Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Vierailija
14.01.2017 |

Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottaa intensiivisesti,pitemmälle ei tietenkään mene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tarjosi jutellessa makeisia.

Kysyi sitten että haluaisinko jotain muuta namia...

Lapsellisena ja hölmönä vastasin vain että ei kiitos nyt mahdu enempää... Vieläkin hävettää :)

Vierailija
4/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pyydettiin rahaa useamman kerran ja en antanut. Sitten pyysi luokseen. En mennyt.(tää oli oikeasti melko outo juttu mutta en jaksa enempää selittää)

Kerran ei uskottu että en ollut kiinnostunut vaikka sanoin jo rumastikin. Silti tuli vielä päivittäin 30-50 puhelua.

Tuntui pahalta molempien puolesta.

Vierailija
5/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsui iltateelle. Paikan päällä ei kuitenkaan ollut teetarjoilua.

Vierailija
6/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan käynyt noin 😃 Ikää 26v., mutta aikuisiän olen seurustellut, eli se nyt toki vaikuttaa paljon, ettei kontaktia ole tullut haettua. Ulkomuoto (180cm/90kg) ei ole toki porukan komein vaikkei vaatteissa tai hygieniassa olisi valittamista, sormus nyt viime aikoina on myös selvä merkki. Kuitenkin rauhassa on yliopistolla saanut hengailla ja baareissa saanut olutta juoda, kun sinne on tehnyt mieli.

Vierailija
7/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarjosi jutellessa makeisia.

Kysyi sitten että haluaisinko jotain muuta namia...

Lapsellisena ja hölmönä vastasin vain että ei kiitos nyt mahdu enempää... Vieläkin hävettää :)

:DD ihana.

Vierailija
8/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä näitä nyt on: Baarissa tullaan juttelemaan, naiset ei tunnu harrastavan mitään ihmeellisiä aloitusreploja, eilen mimmi aloitti tiskillä juttelun, että "onks toi olut hyvää". Tilasin siis Urquellia.

Yksi samassa firmassa töissä oleva ehdotti seminaarireissun iltakemuissa, että mennäänkö hänen huoneeseensa ottamaan yhdet minibaari-viskit kaikessa rauhassa. Tietenkin menin.

Yksi tuttu nainen lähetti Whatsapp-viestin, joka oli about niin, että oli ollut hauska jutella mun kanssa viimeksi ja lähtisinkö hänen kanssaan drinkille. Menin. Tapailtiin jonkun aikaa.

Että ihan perussettiä. Ei mitään kummallisuuksia.

Mies 35-v.

Vierailija
9/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaisia, koskaan.

Ikää 35 vuotta, 180/83 ja ihan riittävän mukava ja komea ollakseni parisuhteissa yht. 15 vuotta. Nykyisin en juuri käy baareissa, eli vaikea sanoa olisiko ikä suhdannetta muuttanut.

Vierailija
10/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä: What's up dude? Tätä kuuli paljon.     Suomessakin naiset tulee hakemaan tanssimaan, tai baaritiskillä pysäköivät sen verran lähelle, että tyhmäkin tajuaa.  Tai sit vaan sitä tuijottamista ja pitkiä katsekontakteja.

Joskus on myös lenkillä pysäyttänyt joku, jonka kanssa naamatuttu Helsingin yöstä.

M42v 191/82

Vierailija
11/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tultu iholle, on lyöttäydytty seuraan, on tultu juttelemaan pöytään silmiin katsoen, on ollut tavallista jutustelua yms.

Sinkkumies

Vierailija
13/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on myös lenkillä pysäyttänyt joku, jonka kanssa naamatuttu Helsingin yöstä.

Pysäyttänyt? Kai ne jotain on flirttaillut, jos iskusta on ollut kyse.

Vierailija
14/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bravuuri oli kerran yhtenä vappuna, kun seilasin pitkin jalkakäytävää yksin (olin hakemassa kotoa kai jotain pankkikorttia)

Vastaan käveli yksi yliopiston henkilökuntaan kuuluva tutunnäköinen vanhempi charmikas mies. Lausuin vaan sen nimen kesken kaiken kävellessäni ääneen "Shxxxx Shzxxx"

Seuraavaksi se pysähtyi ja kysyi, saanko suudella sua. Sitten me siinä suudeltiin keskellä jalkakäytävää. Ja sitten kello löi 24 ja Tuhkimo juoksi paniikissa paikalta viimeinen järjenhiven tallella. ( ja varmistin etukäteen piileskellen kulkuväylät yliopistolla koko seuraavan vuoden.

Mutta naisena tuo miehen nimen lausuminen ihan simppeliblondina on tepsinyt muutamaankin julkkismieheen.

Vierailija
15/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikein minkäänlaisia. Homomiehet ovat pariin otteeseen yrittäneet, mutta muunlaisesta iskuyrityksestä ei ole kokemusta.

Vierailija
16/177 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan tanssilattialla kiinni / kaulaan. Pitkiä katseita, hymyjä sekä juttelua.

Tehokkain oli ensimmäinen tyttöystävä, joka kertomansa mukaan aikansa jännitettyään soittaa paukautti ja kysyi elokuviin. Lähdin ja muistan vieläkin häntä lämmöllä sekä soimaan vieläkin itseäni kun en ollut sinnikkäämpi ja saanut häntä takaisin.

Muniin ei onneksi ole käyty kuin kerran, hyvin kiusallista, varsinkin kun olin silloin ehkä 15v ja känninen "ei mikään prinsessa" tyttö varmaan 18.

Hiihtohississä satutaan useamman kerran samaan ankkuriin. Kun tuo toistuu tarpeeksi monta kertaa laskutaitojen eroista huolimatta, tyhmäkin tajuaa...

Kesti aikaa oppia tajuamaan milloin nainen saattaa antaa ymmärtää enkä ole oikein varma vieläkään, kun niin tapahtuu. Flirtti on ihan kivaa, mutta kun sitä ei aina huomaa eikä tajua kuin jälkeenpäin kuten joku jo mainitsikin. Kun ei ole pelimies niin ei vaan ole.

17/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut.

Vierailija
18/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan ilmeisimmistä:

- yksi naamatuttu opinnoista laittoi viestiä, haluaisinko lähteä ulos. En ollut puhunut hänen kanssaan muistaakseni sanaakaan. Rohkea veto, mutta en halunnut lähteä.

- bileissä opiskelututtu muiskautti pusun baarissa vessaan mennessään ja määräsi, että älä lähde minnekään. Lähdin kuitenkin.

- toisissa bileissä toinen opiskelututtu kuiskasi baaritiskillä korvaan, että "sä saat ihan mitä sä haluat". En ole tähän päivään mennessä antanut itselleni anteeksi, etten käyttänyt (tätäkään) tilaisuutta.

- baarissa random tyttö kiikutti lapun, jossa kerrottiin että minulla on hyvä selkä ja kivat kengät.

- baarissa yksi random nainen istui minua vastapäätä ja alkoi pöydän alla runkata jalkaani omilla jaloillaan.

- juhlissa työkaveri siirsi jalkansa minun jalkani päälle salaa ja piti siinä pitkään.

Vähemmän ilmeisiä:

- ujommat naiset tulevat vasta humalassa juttelemaan.

- silmäpeliä tulee paljon. Melkein aina viihteellä ollessa ainakin joku ilmaisee kiinnostuksensa tällä tavalla.

Kahden naisen kanssa olen harrastanut seksiä. Nuorena olin liian ujo selvillekään signaaleille, sittemmin olen ollut liian varattu.

Vinkkinä miestä hakeville naisille sanoisin, että minusta seksikkäimpiä keinoja ovat joko itsevarma katsekontakti ja/tai suora, muttei viivasuora ehdotus kuiskattuna. Sellainen viaton tarjolle tuleminen ei ole yhtä hyvä.

Vierailija
19/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsAppissa: "Mä oon tässä vähän odotellut että pyytäisit mua treffeille, mutta kaipa mun sitten se täytyy tehdä..."

Vierailija
20/177 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tuli nainen juttelemaan ihan tavallisista asioista,ns.kuulumisia.En ole hiljainen mölli",jos joku tulee juttusille.Siinä jutellessa,nainen sanoi,olet mukavanoloinen mies ja onko sulla naista.Eippä,vapaana oloa vain,vastasin vähän yllättyneenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme