Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
361/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin pikkujouluissa 20 vuotta nuorempien työkaverien kanssa. Seuraamme liittyi myös joitain heidän ikäisiään kavereita, jotka puheiden perusteella tuntuivat pitävän minua suurinpiirtein saman ikäisenä kuin hekin. Pimeässä yökerhossa ei rypyt näy niin hyvin. 😉 En väitä näyttäväni 25-vuotiaalta,mutta en usko että ihan heidän äidiltäkään näyttäisin siinä seurassa. T: 43v. tantta

Miten 43-vuotiaalla voi olla selvät rypyt? Kymmenen vuotta vanhemmalla ymmärrän, mutta tuossa iässä se tarkoittaa kirjaimellisesti vain sitä, että on etuajassa kurttuuntunut.

Eiköhän jokaiselta yli 30-vuotiaaltakin jotain kurttuja jostain löydy, mutta tarkoitin tuolla kommentilla lähinnä sitä, että noissa olosuhteissa huomio kiinnnittyy enemmän vaatteisiin ja olemukseen, kuin ihon juonteiden kyttäämiseen.

Vierailija
362/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät hyväksy ikäänsä ja epäterveen itserakkauden kanssa kuvittelevat olevansa kauniimpia kuin kaikki muut yhteensä vaikka olisi kuinka ruma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun sisko on 42 ja kaikki aina piloillaan sanovat hänen menevän kolmikymppisestä. Siskoni uskoo :/ Käyttää edelleen revittyjä farkkuja ja converseja. Ihosta huomaa tottakai ikääntymisen. Olisi paljon kauniimpi, jos pukeutuisi ikäiselleen sopivalla tavalla.

Mä olen 42v ja mullakin on converset. 🙈 Revittyjä farkkuja ei ole. En kyllä ymmärrä miksi en saisi käyttää converseja tämän ikäisenä. Ihan ikäiseltäni kai näytän. On mulla kyllä muitakin kenkiä esim. korkkareita juhliin.

Vierailija
364/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 39v mies ja jotkut ihan tosissaan luulee mua parikymppiseksi 🙄

Kasvoiltani ei huomaa ikääni ja olen pitänyt kunnosta huolta: ei kaljamahaa.

Minä en pojitteluista, tai kyselyistä että missä opiskelen otakohteliaisuutena vaan ärsyynnyn! Helv ole mikään poikanen vaan aikamies saat ana!!

Vierailija
365/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule. Näytän kymmenen vuotta nuoremmalta (40->30) päätellen siitä, mitä saan kuulla kaikissa yhteyksissä, joissa ikäni tulee esiin. Asia sekä tuskastuttaa että ilahduttaa.

Muiden kommenteista päätellen tämä johtuu siitä, että olen niin siro ja pikkuinen kooltani. Olen myös pitänyt huolta terveydestäni. Ehkä nuoruuden vaikutelma korostuu, koska aika moni on päästänyt itsensä kesannolle. Lihaa syödessä näytin elähtäneeltä, kasvisruualla paljon freesimmältä.

Ei kaikki ole "päästänyt itseään kesannolle" Kun ikää tulee lisää niiin sairaudet yms vaikuttaa myös ulkomuotoon, vaikkei sitä vielä edes 40-vuotiaana uskoisi.

Sanoin moni, ei kaikki.

Minulla on useita vaikeita autoimmuunisairauksia, jotka vaikuttivat ulkonäköön ollessani 30-35. Sain ne kuriin ruokavaliolla ja joogalla. Tiedän, mistä puhun. Olen nykyään lääkkeetön ja entisen itseni näköinen.

Jos laittaisin kuvan nuoresta minusta, sairaasta minusta ja nykyisestä minusta, laittaisit ne väärään ikäjärjestykseen mikäli edes uskoisit sen keskimmäisen kuvan turvonneen, harmaan, kuollutsilmäisen muijan olevan minä.

Vierailija
366/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tavannut naista joka oikeasti näyttäisi nuoremmalta kuin on. Ns. nuorekkaalta, jopa tyttömäiseltä, voi näyttää jos on hoikka, pidemmät hiukset ja sileähkö iho. Mutta silti oikea ikä näkyy kaulasta, dekolteelta ja käsistä.

Mä en ole ikinä ottanut aurinkoa, vaan peittänyt ihoni. Minulla on 45-vuotiaana iho kuin parikymppisenä.

Ei rypyn ryppyjä ihossa. Kämmenselän iho on niin nuorekas, että niistä voisi päätellä minun olevan 14.

Oletko koskaan ajatellut, että niitäkin on, joilla vartalon ihokin pysyy nuorekkaana, esim. Helena Lindgren. Täyttää toukokuussa 65. Toki on operaatioita tehnyt, mutta tuskin koko nahkansa käynyt vaihtamassa.

Ihmettelen suuresti jos kaulastasi ei näe ikääsi. Varmasti on iho veltostunut.

Vierailija
367/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 60-vuotias nainen ilmoitti, ettei hänellä ole ryppyjä ja häntä luullaan 35 vuotiaaksi. Me kuulijat tarkastelimme häntä ja myötäilimme ilmoittajaa. Jälkeenpäin supatimme, että mitä toi luulee, kun heltta heiluu, yläluomet lurpottavat, leuka väkänä, hiukset vähissä ja kintut suonikohjuista kirjavana, maha ja pallea kahdeksannella kuulla. Ehkä ylimääräinen 30 kilon rasvakerros ja turvottavat viini-illat saavat rypyt siliämään. Ilkeitähänme me

olimme, kun takanapäin nauroimme.

Vierailija
368/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luule. Näytän kymmenen vuotta nuoremmalta (40->30) päätellen siitä, mitä saan kuulla kaikissa yhteyksissä, joissa ikäni tulee esiin. Asia sekä tuskastuttaa että ilahduttaa.

Muiden kommenteista päätellen tämä johtuu siitä, että olen niin siro ja pikkuinen kooltani. Olen myös pitänyt huolta terveydestäni. Ehkä nuoruuden vaikutelma korostuu, koska aika moni on päästänyt itsensä kesannolle. Lihaa syödessä näytin elähtäneeltä, kasvisruualla paljon freesimmältä.

Ei kaikki ole "päästänyt itseään kesannolle" Kun ikää tulee lisää niiin sairaudet yms vaikuttaa myös ulkomuotoon, vaikkei sitä vielä edes 40-vuotiaana uskoisi.

Sanoin moni, ei kaikki.

Minulla on useita vaikeita autoimmuunisairauksia, jotka vaikuttivat ulkonäköön ollessani 30-35. Sain ne kuriin ruokavaliolla ja joogalla. Tiedän, mistä puhun. Olen nykyään lääkkeetön ja entisen itseni näköinen.

Jos laittaisin kuvan nuoresta minusta, sairaasta minusta ja nykyisestä minusta, laittaisit ne väärään ikäjärjestykseen mikäli edes uskoisit sen keskimmäisen kuvan turvonneen, harmaan, kuollutsilmäisen muijan olevan minä.

Ihanaa, että olet onnistunut kääntämään suunnan. Jooga ei valitettvasti aina auta.

Vierailija
369/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen 40 enkä näytä yhtään alle 50-vuotiaalta

Vierailija
370/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isääni luultiin 77 vuotiaana nuoremmaksi kuin 60v appiukkoani. Aina ollut babyface ja säilytti tummat hiuksensa yli 70v ikäiseksi. 

Nyt olen jo ikäiseni näköinen mutta vielä 50v:nä luultiin alle nelikymppiseksi. Ei vain kerran vaan toistuvasti. Eikä varmaan ollut tarkoitus imarrella niissä yhteyksissä, esim lääkärissä.

30v ikäisenä 3 lapsen äitinä luultiin anoppini teinityttäreksi ja lasteni siskoksi:D

No, paljon tähän tietty vaikutti se että olin pieni ja siro, vähän reilu 50 kiloinen.  

Vierailija
371/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi timmi 50 vuotias näyttää nuoremmalta kuin rupsahtanut 30 vuotias. Esimerkiksi lihavuus on päälle 30 vuotiailla jo niin yleistä, että pelkästään normaalipainossa pysymällä lähtee se 5 vuotta verrattuna keskivertosuomalaiseen.

Vierailija
372/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen mies 57 vuotta, pisti hymyilyttämään kun eräs päivä kaupan kassa kysyi papereita kun ostoksissa myös olutta. Kysyin että ootkko tosissasi, hän vaan että kyllä. Näytin paperit, myyjä ei kommentoinut mitään.

Ilmeisesti pipo peitti alkavan kaljuni ja maski naaman rypyt :-)

Vierailija
373/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isääni luultiin 77 vuotiaana nuoremmaksi kuin 60v appiukkoani. Aina ollut babyface ja säilytti tummat hiuksensa yli 70v ikäiseksi. 

Nyt olen jo ikäiseni näköinen mutta vielä 50v:nä luultiin alle nelikymppiseksi. Ei vain kerran vaan toistuvasti. Eikä varmaan ollut tarkoitus imarrella niissä yhteyksissä, esim lääkärissä.

30v ikäisenä 3 lapsen äitinä luultiin anoppini teinityttäreksi ja lasteni siskoksi:D

No, paljon tähän tietty vaikutti se että olin pieni ja siro, vähän reilu 50 kiloinen.  

Joo.. Se lääkäri ei varmasti nähnyt ikääsi potilastiedoista..

Vierailija
374/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kampaajalla joka ihasteli tukkaani. Kysyi että missä opiskelen, että olenko jo lukiosta päässyt. Vastasin että "Arvaa ikäni?"

Hän arvasi"19?"

Olin niin otettu!

Kerroin todellusen ikäni, 147 vuotta. Sen jälkeen pähkäilimme ja päivittelimme hyviä geenejäni.

Vierailija
375/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.. Se lääkäri ei varmasti nähnyt ikääsi potilastiedoista..

Minulle on käynyt tuo sama lääkärissä ja nimenomaan lääkärin reaktiosta hänen tarkistaessaan ikäni koneelta näki, että hän odotti minun olevan paljon nuorempi.. Samaten jutut muuttuivat heti. Kolmevitoselta näyttävällä unettomuus johtuu usein työstressistä tai pienistä lapsista, mutta neljävitosen kohdalla aletaan keskustella vaihdevuosista.

Lääkäreiden pieleen menevät ikäarviot huomaa myös lapsen kanssa, kun äiti ei oikein näytä sille, että sillä voisi olla teini-ikäinen lapsi. Kun on liikkeellä nuoremman lapsen kanssa, äidin olemus ei herätä kysymyksiä.

Vierailija
376/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistetusti nuorennäköinen mies, tai ainakin olin. Olin päälle kolmekymppinen ja menossa vakibaariini kavereita tapaamaan. Ovella minua vastassa oli uusi portsari, ja koska oli lauantai ikäraja oli kaksi vuotta korkeampi kuin viikolla ja niinpä portsari tuli vauhdilla vastaan ja sanoi että "Ikäraja on tänään kaksikymmentä vuotta." Minä siitä lompakkoa kaivelemaan ja ajokorttia esittämään. "Näin vanhaa ajokorttia en olekaan ennen nähnyt." kommentoi ovivahti. Tuosta on kohta kaksikymmentä vuotta.

Tosin kun viimeksi tutustuin erääseen naiseen, hän kertoi olevansa nelikymmpinen, ja arveli minun olevan saman ikäinen, mikä tavallaan totta olikin, mutta todellisuudessa ikäeromme oli muutamaa kuukautta vaille kymmenen vuotta.

Vierailija
377/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni jos sä kadehdit jotain joka uskaltaa iästään huolimatta olla oma itsensä ja näyttää juuri sellaiselta kuin haluaa.

Opettele hyväsymään itsesi sellaisena kuin olet ja yritä löytää oma tyylisi. Lopeta turha vertailu ja huomaa, että olet arvokas omana itsenäsi.

Tsemppiä!

Vierailija
378/378 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä haluaisi näyttää 5-vuotiaalta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi