Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Kommentit (177)
Mä iskin aviomieheni menemällä juttelemaan sille baaritiskillä ja ehdottamalla suoraan yhden illan suhdetta.
Mun lisäkseni yksi toinen nainen oli yrittänyt iskeä häntä sinä iltana epäonnisestu. Nimittäin haukkumalla ja ns haastamalla. Mitähän sekin oli ajatellut... samaa sarjaa kuin jotkut miehet, jotka yrittävät iskeä naista haukkumalla häntä. Sellaisten outojen negaajien pitäisi pariutua keskenään, mutta tuskin onnistuvat siinäkään.
Kohtaaminen avokadohyllyllä tamperelaisessa supermarketista hieman ennen sulkemisaikaa. Valikoimme molemmat avokadoja ja yritimme löytää puristelemalla syöntikypsiä. Tilanne hymyilytti molempia. Otettiin avokadot ja jatkettiin kumpikin ruoka-ostoksiamme. Kassan jälkeen nainen huikkaa perään ja pyytää odottamaan. "Hei mun on kyllä ihan pakko sanoa, että oot kyllä älyttömän komea mies. Mutta ei sua varmaan tällainen tavallinen räjähtäneen näköinen tyttö verkkareissa kiinnosta..."
Kiinnosti. Viitisen vuotta avokadoepisodista myöhemmin menimme naimisiin ja laskettu aika olisi huhtikuussa. :) T: se "komea" mies :D
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen saanut eläissäni ehkä kymmenkunta iskuyritystä osakseni. Kiinnostavimpia niistä ovat olleet ne kolme, joissa naisen äiti on yrittänyt iskeä seuraa tyttärelleen.
Näistä paras oli rouva, joka halusi tutustuttaa minut tyttäreensä, joks oli "hoikka, vaalea ja seksuaalisesti hyvin kiihkeä". CV ei minusta kuulostanut ihan huonolta, aika pian vain homma kääntyi niin, että äiti oli itse halukas testaamaan tuotteen laadun :)
Tällaisen tapauksen muistan käyneeni työkaverille jossa todella kaunis tyttö joka oli vielä pankkivirkailija oli äidin kanssa laivalla ja äiti etsi tyttärelle seksiseuraa ja oli bongannut meidän porukasta yhden sormuksella varustetun miehen joka ei ollut edes komea mutta kelpasi hyvin tähän tehtävään. Lupasi 100 markkaa jos viettäisi yön hänen tyttärensä kanssa johon kaveri vastasi että vittu en mä mikään maksullinen mies ole! Tämä oli todella uskollinen kumppanilleen. Hän kun kertoi tämän sai meidän työporukkaan hieman vipiniää ;) tosin kukaan meistä ei saanut tätä tyttöä viereen, yksi sai puh.nro mutta siitäkään ei tullut sen kummempaa...
Vierailija kirjoitti:
Kerran baaritiskillä nainen yllättäen kuiskasi korvaani että lähdetkö panemaan mua. Näin suoraa ehdotusta en ole saanut kuin kerran elämässäni
M40
Hyi että, hävettää naisten puolesta. No, vain pieni osa on tuollaisia kiimaisia, puutteessa olevia tyhjäpäitä, jotka esineellistää miehen.
Vierailija kirjoitti:
No itse naisena oon viimeisen 2 vuoden aikana kokeillut mm.:
- Hei mehän voitais joskus mennä yksille töiden jälkeen? (Ei voitu)
- Voin kyllä näyttää sulle hyviä paikkoja täällä kapungissa (juuri muuttanut, vastasi että kiitos google auttaa kyllä)
- Voitais kattoo se matsi yhessä? (Katon jätkien kaa)
- Viesti jo tuntemalleni miehelle tyyliin: hei oot mulle tosi tärkeä ja mietinkin voisko meillä olla jotain enemmänkin... (kiitos mutta oot mulle vain kaveri)
Että missä ne miehet on jotka tykkää naisen aloitteista? ;) Juu aina ei voi voittaa mutta kun ei ikinä...
Täällä yksi ja on ihanaa,kun nainen tulee sillai,juttusille.Olen hiukkaan imarreltu.
Yhden ainoan kerran koko elämäni aikana minua on yritetty iskeä. Tapahtui ruuhkabussissa, joten en kiinnittänyt aluksi mitään huomiota siihen, että joku nainen kerrankin istuu viereeni. Ihmeellisintä oli, että hän tuli ihan kylkeen kiinni vaikka oli hoikka ja melko nättikin. Venytteli ja huokaili, vaihtoi asentoaan sen minkä nyt bussin penkillä pystyy. Lopulta kysyi mitä kirjaa luen ja missä kaupunginosassa nyt ollaan kun hänen pitäisi jäädä siellä ja siellä pois kun on menossa miesystävänsä luo. Kysyi vielä lopulta, enkö lähtisi mukaan iltaa viettämään. En lupautunut, mutta kieltäytyminen ei tälle naiselle ollut mieleen ja jankuttaminen jatkui joten jäin n. kilometriä ennen kotiani pois bussista kun alkoi tuntua, että muilla bussimatkustajilla on jo ollut ihan tarpeeksi hupia. Naisen hengitys haisi valkosipulille tai vanhalle viinalle mutta ei hän humalaiselta vaikuttanut. Ehkä muuten vain sekaisin?
Olen todella huono huomaamaan mitään salattuja viestejä, joten ehkä tuo ei ollut ainoa minuun kohdistunut iskuyritys. Opiskeluaikoina yksi ex-luokkakaveri päätyi samaan kaupunkiin opiskelemaan ja kutsui käymään tutkmassa mitä vikaa hänen läppärissään on. Ei siinä mitään vikaa kyllä ollut joten lähdin kotiin. Kutsui toisenkin kerran Iltakahville. Kahvit juotiin ja juteltiin niitä näitä mutta mitään vihjettä en saanut tai ymmärtänyt saaneeni ja se taisi jäädä viimeiseksi kerraksi kun olen hänestä mitään kuullut. Voi olla puoleltani toiveajattelua, hän oli hyvän näköinen ja urheilullinen nainen joten en ymmärrä vieläkään mitä hän olisi minussa nähnyt.
Jo yli neljäkymppiä mittarissa ja ei kukaan koskaan mitenkään vaikka komeaksi ja hauskaksi on kehuttu. Ja olen ollut aikuisikäni suhteissa lähes kaiken aikaa. Ehkä en ole vain tajunnut tai olen vaikeasti lähestyttävä.
Naisten yritykset on niin hienovaraisia etten yleensä huomaa niitä kuin vasta seuraavana päivänä. Ehdottomasti yleisin on tulla viereen seisomaan ja toivoa, että aloittaisin keskustelun. Tämä on sitten toivoton yritys iskeä minua ja normaalimiestä muutenkin. Keskustelun avauskaan ei yleensä johda mihinkään koska olen aika huono hanskaamaan yllättäviä tilanteita. Paljon parempi on ottaa katsekontakti ja hymyillä, tai pyytää puhelinnumeroa ja lähettää myöhemmin sms.
Sitten on tietysti niitä 'mä rakastan sua' tai 'sun kanssa mä voisin mennä sänkyyn' 2,5 promillen kännissä lausuttuna. Ne jää yleensä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Naisten yritykset on niin hienovaraisia etten yleensä huomaa niitä kuin vasta seuraavana päivänä. Ehdottomasti yleisin on tulla viereen seisomaan ja toivoa, että aloittaisin keskustelun. Tämä on sitten toivoton yritys iskeä minua ja normaalimiestä muutenkin. Keskustelun avauskaan ei yleensä johda mihinkään koska olen aika huono hanskaamaan yllättäviä tilanteita. Paljon parempi on ottaa katsekontakti ja hymyillä, tai pyytää puhelinnumeroa ja lähettää myöhemmin sms.
Sama juttu täällä. Se on harmi että niin monet naiset yrittää iskeä sillä tavalla, että jättävät kuitenkin takaportin auki että enhän minä yrittänyt iskeä. Minuun toimii ainakin vain suora aloite eli juurikin puhelinnumeron pyytäminen tai kahvikutsu.
Silloin kun naisen iskuyritys on suora, on kyse luultavasti siitä, että yrittää tehdä jonkun läsnäolevan mustasukkaiseksi, kostaa jollekin, on aineissa tai erittäin päihtynyt tai mt-ongelmainen.
M44 kirjoitti:
Opiskeluaikoina yksi ex-luokkakaveri päätyi samaan kaupunkiin opiskelemaan ja kutsui käymään tutkmassa mitä vikaa hänen läppärissään on. Ei siinä mitään vikaa kyllä ollut joten lähdin kotiin.
:) :) :)
Muistan nuorena, kun menin juttelemaan yhdelle yksinäiselle miehelle diskossa. Se oli tosi töykeä, joten ajattelin, ettei sitä kiinnosta ja lähdin pois. Puolen tunnin päästä se tuli juoksujalkaa perässä ja pyyteli anteeksi, ettei ollut tajunnut sitä aloitteeksi.
Kerran taas menin juttelemaan miehelle baarissa. Juteltiin asiallisesti varmaan tunti, kunnes kumpikin lähti kotiin nukkumaan. Seuraavana päivänä sain sähköpstin, mies oli etsinyt mailiosoitteeni käsiinsä ja kirjoitti todella pahoitellen, että ei ollut tajunnut ns tehdä aloitetta kun ei ollut tajunnut, että olin ollut hänestä kiinnostunut ja kehui jne ja ehdotti tapaamista.
Ainoa miestyyppi, joka näyttää tunnistavan naisen kiinnostuksen on paatuneet naistenmiehet. Tai ehkä ne ovatkin sellaisia juuri siksi, että ovat taitavia lukemaan naisia.
Yksi nainen pyysi firman bileistä juomaan luokseen oluet.
Toinen nainen töistä kertoi varanneensa mökin viikonlopuksi ja meilasi pääsisinkö siellä silloin käymään. Oli tutustuttu muuten töissä aiemmin.
Kolmas nainen töistä...Näimme sattumalta ruokakaupassa pastaosastolla ja kysyi vihjaillen että mikä kastike olisi hyvää ja tykkää laittaa ruokaa yhdessä.
Armeijassa ollessani yksi baarituttavuus soitteli kasarmille ja lähetti kortteja sinne ja kyseli koska pääsen taas lomalle.
En lähesty miehiä iskumielessä, koska en halua mitään sen enempää kuin ehkä pientä läheisyyttä ja flirttiä tanssilattialla. Joskus tulee hiprakassa otettua kontaktia jos mies on puoleensavetävä. Otan vaikka kädestä kiinni tanssilattialla ja sanon että sinähän söpö olet, tai jotain muuta höperöä. Ei se silti ole iskuyritys, en vaan pysty vastustamaan impulssia lähestyä miestä. Mies kyllä voi tuon tulkita iskuyritykseksi...
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan ilmeisimmistä:
- yksi naamatuttu opinnoista laittoi viestiä, haluaisinko lähteä ulos. En ollut puhunut hänen kanssaan muistaakseni sanaakaan. Rohkea veto, mutta en halunnut lähteä.
- bileissä opiskelututtu muiskautti pusun baarissa vessaan mennessään ja määräsi, että älä lähde minnekään. Lähdin kuitenkin.
- toisissa bileissä toinen opiskelututtu kuiskasi baaritiskillä korvaan, että "sä saat ihan mitä sä haluat". En ole tähän päivään mennessä antanut itselleni anteeksi, etten käyttänyt (tätäkään) tilaisuutta.
- baarissa random tyttö kiikutti lapun, jossa kerrottiin että minulla on hyvä selkä ja kivat kengät.
- baarissa yksi random nainen istui minua vastapäätä ja alkoi pöydän alla runkata jalkaani omilla jaloillaan.
- juhlissa työkaveri siirsi jalkansa minun jalkani päälle salaa ja piti siinä pitkään.
Vähemmän ilmeisiä:
- ujommat naiset tulevat vasta humalassa juttelemaan.
- silmäpeliä tulee paljon. Melkein aina viihteellä ollessa ainakin joku ilmaisee kiinnostuksensa tällä tavalla.
Kahden naisen kanssa olen harrastanut seksiä. Nuorena olin liian ujo selvillekään signaaleille, sittemmin olen ollut liian varattu.
Vinkkinä miestä hakeville naisille sanoisin, että minusta seksikkäimpiä keinoja ovat joko itsevarma katsekontakti ja/tai suora, muttei viivasuora ehdotus kuiskattuna. Sellainen viaton tarjolle tuleminen ei ole yhtä hyvä.
Tuli pari lisää mieleen.
- festareilla tuntematon tyttö alkoi pelata jalkapeliä pöydän alla (tuntuu olevan suht suosittu tapa)
- laivalla yksi polttariporukka yritti (aika tosissaan) saada minua strippaamaan heille. Yksi työnsi käden paidan alle, kun oli varma että siellä on sixpack ja toinen tuli vielä myöhemmin jututtamaan samaan pöytään.
- työkaveri tulee kertomaan seksijuttuja. Antoi myös yhdellä matkalla Katseen samalla kun kertoi seurueelle viattomasti että hänellä on oma huone (muut parihuoneissa)
Onhan näitä lähdön alkuja.
Miten te miehet reagoitte, jos arvelette jonkun yrittävän iskeä, mutta olette edim varattuja tai ette hänestä kiinnostuneita? Onko se ärsyttävää ja rasittavaa vai kivaa ja miellyttävää vai huvittavaa ja nauratte naiselle vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Nainen tarjosi jutellessa makeisia.
Kysyi sitten että haluaisinko jotain muuta namia...
Lapsellisena ja hölmönä vastasin vain että ei kiitos nyt mahdu enempää... Vieläkin hävettää :)
:D kas kun et vastannut että olet enemmän suolaisen ystävä
Vierailija kirjoitti:
Miten te miehet reagoitte, jos arvelette jonkun yrittävän iskeä, mutta olette edim varattuja tai ette hänestä kiinnostuneita? Onko se ärsyttävää ja rasittavaa vai kivaa ja miellyttävää vai huvittavaa ja nauratte naiselle vai mitä?
Kivaa ja miellyttävää,mielestäni 😃
Vierailija kirjoitti:
Tähän naisena haluaisin myös kuulla miehiltä vastauksen! Imarteleeko naisten kiinnostus, vai ahdistaako? Itse olen tehnytkerran elämässäni yhden aloitteen varatulle työkaverimiehelle, kun aidosti en vaan voinut vastustaa miestä vaikka yritin hillitä itseäni pitkään. Lopulta ajattelin, että miksi kärvistellä, jos saan pakit niin toivottavasti se viilentää sitä roihua, mitä tunsin tätä miestä kohtaan. Ja tosiaan en ole todellakaan mikään vamppi, seksikokemustakin on vain omasta aviomiehestäni, neitsyenä tapasin. Pitkäliitto takana.
Naisena vain vaikea tulkita teitä miehiä kun ette puhu, pitäisi olla ajatustenlukija.
Miehenä olen saanut eläissäni ehkä kymmenkunta iskuyritystä osakseni. Kiinnostavimpia niistä ovat olleet ne kolme, joissa naisen äiti on yrittänyt iskeä seuraa tyttärelleen.
Näistä paras oli rouva, joka halusi tutustuttaa minut tyttäreensä, joks oli "hoikka, vaalea ja seksuaalisesti hyvin kiihkeä". CV ei minusta kuulostanut ihan huonolta, aika pian vain homma kääntyi niin, että äiti oli itse halukas testaamaan tuotteen laadun :)