Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen hyvää seksiä ja sen ytimessä oli se, että en tehnyt miehelle mitään :)

Vierailija
17.01.2017 |

Tosin näytin nautintoni aina kun mies sitä tuotti minulle :) Aaah, lisää tätä.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on esimerkiksi kritisoinut tai mitenkään vähätellyt naisen ulkonäköä, naisen seksuaalinen itsetunto voi olla niin matala, ettei kykene olemaan aktiivinen seksissä millään tavalla.

Uskotko että toimii myös toiseen suuntaan? Jotenkin vaan miesten oletetaan olevan immuuneja arvostelulle ja omaavaan loputtoman itsetunnon.

Eivät naiset hauku miesten ulkonäköä kuten miehet naisten.

Eivät tietenkään. Mitä nyt vinoilevat porukassa painosta/mahasta, kahden kesken käskevät suoraan laihduttamaan, ajamaan kamalat viikset tai tai hankkimaan lisää lihaksia johonkin tiettyyn paikkaan. Nämä siis esimerkkejä asioista, joita minulle on sanottu suoraan päin naamaa.

Olen 184 pitkä ja paino on aikuisiällä vaihdellut 85 ja 95 välillä. Kyllä välillä on ollut ylipainoa ja viiksistä tai parrastakaan ei kaikkien tarvitse pitää. Mutta en osaa kuvitellakaan, että kehottaisin naista kampaajalle tekemään jotain kamalille hiuksilleen.

Sitten kun luullaan ettei toinen kuule, niin miehessä on vapaata riistaa kaikki hiuksista varpaankynsiin. Olen kuullut miten muilta miehiltä on haukuttu hiuksia, nenää, hampaita, ryhtiä, selkä/rintakarvoja, käsiä, persettä ja munaa. Kyllä naiset osaavat olla ihan yhtä raakoja kuin miehetkin.

Vierailija
62/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erona se, että miehet haukkuvat suoraan naista vaikka kesken seksin tai seksin jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten teette miehille seksin aikana ja mitä miehet haluavat naisen tekevän?

Suihinotto on ainoa mikä mun mieleen tulee eikä sitäkään voi tehdä itse seksin aikana.

Haluan että nainen osallistuu seksiin aktiivisena eikä vain makaan odottaen minun harrastavan seksiä hänen vartalonsa kanssa.

Jopa lähetyssaarnaajassa nainen voi liikkumalla osallistua aktiin ja hyväillä miestä (miehessä on muutakin kuin penis). Ja voihan nainen olla välillä vaikka päällä. Pitää myös muistaa, että seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä. Silloin naisen on helppo olla aktiivinen.

Jos nainen silloinkin passiivisena odottaa mitä minä teen hänelle, niin kyllä minulle tulee mieleen, ettei naista kiinnosta minun nautintoni pätkääkään tai seksi ylipäätänsä minun kanssani (jotain ihmeellistä velvollisuusseksiä tms.). Molemmat vaihtoehdot vie kyllä fiilikset. Ei vastaa enää minun mielikuvaani hyvästä seksistä, ennemminkin pussien tyhjennystä.

En osaa ajatella, että minua kiinnostaisi miehen nautinto pätkääkään. Kyllä mies sen saa siitä huolimatta mitä minä teen. On se tullut vuosien aikana huomattua. Ei miehiäkään kiinnosta minun nautintoni pätkääkään, ehdotellaan ja puolipainostetaan naista seksiin. Siitäs saatte nyt sitten.

ap

Vierailija
64/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin tyhmiä kun ne luulee naisen tuntevan itsensä halutuksi kanssaan kun ottavat pippelinsä vain esille... Yööööh...

ap

Näyttää toimivan myös toisin päin. Ei se miehelle pidemmän päälle riitä, että nainen näyttää tissiä tai pimpsaa. Ei riitä, että saa panna naista. Pitäisi naisenkin osallistua, tylsäksi käy muuten.

No en mä ole mieheltä mitään kerjäämässä, joten siinä mielessä ei nyt oikein osu tuo "näytä tissiä tai pimpsaa". En mä miehelle mitään "näytä". Itseään sitä kiinnostaa niitä esille kaivella.

ap

Olet kyllä löytänyt aarteen itsellesi. Kovin moni mies ei kauaa katselisi noin itsekeskeistä naista. Hurjalta kuulostaa asenne, että tottakai mies aina ja ikuisesti haluaa sinua niin että ilomielin sinua tyydyttää, vaikka itse vain olet ja nautit tekemättä mitään takaisin.

En minä siltä mitään tyydytstä odota, se vasta itsekeskeinen ajattelutapa olisikin. Jos mies ei halua minua menen muualle. Ei hänen ole mikään pakko juuri minua naida. Kummasti se vain miestä kiinnostaa. Ehkä se on just se, kun mä en täytä häntä odotuksillani hänestä. Hän saa palkinnon aina kun saa minua.

ap

Voi luoja, olet palkinto, jota koira kieli pitkällä odottaa.

On aika paljon miehiä, joille kaltaisenikin on palkinto.

ap

Vierailija
65/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että olet kohdannut tuollaisia miehiä. Väittäisin valta-osan olevan muunlaisia. Ja kukaties jos olisit kohdannut muunlaisia voisi mieskuvasikin olla realistisempi ja positiivisempi.

Vierailija
66/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten teette miehille seksin aikana ja mitä miehet haluavat naisen tekevän?

Suihinotto on ainoa mikä mun mieleen tulee eikä sitäkään voi tehdä itse seksin aikana.

Haluan että nainen osallistuu seksiin aktiivisena eikä vain makaan odottaen minun harrastavan seksiä hänen vartalonsa kanssa.

Jopa lähetyssaarnaajassa nainen voi liikkumalla osallistua aktiin ja hyväillä miestä (miehessä on muutakin kuin penis). Ja voihan nainen olla välillä vaikka päällä. Pitää myös muistaa, että seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä. Silloin naisen on helppo olla aktiivinen.

Jos nainen silloinkin passiivisena odottaa mitä minä teen hänelle, niin kyllä minulle tulee mieleen, ettei naista kiinnosta minun nautintoni pätkääkään tai seksi ylipäätänsä minun kanssani (jotain ihmeellistä velvollisuusseksiä tms.). Molemmat vaihtoehdot vie kyllä fiilikset. Ei vastaa enää minun mielikuvaani hyvästä seksistä, ennemminkin pussien tyhjennystä.

En osaa ajatella, että minua kiinnostaisi miehen nautinto pätkääkään. Kyllä mies sen saa siitä huolimatta mitä minä teen. On se tullut vuosien aikana huomattua. Ei miehiäkään kiinnosta minun nautintoni pätkääkään, ehdotellaan ja puolipainostetaan naista seksiin. Siitäs saatte nyt sitten.

ap

Mitä teidän mainostamassasi hyvässä kerrassa sitten tapahtui? Mies vain tökki menemään ja molemmat nautti täysillä? Eiköhän se mies jotenkin sinun nautintoosikin panostanut kun kovasti tykkäsit.

Kyllä mies voi tuollakin tavalla siemensyöksyn ja jonkinlaisen hyvän olon saada, mutta ainakin itselle siitä on vielä pitkä matka siihen, mitä se nautinto voi parhaillaan olla.

Vierailija
67/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan jollain tavalla osallistua seksissä, esim ratsastaa tai ottaa suihin. Jälkimmäinen erityisesti vaan on niin kiihottavaa :)

Mutta haluaisin joskus, että mies antaisi minulle sellaisen kokovartalohoidon, alkaisi ihan vain selän hieronnalla, jatkuisi koko vartalon hyväilyllä käsin, suulla ja vaikka leluilla ja päättyisi siihen, että saisin ihanan orgasmin tai pari.

Suoraan sanottuna en tiedä, miten asian esittäisin, kun on ollut vähän sellanen fiilis, että minun nautinto ei ole ykkösasia miehelle. Vihjeet kun eivät mene perille. Pitänee sanoa suoraan, mutta pelkään, että loukkaantuu.

