Miehet, millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Millaisia iskuyrityksiä olet saanut naisilta?
Kommentit (177)
Joskus amk.ssa oli jotkut opiskelijaryyppäjäiset, niin kaverilta tuli yks kysyy, et onks sillä kotona iphone laturia ja voisko se tulla lataamaan sitä. Tarinan mukaan jäi känny lataamatta, mutta neito oli piuhan päässä koko yön.
Vierailija kirjoitti:
Niin harvoin naiset lähestyy, että tulen epäileväksi ja ajattelen että on joku koira hauduttuna ja minut yritetään tehdä naurunalaiseksi tai käyttää hyväksi. Vaikea huonojen kokemusten jälkeen uskoa vilpittömään lähestymiseen.
Näinhän se vähän on, että pää pyörii ympäri että onko tässä joku sen kaveri vieressä.
Baarissa avauksia: "haluaisitsä tarjota mulle juoman". Ei tarjonnut mutta panin. "Näytät ihan johtajalta" Outo heitto mutta mukaan lähti sekin. "Are you Finnish?" No oon, mutta jossei haittaa niin mennään. "Mahtava puku" tms. Oikeastaan ei sillä avauksella niin väliä, jos naama ja ulosanti on muuten riittävällä tasolla eli kysyntä ja tarjonta kohtaa. Tältä pohjalta voin itsekin lähestyä naista isommin mitään reploja miettimättä.
Kouluaikaan tuli joskus lappuja ja terveisiä kavereiden kautta. Noihin oli vähän hankala ainakaan heti reagoida vaikka olisi kiinnostanutkin.
Myöhemmin töissäkin tuli kerran ystävänpäiväkortti, tosin lähettäjä oli tuntematon itseäni vanhempi tantta, joten en reagoinut kuin välttelemällä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa miestyyppi, joka näyttää tunnistavan naisen kiinnostuksen on paatuneet naistenmiehet. Tai ehkä ne ovatkin sellaisia juuri siksi, että ovat taitavia lukemaan naisia.
Tämä! Työpaikan pelimies hoksasi kiinnostukseni puolesta katseesta. En koskaan lakkaa ihmettelemästä hänen vainuaan ja kykyään lukea naisia. Eikä koske yksin minua. Joillakin se taito vain on :)
Tosiaan noita kotikäyntejä on ollut; stereoiden asentamista, kirjahyllyn kasaamista, vessankorjausta, ...
Vierailija kirjoitti:
Naisten yritykset on niin hienovaraisia etten yleensä huomaa niitä kuin vasta seuraavana päivänä. Ehdottomasti yleisin on tulla viereen seisomaan ja toivoa, että aloittaisin keskustelun. Tämä on sitten toivoton yritys iskeä minua ja normaalimiestä muutenkin. Keskustelun avauskaan ei yleensä johda mihinkään koska olen aika huono hanskaamaan yllättäviä tilanteita. Paljon parempi on ottaa katsekontakti ja hymyillä, tai pyytää puhelinnumeroa ja lähettää myöhemmin sms.
Sitten on tietysti niitä 'mä rakastan sua' tai 'sun kanssa mä voisin mennä sänkyyn' 2,5 promillen kännissä lausuttuna. Ne jää yleensä mieleen.
Mä rakastan sua ei ole iskuyritys. Se on tunnustus. Humalatila avaa jonkun lukon, mutta ei tuollaista kannata vähätellä. Voi olla suuretkin tunteet pelissä. Ihanko sulle satelee naisilta rakkaudentunnustuksia joille voi sitten jälkikäteen tuhahdella ylimielisesti.
Minä en ole koskaan myöntynyt yhdenkään miehen iskuyrityksiin, mutta sen sijaan olen itse iskenyt kaikki miehet, joita minulla on ollut - nykyinen mukaanlukien. Alkoholi on yleensä auttanut asiaan.
1. Tutustunut ensin kaveripohjalta esim. saman harrastuksen parissa. (Pelaaminen, anime.) Tai sitten vaan törmätty baarissa.
2. Juttelen mukavia, saatan tarjota juoman tai pari, teen varovaisia lähestymisyrityksiä.
3. Vien sänkyyn, jos ilta menee hyvin. En odota mieheltä missään vaiheessa mitään aloitteita, ainoastaan vastakaikua - jos on jossain kohtaa selkeän torjuva niin otan vähän takapakkia ja kokeilen uudelleen kepillä jäätä, en anna periksi ekaan "muista nameista kieltäytymsieen" ketjun aiempiin keisseihin verratakseni.
Olen kans pyytänyt ulos, tarjonnut minua kiinnostavalle miehelle kyydit, hotellin, tapahtumaliput, vienyt syömään, leffaan, jne. Ilman seksiä en ole jäänyt. Exä kyllä antoi vasta kolmansilla treffeillä.
Yhden miehen iskin markkinoilla niin, että lyöttäydyin tämän kaveriporukkaan ja vietin niiden kanssa iltaa.
Kerran iskin miehen snägärilla kännissä replalla "pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?", mutta noin yleensä iskemiseni ovat olleet vähän pitkäjänteisempää settiä. Nykyiseen mieheeni otin ensikontaktin tarjoamalla hänelle tupakkaa. :D
Minä en oikeasti jaksaisi mitään naisten perinteisiä silmäpeli&kiehnääminen odottaen miehen aloitetta -tekniikoita. Helpompi olla itse aloitteellinen. Saa itselleen mieleisiä miehiä, seksiä ja kivaa boostia omalle egolle, kun voi vetää herrasmiehen roolia, tarjota miehelleen juomat, kyyditä tätä autolla, jne.
N28
En kyllä pidä tuota katsetta iskemisenä vaan enemmän flirttailuna. Ainakin itse kun annan katseen jäädä aavistuksen liian pitkään en välttämättä tarkoita mitään muuta, pidän vaan miestä hyvännäköisenä mutten halus enempää. Toisaalta jos katse jää puoleksi minuutiksi voi kyse olla jo iskemisestä. Teveisin nainen
Tullut muutaman kerran tullut nainen istumaan baaritiskille ja kysyi, että voisinko tarjota hänelle drinkin. En tarjonnut, mutta jäimme juttelemaan.
Yökerhoissa muutaman kerran on pyllystä puristettu. Itse en pidä siitä, sillä se tuntuu hieman ahdistavalta ja mitä minusta ajateltaisiin jos menisin tuntemattomien naisten pyllyjä puristelemaan.
Kerran kotibileissä neito tuli erittäin monta kertaa polvella "tökkämään" takaapäin taipeiseeni, illemmalla sitten tositoimiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole koskaan myöntynyt yhdenkään miehen iskuyrityksiin, mutta sen sijaan olen itse iskenyt kaikki miehet, joita minulla on ollut - nykyinen mukaanlukien. Alkoholi on yleensä auttanut asiaan.
1. Tutustunut ensin kaveripohjalta esim. saman harrastuksen parissa. (Pelaaminen, anime.) Tai sitten vaan törmätty baarissa.
2. Juttelen mukavia, saatan tarjota juoman tai pari, teen varovaisia lähestymisyrityksiä.
3. Vien sänkyyn, jos ilta menee hyvin. En odota mieheltä missään vaiheessa mitään aloitteita, ainoastaan vastakaikua - jos on jossain kohtaa selkeän torjuva niin otan vähän takapakkia ja kokeilen uudelleen kepillä jäätä, en anna periksi ekaan "muista nameista kieltäytymsieen" ketjun aiempiin keisseihin verratakseni.
Olen kans pyytänyt ulos, tarjonnut minua kiinnostavalle miehelle kyydit, hotellin, tapahtumaliput, vienyt syömään, leffaan, jne. Ilman seksiä en ole jäänyt. Exä kyllä antoi vasta kolmansilla treffeillä.
Yhden miehen iskin markkinoilla niin, että lyöttäydyin tämän kaveriporukkaan ja vietin niiden kanssa iltaa.
Kerran iskin miehen snägärilla kännissä replalla "pannaanko menemään vai mennäänkö panemaan?", mutta noin yleensä iskemiseni ovat olleet vähän pitkäjänteisempää settiä. Nykyiseen mieheeni otin ensikontaktin tarjoamalla hänelle tupakkaa. :D
Minä en oikeasti jaksaisi mitään naisten perinteisiä silmäpeli&kiehnääminen odottaen miehen aloitetta -tekniikoita. Helpompi olla itse aloitteellinen. Saa itselleen mieleisiä miehiä, seksiä ja kivaa boostia omalle egolle, kun voi vetää herrasmiehen roolia, tarjota miehelleen juomat, kyyditä tätä autolla, jne.
N28
Entisenä aloitteita tehneenä naisena tuossa asetelmassa häiritsi se, että niin moni mies suhtautuu naisten aloitteisiin positiivisesti ja on valmis tapailemaan aloitteellista naista vaikka tietäisi ettei nainen kiinnosta koskaan seurustelumielessä. Sitten taas yleensä jos mies on aloitteellinen itse, niin harvempi nainen oikeasti jaksaa/haluaa tapailla miestä yhtään jos tietää alkuvaiheissa ettei mies sopisi itselle kumppaniksi.
Täällä on mainittu iskuyrityksenä käsivarren tai hauiksen koskettaminen/puristaminen. En kyllä pidä käsivarteen tai olkapäähän ohimennen koskemista iskuyrityksenä. Näin naisnäkökulmasta. Se on pieni ohimenevä viesti, että minut on huomattu, mutta ei sitä nyt pidä lukea miksikään kutsuksi.
Kädestä ottaminen on sitten astetta vahvempi viesti.
Sekä mies- että naispuoliset perseenpuristelijat tai muualle intiimialueille kajoavat ovat erittäin huonokäytöksisiä ihmisiä. Myös selän koskettaminen vyötärön tasolta on Suomessa seksuaalinen viesti, jossain Amerikassa naisen luotsaaminen selästä taitaa ainakin telkkariohjelmien perusteella olla jokin kohteliaisuusele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te miehet reagoitte, jos arvelette jonkun yrittävän iskeä, mutta olette edim varattuja tai ette hänestä kiinnostuneita? Onko se ärsyttävää ja rasittavaa vai kivaa ja miellyttävää vai huvittavaa ja nauratte naiselle vai mitä?
Tähän naisena haluaisin myös kuulla miehiltä vastauksen! Imarteleeko naisten kiinnostus, vai ahdistaako? Itse olen tehnytkerran elämässäni yhden aloitteen varatulle työkaverimiehelle, kun aidosti en vaan voinut vastustaa miestä vaikka yritin hillitä itseäni pitkään. Lopulta ajattelin, että miksi kärvistellä, jos saan pakit niin toivottavasti se viilentää sitä roihua, mitä tunsin tätä miestä kohtaan. Ja tosiaan en ole todellakaan mikään vamppi, seksikokemustakin on vain omasta aviomiehestäni, neitsyenä tapasin. Pitkäliitto takana.
Naisena vain vaikea tulkita teitä miehiä kun ette puhu, pitäisi olla ajatustenlukija.
Olisin hyvin imarreltu ☺
Varmaankin ihan sama kuin naisillakin. Jos nainen viehättää, niin se on imartelevaa, mutta jos nainen ei miellytä niin se on kiusallista. Työpaikalla se olisi ainakin minulle kiusallista joka tapauksessa, mutta kaikki eivät suhtaudu tietenkään asiaan samalla tavoin. Minä olen tarkka, että en ota naisia työpiireistä, enkä kaveriporukasta. En halua mitään ylimääräistä draamaa sinne osastolle, koska naisia on paljon muuallakin, joten järjetöntä ottaa riskiä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on mainittu iskuyrityksenä käsivarren tai hauiksen koskettaminen/puristaminen. En kyllä pidä käsivarteen tai olkapäähän ohimennen koskemista iskuyrityksenä. Näin naisnäkökulmasta. Se on pieni ohimenevä viesti, että minut on huomattu, mutta ei sitä nyt pidä lukea miksikään kutsuksi.
Sekä mies- että naispuoliset perseenpuristelijat tai muualle intiimialueille kajoavat ovat erittäin huonokäytöksisiä ihmisiä. Myös selän koskettaminen vyötärön tasolta on Suomessa seksuaalinen viesti, jossain Amerikassa naisen luotsaaminen selästä taitaa ainakin telkkariohjelmien perusteella olla jokin kohteliaisuusele.
Mitä tarkoitat, että viesti siitä, että sinut on huomattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat, että viesti siitä, että sinut on huomattu?
Huomattu positiivisesti. Sen ei tarvitse olla seksuaalinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28
Entisenä aloitteita tehneenä naisena tuossa asetelmassa häiritsi se, että niin moni mies suhtautuu naisten aloitteisiin positiivisesti ja on valmis tapailemaan aloitteellista naista vaikka tietäisi ettei nainen kiinnosta koskaan seurustelumielessä. Sitten taas yleensä jos mies on aloitteellinen itse, niin harvempi nainen oikeasti jaksaa/haluaa tapailla miestä yhtään jos tietää alkuvaiheissa ettei mies sopisi itselle kumppaniksi.
Miksi asia pitää heti ottaa niin vakavasti. Kai sitä voi tutustua rauhassa ja sitten vasta miettiä tuleeko jotain vakavampaa. Kysy mieheltä ennen seksiä, että mitä hän on mieltä jos sinua häiritsee paneminen ilman, että päädytään suhteeseen. Tuskin sinua ainakaan muutamat leffaillat miehen kanssa häiritsee jälkeenpäin.
Jos nainen osaa lähestyä sopivan hillitysti, mutta silti kiinnostuksen osoittaen, niin se tekee minuun kyllä erittäin suuren vaikutuksen. Eli ei tule heti iholle ja silmille ylipirteänä, vaan tulee rauhallisesti ja ystävällisesti juttelemaan. Saattaa ottaa minua kädestä ja hymyillä. Todella miellyttävä lähestyminen, eikä tällaisen naisen kanssa tarvitse lähteä mihinkään typerään pelailuun.
Myös Tinderissä aloitteellinen, ystävällinen ja puhelias nainen saa yleensä täyden huomioini. Jos on tarjolla niin helppoa ja miellyttävää keskustelua, niin miksi lähtisin tekemään sitä väkisin vääntämistä muiden kanssa?
Kesäterassilla,yksin istuessani,kuulin jutustelua läheisestä pöytäseurueesta,en kuitenkaan kuullut aihetta.Hetken kuluttua,kuulin naisen sanovan naiskaverilleen,älä mene,ei ole Suomalainen,koska kahvikuppi oli edessäni.
Pakaroita on kourittu kymmeniä kertoja, joka kerta kourija on tuntemattaan mitään katumusta iskenyt silmää tai vain virnuillut julkeasti. Myös hauiksia ja olkapäitä puristellaan esim taksijonossa tai vastaavassa jossa olen ajautunut small-talk tilanteisiin naisten kanssa.
Härskein tapaus puristi hanuristani samalla kun tyttöystäväni oli kainalossani.
Kouriminen ei itseäni kummemmin häiritse mutta v.t.t.aa ihan periaatteesta koska tasa-arvohan ei yllä miehen koskemattomuuteen asti. Miestä saa lyödä ja kouria ilman seuraamuksia.
Ahdistelu ei sinäänsä ole iskemistä mutta jonkinlaista huomion hakuisuutta se kai on.