Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut luulevat OIKEASTI näyttävänsä 20 vuotta nuoremmilta? :D

Vierailija
16.02.2017 |

Tälläkin palstalla parveilee ihmisiä, jotka luulevat näyttävänsä esim. 20 vuotta nuoremmilta kuin ovat. Täysi mahdottomuus. 40-vuotias nainen ei mitenkään voi näyttää 20-vuotiaalta. 5 vuotta voi arvio heittää, sen myönnän, mutta ei sen enempää!

Kommentit (378)

Vierailija
241/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea koko pitkää ketjua läpi, mutta muutaman aluku sivun kommentit ihmetyttivät... En tiennyt että esim potkä tukka ja converset ovat vain nuorten juttuja. Ja jos yli 40 v niitä pitävät niin yrittävät olla nuoria. :O  Olen ajatellut että jokainen pitää tukkansa sellaisena kuin itse tykkää ja sellaiset vaatteet tai jalkineet kuin hyvältä tuntuvat. Mutta kai mä olen sitten väärässä. Pitää varata aika kampaajalle ja heittää vaatekaapin sisältö kierrätykseen...

Oikeasti en ole koskaan mieltänyt, että converset ovat joku vain nuorten juttu.... Todella hämmentynyt..

No eihän ne olekaan. Harva ajattelee noin. Converset ovat olleet iät ajat peruskenkä vapaa-ajan jalkineeksi, jota kaikenikäiset käyttävät. Kertoo siitä, että kyseinen kirjoittaja on aika nuori, jos mieltää ne vain teinien trendijalkineeksi. Sama juttu Kånken-repun kanssa. Sekin on ollut vuosikausia tietynlainen luottoreppu, jota aikuisetkin käyttävät. Nyt se vain on saanut tällaisen teinien trendireppumaineen, joten monet nuoret varmaan ajattelevat, että miksi ihmeessä nuo aikuiset yrittävät leikkiä nuoria niitä käyttäessään. Eivät tajua, että kyseiset aikuiset ovat käyttäneet sitä samaa reppua varmaan kauemmin kuin näillä ihmettelijöillä on edes ikää.

Vierailija
242/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin oli ketju, jossa kysyttiin vanhenemisen merkkejä. Ja tuli vakiovastaus nelikymppiseltä, että näyttää edelleen kaksikymppiseltä :) kyllähän se naurattaa aina...

Hei, se vastaaja olin minä!

Kysymys oli, mitä vanhenemisen merkkejä oli näkynyt ikävuosina 20-30. Vastaus siihen kohdallani on, että ei mitään. Kerroin vastauksessani, mitä vanhenemisen merkkejä minussa nyt näkyy. Lisäksi kerroin uuden mieheni sukulaisen sanoneen, että näytän 20-vuotiaalta. En maininnut, että olisin tästä itse samaa mieltä.

En ole tyyliltäni teinipissis, mutta en myöskään tantta. Tanttaa minusta ei ole tulossa vielä 70-vuotiaanakaan. En juuri meikkaa enkä koskaan värjää hiuksiani. En käytä koruja, en juo enkä polta. Olen hoikka. Nauran paljon ja kohtelen muita ihmisiä lämpimästi. Tuttavissani on paljon sekä itseäni nuorempia että vanhempia ihmisiä. Tyypillisesti ikäni arvioidaan 10 vuotta alakanttiin. Tämä miehen sukulainen oli nähnyt vain valokuvani, jonka perusteella kommentoi.

Omasta mielestäni näytän nykyään suunnilleen ikäiseltäni, mutta kolmekymppisenä menin kyllä omastakin mielestäni parikymppisestä.

Jäitkö vielä kaipaamaan lisätietoja? ;)

Eli siis tämä "40 vee joka näyttää 20 veeltä" on YHDESTÄ kommentista, joka on sanottu VALOKUVASTA, johtopäätöksen, että hän aivan todella näyttää 20 veeltä. :DD Tai ainakin päätti kertoa näin.

Ei helevetti, tässä taas nähtiin nämä oman elämänsä nuorukaiset.

Onko tämä sulle niin arka asia, että tunnekuohussa luit noin pahasti pieleen, vai yritätkö vain provota? Kirjoittaja ei omasta mielestään näytä 20 vuotta nuoremmalta, eikä ole niin väittänyt. Muiden mielestä hän näyttää noin 10 vuotta nuoremmalta ja omasta mielestään "suunnilleen ikäiseltään".

Vierailija
244/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin ihmisistä on hyvin vaikea päätellä ikää. Olen erehtynyt 20 v alakanttiin, mutta myös ylöspäin. Useimmiten toki nelikymppistä ei lule parikymppiseksi.

Vierailija
245/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en näytä 52 -vuotiaana 20 vuotta nuoremmalta, mutta liikuntaharrastuksissa on ollut ilo huomata että pärjään paremmin / ainakin yhtä hyvin kuin parikymppiset kanssaharrastajat.  ;)

Vierailija
246/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitit ylioppilaaksi 8-vuotiaana! Vau!

Vierailija
247/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 35 ja minua luultiin eilen lukiolaiseksi, kun olimme oman luokkani pikkuoppilaitteni kanssa katsomassa vanhojen tansseja lukiolla. Tiedostan näyttäväni nuorelta mm. linnunluisen rakenteeni takia ja välillä se aiheuttaa ongelmia uskottavuuteni kanssa. Oppilaani ovat tykänneet vuosien varrella nuorekkaasta opettajastaan, mutta lasten vanhemmat kyseenalaistavat ammattitaitoni ja kasvattajan kykyni.

Vierailija
248/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri ottamassa passikuvan ja yllätyin - näytän paremmalta ja nuoremmalta nyt 5v myöhemmin:)

Vierailija
249/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävä kyllä vanheneminen näkyy yllättävissä paikoissa, naama voi olla nuorekas mutta  kroppa kavaltaa!  esim. polvet kurtistuvat, kaulaan muodostuu kuoppa ja  käsivarsiin kehittyvät allit. liikuntaa pahemmin harrastamattomalla, hoikalla 15-vuotiaalla ei alleja ole kun taas hoikalla 45-vuotiaalla on ! maan vetovoima kiskoo persettä ja poskia alas..

Vierailija
250/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei jengi, uskaltaako kukaan lähteä mukaan että laitetaan naamamme tänne ja koetetaan  arvata toisemme iät :D

Vierailija
251/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen syvää myötähäpeää nähdessäni kälyni. Melkein viiskymppinen nainen, on mahaa ja persettä. Pukeutuu tiukkoihin farkkuihin, tiukkoihin paitoihin, nahkatakkiin...otti tatskan. Laittaa meikkiä niin että venäläiset kanssasisaret kauhistuis. Käyttää converseja ja tupeeraa tukkaansa. On siis niin nolon näköinen, mutta itse kehuskelee että kaikki luulee mua kaksvitoseks...niin varmaan...

Hei, takaapäin........

Vierailija
252/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä keskusteluissa aina unohdetaan se, että nuorennäköisyys ei ole synonyymi kauneudelle. Samalla tapaa kun vanhat miehet haaveilevat teineistä, mielessään "tietyn näköinen" teini ja tätä kuvaa ei varmaan monetkaan vastaa.

Yhdyn aiempiin kommentteihin siitä, että varmaan iänarviointiin vaikuttaa tietyt stereotypiat siitä, miltä oletamme jonkun näyttävän.

Mitä itse olen aikuisopiskelijana huomannut iän arvioiminen on todella haastavaa, olen veikannut joitakin hädin tuskin parikymppisiä pitkälle päälle kolmikymppisiksi ja toisten päin.

Itse kuulun niihin, joiden ikä arvioidaan aina alakanttiin. Papereita on vaikea on saada kaupassa takaisin kun syynätään vuorotellen niissä näkyvää vuosilukua ja naamani. Usein virallisissa tilanteissa ikäiseni ja jopa nuoremmat sortuvat sönköttämään kuin jollekkin hädin tuskin aikuiselle jne.

Mieluumin näyttäisin hyvälle ja ikäiselleni kuin rumalle parikymppiselle. Ikää on lähemmäs neljäkymmentä.

Vierailija
253/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tietäisi, itkeäkö, vai nauraa, jos joku luulisi minua vajaa 2-vuotiaaksi, riitti jo se kerta, kun viime vuonna eräs rouva luuli, että olen 13, vaikka olin 20. No, laitoin sen eri-ikäisyyden piikkiin ja sen piikkiin, että olin seiskaluokassa sillä hetkellä, en itsekään välttämättä osaisi arvioida, onko joku 55-, vai 65-vuotias. Sitten kyllä harmittaisi, jos itseni ikäinen arvioisi ikäni seitsemällä vuodella pieleen.

Vierailija
254/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miltä teidän mielestä näyttävät 48-vuotias Jennifer Aniston

http://fashnberry.com/wp-content/uploads/2016/01/jennifer-aniston-in-sa…

Tai vaikkapa 58-vuotias Madonna?

http://a.abcnews.com/images/Entertainment/REX_Madonna_MEM_161014_12x5_1…

Kyllä moni itsestään huolta pitävä nelikymppinen menee täysin kolmekymppisestä

Jennifer viisikymppiseltä - näkee ihohuokosista, rypyistä (mm. otsa) ja ihonalaisen rasvan häviämisestä. Tätähän sitten lisätään keinotekoisesti usein, kuten näköjään madonna on tehnyt, harmi vain että keinotekoinen lisääminen vanhentaa entistä enemmän koska on, yllättäen, keinotekoisen näköistä ja siksi Madonna näyttääkin melkein seiskakymppiseltä. Muita kohtia mistä huomaa iän on silmänympärykset, sen ohut iho on armoton. Viimeistään elehtiessä huomaa miten iäkkäämmillä se iho liikkuu paksummin, vaikkei peilistä itse ryppyjä näkisikään. Henkilökohtaisesti en ole tavannut ketään joka näyttäisi yli 10 vuotta nuoremmalta, ja nämäkin tapaukset alkaa olla vanhojen seassa, esim. 60v. näyttää 50v.

Eikä se väärin ole. Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta? Ei se vaikuta edes elinikään, en ymmärrä?

Vierailija
255/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 35 ja minua luultiin eilen lukiolaiseksi, kun olimme oman luokkani pikkuoppilaitteni kanssa katsomassa vanhojen tansseja lukiolla. Tiedostan näyttäväni nuorelta mm. linnunluisen rakenteeni takia ja välillä se aiheuttaa ongelmia uskottavuuteni kanssa. Oppilaani ovat tykänneet vuosien varrella nuorekkaasta opettajastaan, mutta lasten vanhemmat kyseenalaistavat ammattitaitoni ja kasvattajan kykyni.

Minäkin nuorena työssäni koin uskottavuusongelmaa niin työkavereiden kuin asiakkaidenkin taholta.  Kun vanhenin ja lihoin, niin jopa tuli uskottavuutta.  

Vierailija
256/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin keski-ikäisissä miehissä on näitä jotka kuvittelevat olevansa 20-30-vuotta nuoremman näköisiä ja tällä verukkeella kuvittelevat saavansa 16-25-vuotiaan tyttöystävän...

Vierailija
257/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miltä teidän mielestä näyttävät 48-vuotias Jennifer Aniston

http://fashnberry.com/wp-content/uploads/2016/01/jennifer-aniston-in-sa…

Tai vaikkapa 58-vuotias Madonna?

http://a.abcnews.com/images/Entertainment/REX_Madonna_MEM_161014_12x5_1…

Kyllä moni itsestään huolta pitävä nelikymppinen menee täysin kolmekymppisestä

Jennifer viisikymppiseltä - näkee ihohuokosista, rypyistä (mm. otsa) ja ihonalaisen rasvan häviämisestä. Tätähän sitten lisätään keinotekoisesti usein, kuten näköjään madonna on tehnyt, harmi vain että keinotekoinen lisääminen vanhentaa entistä enemmän koska on, yllättäen, keinotekoisen näköistä ja siksi Madonna näyttääkin melkein seiskakymppiseltä. Muita kohtia mistä huomaa iän on silmänympärykset, sen ohut iho on armoton. Viimeistään elehtiessä huomaa miten iäkkäämmillä se iho liikkuu paksummin, vaikkei peilistä itse ryppyjä näkisikään. Henkilökohtaisesti en ole tavannut ketään joka näyttäisi yli 10 vuotta nuoremmalta, ja nämäkin tapaukset alkaa olla vanhojen seassa, esim. 60v. näyttää 50v.

Eikä se väärin ole. Miksi pitäisi näyttää nuoremmalta? Ei se vaikuta edes elinikään, en ymmärrä?

Jäin miettimään tuota että miksi pitäisi näyttää nuoremmalta, ja ainoa mitä keksin oli, että liittyykö se saavutuksiin? Jos ei siis ole saavuttanut kaikkea mitä itse oli ajatellut nuorempana, että vaikka viisikymppisellä olisi, ja jos näyttää nuoremmalta, niin kuvittelee, että vielä olisi aikaa? Tai ettei ainakaan yhteiskunta niin tuomitsisi? Että on vielä aikaa kasvaa "isoksi"?

Vierailija
258/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska jotkut näyttävät ! esim. säätyttö  Mette Mannosta ei millään uskoisi viisikymppiseksi...

Ei kuvassa tai televisiossa, mutta luonnossa kyllä. Ihosta ja silmänympäryksistä. Mutta erittäin hyvin säilynyt, tosin nykyään 50v. ei ole sama kuin 50v. 20 vuotta sitten, minkä takia moni varmasti luulee näyttävänsä nuoremmalta. Vaikka yksin kotona-leffan äiti näyttää kuusikymppiseltä, vaikka silloin oli varmaan ihan normaali 30-40v. perheenäiti 😄

Vierailija
259/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset saattaa näyttää 45v. kaksikymppiseltä.Täällä harvinaista.

Tästä tuli mieleen

http://www.geekinheels.com/wp-content/uploads/2011/01/average_asian_wom…

Vierailija
260/378 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen ja tyyli tekee paljon, harva katsoo toisten kasvoja niiin tarkkaan. Itse tykkään erottaa työminän ja vapaa-ajan minän, ja pukeudun hyvin eri tavalla. Hiukset ponnarilla ja farkuissa näytän ilmeisesti ihan ikäiseltäni +30v. koska kukaan ei ainakaan pahemmin kommentoi ikinä. Mutta kerran vein suoraan töistä 3v. lapseni hoploppiin. Hoplopissa lapsi leikki ennestään tuntemattoman 3-4v. lapsen kanssa joka kysyi multa, että olenko "tuon lapsen mummi" 😂

Hillarykampaus, puolihame ja villatakki ei siis ainakaan nuorenna 😉