Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Kommentit (177)
Mua iskemään? xD
Kerran kysyttiin röökille, en tiedä oliko iskuyritys. En lähtenyt.
Ei se minua ainakaan ahdista, jos joku iskeä yrittäisi. Eri asia sitten jos kieltäytymisestä huolimatta puhelin soisi taukoamatta ja tulisi kännissä kirjoitettuja sekavia tekstiviestejä. Se olisi kyllä jo ahdistavaa. Mutta en voi mitenkään ymmärtää sitä naista joka eräällä mielipidepalstalla sanomalehdessä kirjoitti miten mies ahdisteli häntä bussissa istumalla hänen viereensä ja voitteko kuvitella, mies oli katsonut häntä ja selvästi nauttinut siitä mitä näki. Nainen oli omien sanojensa mukaan kärsinyt ahdistuksesta koko matkan ja juossut pysäkiltä itkien kotiinsa.
Tarinan opettamana en mene milloinkaan kenenkään naisen viereen istumaan bussissa ellei ole aivan pakko (en jaksa kyllä koko matkaa yrittää pysyä pystyssäkään jos penkki on vapaana). Enkä mene myöskään niihin vastakkain oleviin penkkeihin, jotta en tule vain katsoneeksi ketään. Niska tulee kipeäksi jos pitää koko ajan katsoa ikkunasta ulos.
M44 kirjoitti:
Ei se minua ainakaan ahdista, jos joku iskeä yrittäisi. Eri asia sitten jos kieltäytymisestä huolimatta puhelin soisi taukoamatta ja tulisi kännissä kirjoitettuja sekavia tekstiviestejä. Se olisi kyllä jo ahdistavaa. Mutta en voi mitenkään ymmärtää sitä naista joka eräällä mielipidepalstalla sanomalehdessä kirjoitti miten mies ahdisteli häntä bussissa istumalla hänen viereensä ja voitteko kuvitella, mies oli katsonut häntä ja selvästi nauttinut siitä mitä näki. Nainen oli omien sanojensa mukaan kärsinyt ahdistuksesta koko matkan ja juossut pysäkiltä itkien kotiinsa.
Tarinan opettamana en mene milloinkaan kenenkään naisen viereen istumaan bussissa ellei ole aivan pakko (en jaksa kyllä koko matkaa yrittää pysyä pystyssäkään jos penkki on vapaana). Enkä mene myöskään niihin vastakkain oleviin penkkeihin, jotta en tule vain katsoneeksi ketään. Niska tulee kipeäksi jos pitää koko ajan katsoa ikkunasta ulos.
Tätä minäkään en ymmärrä naisena! Miksi joku ahdistuu siitä ajatuksesta, että joku tässä maailmassa ihailee juuri sinua romanttisessa mielessä. Että joku ihminen kokee vetoa ja halua sinuun, kokee juuri sinut viehättävänä ja haluttavana. Sehän on kaunis tunne ja paras kehu toista kohtaan! Ja nyt en puhu mistään seksuaalisesta ahdistelusta tai rasvaisista iskuyrityksistä, vaan toisen ihmisen aidosta kohtaamisesta kauniisti ja toista kunnioittaen, esim istuu viereen ja hymyilee toiselle kauniisti, mitä pahaa siinä voi olla?
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Tätä minäkään en ymmärrä naisena! Miksi joku ahdistuu siitä ajatuksesta, että joku tässä maailmassa ihailee juuri sinua romanttisessa mielessä. Että joku ihminen kokee vetoa ja halua sinuun, kokee juuri sinut viehättävänä ja haluttavana. Sehän on kaunis tunne ja paras kehu toista kohtaan! Ja nyt en puhu mistään seksuaalisesta ahdistelusta tai rasvaisista iskuyrityksistä, vaan toisen ihmisen aidosta kohtaamisesta kauniisti ja toista kunnioittaen, esim istuu viereen ja hymyilee toiselle kauniisti, mitä pahaa siinä voi olla?
Mulla on kokemusta siitä, että olin varovasti flirttaillut yhdelle miehelle ja hän tajusi kiinnostukseni. Siitäkös hän muuttui jotenkin huvittuneen ylimieliseksi. Alkoi naureskella mulle päin naamaa eikä mitenkään ihastuneesti. Ikää molemmilla yli 40 v eli ei pitäisi olla teinimeininkiä enää. Kaipa se sitten vain oli jotenkin huvittavaa, että ihastuin.
Vierailija kirjoitti:
Miten te miehet reagoitte, jos arvelette jonkun yrittävän iskeä, mutta olette edim varattuja tai ette hänestä kiinnostuneita? Onko se ärsyttävää ja rasittavaa vai kivaa ja miellyttävää vai huvittavaa ja nauratte naiselle vai mitä?
Onhan se imartelevaa. Luulen vaan että suurin osa menee tavalliselta ei-niin kokeneelta mieheltä ohi. Miehet eivät ymmärrä kovin helposti hienovaraisia yrityksiä. Montahan kertaa minuakin on pöydän alla jalkapelillä pelattu tai selkään nojattu ja ihan uunona olen ollut onko sillä jotain tarkoitettu? Kädestä puristamisen kyllä tajuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Mulla on kokemusta siitä, että olin varovasti flirttaillut yhdelle miehelle ja hän tajusi kiinnostukseni. Siitäkös hän muuttui jotenkin huvittuneen ylimieliseksi. Alkoi naureskella mulle päin naamaa eikä mitenkään ihastuneesti. Ikää molemmilla yli 40 v eli ei pitäisi olla teinimeininkiä enää. Kaipa se sitten vain oli jotenkin huvittavaa, että ihastuin.
Tuo on tosi epäkypsää käytöstä mieheltä. Itse olisin naisena otettu toisen ihailusta jos se tosiaan olisi sellaista toisen tilaa kunnioittavaa (ei siis rasvaisia ehdotuksia). Herrasmies osaa arvostaa toisen ihailua ja vetäytyä tyylikkäästi, koskee myös naisia! Prinsessaharhaiset eivät osaa arvostaa ihailua, mutta ehkä heräävät tällekin lihavina ja rupsahtaneina keski-ikäisinä tanttoina... sitten itkevät kun ovat jääneet näkymättömiksi miehille.
Vierailija kirjoitti:
En lähesty miehiä iskumielessä, koska en halua mitään sen enempää kuin ehkä pientä läheisyyttä ja flirttiä tanssilattialla. Joskus tulee hiprakassa otettua kontaktia jos mies on puoleensavetävä. Otan vaikka kädestä kiinni tanssilattialla ja sanon että sinähän söpö olet, tai jotain muuta höperöä. Ei se silti ole iskuyritys, en vaan pysty vastustamaan impulssia lähestyä miestä. Mies kyllä voi tuon tulkita iskuyritykseksi...
Miksi tälle alapeukkuja?
Saavathan naisetkin vastata? Olen tehnyt aloitteen pari kertaa. Toisella kerralla riitti pelkkä vilkuilu, toisella kerralla vilkuilin, jonka jälkeen menin juttelemaan niitä näitä. Molemmilla kerroilla oltiin tunnin päästä kontaktin ottamisesta harrastamassa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44 kirjoitti:
Tuo on ollut keskenkasvuinen yksilö iästä huolimatta. Itse olisin että Vau! Ihastuminen on se verran harvinaista.
Omat kokemukseni naisten iskuyrityksistä vaihtelevat hienovaraisista hyvinkin suoriin ehdotuksiin.
joitain mieleen jääneitä toisen ääripään tilanteita
- Nuoruudessa, eräässä yökerhossa eräs nuori nainen lähestyi " nai minua" -kommentilla
- takapuolesta kourimista
- liimautumista sekään kiinni, painaen rinnat vartalooni kiinni
Normaalisti naiset tulevat juttelemaan, katsovat silmiin ja hymylevät sekä yrittävät olla kiinnostuneita jutuistani. Samoin ulkonäön kehumista tulee jonkin verran.
Ovathan tuo imartelevaa, mutta varattuna siihen se jää
Keskityn pelkästään livenä tehtyihin iskuyrityksiin:
- Nainen katselee minua ja hymyilee. Selvästi yleisin tapa, eikä nainen koskaan lähesty, mutta ottaa toistuvasti katsekontaktia minuun.
- Nainen tunkee tanssilattialla syliini perse edellä. Todella epämiellyttävää, vaikka nainen olisikin kaunis. Haluan ottaa edes katsekontaktia ennen kuin saan perseen syliini.
- Nainen törmää minuun vahingossa. Jos sen tekee pehmeästi ja sen jälkeen hymyilee ja aloittaa keskustelun, niin se toimii. Kännisen naisen tekemänä ja suoraviivaisena aika kamalaa.
- Nainen tarraa minua perseestä tai munista. Kaamea lähestymistapa ja oikeastaan tappaa kiinnostukseni naiseen ellen tunne häntä entuudestaan ja tiedä mukavaksi.
- Laittaa kaverinsa asialle. Tulee mieleen ala-aste.
- Koskettaa minua ohimennen pehmeästi, eikä liian erogeeniselle alueelle. Periaatteessa ihan ok, mutta en voi pelkästään sen perusteella tietää, että haluaako hän jatkoa vai halusiko hän vain koskettaa minua. Tuota kosketusta tulisi seurata katsekontakti tai vaikkapa mukaan vinkkaaminen.
- Lähestyy minua tanssilattialla, katsoo silmiin, hymyilee ja tulee mukaan tanssiini. Mukava lähestymistapa, mutta minulle jokseenkin vaivaannuttava, koska en ole kovin hyvä tanssimaan kahdestaan jos perinteisiä tansseja ei lasketa. Tämä ei tosin ole naisen vika, joten hyvä lähestyminen.
- Tulee juttelemaan silmiin katsoen ja hymyillen. Mieluiten myös koskettaa minua kevyesti pian keskustelun alettua. Tässä mennään suoraan asiaan, mutta rauhallisen kyselevästi. Toimii erittäin hyvin minuun ja toivoisin näitä lähestymisiä paljon enemmän kuin niitä saan.
joskus hämmentynyt kirjoitti:
Omat kokemukseni naisten iskuyrityksistä vaihtelevat hienovaraisista hyvinkin suoriin ehdotuksiin.
joitain mieleen jääneitä toisen ääripään tilanteita
- Nuoruudessa, eräässä yökerhossa eräs nuori nainen lähestyi " nai minua" -kommentilla
- takapuolesta kourimista
- liimautumista sekään kiinni, painaen rinnat vartalooni kiinniNormaalisti naiset tulevat juttelemaan, katsovat silmiin ja hymylevät sekä yrittävät olla kiinnostuneita jutuistani. Samoin ulkonäön kehumista tulee jonkin verran.
Ovathan tuo imartelevaa, mutta varattuna siihen se jää
Nämä unohtuivat omasta listastani. Samoin se, että nainen tulee yhtäkkiä jostain ja suutelee minua kysymättä.
Ainoat lähestymiset olen saanut todella humalaisilta naisilta jotka on käyneet muniin tai perseeseen kiinni, yksi on näyttänyt tissi ja joku yritti väkisin kielaria yhtäkkiä. En muista muiden kuin humalaisten lähestyneen, siis tosi humalassa olevien.
Vierailija kirjoitti:
No itse naisena oon viimeisen 2 vuoden aikana kokeillut mm.:
- Hei mehän voitais joskus mennä yksille töiden jälkeen? (Ei voitu)
- Voin kyllä näyttää sulle hyviä paikkoja täällä kapungissa (juuri muuttanut, vastasi että kiitos google auttaa kyllä)
- Voitais kattoo se matsi yhessä? (Katon jätkien kaa)
- Viesti jo tuntemalleni miehelle tyyliin: hei oot mulle tosi tärkeä ja mietinkin voisko meillä olla jotain enemmänkin... (kiitos mutta oot mulle vain kaveri)
Että missä ne miehet on jotka tykkää naisen aloitteista? ;) Juu aina ei voi voittaa mutta kun ei ikinä...
Veikkaan, että olet hieman liian suora luonteva sekä reipas, ns. "hyvä jätkä", joka päätyy kaveriksi. Voi olla myös kauniin naisen dilemma - miehet eivät usko mahdollisuuksiensa ja kun nainen on mukava se katsotaan kaveruudeksi.
Hiuksen hieno määrä arvoituksellisuutta ja aavistus ujoutta niin voi olla että miehet juoksisivat perässä.
Kärjistetysti liian arat jäävät huomaamatta ja liian suorat ilman arvoituksellisuutta (esim. makuuhuonekatse) päätyy kaveriksi.
Niin harvoin naiset lähestyy, että tulen epäileväksi ja ajattelen että on joku koira hauduttuna ja minut yritetään tehdä naurunalaiseksi tai käyttää hyväksi. Vaikea huonojen kokemusten jälkeen uskoa vilpittömään lähestymiseen.
Viru-hotellin edessä istuessani, nuorehko tavallisen näköinen nainen istui aivan vierelle ja yritti houkutella mukaansa. En lähtenyt, koska pelkäsin että asunnossa odottaa puhdistusryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te miehet reagoitte, jos arvelette jonkun yrittävän iskeä, mutta olette edim varattuja tai ette hänestä kiinnostuneita? Onko se ärsyttävää ja rasittavaa vai kivaa ja miellyttävää vai huvittavaa ja nauratte naiselle vai mitä?
Tähän naisena haluaisin myös kuulla miehiltä vastauksen! Imarteleeko naisten kiinnostus, vai ahdistaako? Itse olen tehnytkerran elämässäni yhden aloitteen varatulle työkaverimiehelle, kun aidosti en vaan voinut vastustaa miestä vaikka yritin hillitä itseäni pitkään. Lopulta ajattelin, että miksi kärvistellä, jos saan pakit niin toivottavasti se viilentää sitä roihua, mitä tunsin tätä miestä kohtaan. Ja tosiaan en ole todellakaan mikään vamppi, seksikokemustakin on vain omasta aviomiehestäni, neitsyenä tapasin. Pitkäliitto takana.
Naisena vain vaikea tulkita teitä miehiä kun ette puhu, pitäisi olla ajatustenlukija.
Olisin hyvin imarreltu ☺
En minkäänlaista ikinä. Ellei yhtä maksullista lasketa
M30