Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
1/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan luule, vastasyntynyttä minusta ei saa tekemälläkään.

Vierailija
2/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? No ei kyllä kukaan luule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
4/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oli ketju, jossa kysyttiin vanhenemisen merkkejä. Ja tuli vakiovastaus nelikymppiseltä, että näyttää edelleen kaksikymppiseltä :) kyllähän se naurattaa aina...

Vierailija
5/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisko on 42 ja kaikki aina piloillaan sanovat hänen menevän kolmikymppisestä. Siskoni uskoo :/ Käyttää edelleen revittyjä farkkuja ja converseja. Ihosta huomaa tottakai ikääntymisen. Olisi paljon kauniimpi, jos pukeutuisi ikäiselleen sopivalla tavalla.

Vierailija
6/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen syvää myötähäpeää nähdessäni kälyni. Melkein viiskymppinen nainen, on mahaa ja persettä. Pukeutuu tiukkoihin farkkuihin, tiukkoihin paitoihin, nahkatakkiin...otti tatskan. Laittaa meikkiä niin että venäläiset kanssasisaret kauhistuis. Käyttää converseja ja tupeeraa tukkaansa. On siis niin nolon näköinen, mutta itse kehuskelee että kaikki luulee mua kaksvitoseks...niin varmaan...

Vierailija
7/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista, mutta HYVIN harvinaista. Vääriä käsityksiä voi tulla virhellisestä palautteesta sekä siitä, että ihmiset näkevät peilissä harhaisesti itsensä samanlaisina kuin nuorempana.

Vierailija
8/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vähän myötähävettää tuollaiset ikäkriiseilevät naiset. Ja ihmisillä nyt on tapana sanoa toisia nuoremman näköiseksi ihan kohteliaisuudesta. Nämä tietyt naiset ottavat sen tietenkin totuutena ja sitä vielä muillekin kertoilevat. No, mikä nyt kenetkin tekee onnelliseksi. 😃

Vierailija
9/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin oli ketju, jossa kysyttiin vanhenemisen merkkejä. Ja tuli vakiovastaus nelikymppiseltä, että näyttää edelleen kaksikymppiseltä :) kyllähän se naurattaa aina...

Niin, siis tuli yksi tällainen vastaus? (en oo lukenu ketjua, enkä jaksa paneutua)

Kuinka monet siellä kertoivat näyttävänsä kakskymppisiltä?

Ärsyttää tällainen ip-lehtien tyyli näissä aloituksissa. Oikastaan mutkia suoriksi, poimitaan mitä halutaan ja aletaan länkyttää. Huoh.

Vierailija
10/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellaisia joskus tulee vastaan.... yleensä kyseessä on ihminen, jolla on rasvainen iho (ei rypisty) ja korkeat poskipäät. Tällainen siis:

https://sipa.s-palvelut.fi/?url=https%3A%2F%2Fwww.yhteishyva.fi%2Fimage…

http://4.bp.blogspot.com/-C0SFjmGVjXI/UO8cILZ6gaI/AAAAAAAAAR8/bYh1Va4MZ…

Minun isäni on 77 v, ja jokainen ihminen ihmettelee tätä. Parhaimmillaan häntä on luultu 55-vuotiaaksi.

Tapasin juuri vanhan tutun, jolla on ikää 54-56 v. Hän oli niin iätön, että olisi voinut olla mitä tahansa 38-55 väliltä. Riippuen minkä tyylin valitsee.

Vierailija
11/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans säälittää vähän yks nainen töissä. On varmaan 45 ja pukeutuu kuin teinit. Hiusten pidennykset, ripsien pidennykset ja teinivaatteet :( Ja ilahtuu, kun joku luulee häntä esimerkiksi 35-vuotiaaksi.

Vierailija
12/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se 5-10 vuottakin on melkoista liiottelua monenkin "nuorekkaan" kohdalla. Eikö nää naiset tajua, että onhan ihmisillä silmät päässä, ja ei kaikkia kuulemiaan kohteliaisuuksia kannata muille julistaa totuutena.

Vierailija
13/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava, kun myös vanhemmat naiset uskaltavat laittaa minimekkoa ja rintaa esille! Mieluummin seksikkäästi pukeutunut himokas 6kymppinen kuin 20v farkkuihon tylsästi pukeutunut tennari pimu!

Vierailija
14/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan juuri tuon viisi vuotta nuoremmaksi. Nyt olen 35 ja luullaan 30. Samaa mieltä aloittajan kanssa. Ehkä sitten vanhempana tosin mahdollista kymmenenkin vuotta (60 luillaan 50)

Vierailija
15/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka iho olisikin rypytön, niin kyllä naama muuten kertoo suurin piirtein sen todellisen iän. Se nuoruuden hehku alkaa kadota viimeistään 25-vuotiaalla. Ei nelikymppinen näytä nuorelta enää, korkeintaan hyvinsäilyneeltä aikuiselta ;)

Vierailija
16/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tunnen kyllä yhden  itsestään huolehtivan, kalliin klassisesti pukeutuvan, kaunisrunkoisen ja tyylikkäästi meikkaavan naisen, joka juuri kertoi täyttäneensä 50 vuotta. En olisi oikeasti uskonut hänen olevan enemmän kuin nelikymppinen, ja olisin voinut uskoa jopa 35:een. Kyllä näitä on. Erikseen sitten ne "nuorekkaat". Jo sana kertoo, että vanha on, mutta yrittää kovasti...

17/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näyttää aika moni julkkis esim näyttää edelleen nuorilta. Se vaatii hitosti treenii. Tai kauneus leikkauksia, mutta on kyllä mahdollista.

Vierailija
18/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän 20 vuotta nuoremmalta. Kuin äitini.

Vierailija
19/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta nuoremmalta on varmasti mahdotonta näyttää ilman leikkauksia ja botoxia, mutta luulin miltei 50-vuotiasta työkaveriani noin 35-vuotiaaksi, ennen kuin kuulin oikean iän.

Vierailija
20/378 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten kammottaa ne vanhat mummot. 60-80 vuotiaat joita tulee kadulla vastaan ja heillä on kajaalia ja ripsien pidennykiä, huulipunaa ja kaikki mahdollinen meikki naamassa.

Ei sen ikäinen enää näytä hyvältä tummassa meikissä.

Itse olen sitä mieltä että luonnollisuus on kaunista. Harvoin itsekään laitan meikkiä, saatan joskus värjätä kulmat tai laittaa ripsaria mutta aika havoin. Olen siis 24 vuotias nainen jos jotakuta kiinnostaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi