Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porin Linjat ei liikennöi aikataulujen mukaisesti!

Vierailija
17.01.2017 |

Olen useaan otteeseen mennyt turhaan odottamaan bussia joka ei tulekaan. Moni muu on tehnyt samaa. Lopulta on ollut pakko matkustaa taksilla ja maksaa myös lasten taksimatkat(harrastuksista kotiin), kun bussi ei kulkenutkaan. Maksan siis kuukausiliput joista ei juurikaan ole hyötyä ja päälle monella sadalla takseja. Kyllä laitoin palautetta jo.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut vastaavaa? Minä olen maksanut kerran taksin puoliksi teinin kanssa, joka ei päässyt kotiinsa, kun bussi ei kulkenut ja liikkeellä alkoi olla humalaisia miehiä jotka alkoivat jo hieroa tuttavuutta. Hänen äitinsä ihmetteli missä tytär viipyy ja ei välttämättä edes uskonut ettei bussit vaan kulje. ap

Vierailija
2/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei moista kokemusta kyllä ole. Liikun viikoittain eri aikoihin ja ei ole kyllä omalle kohdalle osunut. Siskoni käyttää myös päivittäin bussia työmatkoihin ja käsittääkseni aina on töihin päässyt ajallaan sieltä myös pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sen verran vielä, että kyseisen bussin pitäisi liikennöidä klo 2:15 asti arkisin ja lauantaisi MUTTA nippanappa pääset kahdeksan bussilla kotiin. Kymmeneltä(22:15) bussia saa useinkin jo odottaa turhaan ja on paree olla rahaa mukana tai yövyt ulkona tai kävelet. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi