Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just nyt alan olla taas niin kypsänä tähän työhön!

Vierailija
17.01.2017 |

Yksi työkaveri mölyää avotoimistossa aivan sietämättömästi koko ajan. Auta armias jos itse päästät äänenkään, saat välittömän palautteen. Hulluksihan tässä tulee. Hän on ainut joka saisi pitää ääntä yhtään tai elää ja hengittää edes.

Toiset taas antaa tehtävänannot tai ohjeet päin persettä niin että saa tehdä samat hommat moneen kertaan. Kivakiva. Tai sitten muuttavat ohjeistusta tai tehtävänantoa lennosta joka välissä niin että ei kukaan (he itsekään) meinaa pysyä mukana enää kuka tilasi ja mitä.

Joo tiedän, pitää olla onnellinen jos on töitä! Pakko avautua koska hermot menee!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mä en ikinä pystyisi tekemään töitä avokonttorissa.

Vierailija
2/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi! Sulla sentään ilmeisesti siisti sisätyö. Itse olen juuri lähdössä lyhyelle työkeikalle, jossa saan palkan vain neljästä työtunnista, mutta työmatkoihinkin menee yhteensä puolitoista tuntia. Ja lisäksi asiakkaina sekalaista kansaa, osalla paskat housuissa yms. ei niin mieltä ylentävää. Etkö saisi työkaverias hiljaseks sanomalla vaikka että nyt turpa kiinni, kokeile!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kypsänä pariin työkaveriin jotka on täysin itsekkäitä työnjaossa. Pomo ei tee mitään. Kaksi saa lusmuilla minkä ehtii. Vittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä