Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen hyvää seksiä ja sen ytimessä oli se, että en tehnyt miehelle mitään :)

Vierailija
17.01.2017 |

Tosin näytin nautintoni aina kun mies sitä tuotti minulle :) Aaah, lisää tätä.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP sai hyvää seksiä ja mies huonoa, ei siinä mitään, ainakin toinen nautti.

Ettekö te tykkää rakastella naistanne? Outoa...

ap

Vierailija
42/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

34 kirjoittaa asiasta osuvasti. Vastavuoroisuutta täytyisi suhteessa olla. Tämä ei päde kaikkiin mutta pidemmän päälle useimpiin suhteisiin. Kyse ei siis ole vaihtokaupasta tai kaupankäynnistä vaan siitä että molemmilla osapuolilla tulisi olla halu tehdä toiselle hyvää ja molemmat saavat sihteessa kokea itsensä halutuksi. Ja molemmat osapuolet ottavat vastuuta seksinkin suhteen parisuhteessa. Uskaltavat antaa ja itsekin ajoin antautua vastaanottamaan, parhaimmillaan sekä että ja saman session aikana mikäli se vain on mahdollista.

Mä en ainakaan tunne menneisyydestäni johtuen itseäni helpostikaan yhtään halutuksi, joten tämä nosti itsetuntoani todella mukavasti... Aion jatkaa näin nyt aika kauan varmaan. Minä saan kyllä seksiseuraa, mies ei niinkään, jos ei naimiseni kiinnosta. Mutta kyllä mies seksistä tykkää :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin tyhmiä kun ne luulee naisen tuntevan itsensä halutuksi kanssaan kun ottavat pippelinsä vain esille... Yööööh...

ap

Vierailija
44/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni on asian suhteen yhtä itsekäs kuin sinäkin. Alkuun sitä oli ihan tyytyväinen että se viitti edes riisua itsensä ja asettua sängylle, jotenkin siihen tyytyi että tuommonen tuo on. Mitta tulee kuitenkin täyteen jossain vaiheessa, ja varmasti tulee miehelläsi myös jos nyt ei ole aivan täys tohveli koko mies. Jos haluat miehesi pitää niin ala tekemään töitä asian eteen, tai loppuu tuo prinsessana oleminen ja joudut ruinaamaan sitä seksiä.

Vastavuoroisuus on erittäin erittäin tärkeää pidemmän päälle, alussa ei niin tärkeää kaikille. Vaimoni on saanut pitkään nauttia sellaisista herätyksistä että menen peiton alle ja alan nuolemaan, nuolen orgasmiin saakka ja toivotan hyvää huomenta ja kahvit vielä kannan sänkyyn. Tämä on siis tapahtunut niin että itse olen herännyt aikaisin lasten kanssa, antanut naisen nukkua pitkään ja mennyt sitten antamaan hellän herätyksen. Arvaappa saako enään nauttia noista aamuista kun koskaan sitä ei ole takaisin tehty, ei millään tavalla, ei saa. Eikö saa enään muutenkaan minua kun on jatkanut 10 vuotta samalla linjalla, makaa paikallaan ja keskittyy vain itseensä. Onnellista seksitöntä elämää sinulle jos tuolla asenteella jatkat.

Kylläpä alko ärsyttään ku aloin muistelemaan tätä hommaa. Olen tainnut saada jo tarpeekseni. Tarvisko joku tällaista miestä =D

Enkä mä ymmärrä tuollaista ollenkaan, kuin että ruonata toiselta seksiä. Hirveää. Ei tulisi mieleenkään ruinata. Ei ketään haluta aina ja jos syy on minussa niin etsin toisen nussijan. Miehet kyllä aina haluaa nussia.

ap

Vierailija
45/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi oli 10 vuotta sitä, etten koskaan tehnyt miehelle mitään. Sitten mies kyllästyi ja lakkasi haluamasta seksiä kanssani. Voitin estoni ja laiskuuteni ja aloin tehdä, eikä mies ole enää kyllästynyt. Omissa fantasioissani olen kuitenkin edelleen passiivinen ja usein sidottu, etten edes voisi tehdä mitään. Aktiivisempi rooli miehellä on silti lopulta eniten hänenkin mieleensä, suosikkiasento on takaapäin niin etten edes voisi tehdä siinäkään mitään, tai että muutenkin päättää mitä tekee ja koska - nyt kun tietää että minäkin sentään pystyn jotakin tekemään tarvittaessa eikä se ole mulle ongelma.

Vierailija
46/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on niin tyhmiä kun ne luulee naisen tuntevan itsensä halutuksi kanssaan kun ottavat pippelinsä vain esille... Yööööh...

ap

Näyttää toimivan myös toisin päin. Ei se miehelle pidemmän päälle riitä, että nainen näyttää tissiä tai pimpsaa. Ei riitä, että saa panna naista. Pitäisi naisenkin osallistua, tylsäksi käy muuten.

Vierailija
47/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Näyttää toimivan myös toisin päin. Ei se miehelle pidemmän päälle riitä, että nainen näyttää tissiä tai pimpsaa. Ei riitä, että saa panna naista. Pitäisi naisenkin osallistua, tylsäksi käy muuten.

No en mä ole mieheltä mitään kerjäämässä, joten siinä mielessä ei nyt oikein osu tuo "näytä tissiä tai pimpsaa". En mä miehelle mitään "näytä". Itseään sitä kiinnostaa niitä esille kaivella.

ap

Vierailija
48/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on esimerkiksi kritisoinut tai mitenkään vähätellyt naisen ulkonäköä, naisen seksuaalinen itsetunto voi olla niin matala, ettei kykene olemaan aktiivinen seksissä millään tavalla.

Uskotko että toimii myös toiseen suuntaan? Jotenkin vaan miesten oletetaan olevan immuuneja arvostelulle ja omaavaan loputtoman itsetunnon.

Vierailija
49/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No en mä ole mieheltä mitään kerjäämässä, joten siinä mielessä ei nyt oikein osu tuo "näytä tissiä tai pimpsaa". En mä miehelle mitään "näytä". Itseään sitä kiinnostaa niitä esille kaivella.

ap

Olet kyllä löytänyt aarteen itsellesi. Kovin moni mies ei kauaa katselisi noin itsekeskeistä naista. Hurjalta kuulostaa asenne, että tottakai mies aina ja ikuisesti haluaa sinua niin että ilomielin sinua tyydyttää, vaikka itse vain olet ja nautit tekemättä mitään takaisin.

Vierailija
50/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te sitten teette miehille seksin aikana ja mitä miehet haluavat naisen tekevän?

Suihinotto on ainoa mikä mun mieleen tulee eikä sitäkään voi tehdä itse seksin aikana.

Vierailija
51/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on esimerkiksi kritisoinut tai mitenkään vähätellyt naisen ulkonäköä, naisen seksuaalinen itsetunto voi olla niin matala, ettei kykene olemaan aktiivinen seksissä millään tavalla.

Uskotko että toimii myös toiseen suuntaan? Jotenkin vaan miesten oletetaan olevan immuuneja arvostelulle ja omaavaan loputtoman itsetunnon.

Eivät naiset hauku miesten ulkonäköä kuten miehet naisten.

Vierailija
52/80 |
18.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän nyt! Minäkin sain maanantaina rakastella ihanaa naista! Tällä kertaa se oli käytännössä sitä, että hän vain oli ja nautti ja minä hoitelin hänet. Toki vähän kokeiltiin takaa päinkin, mutta pääasia oli että nainen sai nautintoa.  Olen aivan varma, että löytyy muitakin miehiä, jotka tällaisesta tykkäävät. Ja tiedänpä senkin, että tämä nainen kyllä nauttii siitäkin että mies ottaa hänet myös perinteisellä tavalla ihan kunnolla. Senkin aika tulee vielä...

Vierailija
53/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Olet kyllä löytänyt aarteen itsellesi. Kovin moni mies ei kauaa katselisi noin itsekeskeistä naista. Hurjalta kuulostaa asenne, että tottakai mies aina ja ikuisesti haluaa sinua niin että ilomielin sinua tyydyttää, vaikka itse vain olet ja nautit tekemättä mitään takaisin.

En minä siltä mitään tyydytstä odota, se vasta itsekeskeinen ajattelutapa olisikin. Jos mies ei halua minua menen muualle. Ei hänen ole mikään pakko juuri minua naida. Kummasti se vain miestä kiinnostaa. Ehkä se on just se, kun mä en täytä häntä odotuksillani hänestä. Hän saa palkinnon aina kun saa minua.

ap

Vierailija
54/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te sitten teette miehille seksin aikana ja mitä miehet haluavat naisen tekevän?

Suihinotto on ainoa mikä mun mieleen tulee eikä sitäkään voi tehdä itse seksin aikana.

Ehkä pitäis keikistellä ja kääntää välillä miestä eri asentoihin, osoittaa halukkuutensa "vaatimalla" saada kaataa mies sänkyyn tai tarjoutua eri asennoissa? Juuh ei.

ap

Vierailija
55/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua sinua menet muualle? Jos miehesi ajattelisi samoin suhteessa sinuun niin millainen suhde teillä olisi vai olisiko edes suhdetta vai olisiko hän jo mennyt? Vai onko hän siinä yhä siksi, että välittää sinusta ja yrittää ymmärtää sinun mustavalkoista, epäkypsää ja itsekästä suhtautumista ihmisuhteen tasavertaisuuteen.

Vierailija
56/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhde ole koskaan täysin tasavertainen.

Vierailija
57/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on mukavaa, kun huomaa naisen oikein vain nautiskelevan itseään varten. Silloin sitä tavallaan lähtee itsekin mukaan, ottaen sen "haasteena". Ja kyllä, toisen nautintoa on ilo katsella.

Jatkuvasti toistuvana tuo vain on tylsän yksipuolista, ja johtaa helposti turhautumiseen. Parisuhde toimii vain vastavuoroisena.

Vierailija
58/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

En minä siltä mitään tyydytstä odota, se vasta itsekeskeinen ajattelutapa olisikin. Jos mies ei halua minua menen muualle. Ei hänen ole mikään pakko juuri minua naida. Kummasti se vain miestä kiinnostaa. Ehkä se on just se, kun mä en täytä häntä odotuksillani hänestä. Hän saa palkinnon aina kun saa minua.

ap

Voi luoja, olet palkinto, jota koira kieli pitkällä odottaa.

Vierailija
59/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suhde ole koskaan täysin tasavertainen.

Mutta jos ei ole yritystäkään tasavertaisuuteen, niin aika oudolta kuulostaa.

Ymmärrän ajatuksen, että kaikki ovat suhteessa vapaaehtoisesti (jos ei kelpaa, niin etsi joku muu), mutta jos se viedään niin pitkälle, ettei missään edes yritetä kompromissia, niin ei enää kuulosta parisuhteelta. Enemmän tulee mieleen riippuvuussuhde, jossa toinen on toiselle palkinto. Mutta hei, jokainen tyylillään. Itse en voisi tuollaisessa suhteessa elää.

Vierailija
60/80 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että nainen osallistuu seksiin aktiivisena eikä vain makaan odottaen minun harrastavan seksiä hänen vartalonsa kanssa.

Jopa lähetyssaarnaajassa nainen voi liikkumalla osallistua aktiin ja hyväillä miestä (miehessä on muutakin kuin penis). Ja voihan nainen olla välillä vaikka päällä. Pitää myös muistaa, että seksiin kuuluu muutakin kuin yhdyntä. Silloin naisen on helppo olla aktiivinen.

Jos nainen silloinkin passiivisena odottaa mitä minä teen hänelle, niin kyllä minulle tulee mieleen, ettei naista kiinnosta minun nautintoni pätkääkään tai seksi ylipäätänsä minun kanssani (jotain ihmeellistä velvollisuusseksiä tms.). Molemmat vaihtoehdot vie kyllä fiilikset. Ei vastaa enää minun mielikuvaani hyvästä seksistä, ennemminkin pussien tyhjennystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan