Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Vierailija
14.01.2017 |

Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tultu iskemään missään baarissa naisten toimesta eikä tietenkään muittenkaan. Ainakaan Tampereella ei oikein ole missään baareissa enää ketään naisia. Yökerhossa ehkä voi olla.  2006 vuonna joku nainen kävi jutteleen mutta en pitänyt iskemisenä. 

T. pekka

Vierailija
162/177 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena muutaman kerran tytön kaveri tuli tuomaan terveisiä joltain tytöltä tai sanomaan että toi tykkäis jos sä tulisit meidän bileisiin tms. Joku tuli itse juttelemaankin, joku liittyi seuraan vaan illalla kaupungilla ja kysyi sitten että haluaisinko mä olla hänen kanssaan... nätti tyttö, mikäs siinä. Joku pyysi uimalassa uimaan kanssaan. Muutaman kerran katsottiin niin kauniisti että älysin tehdä aloitteen.

Vähän vanhempana joku tuttu haki kotoa "lähdetkö ajeleen", toinen haki kapakan pöydästä, joku katsoi ravintelissa nätisti ja otti kädestä kiinni vaikka olin toisen (pian exä) kanssa. Joku pyysi työntämään autoa(kin), jonkun kerran nätti nainen vain "sattui olemaan siinä" sopivassa tilanteessa ja juttelu alkoi kuin itsestään ja päätyi romanssiin tai sänkyyn. tai molempiin. Myöhemmin mietin että alku ehkä ei ollut sattumaa.

Enemmän tai vähemmän suoria ehdotuksia on joskus tullut vähän yllättäen tyyliin "ei sun tarvitse mennä kotiin yöksi, voit tulla mun luo" tai kahden jutellessa "mä en halua nukkua yötä yksin", tai joskus kesken ihan asiallisen keskustelun "mun ja mun miehen seksielämä on ihan lässähtänyttä". Joskus on narikkajonossa pehmeä käsi puristanut pakaroista ja korvaan kuiskattu että "ollaanko lähdössä". Suorin kysymys taisi olla viereen istahtaneelta naiselta: "olin viimeksi jonkun pikkupojan kanssa eikä siitä ollut oikeen mihinkään että oliskos susta?" Joku järkevä ei olisi vastanut että mennään koittaan... Tanssiessa ja varsinkin naistentansseissa eleet ja joskus hampailla näykkiminenkin on viestittäneet halusta lähempään kanssakäymiseen.

Nyt kun ikää ja massaakin on kertynyt, niin lähinnä vaimo ehdottaa että käyppä kaupassa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa viesteissä on pidetty pieniä eleitä, kuten katsetta, hymyä ja olkapäähän koskettamista, iskuyrityksenä. No, riippuu varmaan tilanteesta, mutta kyllä mä ainakin harrastan näitä kaikki ilman minkäänlaisia iskuajatuksia. Huh, toivottavasti tutut miehet eivät luule, että mä yritän iskeä niitä. T. Nainen

Vierailija
164/177 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänään menen kuskina tyttäreni tiistaiseen harrastukseen. Siellä tapaan 99% todennäköisyydellä samoilla asioilla olevan todella kuuman näköisen äidin. Luultavasti eronnut. Hän vaikuttaa tosi fiksulta ja huolitellulta. Luulen, että hän on viikkojen kuluessa jopa ryhtynyt valitsemaan parasta ylle ja ehkä enemmän tuoksua ja meikkiäkin. Hän tulee juttelemaan ja on tosi mukava rupatella. En edes nimeään tiedä, mutta jos en olisi naimisissa, niin olisin jo itse tehnyt aloitteen. Nyt mennään vaan näin neutraalisti. (Niin, en käytä sormusta eikä hänelläkään näytä olevan, jos sitä mietitte.)

Vierailija
165/177 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastaan, etten tee minkäänlaisia lähestymis-tai iskuyrityksiä. Teininä lähetin pitkän pähkäilyn jälkeen kirjeen kundille, johon olin ihastunut. Poika näytti kirjeeni laajalle kaveriporukalleen, jotka tottakai lukivat sen ja palauttivat kirjeen minulle allekirjoituksillaan varustettuna. Naureskelua ja naljailua kuulin pitkään tämän episodin jälkeen.

Joten jos mies ei tee aloitetta, niin jääköön sikseen!

Vierailija
166/177 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ujot tuijotukset ovat iskuyrityksiä ja silmiin katsominen. Huomasin nuorena nopeasti ettei tarvitse kuin tehdä aloite ja huomioida kohteliaasti nainen tuollaisen tuijotuksen jälkeen, niin seksi on kypsää korjattavaksi. Tottakai on silmiin katsomista kun ollaan sosiaalisessa kanssakäymisessä, eikä tuo tarkoita sitä, vaan iskuyritys tuijottamalla on yleistä kunhan sen tunnistaa... No tietenkin nämä känni yritykset jossa kämmenet lääppivät, tökitään sormella, rintaa, vatsaa, lihaksia ja kourintaa sekä sössötystä olet kaunis mies jne... Ja on ollut myös suoraa lähetkö meille panee tyylistä iskuyritystä. On ollut muitakin kuiskutteluita, että sä kelpaisit mulle ja sen semmoista. Monesti olen tulkinnut viivyttelevän pitkän... pitkän haluksenkin yritykseksi, kun sen jälkeen kysytään vielä drinkille meille.

Monenlaisia yrityksiä ja enimmäkseen ne varmaan on tietynlaisia huomion hakuja että tässä minä nyt olen, paitsi ihan suorat, joita tulee joskus kahdellekkin miehelle. Kerran kyseltiin olenko kaverini kanssa veljiä ja lähdemmekö dokaamaan aikuisen naisen luo, toisen kerran toisen kaverin kanssa haluasi kaksi tyttöä lähteä tekemään jotain villiä kanssamme(oletin että kaks vastaan kaks). Joskus on yritetty myydä seksiä ravintolassa mutta se ei koskaan ole ollut minusta edes vaihtoehto.

Olen kuitenkin mielelläni itse se aloitteen tekijä sekä seurustellut vakituisesti jo pitkään ihanan naisen kanssa ja olen melkein kaikki nuo joutunut kohteliaasti torppaamaan. Joskus on mukavaa lähteä leikkiiin mukaan koska se on mielestäni osa mitä nämä naiset hakevat  tunnustusta että olisivat voineet saada pokattua. Toki tehden selväksi että minulla on ihanat vakituiset rinnat minua varten jo olemassa joita haluan puristella enkä siksi voi kokeilla sinun vaikka ihanasti mahdollisuutta tarjoatkin. ja jos ei seksiä "saa/tarvitse" niin saapahan kumpikin ainakin sen hyvän mielen pienestä huumorista. 

Vierailija
167/177 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pökeltävä ämmä kirjoitti:

Naisena vastaan, etten tee minkäänlaisia lähestymis-tai iskuyrityksiä. Teininä lähetin pitkän pähkäilyn jälkeen kirjeen kundille, johon olin ihastunut. Poika näytti kirjeeni laajalle kaveriporukalleen, jotka tottakai lukivat sen ja palauttivat kirjeen minulle allekirjoituksillaan varustettuna. Naureskelua ja naljailua kuulin pitkään tämän episodin jälkeen.

Joten jos mies ei tee aloitetta, niin jääköön sikseen!

Olipa harvinaisen urpo poika ja sillä samaa tasoa olevat kaverit. Kannattaa kuitenkin muistaa, että harvempi mies on aikuistuttuaan yhtä pöljä. Eli jos tapaat omasta mielestäsi kiinnostavan miehen, niin ei kannata jättää aloitetta tekemättä vain sen takia, että itsellä on ollut huonoja kokemuksia joskus teininä. 

Vierailija
168/177 |
17.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa viesteissä on pidetty pieniä eleitä, kuten katsetta, hymyä ja olkapäähän koskettamista, iskuyrityksenä. No, riippuu varmaan tilanteesta, mutta kyllä mä ainakin harrastan näitä kaikki ilman minkäänlaisia iskuajatuksia. Huh, toivottavasti tutut miehet eivät luule, että mä yritän iskeä niitä. T. Nainen

Ei noi pelkästään vaan miten noi tekee. Jos noissa on kaverillista rentoutta, en minä ainakaan luule mitään. Sitten jos kosketuksiin liittyy hermostunutta jännittyneisyyttä ja katseet on ujoja, mutta viipyilevän kokeilevia, voisi asiasta ottaa selvää, jos en olisi varattu. Tai ehkä olen nuorena pariutuneena vaan jäänyt näissä asioissa 20-vuotiaan tasolle...?

Vierailija
169/177 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
170/177 |
22.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoi rakkaudentunnustuksista iskuyrityksinä.

Minä rakastua paukautin täysillä työkaveriin kolmisen vuotta sitten, oltiin alkuun "kavereita". En tiedä tajusiko mies mitä ajattelin, koska ehdotti pari kertaa panokaveruutta, johon en voinut suostua. En halunnut jäädä roikkumaan mihinkään epäselvään säätöön, joka ei johda mihinkään vakavaan. Sitten päätin, että riutumisen on loputtava ja katkoin äkillisesti välini mieheen. Hän oli sen jälkeen aika ilkeä, mitä lie ajatellut. Vuoden hiljaiselon jälkeen mies lämmitteli kaveruutta uudestaan tänä syksynä ja oltiin samalla työmatkalla. Loppuillasta viini vihdoin sai minut töräyttämään tälle miehelle, että rakastan häntä ja olen rakastanut pitkään ja siksi otin etäisyyttä. Vastaus oli, että hänkin pitää minusta ihan hirveästi, kai se oikea sana sitten on rakkaus. Sen jälkeen hän olisi halunnut suudella jne, minä menin totaalipaniikkiin, jäädyin ja lähdin pois nukkumaan. Pelkäsin kai, että sydän särkyy taas enkä kestä seurauksia. Eli ei ollut iskuyritys enkä halunnut seksiä vaan monen vuoden piinan kertapurkaus. Mies ei ilmestynyt aamupalalle ja ymmärsin, että tunne ei ollut tosiaan molemminpuolinen. Juuri kun olin aloittanut elämäni jo uudestaan vapaaehtoisesti revin vanhat haavat auki. Tuon jälkeen olen yrittänyt viettää hiljaiseloa parhaani mukaan ja kaikkeni teen, että voisin jättää hänet rauhaan ja unohtaa.

Vierailija
171/177 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta olen nauranut partaani näille. Naistenkin elämä olisi aika tylsää jos ei olisi meitä miehiä joiden putkiaivoille voi nauraa. 

Itse nyt en mitään ihmeempää ole kohdannut pitkien katseiden ja kulmien alta pälyilyn sijaan. 

Yksi neiti yläasteen jälkeenkin otti välist yhteyttä ja kyseli niit näitä. Harmittaa vähän, ettei tullut iskettyä kiinni. On kyllä nätti vieläkin. Jotenkin sitä silloin ajatteli et kuitenkin joku jän-n-äpoika kelpaa hälle, mutta kun näin hänen ex-miehensä, niin mieli muuttuikin. Amkissa yksi neiti aina katseli pitkään ja oli aika selvät merkit, katse lattiaan, söpö hymy ja kulmien alta viekoitteleva katse. Tietenkään en ujona poikana uskaltanut tehdä mitään. Tinderissä mätsejä on 60-90, tietenkään en ujompana miehenä uskalla mitään keskustelua alotella. 

Vierailija
172/177 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ehdotti vapaa-ajalla tapaamista, mutta olimme kummatkin varattuja niin torjuin hänet.

Vierailija
173/177 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran elämässäni nainen on ollut aloitteellinen. Olin töissä humppamuusikkona laivalla, ja vanhempi rouva haki minua väkisin tanssimaan. Luonnollisesti en voinut kutsuun vastata, kun olin juuri menossa esiintymään. Muutoin olen aina itse ollut aloitteellinen osapuoli.

Vierailija
174/177 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin baarissa selvinpäin kuskina ja varattu. Katoin että onpas tuossa kivannäköinen nainen tiskillä yksin. Istuin siinä vieressä hetken yhdellä. Hetken päästä nainen lähestyi ja sanoi mulle, olisko sulle mun perseelleni muuta käyttöä kuin täällä istuminen. Sain sätkyn ja läikytin juomat paidalle. Lähdin vessaan kun en tiennyt mitä sanoa ja siitä kotiin.

Vierailija
175/177 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ruotsinlaivalla olin tanssimassa yökerhossa työkavereiden kanssa. Meidän seurueen vieressä tanssi naisporukka. Tanssin aika lähellä yhtä pientä blondia ja vähän katseltiin tosiamme. Sitten kuulin kun naisporukan "pomo" kuiskasi blondille "sun pitää iskeä toi ukko!". Ja niin se oli menoa sitten!

Vierailija
176/177 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Koskaan ei ole nainen edes tullut juttelemaan baarissa.

Olen kuitenkin ihan perus 185cm pitkä asiallisesti pukeutuva mies, joka on löytänyt seuraa ja on nyt naimisissa ollut jo yli vuosikymmenen. Kyllä miehen piti aloitteet tehdä, ei naiset tulleet koskaan tosiaan edes juttelemaan.

Vierailija
177/177 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri minkäänlaisia, humalainen silmienräpyttely ja opiskeluaikojen juopunut kuoriminen poislukien.

Voi tietysti olla, että osa yrityksistä jää vaan huomaamatta. Ainakin toivon, että kyse on siitä, eikä siitä etten vaan kiinnostaisi ketään :-D