllä kudon. Tämä tuntuu nyt ihan parhaalta iältä kun ei tarvitse miettiä mitä kukakin minusta ajattelee. Teen mitä lystään. Värjään olkapäille ulottuvia hiuksiani kuuden viikon välein ettei harmaat näy, leikkautin juuri silmäni että pääsin laseista eroon, minulla on tatska ollut jo n 20 vuotta, käytän aina kesät talvet sekä vapaalla että töissä farkkuja, omistan kahdet converset. Olen ajatellut keväällä hankkia nahkatakin kun on vähän ylimääräistä rahaa ja ehkä ottaa kesäksi ripsien pidennykset. Otin tammikuussa taas vuoden salikortin, käyn oikein äijäsalilla rautaa nostamassa 3 x viikossa. Laitan hiukseni ja meikkaan joka päivä töihin ihan omaksi ja työkavereiden iloksi. Mutta maltillisesti ja siististi, kynsiä en lakkaa. Poikkean kaupunkireissulla baarissa vaikka yksin oluella jos huvittaa. Aion olla vielä 10 vuotta työelämässä jos en sairastu vakavasti.

Ketkä ovat ahdasmielisiä? Ehkä yksi kommentti tullut joltain, että converset ovat hölmön näköisiä vanhemmilla naisilla, jotka epätoivoisesti haluavat näyttää nuoremmilta kuin ovat. Muuten kommentoitu, että vanhemmat naiset saavat pukeutua miten tykkäävät ja useimmat itsekin aikovat niin tehdä kun ikää karttuu.

Minusta sen sijaan outoa, että hyvän itsetunnon omaavat viisikymppiset naiset väittävät täällä kiven kovaan, että näyttävät kolmikymppisiltä ja nelikymppiset, että näyttävät kaksikymppisiltä. Varsinkin jos laittaa meikit ja hiukset ja vaatteet tietyllä tavalla. Ei tuollainen tunnu siltä, että hyväksyy sen oman ikänsä. Pikemminkin päinvastoin. Sitten haukutaan nuorempia kateellisiksi siiderivalaiksi, jos he eivät automaattisesti usko, että pitää paikkaansa.

Vierailija
214/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35-vuotias ja näytän pitkälti samalta kuin 20 vuotta sitten, eli +-30-vuotiaalta. Toki muutamat harmaat hiukset (helppo piilottaa hiusvärillä), hieman löysä vatsanahka (imartelevalla vaatetuksella saa paljon aikaiseksi) sekä roikkuvat tissit (hyvät rintaliivit) paljastaisivat totuuden lähemmässä tarkastelussa, mutta olen juuri näitä kasvoistaan rasvaisia paksuihoisia, jotka ovat aina pukeutuneet tylsän klassisesti. Näytin aikoinaan kasvoistani huomattavasti ikäistäni vanhemmalta, mutta tilanne on toistaiseksi pysynyt melko stabiilina.

Ystäväni toi äskettäin puolipyöreille syntymäpäiväjuhlilleni vanhan kuvan, jossa poseerasimme 15-kesäisinä - koko juhlaväki itseni mukaanlukien ihmetteli, kuinka vähän olenkaan muuttunut vuosien saatossa. Saman kommentin kuulen joka kerta vanhan tutun tavatessani. Kuriositeettina, että nykyään Alkossa kysytään  useammin papereita kuin tuolloin 15-kesäisenä. Tulevina vuosina tilanne muuttunee aika äkkiäkin, enkä pistä "elämänkokemusta kasvoilla" lainkaan pahakseni, mutta on huvittavaa kuinka samalta ihminen voi näyttää pyntättynä pitkänkin ajan jälkeen.

Ihana tiivistys av-mammojen harhoista (onneksi vain trollailet):

Eli keskimääräinen av-mamma on noin 35-vuotias, joka näyttää samalta kuin 20 vuotta sitten eli +/- 30-vuotiaalta. Eli 20 vuotta sitten av-mamma on ollut 15-vuotias, joka näytti jo silloin noin 30-vuotiaalta. Siten siis hyvin säilyminen on mahdollista. Tietenkin täytyy jättää huomioimatta:

- harmaat hiukset

- roikkuvat tissit

- löysä vatsanahka

- ehkä myös silmäpussit ja tummat silmänaluset?

- alas valahtaneet kulmat ja poskipäät?

- sekä orastavat juonteet ja veltostuneen kaulan?

Klassisella pukeutumisella ja rasvaisella naamalla hoituu 20 vuotta kevyesti pois. Eli todellakin näyttää mammat edelleen täysin samalta kuin 20 vuotta sitten! Tadaa!

