Lue keskustelun säännöt.
sisustuksesta...
16.03.2006 |
nyt tarvis apua... ollaan laittamassa olohuoneen päätyseinään paneelia, mutta minkäväriseksi sen käsittelis? huonekalut ja lattia on pyökkiä, tapetit vaaleat, sohva on harmaa ja verhoista ei ole vielä tietoa, mitä ehdotatte?
Kommentit (2)
valkokuullettua ajattelin, mutta miten sopii pyökkien huonekalujen kanssa? entä verhot harmaan sohvan kanssa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin ehdottomasti niin vaaleaksi kuin saa. Koivu, valkokuultolakkaus ehkä...