Pilasin työhönpääsymahdollisuuteni. Haastattelija: "Kerro lempisitaattisi."
Jäädyin kokonaan. Ei tullut mitään fiksua mieleen, lähinnä pyöri Matti Nykäset ja Tony Halmen lohkomat mauttomuudet mielessä. En saanut vastattua melkeinpä mitään, mumisin ja hihitin vain tyhmänä.
Mitäpä olisitte itse vastanneet? O_O
Kommentit (348)
Minulta kerran kysyttiin työhaastattelussa mitä mieltä olen pieruhuumorista.
Sanoin haastattelijalle "Haista vi**u!" ja lähdin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Olisit vastannut, että "mikä on sitaatti, onko se jotain syötävää"? Paikka olisi ollut sinun.
Tämä :D
"Kevyesti paistettuna ja kermaviilikastikkeen kanssa on ehdoton suosikkini"
Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen; ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen.
-Pythagoras
MiäsHenkilö kirjoitti:
"la bellezza si vede, il fascino si sente"
Suomeksi:kauneus näkyy, fasismi tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
"Last night I dreamt of San Pedro"
Madonna
Olen aina luullut, että se on some Pedro.
Olen aika ujo mutta ajatukseni juoksevat nopeasti, älykäs.
En minäkään sitaatteja elämässäni tarvitse, tai käytä mutta olisin heti osannut sanoa ainakin itse tekemiäni havaintoja maailmasta, Jonka muodostaa sitaatiksi. :)
Näkee että palstalla osataan irvailla muille muttei ikinä tuottaa mitään originaalia elämässään itse. Sellaiset ihmiset saattavat jauhaa palstoilla ties kuinka paljon ikävyyksiä mutta ei ikinä luoda itse mitään ja ottaa riskiä että joku voi sinut tuomita ja luomuksesi.
Älykkyys, luovuus, nopeat reaktiot. Hyvin voisi esim myyntityössä ja muissa kysyä tällaista, ja mielestäni se ei olisi edes tyhmä kysymys.
Boxin ulkopuolella
"Lanteet vaan narisi kun aseman kirjuri nai meirän Mairee"
Veijo Meri, Manilaköysi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna
Niin minäkin! :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin voinut siteerata Jukka Virtasen ammoisina aikoina Levyraadissa heittämää kommenttia: "Sitaatti, tuo älyn säihkyvä korvike!" :D
Jes! Tämä on paras! Tulen käyttämään tätä, jos tällainen tilanne tulee eteen.
Oisin sanonut että "voiko vitutukseen kuolla?" Väyrynenköhän tuon on tokaissut...
Mulla on lempisitaatti ("ruoho ei ole vihreintä siellä mistä aita on matalin" a.kotro) mutta olisin varmaan silti päätynyt vaan selittämään jotain sekavaa... vaikka toihan sopis kyllä työhaastatteluunkin.
Uniikki unikorni olikin kornin koni. - Aku Ankassa takavuosina lehtiotsikkona.
Käyttäjä4178 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonna
Niin minäkin! :D
No onneks ei ehditty käyttää.
"Tarvitsen kuuden kuukauden loman. Kahdesti vuodessa." - Tuntematon
No, sepä kertoo vain aivan tarpeeksi paljon jo haastattelijasta ja/tai siitä työpaikasta, jos työhönotto on tuollaisista asioista kiinni, varsinkaan, jos tuolla lempisitaatilla ei ole mitään tekemistä itse työtehtävän kanssa.
Filosoooooofi kirjoitti:
Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen; ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen.
-Pythagoras
Gynekologin työpaikkahaastattelussa?
Oliko se "I havea a dream"..Martin Luther King...se tuli ekana mieleen!
Entinen pomoni sanoi joskus osuvasti: "Hyvällä työntekijällä on hyvä pärstäkerroin."
"Työmies on palkkansa ansainnut." En tosin tiedä, lohkeaisiko tuollakaan työpaikkaa.