Vierailija
215/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miltä teidän mielestä näyttävät 48-vuotias Jennifer Aniston

http://fashnberry.com/wp-content/uploads/2016/01/jennifer-aniston-in-sa…

Tai vaikkapa 58-vuotias Madonna?

http://a.abcnews.com/images/Entertainment/REX_Madonna_MEM_161014_12x5_1…

Kyllä moni itsestään huolta pitävä nelikymppinen menee täysin kolmekymppisestä

Mun mielestä näyttävät jonkun verran ikäistään nuoremmilta. Olen kymmenisen vuotta Anistonia nuorempi, ja kyllä hän mua vanhemmalta näyttää vaikka ihonsa onkin tosi hyvässä kunnossa. 

Vierailija
216/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin oli ketju, jossa kysyttiin vanhenemisen merkkejä. Ja tuli vakiovastaus nelikymppiseltä, että näyttää edelleen kaksikymppiseltä :) kyllähän se naurattaa aina...

Hei, se vastaaja olin minä!

Kysymys oli, mitä vanhenemisen merkkejä oli näkynyt ikävuosina 20-30. Vastaus siihen kohdallani on, että ei mitään. Kerroin vastauksessani, mitä vanhenemisen merkkejä minussa nyt näkyy. Lisäksi kerroin uuden mieheni sukulaisen sanoneen, että näytän 20-vuotiaalta. En maininnut, että olisin tästä itse samaa mieltä.

En ole tyyliltäni teinipissis, mutta en myöskään tantta. Tanttaa minusta ei ole tulossa vielä 70-vuotiaanakaan. En juuri meikkaa enkä koskaan värjää hiuksiani. En käytä koruja, en juo enkä polta. Olen hoikka. Nauran paljon ja kohtelen muita ihmisiä lämpimästi. Tuttavissani on paljon sekä itseäni nuorempia että vanhempia ihmisiä. Tyypillisesti ikäni arvioidaan 10 vuotta alakanttiin. Tämä miehen sukulainen oli nähnyt vain valokuvani, jonka perusteella kommentoi.

Omasta mielestäni näytän nykyään suunnilleen ikäiseltäni, mutta kolmekymppisenä menin kyllä omastakin mielestäni parikymppisestä.

Jäitkö vielä kaipaamaan lisätietoja? ;)

Eli siis tämä "40 vee joka näyttää 20 veeltä" on YHDESTÄ kommentista, joka on sanottu VALOKUVASTA, johtopäätöksen, että hän aivan todella näyttää 20 veeltä. :DD Tai ainakin päätti kertoa näin.

Ei helevetti, tässä taas nähtiin nämä oman elämänsä nuorukaiset.

Vierailija
217/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin oli ketju, jossa kysyttiin vanhenemisen merkkejä. Ja tuli vakiovastaus nelikymppiseltä, että näyttää edelleen kaksikymppiseltä :) kyllähän se naurattaa aina...

Hei, se vastaaja olin minä!

Kysymys oli, mitä vanhenemisen merkkejä oli näkynyt ikävuosina 20-30. Vastaus siihen kohdallani on, että ei mitään. Kerroin vastauksessani, mitä vanhenemisen merkkejä minussa nyt näkyy. Lisäksi kerroin uuden mieheni sukulaisen sanoneen, että näytän 20-vuotiaalta. En maininnut, että olisin tästä itse samaa mieltä.

En ole tyyliltäni teinipissis, mutta en myöskään tantta. Tanttaa minusta ei ole tulossa vielä 70-vuotiaanakaan. En juuri meikkaa enkä koskaan värjää hiuksiani. En käytä koruja, en juo enkä polta. Olen hoikka. Nauran paljon ja kohtelen muita ihmisiä lämpimästi. Tuttavissani on paljon sekä itseäni nuorempia että vanhempia ihmisiä. Tyypillisesti ikäni arvioidaan 10 vuotta alakanttiin. Tämä miehen sukulainen oli nähnyt vain valokuvani, jonka perusteella kommentoi.

Omasta mielestäni näytän nykyään suunnilleen ikäiseltäni, mutta kolmekymppisenä menin kyllä omastakin mielestäni parikymppisestä.

Jäitkö vielä kaipaamaan lisätietoja? ;)

Eli siis tämä "40 vee joka näyttää 20 veeltä" on YHDESTÄ kommentista, joka on sanottu VALOKUVASTA, johtopäätöksen, että hän aivan todella näyttää 20 veeltä. :DD Tai ainakin päätti kertoa näin.

Ei helevetti, tässä taas nähtiin nämä oman elämänsä nuorukaiset.

:D :D :D Ei luoja...

Vierailija
218/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla heittää noin 10 vuotta, olen 43 mies ja näytän 33-35 vuotiaalta, kun ikääni on kysytty ja olen pyytänyt veikkaamaan.

Vierailija
219/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meikä näyttää 40 vuotta nuoremalta kuin olen. 

Vierailija
220/378 |
17.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama minkä ikäiseltä näytän muiden silmissä koska sisältä olen sellainen 11 vee tyttö kuitenkin.