Minä kyllä toisinaan hieron miestä ja otan suihin ilman vastapalvelusta, jolloin mies ei tee muuta kuin makaa paikallaan ja nauttii. Minua ei haittaa yhtään, että niillä kerroilla en saa. Ei ole väärin, jos silloin tällöin ei tee itse mitään, kunhan muistaa antaa samalla mitalla takaisin toisella kerralla.

Vierailija
68/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä an kyllä tee mitään ilman vastapalvelusta, eikä mies edes halua että tekisin, koska ei halua jäädä kiitollisuudenvelkaan. Seksi toimii parhaiten siten että mies ilmaisee halukkuutensa panna, sitten panee niissä asennoissa joissa haluaa ja hieroo mulle samalla orkun tai pari (en saa pelkällä penetraatiolla). Joskus harvemmin kun itse teen aloitteen, otan vain munan suuhun jne. kunnes mies sanoo haluavansa pillua. Ja sitten mennään yleensä ensiksi mainitulla kaavalla. Paikat ja asennot kuitenkin vaihtelevat, joten vaihteluakin tulee. Itse halauisin miehen kiinnostuvan leluista jne. mutta kunhan edes tuota kaavamaista seksiä olisi edes viikottain niin arki tuntuisi jotenkin siedettävältä.

Vierailija
69/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ehkä ole komein tai maailman paras sängyssä, mutta huomaatko että hän on ainut joka harrastaa seksiä sinun kanssasi?

Vierailija
70/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei ehkä ole komein tai maailman paras sängyssä, mutta huomaatko että hän on ainut joka harrastaa seksiä sinun kanssasi?

Oliko tämä minulle? Olen uskollinen parisuhteessa ollessani. Ja eiköhän sitä ilmankin seksiä voisi olla, seksi, jossa pitää miellyttää miestä ei anna mulle mitään. Mieheni sen sijaan saa minun miellyttämisestäni.

ap

Vierailija
71/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä minulle? Olen uskollinen parisuhteessa ollessani. Ja eiköhän sitä ilmankin seksiä voisi olla, seksi, jossa pitää miellyttää miestä ei anna mulle mitään. Mieheni sen sijaan saa minun miellyttämisestäni.

ap

Mies kyllä varmaan nauttisi todella paljon jos sinä joskus miellyttäisit häntä. Sinulla on vääristynyt kuva seksistä. Se että et koskaan miellytä miestäsi vain koska sinua ei kiinnosta, osoittaa vaan sen että nautit pelkästään omasta nautinnostasi etkä ollenkaan kumppanisi nautinnosta. Tekisitkö ruokaa sairaalle miehellesi koska hän ei pystyisi vai antaisitko hänen nääntyä vain koska "et saa siitä mitään"?

Vierailija
72/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esineellistät miehiä, ei miehet ole mitään panokoneita jotka aina haluaa nussia ja joilla seisoo kun ne näkee sut ovenraosta.

Vierailija
73/80 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tavallaan ymmärrän ap:ta. Meillä mieheni kanssa on loistava seksielämä, me molemmat olemme aktiivisia ja aloitteellisia seksin suhteen, mutta minulle naisena ehdottomasti parhaita kertoja ovat olleet ne, kun mieheni sitoo minut tiukasti kiinni johonkin rivoon asentoon, panee kumpaankin reikään ja nuolee monta orgasmia. Pikkuisen piiskaa vielä välillä, niin kyllä olen nöyrää vaimoa... Se avuttomuuden tunne, kun et pääse liikkumaan, on upeaa! Samoin juuri se vapauttava tunne, ettei sinun tarvitse tehdä mitään muuta kuin antautua nauttimaan. Onneksi mieheni haluaa olla se dominoivampi osapuoli ja nähdä hiukan ylimääräistäkin vaivaa minun nautintoni eteen. Vaikka kyllä hän itsekin saa nautintoa minun alistamisestani, ainakin päätellen siitä voimasta, millä hän sitten lopuksi laukeaa kasvoilleni/pillulleni/pyllyyni/mihin ikinä sitten haluaakaan...

Vierailija
74/80 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mies kyllä varmaan nauttisi todella paljon jos sinä joskus miellyttäisit häntä. Sinulla on vääristynyt kuva seksistä. Se että et koskaan miellytä miestäsi vain koska sinua ei kiinnosta, osoittaa vaan sen että nautit pelkästään omasta nautinnostasi etkä ollenkaan kumppanisi nautinnosta. Tekisitkö ruokaa sairaalle miehellesi koska hän ei pystyisi vai antaisitko hänen nääntyä vain koska "et saa siitä mitään"?

Miksi mieheni nauttisi siitä, jos minä koittaisin miellyttää häntä, jos se ei minulta luontaisesti suju? En minä hänen tunteitaan tunne, jos hän nauttii, niin mulla ei ole siihen osaa eikä arpaa. Ei hänkään ole koskaan saanut mulle yhtäkään orkkua. Vai onko se sitten vain minun vastuullani? Oikeastaan on, joten ei minunkaan vastuullani ole hänen tuntemuksensa.

ap

Vierailija
75/80 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis itse ainakaan nauttisi kanssani äheltävästä miehestä, joka ei nauti siitä mitä tekee, mutta haluaisi minun muka nauttivan teknisestä suorittamisestaan. Hyi. Minusta on kivointa, jos mies teke sellaista, mistä itse tykkää. Jos odottaa minulta jotain niin teen vain sitä mitä itsekin tykkään tehdä. Se on voi voi, jos se ei riitä.

ap

Vierailija
76/80 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esineellistät miehiä, ei miehet ole mitään panokoneita jotka aina haluaa nussia ja joilla seisoo kun ne näkee sut ovenraosta.

Kyllä liian monet miehet on.

ap

Vierailija
77/80 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi mieheni nauttisi siitä, jos minä koittaisin miellyttää häntä, jos se ei minulta luontaisesti suju? En minä hänen tunteitaan tunne, jos hän nauttii, niin mulla ei ole siihen osaa eikä arpaa. Ei hänkään ole koskaan saanut mulle yhtäkään orkkua. Vai onko se sitten vain minun vastuullani? Oikeastaan on, joten ei minunkaan vastuullani ole hänen tuntemuksensa.

ap

Voi Ap et sä ole saanut hyvää seksiä mieheltä, jos et ole saanut edes yhtään orkkua! Itse harrastin nuorena vain sellaista seksiä, jossa makasin paikallani ja miehet hoitelivat mulle kymmeniä orkkuja saamatta itse edes koittaa pippelin kärjellä!

Vierailija
78/80 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Voi Ap et sä ole saanut hyvää seksiä mieheltä, jos et ole saanut edes yhtään orkkua! Itse harrastin nuorena vain sellaista seksiä, jossa makasin paikallani ja miehet hoitelivat mulle kymmeniä orkkuja saamatta itse edes koittaa pippelin kärjellä!

En usko, että se oli huonoa seksiä tältä mieheltä, kyllä se oli hyvää. Se, jos mies on väärä mulle on eri asia. Se oli siis hyvää seksiä tämän miehen kanssa ja koska hän on mieheni niin asia on niin kuin otsikossa kirjoitin. Ei pidä vaihtaa miestä vain seksin takia, kuten lutkat tekee.

ap

Vierailija
79/80 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä on kiva saada suikkari tai että nainen oma-aloitteisesti kipuaa ratsaille tai istuu naamalle. Myös 69 on hyvä.

Mutta mä tykkään itse olla aktiivinen. Suurin osa seksistä voi aivan hyvin olla tuollaista kuin ap kuvasi, että minä touhuan ja nainen ääntelemällä osoittaa mistä nauttii ja mistä ei. Tuskin kovin moni mies saa kiksejä rintakehänsä suutelusta tms. Itse en ainakaan tykkää, mieluummin pyörittelen omaa kieltäni naisen nännien ympärillä.

Vierailija
80/80 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ikävää, jos olet saanut noin huonoa seksiä noin huonojen miesten kanssa. Ainakin minua kiinnostaa naisen nautinto paljonkin. Se on tavoitteena joka kerralla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän