Kävin kaupassa, mies hotksisi huomisen työpäiväni eväät
Ostin itselleni valmis salaatin, 2 juustisömpykäö ja Balans jogurtin, tein hetken vielä töitä koneella, sillä välin mies oli syönyt sekä salaatin, että sämpylät. Mitä nyt otan mukaan, en enää lähde kauppaan. Pitääkö tosiaan kirjoittaa lappu tuotteiden päälle jääkaappiin. Ihmettelen, kun hän EI syö valmis salaatteja. Moukkamainen teko, seuraavaksi syön jonkun hänelle kuuluvan eineksen. Pikkulapset voivat toimia noin ja saada anteeksi.
Kommentit (30)
MInä lähtisin kauppaan ja ostaisin saman annoksen uudestaan. Jos mies kysyisi, mihin menet, niin vastaisin, että luulin ostaneeni huomiseksi eväät töihin, mutta ei niitä ole enää jääkaapissa, vaikka puhelimessa on ostoksista kuitti.
Sitten eläisin kuin mies ei olisi virhettä tehnytkään. Viikonloppuna meillä ei olisi ruokaa kuin minulle.
Meillä ainakin 15v tet viikolla osas tehdä lapun eväiden päälle jääkaappiin, et ne on hänelle varattu. Kyllä minäkin ihan perheelle ääneen sanon jos jotain jääkaapista ei saa syödä. Ja nyt mainostin koko perheelle et ostin hänelle taas eväät huomiselle, ettei kukaan syö. Muuten kaikki on vapaata riistaa.
Mies käy hakemassa sinulle korvaavat tuotteet ihan itse.
vaikka tämä aloitus onkin luultavasti keksitty juttu niin kiitos kun toit mieleeni tämän videon taas.
Niin. Lappu on hyvä idea tai eväsboksi. Ja osta miehelle omat tai muistuta että mies ostaa syötäviä itselleen ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Juustisömpykäö🤣
Mies ei ilmeisesti juonut aapeen viinejä.
Mä ostan useamman päivän eväät kerralla työmatkalla ja vien taukohuoneen jääkaappiin. Ihan on saaneet olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Juustisömpykäö🤣
Juu juu, eli juustosämpylöitä, olin niin tuohduksissa ja itkuinen kun eväät meni, nyt en jaksa duunata.
Vierailija kirjoitti:
Mä ostan useamman päivän eväät kerralla työmatkalla ja vien taukohuoneen jääkaappiin. Ihan on saaneet olla rauhassa.
Kyllä minunkin eväät töissä saa olla rauhassa, ei näköjään kotona.
Vierailija kirjoitti:
MInä lähtisin kauppaan ja ostaisin saman annoksen uudestaan. Jos mies kysyisi, mihin menet, niin vastaisin, että luulin ostaneeni huomiseksi eväät töihin, mutta ei niitä ole enää jääkaapissa, vaikka puhelimessa on ostoksista kuitti.
Sitten eläisin kuin mies ei olisi virhettä tehnytkään. Viikonloppuna meillä ei olisi ruokaa kuin minulle.
Entä jos mies ei kysy mihin olet menossa? Entä jos syö sinun uudetkin eväät vielä illan päälle? Miten vahdit koko viikonlopun ettei mies vain syö mitään ruokiasi? Kuulostaa monimutkaiselta. Eikö kannattaisi kuitenkin kommunikoida normaalisti ja sanoa suoraan miehelle, että hei, olet syönyt (ilmeisesti?) epähuomiossa minun huomiset eväät. Sitten keskustelette, olisiko kohtuullista että mies kävisi kaupassa ja toisi sinulle uudet eväät tilalle?
Juo sen kaljat. Sitten vaan viatonta naamaa, et miks on naama nurin. Ei kaljoissa ollut lappua.
jätä se possu..se ei kunnioita sua, tasan on tiennyt että nämä ei ole hänen eväät ja syönyt silti. Ex-mieheni mättäsi joskus öisin mun seuraavan päivän eväitä kun olin mennyt jo nukkumaan ja kyllä oli muutakin tarjolla mutta piti olla v-mäinen ja sai tyydytystä siihen kun aiheutti kaaosta. Samoin saattoi santsata ruokaa kokonaisen lautasellisen, ottaa yhden haarukallisen ja todeta ettei enää jaksa ja heitti ruuan pois..eli pistä tää lohdutuspalkinto kiertoon :D
Vierailija kirjoitti:
jätä se possu..se ei kunnioita sua, tasan on tiennyt että nämä ei ole hänen eväät ja syönyt silti. Ex-mieheni mättäsi joskus öisin mun seuraavan päivän eväitä kun olin mennyt jo nukkumaan ja kyllä oli muutakin tarjolla mutta piti olla v-mäinen ja sai tyydytystä siihen kun aiheutti kaaosta. Samoin saattoi santsata ruokaa kokonaisen lautasellisen, ottaa yhden haarukallisen ja todeta ettei enää jaksa ja heitti ruuan pois..eli pistä tää lohdutuspalkinto kiertoon :D
Olitpas possun valinnut itsellesi.
Oletan, että kyseessä on vilpitön erehdys. Mutta jos mies tekisi tahallaan tai välinpitämättömyyttään tuollaista, niin kyllä suuttuisin. Hankkisin oman lukollisen jääkaapin ja harkitsisin eroa, jos on yleisestikin käyttäytyminen ja puolison kohtelu tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitpas possun valinnut itsellesi.
ei sitä katsos nuorena tajunnut, toki vapautin sen possun vapaille markkinoille ja hyvän tovin sitten :D
Hotkaisi siis.