Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sisustuksesta...

Vierailija
16.03.2006 |

nyt tarvis apua... ollaan laittamassa olohuoneen päätyseinään paneelia, mutta minkäväriseksi sen käsittelis? huonekalut ja lattia on pyökkiä, tapetit vaaleat, sohva on harmaa ja verhoista ei ole vielä tietoa, mitä ehdotatte?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ehdottomasti niin vaaleaksi kuin saa. Koivu, valkokuultolakkaus ehkä...

Vierailija
2/2 |
16.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkokuullettua ajattelin, mutta miten sopii pyökkien huonekalujen kanssa? entä verhot harmaan sohvan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi